Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля 380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2021 12:01 |
Очікувана вартість: | 14 333 237,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143 332,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Джерело фінансування-місцевий бюджет. Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 упродовж 10 – ти банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів на виконані роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органах ДКСУ. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2021 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2021 15:12 |
Зміни до Т.Д..docx | |
19 листопада 2021 15:12 |
Т.Д.(нова редакція ).docx |
19 листопада 2021 15:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 листопада 2021 15:12 |
Зміни до Т.Д..docx
|
||||||
19 листопада 2021 15:12 |
Т.Д.(нова редакція ).docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-28-000014 ● e9ef75e6934744f5ae9a59f302539390
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 грудня 2021 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.12.2021 № 732
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
24.12.2021 № 732
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-11-08-002960-c 08.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-29 12:06:56
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-04 16:14:17
Пояснення на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 24.12.2021р. UA-M-2021-12-28-000014) по оголошеній закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-08-002960-c за ДК 021:2015: 45213000-3 — Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури (Будівництво критого ринку по вул. Юності, в м. Українка, Обухівського району, Київської області), Виконавчий комітет Української міської ради повідомляє наступне.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 1 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації виконаної ФОП Бородай Д.С., на котру 21.12.2018 року отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом (Будівництво критого ринку по вул. Юності, в м. Українка, Обухівського району, Київської області). Експертиза проведена ТОВ «Укрекспертиза в будівництві» 21.12.2018 року, експертний звіт за №0258-4299-18/УЕБ/А (Експертний звіт 2018 додаємо). В 2021 році кошторисну частину робочого проекту було подано на експертизу. Експертиза проведена ТОВ «Проексп» 05.07.2021 року, експертний звіт за №0415-21/ПРОЕКСП. У разі необхідності, учасники торгів мали можливість ознайомитися з проектно-кошторисною документацією за адресою: пл. Шевченка, 1, м. Українка, Київська область, 08720 (відділ архітектурно-будівельного контролю ВК Української міської ради), про що зазначено у розділі 1 Тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 15145451,00 грн.) з ПДВ (Експертний звіт 2021 додаємо).
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, на сайті https://ukrainska-gromada.gov.ua/ оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає вимогам чинного законодавства. Додаємо посилання на публікацію: https://ukrainska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk. Додатки: - експертний звіт за №0258-4299-18/УЕБ/А від 21.12.2018 року; - експертний звіт №0415-21/ПРОЕКСП від 05.07.2021року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2021 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАКУЮ" |
13 863 962,46
UAH з ПДВ
|
13 863 962,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД" |
14 300 000,01
UAH з ПДВ
|
14 300 000,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВД ХОЛДИНГ" |
14 333 000,47
UAH з ПДВ
|
14 333 000,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАКУЮ" #42887429 |
Відхилено |
13 863 962,46
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 17:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "НОВОБУД" #37855348 |
Переможець |
14 300 000,01
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2021 12:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 17:06
|
Договір №1 від 06.01.2022.pdf | укладений |
11 січня 2022 16:41
|