Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

" Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області"
Очікувана вартість
2 053 877,00 UAH
UA-2024-11-05-013373-a 226f56a2c5c5427da5f7f40b5f2a4192
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Опанасенко

+380686468377 opanasenkoalena28@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лосинівська селищна рада Ніжинського району Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 04412461
Місцезнаходження: 16663, Україна , Чернігівська обл., смт Лосинівка, вул. Шевченка, б. 2
Контактна особа: Альона Опанасенко
+380686468377
opanasenkoalena28@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2024 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2024 12:00
Очікувана вартість: 2 053 877,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 269,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
" Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16663, Україна, Чернігівська область, с-щ. Лосинівка, вул. Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи на Об’єкті проводяться на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою № КБ-3, проміжними платежами в міру виконання Робіт за видами Робіт або за повністю завершені Роботи за умови наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 листопада 2024 16:18

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 листопада 2024 16:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2024 16:18
Додаток 4 ЛК-1.pdf
05 листопада 2024 16:18
Додаток 4 ЛК-4.pdf
05 листопада 2024 16:18
Додаток 6 Харчоблок Лосинівка.docx
05 листопада 2024 16:18
Додаток 5 ПРОЄКТ договору Харчоблок Лосинівка (1).doc
05 листопада 2024 16:18
Додаток 4 ЛК-2.pdf
05 листопада 2024 16:18
Додаток 1 Тендерна пропозиція Харчоблок Лосинівка.doc
05 листопада 2024 16:18
Додаток 4 ЛК-3.pdf
05 листопада 2024 16:18
Додаток 4 ЛК-5.pdf
05 листопада 2024 16:18
Додаток 4 ЛК-6.pdf
05 листопада 2024 16:18
Тендерна документація Харчоблок Лосинівка.doc
05 листопада 2024 16:18
Додаток 2 кваліфікація Харчоблок Лосинівка.docx
05 листопада 2024 16:18
Додаток 7. п. 47 Особливостей документи переможця Харчоблок Лосинівка.docx
05 листопада 2024 16:18
Додаток 3 п. 47 Особливостей.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-11-000025 ● 470aeaa3ede241b799dedbf649601f98
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2024 12:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.12.2024 № 65-З
Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-11-05-013373-a 05.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10).

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-16 12:45:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору на закупівлю підрядних робіт від 28.11.2024 № 28.
3. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, переможець процедури закупівлі ФОП Горда Олександр Васильович у строк, що перевищив чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (26.11.2024, тобто на п’ятий день), надав наступні документи:
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі / фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі;
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Відповідна вимога Замовника зазначена у додатку № 7 до тендерної документації.
Згідно з абзацом третім підпункту третього пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей.
З огляду на вищезазначене, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Горда Олександр Васильович, як такого, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей.
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-19 11:37:12

У зв’язку з вашим запитом щодо процедури закупівлі на капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради, що було оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a, надаємо наступні пояснення:

Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі технічного завдання, зведеного кошторису та локальних кошторисів, розроблених на основі проектної документації, яка була підготовлена відповідно до вимог чинного законодавства та стандартів будівельної діяльності.

На момент складання цього пояснення фактичний стан виконання договору щодо закупівлі підрядних робіт на капітальний ремонт харчоблока є наступним: надана довідка, акт приймання виконаних будівельних робіт.

Щодо запиту про відхилення тендерної пропозиції ФОП Горда Олександр Васильович, зазначаємо наступне:
Згідно з вимогами тендерної документації, учасники мали надати документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення їх пропозицій. Однак, на момент подання документів ФОП Горда Олександр Васильович надав:
• Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення;
• Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності».
Ці документи були надані на п’ятий день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, що перевищує визначений в тендерній документації строк (чотири дні).
Враховуючи положення абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей, у разі надання переможцем документації, що відповідає вимогам щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення, тендерну пропозицію не було відхилено, оскільки документи були надані у відповідному вигляді і підтверджують відсутність підстав для відхилення пропозиції.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-23 12:57:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону передбачено «…Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:…договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення…».
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником разом з договором про закупівлю та додатками до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення неоприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим порушено пункт 10 частини першої статті 10 Закону.
Надати пояснення у зв’язку з чим Замовником в електронній системі закупівель разом з договором про закупівлю підрядних робіт неоприлюднено документи, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-25 15:09:28

Відповідь

У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що документи, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, не були оприлюднені у встановлений строк через:
• тимчасові труднощі, спричинені неконтрольованим відключенням електроенергії.

На даний момент усі недоліки виправлено, і зазначені документи будуть оприлюднені в системі закупівель згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовник вживає заходів для уникнення подібних ситуацій у майбутньому та гарантує дотримання вимог законодавства надалі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-24 15:40:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з додатком № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що «…Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Акт огляду об’єкта та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, датований не пізніше, ніж завершення періоду оскарження/періоду уточнення тендерної документації. Огляд об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією відбувається за участі представника – уповноваженої особи Замовника та Учасника. Акт може бути складений у довільній формі, та повинен бути підписаний уповноваженими особами Замовника та Учасника.
Витрати на відвідування об’єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації…».
Згідно з даними електронній системи закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Горда Олександр Васильович відсутній акт огляду об’єкта.
Надати ґрунтовні пояснення з яких причин в електронній системі закупівель PROZORRO Замовником не було надано учаснику ФОП Горда Олександр Васильович вимогу про усунення вищевказаних невідповідностей протягом 24 годин?
2. Відповідно до пункту 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій» додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено «…До довідки включаються усі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті, при розрахунках договірної ціни, та зазначені у підсумковій відомості ресурсів.
На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці, учасник у складі пропозиції на підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці учасник у складі пропозиції надає:
- оборотно-сальдову відомість (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника.
У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів:
- дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
- акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
- лист-згода власника на використання УЧАСНИКОМ обладнання/техніки у цій закупівлі (лист-згода в довільній формі, датований не раніше дня оголошення закупівлі).
На підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг тощо.
Договір/ори повинен/ні бути чинний/і на дату подання пропозиції і термін його/їх дії повинен бути не меншим строку виконання робіт. У разі якщо термін його/їх дії є меншим, то учасник додатково надає лист/и про те, що такий/і договір/и буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт…».
Разом з тим, у розділі ІІ Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів до проєктно-кошторисної документації (файл «Кошторис.Pdf», наданої учасником закупівлі, вказані машини такі, як Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; Навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2т, відсутні у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 15.11.2024, яка була завантажена ФОП Горда Олександр Васильович у складі тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 1.1 додатку № 6 до тендерної документації.
Надати пояснення з яких причин в електронній системі закупівель PROZORRO Замовником не було надано учаснику ФОП Горда Олександр Васильович вимогу про усунення вищевказаних невідповідностей протягом 24 годин?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-02 10:09:20

Відповідь

Пояснення щодо несвоєчасного подання документів учасником
ФОП Горда Олександр Васильович не подав окремі документи у визначений строк через технічні причини, які виникли на його стороні, Збої в роботі обладнання учасника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-24 16:37:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з пунктом 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід має містити «електрогазозварників - 2 особи».
Надати пояснення з яким чином учасником ФОП Горда Олександр Васильович під час подання тендерної пропозиції виконано вищезазначену вимогу Замовника?
2. Згідно пунктом 1.4 додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що «...обов’язковою умовою є надання учасником ліцензії протипожежного призначення і вогнезахисту, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій (ДСНС)».
Надати пояснення з яким чином учасником ФОП Горда Олександр Васильович під час подання тендерної пропозиції виконано вищевказану вимогу Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-24 17:27:22

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з підпунктом 14 пункту 1.5 додатку № 6 до тендерної документації (передостанній абзац додатку № 6 до тендерної документації) Замовником передбачено, що учасник процедури закупівлі мав надати «…копію дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці або Декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (з урахуванням робіт, що передбачені в Додатку 4)».
Надати пояснення з яким чином учасником ФОП Горда Олександр Васильович під час подання тендерної пропозиції виконано вищезазначену вимогу Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-02 10:51:07

відповідь

Пояснення щодо несвоєчасного подання документів учасником
ФОП Горда Олександр Васильович не подав окремі документи у визначений строк через технічні причини, які виникли на його стороні, Збої в роботі обладнання учасника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-30 14:46:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з додатком № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що «…Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Акт огляду об’єкта та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, датований не пізніше, ніж завершення періоду оскарження/періоду уточнення тендерної документації. Огляд об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією відбувається за участі представника – уповноваженої особи Замовника та Учасника. Акт може бути складений у довільній формі, та повинен бути підписаний уповноваженими особами Замовника та Учасника.
Витрати на відвідування об’єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації…».
Згідно з даними електронній системи закупівель у складі тендерної пропозиції ФОП Горда Олександр Васильович відсутній акт огляду об’єкта.
Надати ґрунтовні пояснення з яких причин в електронній системі закупівель PROZORRO Замовником не було надано учаснику ФОП Горда Олександр Васильович вимогу про усунення вищевказаних невідповідностей протягом 24 годин?
2. Відповідно до пункту 1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій» додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено «…До довідки включаються усі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті, при розрахунках договірної ціни, та зазначені у підсумковій відомості ресурсів.
На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці, учасник у складі пропозиції на підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці учасник у складі пропозиції надає:
- оборотно-сальдову відомість (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника.
У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів:
- дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
- акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
- лист-згода власника на використання УЧАСНИКОМ обладнання/техніки у цій закупівлі (лист-згода в довільній формі, датований не раніше дня оголошення закупівлі).
На підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг тощо.
Договір/ори повинен/ні бути чинний/і на дату подання пропозиції і термін його/їх дії повинен бути не меншим строку виконання робіт. У разі якщо термін його/їх дії є меншим, то учасник додатково надає лист/и про те, що такий/і договір/и буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт…».
Разом з тим, у розділі ІІ Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів до проєктно-кошторисної документації (файл «Кошторис.Pdf», наданої учасником закупівлі, вказані машини такі, як Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; Навантажувачі одноковшеві універсальні, фронтальні, пневмоколісні, вантажопідйомність 2т, відсутні у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 15.11.2024, яка була завантажена ФОП Горда Олександр Васильович у складі тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 1.1 додатку № 6 до тендерної документації.
Надати пояснення з яких причин в електронній системі закупівель PROZORRO Замовником не було надано учаснику ФОП Горда Олександр Васильович вимогу про усунення вищевказаних невідповідностей протягом 24 годин?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-02 10:18:44

відповідь пояснення

Пояснення щодо несвоєчасного подання документів учасником
ФОП Горда Олександр Васильович не подав окремі документи у визначений строк через технічні причини, які виникли на його стороні, Збої в роботі обладнання учасника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-30 14:47:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з пунктом 1.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід має містити «електрогазозварників - 2 особи».
Надати пояснення з яким чином учасником ФОП Горда Олександр Васильович під час подання тендерної пропозиції виконано вищезазначену вимогу Замовника?
2. Згідно пунктом 1.4 додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що «...обов’язковою умовою є надання учасником ліцензії протипожежного призначення і вогнезахисту, видана Державною службою України з надзвичайних ситуацій (ДСНС)».
Надати пояснення з яким чином учасником ФОП Горда Олександр Васильович під час подання тендерної пропозиції виконано вищевказану вимогу Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-30 14:49:24

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт харчоблока їдальні Лосинівського закладу загальної середньої освіти Лосинівської селищної ради по вул. Богословська, 4а в смт. Лосинівка, Ніжинський район, Чернігівської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 2 053 877,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013373-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з підпунктом 14 пункту 1.5 додатку № 6 до тендерної документації (передостанній абзац додатку № 6 до тендерної документації) Замовником передбачено, що учасник процедури закупівлі мав надати «…копію дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці або Декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (з урахуванням робіт, що передбачені в Додатку 4)».
Надати пояснення з яким чином учасником ФОП Горда Олександр Васильович під час подання тендерної пропозиції виконано вищезазначену вимогу Замовника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-02 10:33:44

Відповідь

Пояснення щодо несвоєчасного подання документів учасником
ФОП Горда Олександр Васильович не подав окремі документи у визначений строк через технічні причини, які виникли на його стороні, Збої в роботі обладнання учасника.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 18 січня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8, пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзацу першого пункту 43, абзацу третього підпункту третього пункту 44 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-10

sas24-3-7

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Горда Олександр Васильович 2 009 257,00
UAH
2 009 257,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 листопада 2024 08:18
Електронний підпис
26 листопада 2024 08:16
Витяг з ЄДР
26 листопада 2024 08:16
Довідка корупція
20 листопада 2024 09:13
Електронний підпис
20 листопада 2024 09:10
1.1 Сальдова відомість.pdf
20 листопада 2024 09:10
10 Погодження з проектом.pdf
20 листопада 2024 09:10
12 Відсутність обмежень.pdf
20 листопада 2024 09:10
13 Екологія.pdf
20 листопада 2024 09:10
16 Лист щодо субпідрядника.pdf
20 листопада 2024 09:10
2 Довідка не платник ПДВ.pdf
20 листопада 2024 09:10
2 Довідка про корупцію.pdf
20 листопада 2024 09:10
3 Договір оренди база.pdf
20 листопада 2024 09:10
3.2 Копії тех паспаспортів.pdf
20 листопада 2024 09:10
4 Досвід Роботи.pdf
20 листопада 2024 09:10
5 Аналогічний Договір (313).pdf
20 листопада 2024 09:10
5.1 Гарантія на роботи.pdf
20 листопада 2024 09:10
5.2 Аналогічний договір (200).pdf
20 листопада 2024 09:10
5.2 Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2024 09:10
5.5 Гарантія - погодження.pdf
20 листопада 2024 09:10
6 Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2024 09:10
7 Договір ЦПХ 8.pdf
20 листопада 2024 09:10
7 Працівники.pdf
20 листопада 2024 09:10
8 Звітність Горда.rar
20 листопада 2024 09:10
8 Лист-гарантія.pdf
20 листопада 2024 09:10
9 Накази.pdf
20 листопада 2024 09:10
9 Тендерна Пропозиція.pdf
20 листопада 2024 09:10
Кошторис.pdf
20 листопада 2024 09:10
Паспорт код Горда.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Горда Олександр Васильович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Горда Олександр Васильович
#2679615317
Переможець 2 009 257,00
UAH
21 листопада 2024 12:45

Документи

21 листопада 2024 12:45
Довідка НАЗК
21 листопада 2024 12:45
Електронний підпис
21 листопада 2024 12:43
протокол 84.pdf
20 листопада 2024 12:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2024 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Горда Олександр Васильович
#2679615317
2 009 257,00
UAH
Документи

Документи

21 листопада 2024 12:45
Довідка НАЗК
21 листопада 2024 12:45
Електронний підпис
21 листопада 2024 12:43
протокол 84.pdf
20 листопада 2024 12:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2024 15:20
Електронний підпис укладений
29 листопада 2024 11:20
договір 28.pdf укладений
29 листопада 2024 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 009 257,00
UAH