Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 33126849 |
Вебсайт: | http://vmte.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13 |
Контактна особа: |
Людмила Кришталь +380963692131 krushtal123@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2021 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2021 14:19 |
Очікувана вартість: | 2 186 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, оформленої згідно ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції Затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року N 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65580 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у розмірі 5 відсотків вартості договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною, тобто не передбачати можливість банка-гаранта відкликати банківську гарантію та безумовною, тобто банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Строк розгляду банком - гарантом вимоги Покупця (Бенефіціара) щодо сплати на його користь суми банківської гарантії, за умовами останньої, повинен становити не більше 5-ти банківських днів з дати отримання банком- гарантом такої вимоги. Строк дії банківської гарантії до 15.05.2021 року. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90740000-6: Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати Замовником вартості фактично наданих послуг протягом 90 календарних днів з моменту складання Виконавцем та підписання обома Сторонами Актів приймання — передачі наданих послуг по кожному етапу виконання робіт: 1 етап – оплата 10%; 2 етап – оплата 20%; 3 етап – оплата 15%; 4 етап – оплата 55%. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 10 |
Надання послуг | Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати Замовником вартості фактично наданих послуг протягом 90 календарних днів з моменту складання Виконавцем та підписання обома Сторонами Актів приймання — передачі наданих послуг по кожному етапу виконання робіт: 1 етап – оплата 10%; 2 етап – оплата 20%; 3 етап – оплата 15%; 4 етап – оплата 55%. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 20 |
Надання послуг | Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати Замовником вартості фактично наданих послуг протягом 90 календарних днів з моменту складання Виконавцем та підписання обома Сторонами Актів приймання — передачі наданих послуг по кожному етапу виконання робіт: 1 етап – оплата 10%; 2 етап – оплата 20%; 3 етап – оплата 15%; 4 етап – оплата 55%. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 15 |
Надання послуг | Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати Замовником вартості фактично наданих послуг протягом 90 календарних днів з моменту складання Виконавцем та підписання обома Сторонами Актів приймання — передачі наданих послуг по кожному етапу виконання робіт: 1 етап – оплата 10%; 2 етап – оплата 20%; 3 етап – оплата 15%; 4 етап – оплата 55%. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 55 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2021 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2021 16:55 |
Додаток 8 Цінова пропозиція.docx | |
23 вересня 2021 16:55 |
Додаток 3 (тех.завдання).docx | |
23 вересня 2021 16:55 |
Додаток 6 (проект договору) Підготовка та затвердження Планів Моніторингу.doc | |
23 вересня 2021 16:55 |
Додаток 7 (документи переможця).docx | |
23 вересня 2021 16:55 |
ТД (Підготовка та затвердження Планів Моніторингу).docx | |
23 вересня 2021 16:55 |
Додаток 2 (стаття 17).docx | |
23 вересня 2021 16:55 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
23 вересня 2021 16:55 |
Додаток 4 (перелік документів).docx | |
23 вересня 2021 16:55 |
Протокол зміни від 23.09.2021.docx | |
23 вересня 2021 16:55 |
ЗМІНИ_23.09.2021.docx | |
23 вересня 2021 16:55 |
Додаток 5 (відомості про учасника).docx | |
15 вересня 2021 13:35 |
Протокол зміни від 15.09.2021.docx | |
15 вересня 2021 13:35 |
ЗМІНИ_15.09.2021.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Повідомляєм про невідповідність Кваліфікаційним критеріям Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРКОМТРЕЙДІНГ».
І Так, пунктом 5.16.2 Технічних, якісних та інших характеристик. Технічного завдання до предмету закупівлі: Підготовка та затвердження Планів Моніторингу викидів парникових газів. Підготовка та подання звітності викидів парникових газів згідно з ДК 021:2015: 90730000-3 «Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення» (Додаток 3 до тендерної документації) визначено, що Учасник повинен надати документально підтверджену інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника згідно вимог зазначених в Додатку 1 до Тендерної документації.
Пунктом 2.2 Інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додатку 1 до Тендерної документації) визначено, що Учасник подає у складі пропозиції документально підтверджену інформацію про наявність в Учасника закупівлі акредитованої лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) у сфері акредитації якої є визначення вмісту парникових газів.
Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРКОМТРЕЙДІНГ» надано копію договору оренди лабораторного комплексу від 02.11.2020 б/н без сертифіката (з додатками) про метрологічне підтвердження вимірювальних можливостей лабораторії, у сфері акредитації якої є визначення вмісту парникових газів.
Учасником не надано документально підтверджену інформацію щодо акредитованої лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) у сфері акредитації якої є визначення вмісту парникових газів.
Відповідно до даних, занесених до Реєстру акредитованих ООВ, що розміщений на сайті Національного агентства з акредитації України Міністерства економіки України (як публічна інформація, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним) лабораторний комплекс акредитований згідно з вимогами ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) у сфері визначення вмісту парникових газів, розташований за адресою: Київська обл., Обухівський р-н, с. Козин, вул. Анатолія Солов’яненка, 68 ВІДСУТНІЙ, тобто, в Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРКОМТРЕЙДІНГ» відсутня акредитована лабораторія згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) у сфері акредитації якої є визначення вмісту парникових газів.
ІІ Пунктом 4 Технічних, якісних та інших характеристик. Технічного завдання до предмету закупівлі: Підготовка та затвердження Планів Моніторингу викидів парникових газів. Підготовка та подання звітності викидів парникових газів згідно з ДК 021:2015: 90730000-3 «Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення» (Додаток 3 до тендерної документації) визначено Вимоги до розрахунку вартості послуг, а саме:
4.1. Виконавець повинен скласти та надати Замовнику калькуляцію вартості послуг з обов’язковим обґрунтуванням цін відповідно до діючих норм з урахуванням всix витрат, необхідних для реалізації п. 1.
4.2 Врахувати вартість всіх трудовитрат, необхідних погоджень, висновків верифікатора, зборів, мита, інших платежів, транспортні витрати по доставці персоналу для надання послуг.
Розрахунок вартості робіт в КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» з урахуванням етапності робіт згідно з додатком 1 Технічного завдання, який є невід’ємною частиною цього Технічного завдання.
Учасником надано калькуляцію загальну з дотриманням етапності робіт згідно з додатком 1 Технічного завдання, який є його невід’ємною частиною, АЛЕ БЕЗ ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОБГРУНТУВАННЯ ЦІН ВІДПОВІДНО ДО ДІЮЧИХ НОРМ З УРАХУВАННЯМ ВСІХ ВИТРАТ, необхідних для реалізації послуги щодо підготовки та затвердження планів моніторингу викидів парникових газів і підготовки та подання звітності викидів парникових газів.
ВІДСУТНІЙ РОЗРАХУНОК СОБІВАРТОСТІ ПОСЛУГ, адміністративних витрат. ВІДСУТНІЙ РОЗРАХУНОК витрат за статтями планової калькуляції кошторисної вартості.
ІІІ Пунктом 5.17 Технічних, якісних та інших характеристик. Технічного завдання до предмету закупівлі: Підготовка та затвердження Планів Моніторингу викидів парникових газів. Підготовка та подання звітності викидів парникових газів згідно з ДК 021:2015: 90730000-3 «Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення» (Додаток 3 до тендерної документації) визначено, що Виконавець має один з основних видів діяльності: Технічні випробування та дослідження, Діяльність в області інженерних вишукувань і надання технічних консультацій в цій області, Інші дослідження та розробки в галузі природничих наук та інженерії, згідно довідки ЄДР.
Відповідно до даних, занесених до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що розміщений на сайті Міністерства юстиції України (як публічна інформація, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним) у Учасника відсутні основні види діяльності: Технічні випробування та дослідження, Діяльність в області інженерних вишукувань і надання технічних консультацій в цій області, Інші дослідження та розробки в галузі природничих наук та інженерії.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відтак, все наведене вище є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРКОМТРЕЙДІНГ» у відповідності до вимог визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-29-000006 ● 9fe2687676064aefb6a68bb5cc4fffd5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2021 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.12.2021 №737
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 29.12.2021 №737
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2021-09-02-006567-a 02.09.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-06 14:21:08
при надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з підготовки та затвердження планів моніторингу викидів парникових газів, підготовки та подання звітності викидів парникових газів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-02-006567-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-12 16:42:04
Щодо надання пояснень на запит Північного офісу Держаудитслужби
На запит ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 06.01.2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі: Підготовка та затвердження Планів Моніторингу викидів парникових газів. Підготовка та подання звітності викидів парникових газів, код ДК 021:2015: 90740000-6 Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-02-006567-a), КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго надає наступні пояснення:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі по вищезазначеній закупівлі КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» визначило на підставі реальних потреб та у відповідності до нормативних документів: Закон України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» №377-IX, Угода про Асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії i їхніми державами-членами, з іншої сторони, постанови Кабінету Міністрів України №880 від 23.09.2020 р. «Перелік видів діяльності, викиди парникових газів в результаті провадження яких підлягають моніторингу, звітності та верифікації», №960 від 23.09.2020 р. «Порядок здійснення моніторингу та звітності щодо викидів парникових газів», №959 від 23.09.2020 р. «Порядок верифікації звіту оператора про викиди парникових газів», накази Міндовкілля №75 від 03.02.2021 р. «Про затвердження Порядку державної реєстрації установок у Єдиному реєстрі з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів», № 404 від 15.06.2021 р. «Про затвердження Методичних рекомендацій з оцінки викидів парникових газів за видами діяльності установок»; накази, які проходять державну реєстрацію в Міністерстві юстиції України та інші нормативно-правові документи в сфері моніторингу, звітності та верифікації та з урахуванням вимог визначених частиною другою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію з вимогами щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Тобто, ураховуючи викладене, замовник самостійно визначав необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
При формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі та розміру витрат, КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» керується примірною методикою, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, яка має рекомендаційний характер та самостійно визначає методику здійснення відповідного обґрунтування (очікувана вартість предмета закупівлі визначена шляхом порівняння ринкових цін).
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі змовник не розміщував дану інформацію на власному веб-сайті, оскільки не використовує державних коштів, не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки (не занесено в реєстр).
Дадатки:
1.Звіт про очікувану вартість предмета закупівлі та комерційні пропозиції на 7 арк. у 1 прим.
- Звіт про оч. вартість (послуги з відстеж., моніторингу забруднювачів).pdf
- Комерц.пропоз.ІНТЕР ЕКО_(послуги з відстеж., моніторингу забруднювачів).pdf
- Комерц.пропоз.КРУГОЗОР ГРУП_(послуги з відстеж., моніторингу забруднювачів).pdf
- Комерц.пропоз.СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКТ_(послуги з відстеж., моніторингу забруднювачів).pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-13 12:16:48
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з підготовки та затвердження планів моніторингу викидів парникових газів, підготовки та подання звітності викидів парникових газів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-02-006567-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином замовник виконав вимоги частини десятої статті 29 Закону щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укркомтрейдінг» протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
2. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Укркомтрейдінг», якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації в частині:
- зазначення інформації про освіту (вища освіта технічного та/або екологічного напрямку) спеціалістів відповідної кваліфікації (підпункт 1.1 пункту 1. Додатку 1 тендерної документації);
- накладання КЕП або УЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником (учасником накладено електронну печатку) (пункт 1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» 1 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-18 16:49:28
Щодо надання пояснень на запит Північного офісу Держаудитслужби
На запит ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 13.01.2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі: Підготовка та затвердження Планів Моніторингу викидів парникових газів. Підготовка та подання звітності викидів парникових газів код ДК 021:2015: 90740000-6 Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-02-006567-a), КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго надає наступні пояснення:
1. Відповідно ч.10 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пропозицію першого Учасника ПП «Інтер-Еко», який не надав обґрунтування аномально низької ціни відхилено 11.10.2021 року, відповідно розгляд пропозиції другого Учасника ТОВ «Укркомтрейдинг» відбувався з 12.10.2021 року протягом 5 робочих днів по 19.10.2021 року (14, 16, та 17 жовтня офіційно вихідні дні).
2. Учасником ТОВ «Укркомтрейдинг» надано довідку (файл Довідка спеціалісти.pdf) з зазначенням спеціалістів які будуть залучені для надання послуг та сертифікати про підвищення кваліфікації цих співробітників (файли: Квал_серт_Сапура_з_додатком.pdf; Квал._сертиф._ГІПа_Степанов_МВ_з_додатком.pdf; Квал._сертиф._Кравцова_ВІ_з_додатком.pdf; Свідоцтво про підвищення кваліфікаціі КПІ Павлюк.pdf); де зазначено категорію спеціаліста – інженер, що свідчить про наявність вищої освіти у співробітників. (Інженер (фр. Ingénieur ← від лат. Ingenium — хист, вдача, винахідливість) - фахівець з вищою технічною освітою, який здійснює інженерну діяльність.)
- Завантажені Учасником ТОВ «Укркомтрейдинг» документи (крім оригіналів посвідчень працівників) засвідчені підписом директора та печаткою. Повноваження на підпис документів підтверджено наказом (файл Наказ Денисюк Л.Л..pdf) та протоколом загальних зборів (Протокол Денисюк Л.Л..pdf), таким чином повноваження особи щодо підписання тендерної пропозиції були підтверджені, саму пропозицію підписано електронним кваліфікованим підписом у вигляді печатки, що підтверджує походження та перевірку цілісності пов’язаних електронних даних. В Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено що, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону, та Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Крім електронного підпису, Закон «Про електронні довірчі послуги» запроваджує поняття й електронної печатки. Електронна печатка також може бути удосконаленою та кваліфікованою – критерії цих класів аналогічні відповідним критеріям класів підписів. Відмінність полягає в тому, що електронним підписом може користуватися як юридична. так і фізична особа, а електронною печаткою – тільки юридична. У функціональному ж змісті суттєвої різниці між електронним підписом і електронною печаткою немає. Згідно пункту 1 частини 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі — постанова № 193), а саме удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 постанови № 193 вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, та абзацу 2 частини 1 постанови № 193, а саме експериментальний проєкт реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 05.03.2022 р..
Зважаючи на вищезазначене, вважаємо що, підписання тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом у вигляді печатки, а не КЕП або УЕП в даному випадку є формальною (технічною/механічною) помилкою, та зроблена учасником процедури закупівлі під час унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. (Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій зазначено в Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації).
При розгляді пропозиції ТОВ «Укркомтрейдинг» Замовник дотримувався принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, в тому числі максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-01-26 17:31:43
Аргументовані заперечення на висновок Північного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу закупівлі UA-2021-09-02-006567-a.
1. Завантажені Учасником ТОВ «Укркомтрейдинг» документи (крім оригіналів посвідчень працівників) засвідчені підписом директора та печаткою. Повноваження на підпис документів підтверджено наказом (файл Наказ Денисюк Л.Л..pdf) та протоколом загальних зборів (Протокол Денисюк Л.Л..pdf), таким чином повноваження особи щодо підписання тендерної пропозиції були підтверджені, саму пропозицію підписано електронним підписом у вигляді печатки, що підтверджує походження та перевірку цілісності пов’язаних електронних даних.
В Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено що, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону, та Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 4 до Тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 03.03.2020 року №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Крім електронного підпису, Закон «Про електронні довірчі послуги» запроваджує поняття й електронної печатки. Електронна печатка також може бути удосконаленою та кваліфікованою – критерії цих класів аналогічні відповідним критеріям класів підписів. Відмінність полягає в тому, що електронним підписом може користуватися як юридична. так і фізична особа, а електронною печаткою – тільки юридична. У функціональному ж змісті суттєвої різниці між електронним підписом і електронною печаткою немає.
Згідно пункту 1 частини 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі — постанова № 193), а саме удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 постанови № 193 вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, та абзацу 2 частини 1 постанови № 193, а саме експериментальний проєкт реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 05 березня 2022 р..
Зважаючи на вищезазначене, вважаємо що, підписання тендерної пропозиції електронним підписом у вигляді печатки, а не КЕП або УЕП в даному випадку є формальною (технічною/механічною) помилкою, та зроблена учасником процедури закупівлі під час унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. (Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій зазначено в Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації).
При розгляді пропозиції ТОВ «Укркомтрейдинг» Замовник дотримувався принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, в тому числі максимальна економія, ефективність та пропорційність.
2. У висновку зазначено необхідність «здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України», проте не наведено яким чином Замовнику здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, не зазначено в судовому чи позасудовому порядку, не вказано конкретно статтю та нормативно правовий акт, чим керуватись при розірванні договору.
Враховуючи наведене вище, вважаємо висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-02-006567-a, таким що не відповідає фактичним обставинам, а виконання зобов’язань щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у висновку, призведе до порушення таких принципів публічних закупівель як максимальна економія та ефективність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 01.02.2022 року КП ВМР "Вінницяміськтеплоенерго" подано Позовні матеріали до Вінницького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 02 лютого 2022 |
Номер відкриття провадження: | Справа №120/1370/22а |
Дата відкриття провадження: | 07 лютого 2022 |
Документи:
09 лютого 2022 14:20
|
Електронний підпис |
09 лютого 2022 14:18
|
Ухвала про відкриття провадження у справі від 07.02.2022 № 120.1370.22а.pdf |
02 лютого 2022 13:26
|
Позовна заява від 01.02.2022 до суду.pdf |
09 лютого 2022 14:20
|
Електронний підпис |
02 лютого 2022 13:29
|
Електронний підпис |
09 лютого 2022 14:18
|
Ухвала про відкриття провадження у справі від 07.02.2022 № 120.1370.22а.pdf |
02 лютого 2022 13:26
|
Позовна заява від 01.02.2022 до суду.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2021 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Інтер-Еко |
975 000,00
UAH з ПДВ
|
942 210,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМТРЕЙДІНГ" |
1 297 730,00
UAH з ПДВ
|
1 144 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСМАРТЛАБ" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 145 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" |
1 842 000,00
UAH з ПДВ
|
1 149 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КРУГОЗОР ГРУП |
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП" |
2 150 000,00
UAH з ПДВ
|
2 085 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Інтер-Еко #30453724 |
Відхилено |
942 210,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2021 16:36
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 жовтня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМТРЕЙДІНГ" #43078447 |
Переможець |
1 144 900,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2021 10:49
|
ДУ1 від 12.11.21 до дог 1071.21.18 від 05.11.21моніторинг.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 15:45
|
дог. 1071.21.18.26.від 05.11.21 моніторинг.pdf | укладений |
05 листопада 2021 15:42
|
БГ додог. 1071.21.18.26.від 05.11.21 моніторинг.pdf | укладений |
05 листопада 2021 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика ZAKUPKI.PROM.UA не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін, була обрана причина внесення змін до договору - «Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». |
Номер договору про закупівлю: | 1071-21/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |