Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області
(код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Current minor repairs and maintenance of public roads of local significance of Sumy region (code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
GBN G.1-218-182: 2011 Current minor repairs and maintenance of public roads of local significance of Sumy region (code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
4 505 896 850,00 UAH
UA-2020-10-27-005854-c ● 2372fa2c36fb40c48c7e021987f7bbf0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Дороги Сумщини" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9 |
Контактна особа: |
Касьян Яна Олександрівна 380503071577 ffgg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise "Road of the Sumy Region" |
National ID: | 42524164 |
Contact point: |
Kasyan Yana Alexandrivna 380503071577 ffgg@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2021 15:33 |
Очікувана вартість: | 4 505 896 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 529 484,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2000000 UAH |
Publication date: | 27 жовтня 2020 17:51 |
Enquiries until: | 17 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 листопада 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 4 505 896 850 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 22 529 484 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції викладаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer are presented in Ukrainian.
If the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the translator's signature and the bidder's seal. The texts must be authentic, the decisive factor is the text presented in the Ukrainian language.
Розгорнути
Згорнути
If the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the translator's signature and the bidder's seal. The texts must be authentic, the decisive factor is the text presented in the Ukrainian language.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
GBN G.1-218-182: 2011 Current minor repairs and maintenance of public roads of local significance of Sumy region
(code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
(code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 робочих дні до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника на протязі трьох робочих днів перевіряє надання послуг/виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично наданих послуг/виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2020 17:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2020 17:53 |
Проект договору експлуатація 2021.docx | |
27 жовтня 2020 17:52 |
ТД Експлуатація 2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний досвід
Дата подання: 10 листопада 2020 11:49
Дата відповіді: 10 листопада 2020 12:15
Доброго дня !Просимо розтлумачити щодо аналогічного досвіду. Зимове утримання автомобільних доріг становить 2% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі чи від 5% обсягу виконання робіт/надання послуг?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до умов тендерної документації, під аналогічним договором необхідно розуміти укладений (-і) учасником протягом 2016-2020 років договір (-ри) з будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг з обсягом виконання робіт/надання послуг згідно договору (-ів) на суму не менше 5 % від очікуваної вартості даної процедури закупівлі (з яких 2% становлять послуги із зимового утримання автомобільних доріг). Тобто, зимове утримання становить 2% від 5% обсягу виконання робіт/надання послуг за аналогічним договором.
Щодо виконання аналогічного договору
Дата подання: 10 листопада 2020 15:54
Дата відповіді: 12 листопада 2020 08:40
Доброго дня! В підпункті 5.1.3 пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до Додатку 5 Тендерної документації.
В свою чергу, Додаток 5 Тендерної документації містить вимоги до підтвердження виконання аналогічних договорів згідно з якими Учаснику необхідно надати крім самих договорів також копії актів виконання будівельних робіт (форми КБ-2в) та копії довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форми КБ-3).
У зв’язку з цим та враховуючи значний обсяг запитуваної документації, просимо повідомити про те чи достатньо буде надати Замовнику довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) де Замовником виступало ДП «Дороги Сумщини» без надання копій актів форми КБ-2В та КБ-3?
Вказане пов’язане з тим, що в Замовника буде наявна інформація з довідки та він зможе самостійно перевірити її достовірність на підставі актів форми КБ-2В та КБ-3, що наявні в Замовника за результатами виконання Учасником договорів укладених з Замовником в минулих періодах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Проект договору.
Дата подання: 16 листопада 2020 16:51
Дата відповіді: 18 листопада 2020 12:38
Доброго дня!
1. В абзаці 2 пункту 1.12 проекту договору визначено випадки, за яких забезпечення виконання договору про закупівлю повертається, серед яких зазначено: «у випадках, передбачених статтею 43 Закону».
У зв’язку з цим просимо уточнити про положення якого саме Закону України йде мова у згаданому положенні проекту договору?
2. В абзаці 3 пункту 1.12 проекту договору визначено випадки, за яких забезпечення виконання договору учаснику-переможцю не повертаються та в повному розмірі підлягає перерахуванню до відповідного бюджету, серед яких визначено: «недотримання вимог щодо якості та наявності не врегульованих претензій»
У зв’язку з цим просимо повідомити про строк впродовж якого повинні існувати недотримані вимоги щодо якості та неврегульовані претензії, по закінченню якого, в разі якщо такі незадоволені вимоги та претензії продовжують існувати, забезпечення про виконання договору про закупівлю учаснику-переможцю не повертається. В розумінні даного пункту договору чи повертається забезпечення виконання договору про закупівлю учаснику-переможцю після усунення (дотримання) вимог щодо якості та врегулювання претензій?
3. В першому реченні пункті 2.10 проекту договору визначено, що «У випадку відмови Виконавця взяти участь у складенні Акту виявлених недоліків (вад), Замовник складає Акт виявлених недоліків (вад) за участі третьої сторони і надає Акт виявлених недоліків (вад) Виконавцю для усунення ним недоліків (вад).»
У зв’язку з цим просимо повідомити хто є третьою стороною в розумінні даного пункту проекту договору та який порядок відбору та залучення такої третьої сторони?
4. В підпункті 7.1.3 пункту 7.1 проекту договору передбачається, що «Замовник зобов’язаний інформувати Виконавця про впровадження нових та зміни в діючих нормативно-правових та інших нормативних документах щодо питань забезпечення безпеки руху на дорогах загального користування і споруд на них та експлуатаційного утримання.»
У зв’язку з цим просимо повідомити який порядок та строки вищезазначеного інформування?
5. В підпункті 7.2.5 пункту 7.2 проекту договору визначено, що «Замовник має право вимагати додаткових випробувань використаних при наданні послуг матеріалів і перевірки видів послуг, зафіксованих в актах приймання виконаних робіт.»
У зв’язку з цим просимо повідомити в яких випадках Замовник має право вимагати додаткові випробування та перевірки? Який порядок проведення таких додаткових випробувань та перевірок та за чий рахунок вони будуть здійснені в розумінні даного пункту проекту договору?
6. Підпункт 7.2.7 пункту 7.2 проекту договору містить в собі випадки з настанням яких Замовник має право вимагати від Виконавця дострокового виконання зобов’язань за Договором.
У зв’язку з цим просимо повідомити про те, яким чином (згідно з якими критеріями) визначатиметься факт настання випадків вказаних в згаданому підпункті договору та якими документами (окрім листа Замовника) буде підтверджуватись настання таких обставин?
У зв'язку з цим просимо усунути неузгодженість.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-27-005854-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 10 листопада 2020 14:37
Щодо кваліфікації працівників
Доброго дня! В перелік обов’язкових ключових посад інженерно технічних працівників, які будуть залучені для надання послуг, Замовником включено посаду інженера з якості. Однак згідно Тендерної документації для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості в складі тендерної пропозиції Учасником надається інформація щодо наявності власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії, яка під час виконання робіт / надання послуг буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг та визначати транспортно-експлуатаційні показники автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки) за предметом закупівлі. Крім цього контроль якості робіт/надання послуг здійснюють інженери з технічного нагляду Замовника. У зв’язку з вищезазначеним вважаємо, що при поданні інформації Учаснику не потрібно вказувати в переліку обов’язкових ключових посад інженерно технічних працівників, які будуть залучені для надання послуг, посаду інженера з якості. Просимо внести зміни до Тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2020 17:24
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2020 17:39 |
Кінець періоду оскарження: | 06 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 06 грудня 2020 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Протокол засідання тендерного комітету від 25.11.2020 №25.11 СЛУХАЛИ: Коноза О., який доповів про зміну загальної протяжності автомобільних доріг місцевого значення Сумської області та необхідності внесення змін до технічного завдання (технічної специфікації) до тендерної документації на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області. Ткаченко А. зазначив, що внесення змін до технічного завдання (технічної специфікації) в частині зміни загальної протяжності автомобільних доріг місцевого значення призведе до зміни очікуваної вартості закупівлі послуг. Касьян Я. зазначила, що відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану закупівель. При оголошенні закупівлі послуг з ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) складений та опублікований на веб-порталі уповноваженого органу річний план закупівель з очікуваною вартістю 4 505 896 850,00 грн. Відповідно до річного плану оголошена закупівля послуг. На даний час відсутня технічна можливість щодо внесення змін до річного плану закупівель та зміни очікуваної вартості закупівлі. Нагорний О. зазначив, що відповідно до пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Враховуючи викладене, за результатами проведених обговорень, тендерним комітетом прийнято рішення щодо відміни закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області враховуючи відсутність подальшої потреби у закупівлі послуг з зазначеними у технічному завданні (технічній специфікації) обсягами закупівлі. |
Документи:
25 листопада 2020 17:39
|
Електронний підпис |
25 листопада 2020 17:38
|
Протокол відміна поточний дрібний.pdf |