Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Мирослава Яворська +380567441126 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Необхідність проведення послуг: звернення мешканців м. Дніпро
Договір про закупівлю укладено на підставі проведеного тендеру за номером UA-2019-11-29-002239-b (додається).
За договором від 03.02.2020 № 03/02-2 актів підписано на загальну суму 331 881 036,30 грн. з ПДВ , що підтверджує неможливість виконання договору на суму меншу ніж підписано актів, тобто кінцева сума договору, з урахуванням усіх змін не може бути меншою ніж 331 881 036,30 грн. з ПДВ.
За даною процедурою закуповуються послуги, які є аналогічними та надавалися за договором від 03.02.2020 №03/02-2, а саме:
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5м2 (на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій)
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 (на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій)
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 70 мм, площею ремонту до 5 м2 (на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій)
Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 70 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 (на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій)
Ямковий ремонт з використанням машини UR-004 на базі автомобіля MAN-26342 /або еквівалент/, при глибині вибоїни 40 мм
Ямковий ремонт з використанням машини UR-004 на базі автомобіля MAN-26342 /або еквівалент/, при глибині вибоїни 50 мм
Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів глибиною фрезерування 70 мм
Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів глибиною фрезерування 60 мм
Знімання асфальтобетонних покриттів доріг задопомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів глибиною фрезерування 50 мм
Розбирання бортових каменів, поребриків
Установлення бетонних поребриків на бетонній основі
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.
Розбирання щебеневих покриттів та основ /шлако-щебеневих/
Розбирання асфальтобетонних покриттів
механізованим способом
Розбирання цементобетонних покриттів
Перевезення сміття до 25 км
Розробка ґрунту в траншеях та котлованах
екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з
навантаженням на автомобiлi-самоскиди, група ґрунту 2
Перевезення ґрунту до 20 км
Установлення бортових каменів бетонних iзалізобетонних при інших видах покриттів
Заміна цегляних горловин оглядових каналізаційних колодязів на залізобетонні, висота кільця 60/80 мм (З урахуванням вартості кришки для з/б каналізаційних колодязів)
Установка люка
Улаштування вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону
Улаштування одношарових асфальтобетонних покриттів доріжок та тротуарів із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші товщиною 4 см
Улаштування покриттів товщиною 5 см iз гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками
Улаштування покриттів товщиною 6 см iз гарячих асфальтобетонних сумішей вручну з ущільненням самохідними котками
Розливання в'яжучих матеріалів
Улаштування покриттів товщиною 5 см iз гарячих асфальтобетонних сумішей
Улаштування покриттів товщиною 6 см iз гарячих асфальтобетонних сумішей
Улаштування підстильних та вирiвнювальних шарiв основи із шлаку доменного відвального
Улаштування підстильних та вирiвнювальних шарів основи із щебеню
Улаштування підстильних та вирiвнювальних шарів основи з піщано-гравійної суміші, жорстви
Розбирання покриттів з дрiбнорозмiрних фiгурних елементiв мощення [ФЭМ]
Улаштування покриттів з дрiбнорозмiрних фiгурнихелементiв мощення [ФЭМ], (сіра, червона, чорна, біла) (Додавання портландцементу, марка 400 -0,15 тн на 1 м3 піску)
Установлення бортових каменів природних при інших видах покриттів (від розбирання)
Утилізація будівельного сміття
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 16:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. Джерело фінансування: кошти міського бюджет | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
13 серпня 2020 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 серпня 2020 16:37 |
03.02-2.pdf | |
13 серпня 2020 16:37 |
Довідки учасника.pdf | |
13 серпня 2020 16:37 |
роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільсь.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000003 ● 9711653b952548a08ec0472cc00afd9f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-08-13-008188-a 13.08.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-05 14:44:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Послуги з поточного ремонту автошляхів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-13-008188-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-08 15:17:53
Відповідь на звернення
Відповідно до Положення про департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (зі змінами), яке затверджено рішення міської ради від 01.12.2016 № 54/16, департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (надалі – департамент) здійснює заходи щодо формування зовнішнього вигляду території міста, надання йому естетично-привабливого вигляду, поліпшення умов проживання мешканців міста шляхом будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту, утримання об’єктів благоустрою, соціально-культурного призначення та інфраструктури міста.
Тобто, до повноважень департаменту входить утримання та ремонт доріг у місті Дніпро.
При проведенні закупівель послуг з поточного ремонту автошляхів потреба та обсяги закупівлі визначається на підставі звернень громадян міста Дніпро та огляду стану доріг.
Також за час проведення процедури закупівлі дорожнє полотно продовжується експлуатуватись та, як наслідок, може бути зруйновано в декілька разів сильніше, що неминуче призводить до збільшення обсягів робіт та додаткових фінансових витрат на ремонт доріг.
Відповідно до вищевикладеного, згідно визначеної потреби на підставі звернень громадян проведено процедуру закупівлі № UA-2019-11-29-002239-b та укладено договір від 03.02.2020 № 03/02-2 з переможцем торгів.
При цьому, під час та після проведення процедури закупівлі до департаменту продовжили надходити нові звернення громадян, на підставі яких та згідно огляду стану доріг було сформували нову потребу не враховану в основному договорі укладеному за результатним процедури закупівлі UA-2019-11-29-002239-b.
Також, необхідно зазначити, що у зв’язку із реальним фінансуванням по договору від 03.02.2020 № 03/02-2 зменшено обсягів закупівлі.
Отже, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, розміщене за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1951aed3-0ff7-4f16-bc99-9bdcca31f1a5&lang=uk-UA департаментом проведено переговорну процедуру закупівлі на додатковий обсяг послуг (UA-2020-08-13-008188-a).
Також слід зазначити, що згідно роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 Замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, єдине правомірне обґрунтування застосування переговорної процедури послуг з поточного ремонту автошляхів є звернення громадян м. Дніпро.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕЛІТПРОЕКТ" #42890735 |
Переможець |
159 965 491,95
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 13:58
|
Ду 5 25.08-2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2020 17:15
|
Ду 4 25.08-2.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 17:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2020 17:13
|
Ду 3 25.08-2.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 16:51
|
Ду 2 25.08-2.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 16:47
|
Ду 1 25.08-2.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 10:28
|
25.08-2.pdf | укладений |
26 серпня 2020 10:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 25/08-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 25/08-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 25/08-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 25/08-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 25/08-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |