Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Володимир Дмітрієв +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2023 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2023 14:44 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2023 14:44 |
Очікувана вартість: | 5 474 084,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 370,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25 000 (двадцять п'ять тисяч) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.2 розділу 3 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25 000 (двадцять п'ять тисяч) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.2 розділу 3 тендерної документації.
-розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25 000 (двадцять п'ять тисяч) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.2 розділу 3 тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Умови оплати – після підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт з технічного нагляду в термін 10 календарних днів, але по мірі надходження бюджетних коштів призначених на оплату робіт за даним договором | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2023 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2023 17:00 |
ТД т.н. Новопілля - Красівське 04.09.doc | |
04 вересня 2023 17:00 |
ТД т.н. Новопілля - Красівське 04.09.doc |
04 вересня 2023 17:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 вересня 2023 17:00 |
ТД т.н. Новопілля - Красівське 04.09.doc
|
|||
04 вересня 2023 17:00 |
ТД т.н. Новопілля - Красівське 04.09.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000001 ● 7351e925988f4913a579488f0c31022c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 15:35 |
Н А К А З
18.10.2023 № 95-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 18.10.2023 № 95-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-09-04-012324-a, яку проводить Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 15:36:17
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040509 Новопілля - Красівське - Веселе - Вільне - Солдатське км 11+500 - км 19+800 Криворізького району Дніпропетровської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-04-012324-a), яка проведена Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головний державний аудитор Оксана ФІЛАТОВА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-30 15:51:53
На запит про надання пояснень, повідомляємо наступне
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється у повній відповідності до проектної документації (експертного звіту). Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне обґрунтування (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/nabori-danih-yaki-pidlyagayut-oprilyudnennyu-u-formi-vidkritih-danih/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-vidkriti-dani/zhkg-zakupivli. Розмір бюджетного призначення встановлений розпорядженням голови облдержадміністрації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2023 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Жилком" |
2 299 115,45
UAH з ПДВ
|
998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МОДУЛЬ - ЕКСПЕРТ" |
2 682 300,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "Жилком" #32350021 |
Переможець |
998 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2023 14:00
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 вересня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 12:14
|
15-T-23.pdf | укладений |
28 вересня 2023 11:34
|