Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАРКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 13648234 |
Місцезнаходження: | 76010, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МЛИНАРСЬКА, будинок 21 |
Контактна особа: |
Тимофіїв Наталія Анатоліївна 380342572373,380342572372 ondzvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2022 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2022 11:50 |
Очікувана вартість: | 1 608 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 30 банківських днів з дня підписання Актів наданих Послуг, а у разі відсутності коштів – після надання послуг, по мірі надходження коштів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2022 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2022 15:40 |
Проект договору.doc | |
17 січня 2022 15:40 |
Тендерна документацiя.doc | |
17 січня 2022 15:40 |
Технічна специфікація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-29-000071 ● a8f1e5d69c8343729f8d8192b3f0d249
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2022 22:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 №226
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 29.09.2022 №226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
40 UA-2022-01-17-003234-c 17.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-10 21:05:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-17-003234-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів Фізичної особи-підприємця Сеняк Олександри Миколаївни (далі – ФОП Сеняк О.М.) не відхилена, якщо ним не виконано вимоги Закону та вимоги тендерної документації, а саме:
1) Відповідно до підпункту 1.8 частини 1 Розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації, Замовником передбачено підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасника, а саме окрім іншого надати в складі тендерної пропозиції договір із спеціалізованим підприємством на проведення: дератизації, дезінфекції та дезінсекції приміщення, де здійснюється приготування їжі, а також акт/довідку про дератизацію, дезінфекцію, дезінсекцію приміщення.
Одночасно, Замовником було опубліковано вимогу про усунення невідповідностей, яка окрім іншого містить інформацію, що Учасником надано відповідні договори, які не відповідають вимогам тендерної документації з наступних підстав, а саме договір про надання послуг на проведення деззаходів на приміщення, де здійснюється приготування їжі, № 29-ОР від 20 грудня 2021 та акт здачі-приймання виконаних робіт з проведення деззаходів згідно даного договору не містить інформації про проведення в даному приміщенні дезінфекції та дезінсекції.
Однак, переможцем торгів ФОП Сеняк О.М. не надано акт/довідку про дезінфекцію та дезінсекцію приміщення, чим не підтверджено кваліфікаційні критерії Замовника.
2) Відповідно до пункту 3.2 частини 3 Розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації, Замовником передбачено підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасника, а саме окрім іншого надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договорів (не менше двох), що наведені в таблиці, складеної за Формою (документи, що мають бути надані учасником для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору - оригінал або копія не менше двох повністю виконаних аналогічних договорів).
Переможцем закупівлі ФОП Сеняк О.М. для підтвердження вищезазначеної вимоги надано копії аналогічних договорів (без додаткових угод) з актами виконаних робіт, а саме: договір від 08.02.2019 № 23, договір від 22.07.2020 № 56 та договір від 22.02.2021 № 33.
Так, під час моніторингу встановлено, що згідно з наданими документами (актами виконаних робіт) договір від 08.02.2019 № 23 виконано лише на 332 120,00 грн (ціна договору відповідно до умов 703 000,00 грн), договір від 22.07.2020 № 56 виконано лише на 416 083,00 грн (ціна договору відповідно до умов 615 960,00 грн), тобто договори повністю не виконані.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 6.2.3 договору від 08.02.2019 № 23 та пункту 6.2 договору від 22.07.2020 № 56 – Сторони мають право вносити зміни до цього договору (зменшення обсягу закупівлі) шляхом укладання додаткової угоди.
Тобто, переможцем торгів ФОП Сеняк О.М., не підтверджено кваліфікаційний критерій в частині не надання повністю виконаних аналогічних договорів.
3) Відповідно до частини 7 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації, Замовник установив вимогу, що «Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника)». Учасник ФОП Сеняк О.М. в своїй тендерній пропозиції надав свідоцтво про навчання та свідоцтво про укладення шлюбу на іноземній мові (файл: Працівники_2.pdf, сторінка 10-11), чим не дотримав вимоги частини 7 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-13 13:32:41
У відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.10.2022 р. Замовник торгів надає наступну інформацію: (пояснення містяться у прикріпленому PDF файлі).
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 19 жовтня 2022 р. повідомляємо наступне: Замовником прийнято рішення про дострокове припинення зобов’язання за Договором №27 від 28.02.2022 р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Виконавця письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №27 від 28.02.2022 р. буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
2022-10-20 12:43:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуті шляхом розірвання договору від 28.02.2022 №27 відповідно до додаткової угоди від 21.10.2022 №3.
2022-12-20 20:26:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2022 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Сеняк Олександра Миколаївна |
1 594 600,00
UAH з ПДВ
|
1 594 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОДАК АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 608 000,00
UAH з ПДВ
|
1 608 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Сеняк Олександра Миколаївна #2576105366 |
Переможець |
1 594 600,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 17:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2022 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2022 12:27
|
dod3.pdf | укладений |
21 жовтня 2022 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2022 12:23
|
dod2.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2022 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2022 07:25
|
ddod.pdf | зміни до договору |
22 червня 2022 07:24
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2022 05:54
|
Untitled.FR12.pdf | укладений |
02 березня 2022 05:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |