Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04396727 |
Вебсайт: | http://pisochin-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 62416, Україна , Харківська обл., смт. Пісочин, ПРОВУЛОК ТРАНСПОРТНИЙ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Іван Тягнибок +380997925628 sr.pisochin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2021 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2021 05:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2021 11:06 |
Очікувана вартість: | 62 967 944,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 314 839,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 і Наказу Міністерства развитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Додаткова інформація наведена у Тендерній документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 350 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2021 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2021 14:09 |
ТД - реконструкція Теремок із змінами.docx | |
29 травня 2021 14:09 |
Повідомлення про зміни.pdf | |
21 травня 2021 14:38 |
ТД - реконструкція Теремок.docx |
29 травня 2021 14:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2021 14:09 |
ТД - реконструкція Теремок із змінами.docx
|
|||
29 травня 2021 14:09 |
Повідомлення про зміни.pdf
|
|||
21 травня 2021 14:38 |
ТД - реконструкція Теремок.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В складі пропозиції ТОВ "ЛЕГІОНБУД" відсутній Атестат виробництва на виготовлення кирпича (дійсний на дату подання пропозиції). Відповідно до Додатку 2 п.1.1.4.
Чи буде відхилена пропозиція ТОВ "ЛЕГІОНБУД"?
Частиною 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
По суті Вашої вимоги зазначено, що Ви запитуєте відхилення іншого учасника, однак відповідно до вищенаведеної норми Закону, вимога повинна стосуватися лише додаткової причини невідповідності Ващої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вищенаведене, тендерний комітет Пісочинської селищної ради не має правових підстав задовольнити Вашу вимогу.
Додатково повідомляємо, пунктом 1.6. частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі робіт:
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція ЗДО №3 "Теремок" по пров. Шевченко, №23 в смт. Пісочин, Харківського району, Харківської області. Коригування) із змінами, встановлено, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Так, у складі Тендерної пропозиції учасникана надано лист-роз''яснення в довільній формі (вих. №3-0406/67 від 04.06.2021 року) в якому зазначає підстави ненадання атестату виробництва на виготовлення кирпича.
Заздалегідь вдячні за активну правову позицію у сфері публічних закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-07-000031 ● efdaa07d05044a3083234d173b4011cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 11:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.12.2021 № 416
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-05-21-010340-b 21.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-13 14:48:24
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва будівель (Реконструкція ЗДО №3 "Теремок" по пров. Шевченко, №23 в смт. Пісочин, Харківського району, Харківської області. Коригування) (код 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-21-010340-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕГІОНБУД» та щодо відхилення тендерної пропозиції учасника тендеру приватного підприємства «РОМБ+», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-14 15:41:30
Відповідь на запитання
1. Щодо виконання Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Постановою КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Вищенаведені заходи не передбачають обов’язок органів місцевого самоврядування забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель відповідно до Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Однак, пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На теперішній час, Пісочинською селищною радою не затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, тендерний комітет Пісочинської селищної ради не має правових та законних підстав виконувати Постанову КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не вбачається можливим.
Окрім того, Постанова КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, Пісочинською селищною радою проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування з місцевого бюджету. Відповідно до статті 2 Бюджетного кодексу України, місцеві бюджети - бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. Згідно із Законом України "Про бюджетну систему України", бюджет (державний) – це план утворення і використання фінансових ресурсів для забезпечення функцій, які здійснюються органами державної влади.
Однак, реконструкція ЗДО №3 "Теремок" по пров. Шевченко, №23 в смт. Пісочин, Харківського району, Харківської області. Коригування) включено до ПРОГРАМИ ВЕЛИКОГО БУДИВНИЦТВА ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ВОЛОДИМИРА ЗЕЛЕНЕСЬКОГО. Кошти з державного бюджету на будівництво об’єкту передбачені у 2022 році. Після надходжень коштів з Державного бюджету, замовником буде виконано в повному обсязі Постанову КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710
Окрім того, завершення будівництва та відкриття реконструкції ЗДО №3 "Теремок" по пров. Шевченко, №23 в смт. Пісочин, Харківського району, Харківської області. Коригування планується на 01 вересня 2022 року.
2. Щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕГІОНБУД» та щодо відхилення тендерної пропозиції учасника тендеру приватного підприємства «РОМБ+», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Протоколом №282 тендерного комітету Пісочинської селищної ради від 11 червня 2021 року було відхилено тендерну пропозицію ПП «Робм+», у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Підставою для відхилення було наступне:
1. Відповідно до вимог п. 6. розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до Тендерної документації (договірна ціна, об’єктний кошторис, локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу), підсумкова відомість ресурсів до Договірної ціни і підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» у форматі PDF та у програмному комплексі "Строительные технологии - СМЕТА", або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків.
Згідно з умовами Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
ПП «РОМБ+» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції надає зазначені вище документи у програмному комплексі файлами «2829_Реконструкція ЗДО №3 Теремок по пров. Шевченко, №23 в смт. Пісочин, Харківського району, Харківської області. Коригування.bdcu» і «2829_Реконструкція ЗДО №3 Теремок по пров. Шевченко, №23 в смт..sts», але на них не накладено КЕП.
2. Відповідно до вимог п. 2. розділу ІІІ тендерної документації Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн. (двісті тисяч гривень 00 копійок). Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, та повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 і Наказу Міністерства развитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ).
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме коштів Принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів), або на умовах іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства.
Грошове або інше визначене цією тендерною документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються учасником у складі тендерної пропозиції):
- довідкою, виданою банком-гарантом, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям відповідно до Наказу, дату видачі такої довідки, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією;
- документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинен свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку) гаранту.
У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим.
Документи забезпечення тендерної пропозиції підписуються шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Уповноважена особа банку в розумінні цього пункту це керівник банка-гаранта, що зазначений в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, або його заступник у випадку відпустки, хвороби останнього.
Відповідно до п. 7. Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства развитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
Учасник ПП «РОМБ +» у складі тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у файлах «204858_Г_1860_200 000», «Bankivska licenziy sich bank», «Dodatok do Generalnoi licenzii sich bank», «Generalna licenziy sich bank», «karta pidpusiv», «Nakaz sich bank»,«Opus sich bank», «Protokol sich bank», «Statyt sich bank_1»,« Statyt sich bank_2»,« Statyt sich bank_3», «svidoctvo», «Vutyag EDR»,« Виписка», « Дов_дка 1860», «П_дтвердження», «Розширений Витяг з _ДР», «Св_доцтво С_ч» з накладенням на них удосконаленого електронного підпису (УЕП) замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи банка-гаранта, що підтверджується інформацією при перевірці відповідного файлу електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
У тексті наданої Учасником Банківської гарантії № 204858-Г-1860 від 04.06.2021 р. наявне посилання на умови договору про надання банківської гарантії між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі. Учасник надає такий договір на сторінках 68-73 файлу «1. ЧАСТИНА_з КЕП.pdf», а також у файлах «договір банк гарантія Пісочин.pdf» і «Договір до баківської гарантії.pdf», але вони взагалі не містять накладених електронних підписів уповноваженої особи банка-гаранта.
3. Згідно з вимогами п. 1.1. розділу ІІІ тендерної документації. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження в тому числі тендерної пропозиції (Додаток 1).
Учасник у складі тендерної пропозиції надає Тендерну (цінову) пропозицію на стор. 225 файлу «1. ЧАСТИНА_з КЕП» та у файлі «ЦП» листом Вих.№34 від 30.05.2021 р., в якій вказує загальний строк виконання робіт 18 місяців, що не відповідає умовам оголошення про проведення відкритих торгів, згідно якого строк виконання робіт від 10 липня 2021 р. до 31 грудня 2022 р., що є меншим за 18 місяців.
4. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Згідно з інформацією в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у ПП «РОМБ+» відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" в полі «Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника».
5. Під час оголошення на проведення процедури відкритих торгів в електронній тендерній документації було встановлено вимогу у наданні документу, як форма подачі підтвердження щодо відсутності підстав «Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)».
ПП «Робм+» в розділі «Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)» не надав документ, який підтверджує відсутність підстав щодо Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) у вигляді документу, натомість була надано лист-інформацію №12/09 від 30 травня 2021 року.
Відповідно до протоколу №1 Тендерного комітету Пісочинської селищної ради від 20 квітня 2018 року Тягнибок І.В. голова тендерного комітету відповідальний за оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень; оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди; протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі; інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення; повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання; звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору; забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом, надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів, забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, здійснення інших дій, передбачених Законом.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Винесення розпорядження про оголошення зауваження голові тендерного комітету Пісочинської селищної ради
2022-01-04 17:03:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2021 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОМБ +" |
56 559 895,20
UAH з ПДВ
|
56 559 895,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕГІОНБУД" |
62 940 138,00
UAH з ПДВ
|
62 625 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФ СІТІ СТРОЙ" |
62 917 569,00
UAH з ПДВ
|
62 917 569,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РОМБ +" #40395340 |
Відхилено |
56 559 895,20
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 07:45
|
ТОВ "ЛЕГІОНБУД" #42901715 |
Переможець |
62 625 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2021 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 11:15
|
Д.У. № 18 до Договору № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2023 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2023 16:58
|
ДУ 14 Теремок.pdf | укладений |
04 вересня 2023 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 16:57
|
Договор Теремок реконструкція.pdf | укладений |
04 вересня 2023 16:57
|
ДУ№17 до Договору №22-06-01 від 23.06.2021.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2023 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2023 08:50
|
ДУ№16 до договору №22-06-01 від 23.06.2021.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 08:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2023 15:15
|
ДУ №15 до договору №22-06-01 від 23.06.2021.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2022 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2022 12:03
|
ДУ 14 Теремок.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2022 09:28
|
Д.У. № 13 ДОГОВОРУ № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
14 листопада 2022 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2022 10:32
|
Д.У.№ 12 ДО ДОГОВОРУ № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
09 вересня 2022 10:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2022 16:34
|
ДУ№ 10. 1 до договору № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
29 липня 2022 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2022 10:13
|
Д.У.№ 11 ДО ДОГОВОРУ № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
29 липня 2022 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 10:34
|
дод.уг 10 Теремок від 11.02.22.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 09:11
|
Д.У. №9 ДО ДОГОВОРУ № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
05 лютого 2022 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 09:07
|
Д.У.№ 8 ДО ДОГОВОРУ № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 09:47
|
Д.У.№ 7 до договору № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2021 15:22
|
Д.У. № 6 ДО ДОГОВОРУ № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
11 листопада 2021 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 09:10
|
Д.У. № 5 ДО ДОГОВОРУ № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
10 листопада 2021 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2021 12:08
|
Д.У.№ 4 ДО ДОГОВОРУ № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
13 жовтня 2021 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2021 11:17
|
Д.У.№ 3 ДО ДОГОВОРУ № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
25 серпня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2021 18:25
|
д.уг2 догг22-06-01 тов легіонбуд.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2021 18:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2021 14:50
|
Д.У. № 1 ДО ДОГОВОРУ № 22-06-01 ТОВ ЛЕГІОНБУД.PDF | зміни до договору |
19 липня 2021 14:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2021р.-6 000 000,00грн. бюджетні призначення на 2022р -56 624 990,40грн. зміна реквізитів , джерело фінансування закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнення реквізітів |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2021р. - 10 000 000,00грн. з ПДВ бюджетні призначення на 2022р. - 52 174 715,60грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2021рік складають 13 000 000,00грн, з ПДВ бюджетні призначення на 2022рік складають 49 174 715,60грн, з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2021р. складають 13 000 000,00грн. бюджетні призначення на 2022р. складають 49 174 715,60грн. |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2021рік складають 26 900 000,00грн. з ПДВ бюджетні призначення на 2022рік складають 35 274 715,6грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2021рік складають 26 900 000,00грн. з ПДВ бюджетні призначення на 2022рік складають 35 274 715,60грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2021рік складають 24 974 768,40грн. з ПДВ бюджетні призначення на 2022рік складають 5 850 000,00грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2022 та 2023роки. план фінансувань, календарний графік |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні призначення на 2022рік складають 2 850 000,00 з ПДВ бюджетні призначення на 2023рік складають 34 349 947,20 з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни бюджетних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції План фінансування робіт (Додаток № 3) та Календарний графік виконання робіт (Додаток № 1), Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 22-06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |