Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі)
30120000-6 Photocopying and offset printing equipment (Cartridges)
30120000-6 Photocopying and offset printing equipment (Cartridges)
Очікувана вартість
822 500,00 UAH
UA-2021-02-25-002757-c ● 223b18aa972e43dd8687ed0d0430b756
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41933856 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Ларіна Тетяна Сергіївна +380443240072 TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA |
Додаткові контактні особи: |
Кіха Валерій Михайлович (067) 482-28-26 Valerii.Kikha@uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Dredging Fleet Branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Port Authority» |
National ID: | 41933856 |
Contact point: |
Larina Tetiana Tetiana +380443240072 TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA |
Additional contacts: |
Valerii Kikha (067) 482-28-26 Valerii.Kikha@uspa.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2021 18:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 11:23 |
Очікувана вартість: | 822 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 25 лютого 2021 18:27 |
Enquiries until: | 06 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 квітня 2021 14:00 |
Information
Estimated total value: | 822 500 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 8 225 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Scope of the procurement
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно з вимогами, викладеними у тендерній документації. The participant of the procurement procedure in the electronic procurement system during the submission of the tender proposal confirms the absence of grounds stipulated in paragraphs 5, 6, 12 and 13 of Part One and Part Two of Article 17 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in accordance with the requirements set out in the tender documents.
Розгорнути
Згорнути
Тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно з вимогами, викладеними у тендерній документації. The participant of the procurement procedure in the electronic procurement system during the submission of the tender proposal confirms the absence of grounds stipulated in paragraphs 5, 6, 12 and 13 of Part One and Part Two of Article 17 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in accordance with the requirements set out in the tender documents.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 шт.
Картриджі (картриджі (30125000-1 Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів); місце поставки товарів: міста Київ, Одеса (згідно з письмовою заявкою Покупця); строк поставки товару: до 31.12.2021 (але не більше 70 календарних днів з дати надання письмової заявки Покупцем); категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства; тендерні пропозиції повинні бути складені українською та/або російською мовою)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Cartridges (Cartridges (30125000-1 Parts and accessories of photocopying apparatus); Place of Delivery: cities of Kyiv and Odesa (according to the written request of the Buyer); Time of the goods delivery: till 31.12.2021 (but not more than 70 calendar days from the date of the written request by the Buyer); Delivery Quantity: 130 pieces; CPV: 30120000-6 Photocopying and offset printing equipment; The Customer category: legal entities and/or business entities that carry out activities in certain areas of business; Funding source: assets of an enterprise; Tender offers must be drawn up in Ukrainian and/or Russian)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 30120000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється після фактичної поставки Товару на склад Покупця шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Event: Delivery of good. Type of Payment: collect on delivery (COD). The payment for the Goods is carried out after the actual delivery of the Goods to the Buyer's warehouse by transferring funds from the Buyer's current account within 15 (fifteen) banking days from the date of signing the delivery note for the goods and on the basis of the original received by the Buyer of the duly executed invoice from the Supplier. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про ПДВ
Дата подання: 17 березня 2021 15:18
Дата відповіді: 19 березня 2021 12:24
Шановний Замовнику!
Прошу надати відповідь , чи є Замовник платником ПДВ?
Відповідь: Замовник є платником ПДВ.
Згідно з п.1 р.ІІІ тендерної документації, при поданні пропозиції Учасник, заповнюючи електронну форму, зазначає ціну тендерної пропозиції без урахування ПДВ.
Відповідно до п.2 р.V тендерної документації, якщо за результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем торгів буде визначений учасник, який є платником ПДВ, договір з переможцем буде укладено на суму пропозиції з урахуванням ПДВ (відповідно до положень Податкового кодексу України).
Згідно з п.1 р.ІІІ тендерної документації, при поданні пропозиції Учасник, заповнюючи електронну форму, зазначає ціну тендерної пропозиції без урахування ПДВ.
Відповідно до п.2 р.V тендерної документації, якщо за результатами оцінки тендерних пропозицій переможцем торгів буде визначений учасник, який є платником ПДВ, договір з переможцем буде укладено на суму пропозиції з урахуванням ПДВ (відповідно до положень Податкового кодексу України).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-25-002757-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ , Код ЄДРПОУ:2900002797
Дата подання: 19 березня 2021 12:56
Вимога про ПДВ
Шановний Замовнику!
Оскільки Замовник є платником ПДВ, то за підсумками аукціону може виникнути непорозуміння, коли його виграє платник ПДВ. Адже він «зверху» накрутить суму ПДВ і найімовірніше сума в договорі з ПДВ перевищить суму, вказану в оголошенні.
Також відповідно до четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Адже, якщо у Вас сума договору буде з ПДВ, то вийде, що у Вас сума пропозиції Постачальника-Переможця не буде рівною сумі в договорі.
Також Ви можете переглянути скаргу до процедури UA-2016-11-16-000261-c , де орган оскарження став на бік Постачальника ти забов’язав Замовника внести зміни до закупівлі зазначити очікувану вартість з ПДВ.
Вимагаємо внести зміни в оголошення та зазначити очікувану вартість з ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Оскільки Замовник є платником ПДВ, то за підсумками аукціону може виникнути непорозуміння, коли його виграє платник ПДВ. Адже він «зверху» накрутить суму ПДВ і найімовірніше сума в договорі з ПДВ перевищить суму, вказану в оголошенні.
Також відповідно до четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Адже, якщо у Вас сума договору буде з ПДВ, то вийде, що у Вас сума пропозиції Постачальника-Переможця не буде рівною сумі в договорі.
Також Ви можете переглянути скаргу до процедури UA-2016-11-16-000261-c , де орган оскарження став на бік Постачальника ти забов’язав Замовника внести зміни до закупівлі зазначити очікувану вартість з ПДВ.
Вимагаємо внести зміни в оголошення та зазначити очікувану вартість з ПДВ.
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
24 березня 2021 10:32
Відмовити Скаржнику у задоволенні його вимоги від 19.03.2021 №UA-2021-02-25-002757-c.b1 щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі) (оголошення UA-2021-02-25-002757-c).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-02-25-002757-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 09 квітня 2021 14:33
Дата подання: 09 квітня 2021 14:33
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 11:58
рішення від 13.04.2021 № 7657 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 11:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2021 № 8815.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 16:12
рішення від 22.04.2021 № 8815.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 19:43
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 травня 2021
Найменування закупівельника: | ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41933856 |
Місцезнаходження закупівельника: | 01135, Україна, Київська область обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ВС Технолоджі" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
820 307,40
UAH
|
812 082,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВС Технолоджі" |
819 305,02
UAH
|
819 305,02
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" #39469334 |
Переможець |
812 082,40
UAH
|
28 травня 2021 14:17
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 червня 2021 16:22 |
Кінець періоду оскарження: | 19 червня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 19 червня 2021 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Процедура відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі) (оголошення UA-2021-02-25-002757-c) відмінена відповідно до п.2 ч.1 ст. 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (після прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю виявлено, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АМ ІНТЕГРАТОР ГРУП» мала бути відхилена через невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до абз.2 п. 2 ч.1 статті 31 Закону, а відкриті торги – відмінені на підставі п.2 ч.2 ст.32 Закону (допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій)) |
Документи:
08 червня 2021 16:22
|
Електронний підпис |
08 червня 2021 16:21
|
ПРОТОКОЛ_24-02-21 відміна оприл.doc |