Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Taps, cocks, valves and similar appliances (Gas pressure regulators)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Литвиненко Юрій Олексійович 380442397818 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Lytvynenko Yurii O. 380442397818 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2021 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2021 14:05 |
Очікувана вартість: | 178 231 710,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 782 317,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5346000 UAH |
Publication date: | 11 лютого 2021 09:45 |
Enquiries until: | 05 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 березня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 178 231 710 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 782 317 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2021 14:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2021 14:27 |
20_0081_т_Перелік змін_1.docx | |
26 лютого 2021 14:27 |
21_0081_т_ЗТД_Регулятори.docx | |
26 лютого 2021 14:27 |
21_0081_т_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
26 лютого 2021 14:27 |
21_0081_Додаток 1.2.docx | |
11 лютого 2021 09:42 |
21_0081_Додаток 1_Технічна частина УКР-ENG.docx | |
11 лютого 2021 09:42 |
21_0081_Додаток 1.1. УКР-ENG.docx | |
11 лютого 2021 09:42 |
21_0081_т_Додаток 3 вимоги до переможця_ Укр_Eng.docx | |
11 лютого 2021 09:42 |
21_0081_Додаток 4_Проект договору_УКР-ENG.docx | |
11 лютого 2021 09:42 |
Додаток 5 ФОРМА ОЦІНКИ ukr.pdf | |
11 лютого 2021 09:42 |
Додаток 5 ФОРМА ОЦІНКИ eng.pdf | |
11 лютого 2021 09:42 |
6_1_забезпечення_ua_КЕП.docx | |
11 лютого 2021 09:42 |
6_1_забезпечення_eng.docx | |
11 лютого 2021 09:42 |
6_2_забезпечення_ua_КЕП.docx | |
11 лютого 2021 09:42 |
6_2_забезпечення_eng.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать (в тому числі):
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів).
Вимоги про усунення порушення
.
При підготовці нашої тендерної пропозиції ми зіткнулися з формулюваннями тендерної документації, які можна трактувати неоднозначно.
Так, пунтом 3.4. Додатку 2 передбачено, що об’єднання учасників мають надати документи про створення об'єднання учасників (рішення, статут, договір тощо) ТА документи, що підтверджують повноваження представника такого об’єднання.
При цьому, не зрозуміло якого саме ПРЕДСТАВНИКА об’єднання учасників, Замовник має на увазі? Це фізична чи юридична особа? Чи означає це, що Замовник вимагає від учасника, щоб він крім керівника об’єднання, який підписує та подає тендерну пропозицію, призначив ще якогось представника та надав на торги підтверджуючі його повноваження документи?
Такі вільні трактовки відкривають широкі можливості для маніпуляцій під час кваліфікації.
З метою уникнення подвійних трактовок документів тендерної документації, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 та викласти п.3.4 наступним чином:
3.4. Для об’єднань учасників:
- Документи про створення об'єднання учасників (рішення, статут, договір тощо) та документи, що підтверджують повноваження представника такого об’єднання – фізичної особи, у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником.
Підпунктом 2.1.3. Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником
«Оригіналів та/або електронних копій та/або сканованих копій Документів7, що підтверджують постачання Учасником Товару8 по аналогічним договорам6, оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії яких надані на виконання п.2.1.2.».
При цьому абзацом п’ятим пп. 2.1.3. Додатку 2 Замовником визначено розуміння терміну «Товар», що Товар – це Регулятор тиску газу з характеристиками DN та PN не нижче мінімально встановлених для предмета закупівлі.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації мінімально встановленими характеристиками DN та PN для предмета закупівлі є DN 25 мм (діаметр умовний (номінальний) та PN 100 бар (тиск номінальний).
Вимогу Замовника щодо документального підтвердження постачання Учасником регуляторів тиску газу (Товару) з характеристиками DN та PN саме не нижче мінімально встановлених для предмета закупівлі вважаємо дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі.
Вимагаємо внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації та викласти абзац п’ятий пп.2.1.3. наступним чином:
8- Під Товаром слід розуміти: Регулятор тиску газу.
Однією із вимог Додатку 2 до тендерної документації є надання Учасником оригіналів та/або електронних копій та/або сканованих копій Документів7, що підтверджують постачання Учасником Товару8 по аналогічним договорам.
Замовником визначено, що такими Документами можуть бути: товаро-транспортна накладна або залізнична накладна, або авіаційна накладна.
Однак, беручи до уваги те, що статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що первинним документом є документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Тому враховуючи, що видаткова накладна – це первинний документ, що також підтверджує факт постачання товаро-матеріальних цінностей від постачальника до покупця, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації та викласти трактування терміну «Документ» наступним чином:
7- Документом може бути видаткова накладна, товаро-транспортна накладна або залізнична накладна, або авіаційна накладна, в якій обов’язково вказано: номер договору, який товар прийнято по Документу, є підпис уповноваженої особи сторони договору, що приймає Товар8, а у випадку якщо Товар перетинав митний кордон, з обов’язковою наявністю печатки митниці.
Згодом 26.02.2021р. Замовником внесено зміни до тендерної документації, однак вимога щодо характеристик DN та PN залишена Замовником без змін. Наше підприємство має досвід в реалізації промислових регуляторів тиску газу та має можливість запропонувати Замовнику Товар, що є предметом даної процедури закупівлі, проте вимога Замовника щодо підтвердження реалізації Товару по PN не нижче 100 бар є дискримінаційною, оскільки регулятори з номінальним тиском нижче 100 бар також належать до класу промислового обладнання. Враховуючи зазначене, повторно вимагаємо відкоригувати значення терміну «Товар» та видалити з тендерної документації дискримінаційну вимогу підтвердження досвіду поставки товару з характеристиками DN та PN не нижче мінімально встановлених.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000069 ● c2c462e55d054e1f89650d057935765f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2021-02-11-000652-b 11.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-29 10:53:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі арматури трубопровідної: кранів, вентилів, клапанів та подібних пристроїв (Регуляторів тиску газу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-11-000652-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-06 12:28:26
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу)
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 29 квітня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-11-000652-b
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі арматури трубопровідної: кранів, вентилів, клапанів та подібних пристроїв (Регуляторів тиску газу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-11-000652-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, зазначаємо, що технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що повинен забезпечити виробничі та технологічні процеси ТОВ "Оператор ГТС України" (далі – Товариство), а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні.
При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів Товариства, які розроблені у відповідності до методики, затвердженої Уповноваженим органом (зокрема наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі").
2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку від 14 травня 2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-11-000652-b, що проводився ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ З Висновком Державної аудиторської служби України від 14.05.2021 за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-02-11-000652-b про порушення Замовником норм Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Висновок) не погоджуємось і надаємо аргументовані заперечення. 1. Щодо неможливості здійснення заходів, зазначених у Висновку Відповідно до статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) у цьому Законі вживаються терміни в такому значенні: - конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу;. - переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Статтею 22 Закону передбачено вимоги до тендерної документації, яка по суті є пропозицією з визначенням всіх істотних умов та представленням проекту договору. Згідно з пунктом 32 частини 2 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Частиною 15 статті 29 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Таким чином визначення переможця торгів, прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та направлення переможцю повідомлення про намір укласти договір, свідчить про те, що замовник прийняв тендерну пропозицію переможця та погодився на укладення договору. Такі дії сторін свідчать про визначення сторонами умов договору про закупівлю та обов`язок укласти відповідний договір. У частині 1 статті 41 Закону передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.. Відповідно до частини 6 статті 33 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Конструкція "замовник укладає", а не "замовник має право укласти" свідчить, що дана норма покладає саме обов`язок і саме на замовника укласти договір з переможцем торгів, проект та істотні умови якого вже узгоджені сторонами. Згідно з частиною 7 ст. 33 Закону встановлено, що у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Абзацом 3 частини 2 розділу "Результати торгів на укладання договору про закупівлю" тендерної документації передбачено, що переможець повинен надати замовнику документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, передбачених частинами. 1, 2 статті 17 Закону (відповідно до вимог тендерної документації), у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем документів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визнає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Тобто, єдиними підставами не підписання договору є дії або бездіяльність саме учасника торгів, а не замовника: відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або не надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Аналогічна правова позиція зазначена у постанові ВС-КГС від 06.02.2020 у справі № 904/4036/18. Враховуючи викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави та можливість здійснення заходів, зазначених у Висновку, - відміни торгів UA-2021-02-11-000652-b з ініціативи Замовника. 2. Щодо повідомлення Замовника про усунення невідповідностей в тендерній документації учасника EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. зазначаємо наступне. Для підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції Замовником встановлені наступні вимоги, а саме: згідно п.3. розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації: "3. Інформація, що подається учасником для підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції. Інформація надається щодо посадової особи та представника учасника процедури закупівлі (керівника учасника-юридичної особи та представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником) та представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). У випадку якщо участь у закупівлі приймає об’єднання учасників, інформацію, що підтверджує право підпису документів тендерної пропозиції надається таким об’єднанням (у разі створення об’єднання, як юридичної особи). У разі якщо об’єднання утворене учасниками-нерезидентами України без створення юридичної особи, інформація надається щодо кожного члена такого об’єднання. 3.1. Для юридичних осіб - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). 3.2. Для юридичних осіб - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідка (в довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). 3.3. Для фізичних осіб* - оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документу/-ів, що підтверджує/-ють повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб), які підтверджуються довіреністю/-ями, виданою/-ими на ім’я представника/-ів учасника, підписаною/-ими уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. 3.4. Для об’єднань учасників: - Документи про створення об'єднання учасників (рішення, статут, договір тощо) та документи, що підтверджують повноваження представника такого об’єднання. - Документи про створення об'єднання учасників (рішення, статут, договір тощо) та документи, що підтверджують повноваження представника такого об’єднання – фізичної особи, у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником. - Копію рішення Антимонопольного комітету України про погодження установчих документів об’єднань та змін до них (у випадках передбачених законодавством України)". У відповідності до вимог встановлених підпунктом 3.4. пункту 3. розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації, учасником EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L., в складі його тендерної пропозиції було надано документи з назвами електронних файлів, зокрема: "APPENDIX 1 to Resolution IEC_EMERSON - ENG signed.pdf", "APPENDIX 1 to Resolution IEC_EMERSON - UKR signed.pdf", "APPENDIX 2 to Resolution IEC_EMERSON - ENG signed.pdf", "APPENDIX 2 to Resolution IEC_EMERSON - UKR signed.pdf", "CHARTER CONSORTIUM IEC_EMERSON - ENG signed.pdf", "CHARTER CONSORTIUM IEC_EMERSON - UKR signed.pdf", "EMERSON-IEC CONSORTIUM AGREEMENT - UKR signed.pdf", "EMERSON -IEC CONSORTIUM AGREEMENT- ENG signed.pdf", "RESOLUTION IEC_EMERSON - ENG signed.pdf", "RESOLUTION IEC_EMERSON - UKR signed.pdf". Документ "RESOLUTION IEC_EMERSON - UKR signed.pdf", який є перекладом рішенням об’єднання учасників від 26.02.2021, оригінал якого надано в електронному файлі "RESOLUTION IEC_EMERSON - ENG signed.pdf", щодо наступного, зокрема: "1. створити Об’єднання учасників, яке не є окремою юридичною особою, між Компаніями IEC CONSULING LIMITED та EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. для участі в закупівлі UA-2021-02-11-000652-b. 2. укласти договір (угоду) про створення Об’єднання учасників між Компаніями IEC CONSULING LIMITED та EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. для участі в закупівлі UA-2021-02-11-000652-b. 3. надати повноваження об’єднанню та його учасникам подати тендерну пропозицію від імені Об’єднання учасників IEC CONSULING LIMITED та EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. для участі в закупівлі UA-2021-02-11-000652-b. 5. надати повноваження компанії IEC CONSULING LIMITED та EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. бути представником Об’єднання учасників в торгах UA-2021-02-11-000652-b (Додатки 1 та 2 до цього рішення)". Рішення підписано від компанії IEC CONSULING LIMITED особою "Thompson, Neil Robert" та від компанії EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. – "Francesco Sansone". Додатки до даного рішення, разом з перекладом на українську мову, надано учасником EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. в документах пропозиції з назвами електронних файлів "APPENDIX 1 to Resolution IEC_EMERSON - ENG signed.pdf", "APPENDIX 1 to Resolution IEC_EMERSON - UKR signed.pdf", "APPENDIX 2 to Resolution IEC_EMERSON - ENG signed.pdf", «APPENDIX 2 to Resolution IEC_EMERSON - UKR signed.pdf". Також, у відповідності до вимог встановлених підпунктом 3.4. пункту 3. розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації, учасником EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L., в складі його тендерної пропозиції надано "Статут об’єднання учасників» в документі "CHARTER CONSORTIUM IEC_EMERSON - ENG signed.pdf", з перекладом на українську мову в документі "CHARTER CONSORTIUM IEC_EMERSON - UKR signed.pdf" та Угоду про консорціум від 26.02.2021 між EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. та IEC CONSULING LIMITED в документі «EMERSON -IEC CONSORTIUM AGREEMENT- ENG signed.pdf", з перекладом на українську мову в документі «EMERSON-IEC CONSORTIUM AGREEMENT - UKR signed.pdf". Згідно рішення об’єднання учасників від 26.02.2021 та Додатків 1, 2 до рішення - повноваження бути представником Об’єднання учасників в торгах UA-2021-02-11-000652-b надаються як компанії IEC CONSULING LIMITED, так і компанії EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. Відповідно, учасник процедури закупівлі EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. (об’єднання учасників EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. та IES CONSULING LTD) повинен підтвердити повноваження обох учасників об’єднання. Компанія EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. підтвердила повноваження представника такого об’єднання – фізичної особи, у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником, а саме: директора EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. Francesco Sansone, надавши статут, в документі з назвою електронного файлу "STATUTO EMERSON_PROCESS_MANAGEMENT_S_R_L signed.pdf" та переклад на українську мову в файлі "STATUTO EMERSON_PROCESS_MANAGEMENT_S_R_L_UA signed.pdf", а також рішення щодо підтвердження повноважень директорів, зокрема директора Francesco Sansone, в документі з назвою електронного файлу "Emerson Process Management_Board Meeting signed.pdf", та переклад на українську мову в файлі "Emerson Process Management_Board Meeting_UA signed.pdf". Відповідно, відсутня необхідність в наданні листа–роз’яснення, із зазначенням законодавчих підстав ненадання документів, передбачених додатком 2 до тендерної документації, від компанії EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. Від компанії IEC CONSULING LIMITED, в складі тендерної пропозиції, було надано документи з назвами електронних файлів, а саме: "Application to register a company_en_ua.pdf", "Cert. of Inc._Apostille_en_ua.pdf", "Confirmation Statement_en_ua.pdf", "Declaration of Company Authority_en_ua.pdf". Дані документи пропозиції не містили документів щодо підтвердження повноважень представника об’єднання – фізичної особи у розумінні значення вимог п.п.3.1. та 3.2. п.3. розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації, а також не було надано листа–роз’яснення, із зазначенням законодавчих підстав ненадання документів, передбачених додатком 2 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовником, у відповідності до Закону, 08.04.2021 оприлюднено вимогу щодо усунення невідповідності учасником процедури закупівлі EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. Учасник EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. 09 квітня 2021 о 10:25 на сайт Уповноваженого органу "Прозорро" завантажив наступні документи з назвами електронних файлів, а саме: "Application to register a company_en_ua.pdf", "Declaration of Company Authority_en_ua.pdf", "Explanation letter IEC_3.pdf". Документ з назвою електронного файлу "Explanation letter IEC_3.pdf" є пояснювальною запискою, що містить посилання на нормативно-правові акти держави компанії IEC CONSULING LIMITED, резидентом якої вона є, а саме нормативного акту Сполученого Королівства від 2008 р №3229. В даному документі зазначено законодавчі підстави надання документів з назвами електронних файлів "Application to register a company_en_ua.pdf", "Declaration of Company Authority_en_ua.pdf", як аналогів документів, передбачених п.п.3.1. та п.п.3.2. п.3. розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації, зокрема Установчого договору компанії IEC CONSULING LIMITED та Декларації про повноваження компанії IEC CONSULING LIMITED. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Аналіз словосполучення "завантаження … уточнених або нових документів" дає підстави дійти висновку, що учасник закупівлі може завантажити як уточнений (на заміну) документ, що раніше був завантажений в електронну систему закупівель, так і власне новий документ, що раніше в електронну систему закупівель учасником не завантажувався. Таким чином, невідповідність в документах учасника може полягати як в необхідності заміни існуючого документа учасником, так і в необхідності додання документа, що є відсутнім. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, виявивши невідповідність в документах учасника EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L., що полягала у відсутності документів (пояснень щодо надання документів), які підтверджують право підпису тендерної пропозиції), Замовник правомірно застосував положення частини 9 статті 26 Закону. У Висновку не зазначено, якому конкретно кваліфікаційному критерію не відповідає тендерна пропозиція EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. Більше того, відсутність підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю не означає невідповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. З огляду на викладене вище, Висновок в цій частині є неконкретизованим та необгрунтованим. 3. Стосовно зауваження про накладення УЕП замість КЕП на пропозицію учасника ТОВ "УКР-СНАБ" повідомляємо наступне. Пунктом 1 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації Замовника встановлені наступні вимоги: "1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Тобто учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п. 3 розділу I Додатку 2 до цієї тендерної документації. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП: - на пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями)". Згідно Вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою КМ України від 03.03.2020 № 193: електронна довірча послуга із створення, перевірки та підтвердження удосконаленого електронного підпису чи печатки надається разом з кваліфікованою електронною довірчою послугою з формування, перевірки та підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки з урахуванням таких особливостей: 1) кваліфікований сертифікат відкритого ключа, сформований для удосконаленого електронного підпису чи печатки, не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; 2) під час перевірки удосконаленого електронного підпису чи печатки за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки. У відповідності до п. 3 постанови КМ України від 03.03.2020 № 193 удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають, серед іншого, вищевказаним вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Отже, вказані вище особливості удосконаленого електронного підпису не перешкоджають ТОВ "УКР-СНАБ" використовувати такий підпис при поданні своєї тендерної пропозиції на підставі п. 3 постанови КМ України від 03.03.2020 № 193. Тендерна документація даної процедури закупівлі складена у відповідності до законодавства України, яке дозволяє використання УЕП замість КЕП в перехідному періоді до 31.12.2021, що в свою чергу відображає основну мету Закону України "Про публічні закупівлі" - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З урахуванням вищезазначеного, вимога Замовника щодо накладення КЕП на тендерну пропозицію учасника обумовлює саме те, що учасник може підписати свою пропозицію кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті, що не суперечить вимогам законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», з урахуванням Постанови КМУ від 03.03.2020 №193 (зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 17.03.2021 №227). Учасником ТОВ "УКР-СНАБ" на свою тендерну пропозицію накладено саме удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті, що не суперечить законодавству України, а також вимогам тендерної документації Замовника. Отже, Висновок щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКР-СНАБ" є протиправним. 4. Стосовно відсутності антикорупційної програми учасника ТОВ "УКР-СНАБ" повідомляємо наступне. Згідно з пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. У відповідності до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, серед іншого, про підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, які встановлені статтею 17 Закону. У свою чергу, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Отже, вимога щодо наявності антикорупційної програми передбачена пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону та пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону. Водночас абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу (крім передбаченої частиною 2 статті 22 Закону) інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто вимога щодо наявності антикорупційної програми передбачена частиною 2 статті 22 Закону, а не частиною 3 статті 22 Закону, як про це зазначається у Висновку. Відповідно до пункту 2 Рішення НАЗК № 75 юридичні особи, визначені в частині другій статті 62 Закону про запобігання корупції, затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої даним рішенням. Рішенням НАЗК № 75 встановлено обов’язок затвердити антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми. Таким чином, юридичні особи, визначені в частині другій статті 62 Закону про запобігання корупції, які вже мають затверджені власні антикорупційні програми, зобов’язані перезатвердити їх відповідно до Типової антикорупційної програми. Невідповідність антикорупційної програми типовій формі, встановленій НАЗК, не може вважатися її відсутністю у розумінні пункту 10 частини 1 статті 17 Закону, а вирішення питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі пункту 10 частини 1 статті 17 Закону в разі невідповідності антикорупційної програми типовій формі, затвердженій НАЗК, належить до дискреційних повноважень Замовника. Крім того, рішенням НАЗК № 75 не встановлено кінцевого терміну для затвердження антикорупційної програми юридичними особами, визначеними в частині другій статті 62 Закону. Отже, Висновок в частині порушення Замовником абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону є безпідставним. З урахуванням вищезазначеного Замовник в цілому аргументовано не погоджується з Висновком Державної аудиторської служби України від 14 травня 2021 р про результати моніторингу закупівлі за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-11-000652-b
2021-05-20 17:55:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками (частина шістнадцята статті 29 Закону))
Оскарження в суді
Опис: | ТОВВИХ-21-5934 від 27.05.2021 р. - позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу . Текст позовної заяви - у вкладеному файлі |
Дата публікації: | 27 травня 2021 |
Документи:
27 травня 2021 18:47
|
Електронний підпис |
27 травня 2021 18:46
|
Позов ДАСУ UA-2021-02-11-000652-b.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2021 14:45
|
VOREX Limited Liabiliti Company | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
TORMENE INDUSTRIALE S.R.L. | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2021 14:45
|
ТОВ "УКР-СНАБ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. |
171 000 000,00
UAH
|
166 600 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР-СНАБ" |
176 999 992,80
UAH
|
167 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
VOREX Limited Liabiliti Company |
176 440 000,00
UAH
|
168 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
EMERSON PROCESS MANAGEMENT S.R.L. #13186130152 |
Переможець |
166 600 000,00
UAH
|
27 квітня 2021 16:51
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 25 червня 2021 10:31 |
Кінець періоду оскарження: | 06 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 06 липня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Підстави для прийняття рішення про відміну тендеру по предмету закупівлі: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу), що зазначені в протоколі тендерного комітету № 21_0081_т_в від 25 червня 2021 р. (номер процедури закупівлі UA-2021-02-11-000652-b) Згідно з висновком Державної аудиторської служби України від 14.05.2021 за результатами моніторингу процедури закупівлі «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Регулятори тиску газу)» (UA-2021-02-11-000652-b) «були виявлені порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі». У висновку, зокрема, зазначено, що «учасник ТОВ «УКР-СНАБ» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКР-СНАБ» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам додатку № 2 до тендерної документації». З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Державна аудиторська служба України зобов’язує «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема відмінити торги відповідно до статті 32 Закону.». В той же час, Замовник скористався своїм правом згідно частини 10 статті 8 Закону та оскаржив вищевказаний висновок Державної аудиторської служби України до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. 17.05.2021 відповідно до ч.6 ст. 33 Закону Замовником згідно протоколу засідання тендерного комітету № 21_0081-т-пд було продовжено строк укладення договору до 60 календарних днів (до 25 червня 2021 р.). Відповідно до п. 2 ч.1 ст. 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
25 червня 2021 10:31
|
Електронний підпис |
25 червня 2021 10:31
|
21_0081_Підстави для прийняття рішення про відміну тендеру.pdf |