Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з оренди водних доріжок плавального басейну
Очікувана вартість
678 150,00 UAH
UA-2020-03-26-001418-b 221df4beb383456ca1c7ee7bd103b9f6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderosv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
-Закон України «Про публічні закупівлі»;
-Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-02-06-000859-b (дата формування звіту 24 лютого 2020р);
-Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-02-27-000968-а (дата формування звіту 16 березня 2020р);
-Протокол переговорів з учасником від 26.03.2020р.

Станом на 18.03.2020р. замовником було двічі проведено закупівлю за процедурою відкритих торгів. За результатом проведення відкритих торгів від 24.02.2020р. (UA-2020-02-06-000859-b) та від 16.03.2020р. (UA-2020-02-27-000968-а) торги було відмінено в зв’язку з поданням для участі менше двох тендерних пропозицій. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУКОІМПЕКС ЛТД» є учасником, який подавав тендерну пропозицію під час проведення зазначених закупівель.
На підставі вищезазначеного необхідно укласти договір із ТОВ «БУКОІМПЕКС ЛТД» на закупівлю послуг з оренди водних доріжок плавального басейну за результатом проведення переговорів за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2020 11:39
Оскарження наміру укласти договір: 06 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з оренди водних доріжок плавального басейну (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58029, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, проспект Незалежності, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 92620000-3 — Послуги, пов’язані зі спортом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги (частину послуг від загальної суми договору) здійснюються щомісячно, згідно фактичного відвідування басейну учнями та кількості орендованих водних доріжок. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання актів приймання-передачі наданих послуг, наданих Виконавцем, та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020р. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 березня 2020 11:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 11:37
Звіти про результати проведених процедур закупівель.PDF
26 березня 2020 11:37
Протокол переговорів.PDF
26 березня 2020 11:37
Запрошення учаснику.PDF
26 березня 2020 11:36
Пропозиція учасника.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКОІМПЕКС ЛТД"
#14290390
Переможець 678 150,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 11:39

Документи

26 березня 2020 11:39
Електронний підпис
26 березня 2020 11:39
Протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 11:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКОІМПЕКС ЛТД"
#14290390
678 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2020 11:39
Електронний підпис
26 березня 2020 11:39
Протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:45
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:45
CamScanner 12-18-2020 15.41_1.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 11:22
Додатковий договір 2.PDF зміни до договору
02 жовтня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 15:08
Додатковий договір 1.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 16:42
Договір 74.PDF укладений
14 квітня 2020 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у п.3.1.1. Договору №74 внесено зміни щодо зменшення ціни договору на 340 000 грн.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до пункту 5.3 договору №74
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 122 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 475,00 UAH)