Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41200388 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, майдан Незалежності, будинок 1 |
Контактна особа: |
Кедич Надія Миколаївна +380363624813 nadysha_kedych@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2020 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2020 15:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 15:08 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 2 432 904,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 164,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м.Вараш, Рівненської області | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м.Вараш, Рівненської області | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 15:08 |
Робочий проект пр.Шевченка освітлення.pdf | |
29 травня 2020 15:08 |
ТД освітлення пр. Т.Г. Шевченка (нова редакція).doc | |
29 травня 2020 15:08 |
Перелік змін.doc | |
26 травня 2020 15:04 |
ТД освітлення пр. Т.Г. Шевченка.doc |
29 травня 2020 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2020 15:08 |
Робочий проект пр.Шевченка освітлення.pdf
|
|||
29 травня 2020 15:08 |
ТД освітлення пр. Т.Г. Шевченка (нова редакція).doc
|
|||
29 травня 2020 15:08 |
Перелік змін.doc
|
|||
26 травня 2020 15:04 |
ТД освітлення пр. Т.Г. Шевченка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- Світильник світлодіодний, потужністю 150 Вт "ALUM SIDE PLATINUM electric, 150 Вт"
-Світильник світлодіодний потужністю 40 Вт "SAFE PARK LIGHT PLATINUM electric" 150 Вт
Промоніторивши ринок,ми встановили що світильників за такими параметрами не існує.Для застосування еквівалентних матеріалів потрібно знати:
-Потужність
-Світлова ефективність
-Світловий потік
-Індекс кольоропередачі
-Діапазон робочої напруги
-Кольорова температура
-Ступінь захисту
-Тип кривої сили світла
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації,чітко вказати технічні та якісні характеристики матеріалів,надати специфікацію матеріалів з проектної документації! У випадку незадоволення наших вимог будемо змушені для захисту наших прав звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України!
Предметом закупівлі було – ДК 021:2015 - 45310000-3 — ЕЛЕКТРОМОНТАЖНІ РОБОТИ ("Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області”), що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
1. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №39 від 09.07.2020).
1.1. Стосовно відсутності копії дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки (дійсного на момент подання пропозиції та виконання робіт).
Повідомляємо, що постановою Кабінету міністрів України № 207 від 03 березня 2020 р. «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» внесено зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
В пункті 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) (далі – Порядок) вказано, що Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:
роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;
виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Натомість пунктом 21 Порядку вказано, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Предмет закупівлі підпадає під перелік, що зазначений в Додатку 6 та Додатку 7 Порядку. Дозвіл для виконання робіт за предметом закупівлі не передбачений законодавством України.
Дозвільними документами на виконання робіт підвищеної небезпеки та робіт на висоті ТОВ «Компанія Енерго-Буд» є «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» від 24.03.2020 р. та «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» від 14.01.2020 р. В складі тендерної пропозиції ці документи присутні.
Тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Енерго-Буд» в даній частині відповідає Тендерній документації Замовника та законодавству України в цілому.
1.2. Стосовно аналогічного договору.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд» надано оригінал аналогічного договору №ДГ-1 від 11.10.2019 р. за предметом закупівлі «Роботи по поточному ремонту вуличного освітлення в с. Карпилівка Рівненського району».
Код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Номер закупівлі: UA-2019-10-15-001221-b. Вид предмета закупівлі: роботи. Роботи - це капітальний ремонт, реконструкція та реставрація.
В пункті 1 Розділу І тендерної документації замовника вказано, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Відповідно до пункту 22 частини 1 Статті 1 Закону, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
ТОВ «Компанія Енерго-Буд», як постачальник предмету закупівлі, не відповідає за правильність написання назви в договорі Замовника.
Аналогічний договір, наданий нами в складі тендерної пропозиції, за предметом закупівлі із застосуванням Єдиного закупівельного словника повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника та Закону.
Крім того, пунктом 3 Розділу V тендерної документації та частини 16 статті 29 Закону вказано, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Учаснику ТОВ «Компанія Енерго-Буд» не надано змоги виправити подібні невідповідності, чим порушуються права учасника.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ СК ДП БУД.
2. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з ТОВ СК ДП БУД (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №40 від 09.07.2020).
2.1. Щодо дати видачі документів, наданих іншими особами (підприємствами/ установами/ організаціями).
В пункті 3 Розділу ІV Тендерної документації вказано, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
Дата оголошення процедури закупівлі - 26.05.2020.
Учасником ТОВ СК ДП БУД в складі тендерної пропозиції надано:
Лист-відгук від Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради №310/2-14 від 28.04.2020 р.
Лист-відгук від Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради №311/2-14 від 28.04.2020 р.
Листи-відгуки, надані ТОВ СК ДП БУД не відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
2.2. В складі тендерної пропозиції ТОВ СК ДП БУД відсутні документи, які вимагались Замовником в тендерній документації, а саме:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації);
Технічна специфікація (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації);
Інформація (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати (посилання на вимогу замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації);
розрахунок вартості матеріальних ресурсів (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 6 Розділу ІІІ Тендерної документації);
Інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 7 Розділу ІІІ Тендерної документації);
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ СК ДП БУД не відповідає умовам тендерної документації та Закону.
На підставі статті 31 Закону, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД, а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Вимагаємо повернути до розгляду тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд», а також визнати тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Енерго-Буд» в даній частині не відповідає умовам Тендерної документації Замовника.
- Відповідно до ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема і наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Предметом договору закупівлі є “Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області”. Згідно ст.1 Закону України “Про архітектурну діяльність” № 687-XIV від 20.05.1999 року будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт будівель і споруд. Відповідно до п.5 Розділу III Тендерної документації Замовником встановлено вимогу про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та чітко визначено предмет аналогічного договору: аналогічний договір – це договір з предметом аналогічним предмету цієї закупівлі, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення). Ні Закон України “Про архітектурну діяльність” № 687-XIV від 20.05.1999 року, ні вимоги викладені у тендерній документації не містять тотожності та аналогічності нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту з поточним ремонтом.
Таким чином договір №ДГ-1 від 11.10.2019 р. з предметом закупівлі «Роботи по поточному ремонту вуличного освітлення в с. Карпилівка Рівненського району» наданий Учасником ТОВ «Компанія Енерго-Буд», не відповідає умовам Тендерної документації.
- Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону та п.3 Розділу 5 Тендерної документації, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Наданий Учасником «аналогічний» договір не є документом який вимагався Тендерною документацією Замовника, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення, а не поточного ремонту. Отже, Замовник не може просити внести зміни до поданого документа так, як даний документ не вимагався Замовником. Аналогічний договір з поточного ремонту, наданий у тендерній пропозиції ТОВ «Компанія Енерго-Буд» не підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а отже не можуть бути усунені на підставі ч.16 ст. 29 Закону.
На підставі вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Енерго-Буд» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також п. 3 ч.2 ст. 16 Закону та умовам Тендерної документації.
- Щодо дати видачі документів, наданих іншими особами (підприємствами/ установами/організаціями). Учасник - Скаржник посилається на п. 3 Розділу ІV Тендерної документації та вказує, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної пропозиції повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
Дата оголошення процедури закупівлі — 26.05.2020. Та вказує, що учасником ТОВ СК ДП БУД в складі тендерної пропозиції надано: Лист-відгук від Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради №310/2-14 від 28.04.2020 р.; Лист-відгук від Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради №311/2-14 від 28.04.2020 р. Листи-відгуки, надані ТОВ СК ДП БУД не відповідають вимогам тендерної документації Замовника.
Скаржник безпідставно заявляє про невідповідність на підставі п. 3 Розділу ІV Тендерної документації, так як такий пункт в Тендерній документації відсутній.
Згідно п.1 Розділу III тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Позитивні листи-відгуки надані учасником ТОВ СК “ДП БУД” датовані 28.04.2020 р. по суті відповідають умовам тендерної пропозиції на підтвердження виконання договору з аналогічним предметом, а також щодо якості та строків виконання таких робіт. Надання такого документу датованого 28.04.2020 р. замовник визначив, як помилку незначного характеру.
- Щодо відсутності у тендерній пропозиції ТОВ СК ДП БУД документів, які вимагались Замовником в Тендерній документації, а саме:
1. Щодо відсутності інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації) – Учасник - Скаржник безпідставно заявляє про відсутність інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тендерній пропозиції ТОВ СК “ДП БУД” наявна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до технічних вимог зазначених у Додатку 2 до тендерної документації (Довідка вих.№16-т від 09.06.2020 р.);
2. Щодо відсутності технічної специфікації (посилання на вимогу тендерної документації Замовника: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації) – Учасник-Скаржник безпідставно заявляє про відсутність технічної специфікації, як невідповідності до тендерної документації, відповідно до п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації учасник надає інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) відповідно до технічних вимог зазначених у згідно Додатку 2 до тендерної документації. В тендерній пропозиції ТОВ СК “ДП БУД” наявна технічна специфікація відповідно до технічних вимог зазначених у Додатку 2 до тендерної документації (Довідка вих.№16-т від 09.06.2020 р.);
3. Щодо відсутності інформації на вимогу Тендерної документації Замовника п. 1 Розділу ІІІ (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у разі, якщо при закупівлі робіт учасником передбачається залучення субпідрядників та вимог Тендерної документації Замовника п. 7 Розділу ІІІ. Учасник-Скаржник безпідставно заявляє про відсутність інформації щодо вище вказаних вимог. Відповідно до п.7 Розділу III Тендерної документації Замовника у разі виконання робіт без залучення субпідрядника або субпідрядників учасник надає довідку про виконання робіт без залучення субпідрядника або субпідрядників.
Учасником ТОВ СК “ДП БУД” у складі пропозиції надано Довідку №5-т від 09.06.2020 р. про виконання робіт без залучення субпідрядників.
4. Щодо відсутності розрахунку вартості матеріальних ресурсів на вимогу Тендерної документації Замовника п. 6 Розділу ІІІ - Учасник-скаржник безпідставно заявляє про відсутність розрахунку вартості матеріальних ресурсів.
За умовою п.6 Розділу ІІI Тендерної документації ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з видів та обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні тендерної пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів та обладнання, а також робіт, що планується виконувати субпідрядними організаціями.
ТОВ СК «ДП БУД» надав підсумкову відомість ресурсів, де вказана відпускна ціна за одиницю яка є і поточною ціною по розділу будівельні матеріали, вироби та конструкції. Тому підсумкова відомість ресурсів і є розрахунком вартості матеріалів, так, як поточна ціна – дорівнює відпускній ціні і інші витрати (транспортна складова і заготівельно-складські витрати) - не включені і не будуть враховуватись.
Враховуючи вищевикладене, заяви Учасника-скаржника щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ СК “ДП БУД” умовам Тендерної документації - не відповідають дійсності.
На підставі вищевикладеного, вимога Скаржника повернути до розгляду Тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд», а також визнати Тендерну пропозицію ТОВ СК ДП БУД такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України не підлягає задоволенню.)
Шановний Замовнику, на підставі ч.3 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі Закон) звертаємося до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" з наступних підстав:
Відповідно до протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №38 від 08.07. 2020 року Замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» на підставі п.2 частини 1 ст.31 Закону та п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації:
«Учасник не підтвердив відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складених учасником у довільній формі згідно Тендерної документації п.5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.»
1).Вимога п.2 частини 1 ст.31 Закону про публічні закупівлі
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
Тендерна пропозиція ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» не містить жодних підстав для відхилення згідно цієї статті!
2). Вимога п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації (в частині підтвердження відсутності підстав для відхилення згідно ст.17 Закону):
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатку 3;
Надано учасником ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ»
Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 268 від 05.06.2020 р. згідно(!) Додатку 3 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій.
Даним листом гарантує відсутність у нього усіх(!) підстав для відхилення згідно ст.17., що відповідає вимозі Замовника згідно п.1 Розділу ІІІ і також Додатково зазначаємо що цей лист-гарантія
Наголошуємо(!), що Замовником вимагалось надання посвідчень або протокол(!) перевірки знань. І також наголошуємо що Замовник не вимагав надання інформації про отримання кваліфікаційних груп з електробезпеки на всіх працівників!
В даному випадку Замовник суперечить сам собі,так як приймає рішення про відхилення на підставі п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації тому що Учасник не надав довідку(зведену довідку) згідно п.5 Розділу ІІІ?!
Неправомірно відхиливши Пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» з наведених вище підстав, Замовник порушив принципи Статті 5 Закону, застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції учасника.
Шановний Замовнику, на підставі ч.3 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі Закон) звертаємося до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" з наступних підстав:
Відповідно до протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №38 від 08.07. 2020 року Замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» на підставі п.2 частини 1 ст.31 Закону та п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації:
«Учасник не підтвердив відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складених учасником у довільній формі згідно Тендерної документації п.5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.»
1).Вимога п.2 частини 1 ст.31 Закону про публічні закупівлі
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
Тендерна пропозиція ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» не містить жодних підстав для відхилення згідно цієї статті!
2). Вимога п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації (в частині підтвердження відсутності підстав для відхилення згідно ст.17 Закону):
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатку 3;
Надано учасником ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ»
Лист-гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 268 від 05.06.2020 р. згідно(!) Додатку 3 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій.
Даним листом гарантує відсутність у нього усіх(!) підстав для відхилення згідно ст.17., що відповідає вимозі Замовника згідно п.1 Розділу ІІІ і також Додатково зазначаємо що це лист-гарантія (!) Отже, жодних підстав щодо відхилення по невідповідності ст17 немає!
В даному випадку Замовник суперечить сам собі, так як приймає рішення про відхилення на підставі п.1 Розділу ІІІ умов тендерної документації тому що Учасник не надав довідку (зведену довідку) згідно п.5 Розділу ІІІ?!
Крім того, відповідно до Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника
Неправомірно відхиливши Пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» з наведених вище підстав, Замовник порушив принципи п4,5 Статті 5 Закону (недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;) застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції учасника та упереджене визначення переможця
Директор ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» Байбула В.М.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-14-000018 ● d24b8d5de24d40e6bac76fe48089c193
- Статус: вирішено ● Дата: 31 серпня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2020 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.07.2020 № 52
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.07.2020 № 52.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-05-26-001473-c 26.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-14 16:24:30
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-26-001473-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.07.2020 № 39 вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Енерго-Буд» відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника, а саме: Учасник не надав у своїй пропозиції копію дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки (дійсного на момент подання пропозицій та виконання робіт) та наданий в пропозиції Учасника «аналогічний договір» не є аналогічним. Предмет наданого договору не відповідає предмету за вимогами тендерної документації Замовника.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: копії дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки, якщо це передбачено чинним Законодавством України.
В пункті 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) (далі – Порядок) вказано, що Дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається:
- роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;
- виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Пунктом 21 Порядку визначено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Учасником ТОВ «Компанія Енерго-Буд» у складі тендерної пропозиції надано Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл 15_Дозвіл.pdf), зареєстровані Управлінням Держпраці у Рівненській області 20.01.2020 та 30.03.2020 на Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технiчне обслуговування, реконструкцiя машин, механiзмiв, устатковання пiдвищеної небезпеки, а саме: устатковання напругою понад 1000 В (електричне устатковання електричних станцiй i мереж, технологiчне обладнання) та Роботи в дiючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дiї струму високої частоти: Землянi роботи, що виконуються на глибинi понад 2 метри: Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах; Роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Варто зазначити, що тендерна документація Замовника не містить вимоги подання Учасником інформації (пояснень) про причини відсутності в складі своєї пропозиції документів, подання яких не передбачено законодавством з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія Енерго-Буд» було прийнято рішення про відхилення пропозиції з підстави не надання копію дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки (дійсного на момент подання пропозицій та виконання робіт) в той час як Учасником у складі тендерної пропозиції надано Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, як це передбачено «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107)?
2. Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою цієї статті визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічний договір – це Договір з предметом аналогічним предмету цієї закупівлі, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення) (у вигляді довідки, наведеної в Додатку 7) та позитивного листа-відгуку про виконання даного договору; Аналогічний договір повинен бути виконаним на дату подання пропозиції учасником. Копію цього договору та документи, що підтверджують його повне виконання обов’язково додаються (Форма КБ-3, або акти виконаних робіт). Якщо ж до вказаного договору були укладені додаткові угоди на збільшення чи зменшення їх вартості, учасник також завантажує копії цих додаткових угод. Тобто сума по формі КБ-3 (або сума по актах виконаних робіт) повинна відповідати сумі договору, таким чином засвідчуючи, що учасник виконує роботи передбачені в договорі в повному обсязі.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ «Компанія Енерго-Буд» щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (пункт 5 розділу 3 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та пунктом 3 Розділу 5 тендерної документації, а також не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
3. Замовником згідно протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.07.2020 № 40 вирішено прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів – ТОВ «СК ДП БУД».
Згідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічний договір – це Договір з предметом аналогічним предмету цієї закупівлі, а саме про виконання робіт з нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції вуличного (зовнішнього) освітлення) (у вигляді довідки, наведеної в Додатку 7) та позитивного листа-відгуку про виконання даного договору; Аналогічний договір повинен бути виконаним на дату подання пропозиції учасником. Копію цього договору та документи, що підтверджують його повне виконання обов’язково додаються (Форма КБ-3, або акти виконаних робіт). Якщо ж до вказаного договору були укладені додаткові угоди на збільшення чи зменшення їх вартості, учасник також завантажує копії цих додаткових угод. Тобто сума по формі КБ-3 (або сума по актах виконаних робіт) повинна відповідати сумі договору, таким чином засвідчуючи, що учасник виконує роботи передбачені в договорі в повному обсязі.
Пунктом 3 розділу 5 тендерної документації визначено, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі (дата оголошення процедури закупівлі – 26.05.2020).
Учасником ТОВ «СК ДП БУД» у складі тендерної пропозиції надано листи – відгуки видані Виконавчим комітетом Новолатівської сільської ради № 310/2-14 та № 311/-14 від 28 квітня 2020 року, що не відповідає вимогам п. 3 Розділу 5 тендерної документації.
Варто зазначити, що описані вище невідповідності пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації не відносяться до переліку формальних (несуттєвих) помилок, визначених Замовником пунктом 2 розділу 5 тендерної документації.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлених або не виправлених учасниками виявлених невідповідностей
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК ДП БУД» в протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09.07.2020 № 40 не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації та в свою чергу не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ «СК ДП БУД» щодо листів-відгуків про виконання аналогічних договорів (пункт 3 Розділу 5 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та пунктом 3 Розділу 5 тендерної документації, а також не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-17 16:32:48
Відповідь
У зв’язку із виявленими органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення про скасування закупівлі по причині неможливості усунути порушення.
Відмінити тендер UA-2020-05-26-001473-c «Капітальний ремонт зовнішнього освітлення пр. Т.Г. Шевченка, м. Вараш, Рівненської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 (CPV) – 45310000-3 – Електромонтажні роботи з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Провести скасування закупівлі в системі 21.07.2020 року по закінченню періоду оскарження, так як в системі ще триває період оскарження і відсутній функціонал скасування закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Торги відмінено
2020-08-31 08:51:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР" |
1 444 000,00
UAH з ПДВ
|
1 198 386,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР" |
1 955 350,18
UAH з ПДВ
|
1 199 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Буд-Техсервіс |
1 944 254,40
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИНВЕСТБУД" |
2 220 358,80
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" |
1 997 487,07
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" |
1 669 155,34
UAH з ПДВ
|
1 389 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" |
1 771 892,89
UAH з ПДВ
|
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО-ЛУЦЬКСВІТЛО" |
1 661 994,00
UAH з ПДВ
|
1 576 290,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" |
2 428 441,54
UAH з ПДВ
|
1 695 380,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" |
1 959 816,00
UAH з ПДВ
|
1 959 816,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" |
2 429 840,66
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СК ДП БУД |
2 400 950,33
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" |
2 330 378,06
UAH з ПДВ
|
2 330 378,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельник - V" |
2 432 120,16
UAH з ПДВ
|
2 432 120,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР" #33166311 |
Відхилено |
1 198 386,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 08:37
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 червня 2020 14:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ФАЛЬКОН ПАУЕР" #41246024 |
Відхилено |
1 199 990,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 10:32
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 червня 2020 08:37
|
ПП Буд-Техсервіс #42326592 |
Відхилено |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 15:45
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 червня 2020 10:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИНВЕСТБУД" #36597952 |
Відхилено |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 14:25
|
|
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" #40490301 |
Відхилено |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 14:45
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" #42729784 |
Відхилено |
1 389 900,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 09:03
|
|
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" #34849153 |
Відхилено |
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 09:12
|
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКЕ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО-ЛУЦЬКСВІТЛО" #30555550 |
Відхилено |
1 576 290,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 11:10
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Західелектромонтаж" #36699380 |
Відхилено |
1 695 380,26
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 14:27
|
|
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" #43090878 |
Відхилено |
1 959 816,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 14:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ЕНЕРГО-БУД" #43219275 |
Відхилено |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 08:34
|
|
ТОВ СК ДП БУД #40847845 |
Очікує рішення |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2020 00:37
|
|
ТОВ СК ДП БУД #40847845 |
Рішення скасоване |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2020 00:37
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 21 липня 2020 08:27 |
Кінець періоду оскарження: | 01 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 01 серпня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку із виявленими органом державного фінансового контролю ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення про скасування закупівлі по причині неможливості усунення порушення. Згідно частини 1 статтті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
21 липня 2020 08:27
|
Електронний підпис |
21 липня 2020 08:17
|
Протокол |