Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція променевого відділення №2 з будівництвом приміщень для встановлення лінійного прискорювача ОКЗ Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31»
Очікувана вартість
1 135 569,54 UAH
UA-2019-09-03-002489-b 21d554a7331343f8be61342246c1e46a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 «Правила визначення
вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по
об’єкту: «Реконструкція променевого відділення №2 з будівництвом приміщень для
встановлення лінійного прискорювача ОКЗ Сумський обласний клінічний онкологічний
диспансер за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, Суми, пл. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2019  —  23 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 вересня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУМИ-ЮЖАНА"
#32463383
Переможець 1 135 569,54
UAH
03 вересня 2019 17:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:06
scan-2021-03-31-153811.pdf зміни до договору
31 березня 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:19
Додаткова угода 4 до Дог. 113.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:18
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 13:48
Додаткова угода 3 до Дог. 113.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 11:38
Додаткова угода 2 до Дог. 113.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 13:49
Дод. угода №1 до Дог. 113.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 13:49
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 17:15
ПКД лінійний прискорювач.pdf укладений
03 вересня 2019 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.3 Договору викласти у наступній редакції: «1.3. Термін виконання робіт за даним Договором встановлюється до 01.05.2020.». 2. Пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1.3а виконані роботи, передбачені цим Договором, Замовник сплачує Виконавцю 1135569 грн. 54 коп. (один мільйон сто тридцять п'ять тисяч п'ятсот шістдесят дев'ять гривень 54 копійки) без ПДВ згідно кошторисних розрахунків (Додаток № 3). Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%.». 3. Доповнити Договір пунктом 2.1.1 наступного змісту: «2.1.1. Замовник здійснює попередню оплату у розмірі, що не перевищує 30% від вартості робіт та складає 193025 грн. 62 коп. (сто дев'яносто три тисячі двадцять п'ять гривень 62 копійки) без ПДВ на термін 22 календарних дні з дня підписання Сторонами цієї Додаткової угоди. У разі невикористання Виконавцем коштів попередньої оплати протягом встановленого у цьому пункті строку, кошти повертаються Замовнику не пізніше 20.12.2019.». 4. Пункт 7.1. Договору викласти у наступній редакції: «7.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2020 включно, а по фінансовим зобов'язанням до повного виконання зобов'язань.». 5. Доповнити Договір Додатком № 3 - Зведений кошторис № 000115-2019 на проектні і вишукувальні роботи. 6. Додатки № 1 та № 2 до Договору вважати такими, що втратили чинність. 7. Викласти реквізити Сторін у наступній редакції: Замовник: Підрядник: Управління майном Приватне підприємство Сумської обласної ради «Суми-Южана» 40030, Сумська обл. 40030, Сумська обл. м. Суми, пл. Незалежності, 2 м. Суми, вул. І.Сірка, буд. 15. кв. 163 код ЄДРПОУ 21107251 код ЄДРПОУ 32463383 р/р UA498370130000035425117219302 р/р UA653375680000000026008009769 в ГУ ДКСУ у Сумській області в філії СОУ АТ «Ощадбанк» МФО 837013 МФО 337568 тел. (0542) 700-068 р/р UA728201720000037124117708 в Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 тел. (066) 580-93-80
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Пункт 1.3 Договору викласти у наступній редакції: «1.3. Роботи за даним Договором виконуються відповідно до календарного графіка (Додаток № 5) та мають бути завершені до 31.03.2021. Виконавець має право завершити роботи достроково.». 3. Пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1.3а виконані роботи, передбачені цим Договором, Замовник сплачує Виконавцю 864 018 гри. 00 коп. (вісімсот шістдесят чотири тисячі вісімнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ згідно кошторисних розрахунків (Додаток № 4). Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%.». 4. Доповнити Договір пунктом 2.1.1 наступного змісту: «2.1.1. Замовник здійснює попередню оплату у розмірі, що не перевищує 30% від вартості робіт та складає 257 390 гри. 16 коп. (двісті п'ятдесят сім тисяч триста дев'яносто гривень 16 копійок) без ПДВ на термін 37 календарних днів з дня підписання Сторонами цієї Додаткової угоди. У разі невикористання Виконавцем коштів попередньої оплати протягом встановленого у цьому пункті строку, кошти повертаються Замовнику не пізніше 23.12.2020.». 5. Пункт 7.1. Договору викласти у наступній редакції: «7.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 включно, а по фінансовим зобов'язанням до повного виконання зобов'язань.». 6. Доповнити Договір Додатком № 4 - Зведений кошторис № 000060-2020 на проектні і вишукувальні роботи. 7. Доповнити Договір Додатком № 5 - Календарний графік. 8. Додатки № 1 та № 2 до Договору вважати такими, що втратили чинність
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Додаткову угоду № 2 від 17.11.2020 до Договору вважати недійсною. 2. Пункт 1.3 Договору викласти у наступній редакції: «1.3. Роботи за даним Договором виконуються відповідно до календарного графіка (Додаток № 5) та мають бути завершені до 31.03.2021. Виконавець має право завершити роботи достроково.». 3. Пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Вартість робіт визначається кошторисним розрахунком (Додаток № 4) і складає 864 018 грн. 00 коп. (вісімсот шістдесят чотири тисячі вісімнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ, у тому числі: 270510 грн. 17 коп. (двісті сімдесят тисяч п'ятсот десять гривень 17 копійок) вартість робіт в межах обсягу фінансування на 2020 рік; 593507 грн. 83 коп. (п'ятсот дев'яносто три тисячі п'ятсот сім гривень 83 копійки) вартість робіт в межах обсягу фінансування на 2021 рік. Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%.» 4. Пункт 7.1. Договору викласти у наступній редакції: «7.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 включно, а по фінансовим зобов'язанням до повного виконання зобов'язань.». 5. Доповнити Договір Додатком № 4 - Зведений кошторис № 000060-2020 на проектні і вишукувальні роботи. 6. Доповнити Договір Додатком № 5 - Календарний графік. 7. Додатки № 1, № 2, № 3 до Договору вважати такими, що втратили чинність
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною проектних рішень та банківських реквізитів Замовника уклали цю Додаткову угоду № 4 до Договору № 113 від 03.09.2019 на розробку проектно-кошторисної документації з подальшим отриманням експертного звіту за результатами проведеної експертизи проектно-кошторисної документації по об'єкту «Реконструкція променевого відділення № 2 з будівництвом приміщень для встановлення лінійного прискорювача ОКЗ Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31» (далі - Договір) про наступне: 1. Додаткові угоди № 2 від 17.11.2020 та № 3 від 19.11.2020 до Договору вважати такими, що втратили чинність. 2. Пункт 1.3 Договору викласти у наступній редакції: «1.3. Роботи за даним Договором виконуються відповідно до календарного графіка (Додаток № 5) та мають бути завершені до 31.03.2021. Виконавець має право завершити роботи достроково.». 3. Пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Вартість робіт визначається кошторисним розрахунком (Додаток № 3) і складає 1135569 гри. 54 кой. (один мільйон сто тридцять п'ять тисяч п'ятсот шістдесят дев'ять гривень 54 копійки) без ПДВ, у тому числі: 65130 гри. 88 коп. (шістдесят п'ять тисяч сто тридцять гривень 88 копійок) вартість робіт в межах обсягу фінансування на 2020 рік; 1070438 грн. 66 коп. (один мільйон сімдесят тисяч чотириста тридцять вісім гривень 66 копійок) вартість робіт в межах обсягу фінансування на 2021 рік. Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%.» 4. Пункт 7.1. Договору викласти у наступній редакції: «7.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 включно, а по фінансовим зобов'язанням до повного виконання зобов'язань.». 5. Доповнити Договір Додатком № 5 - Календарний графік. 6. Викласти адреси і реквізити Сторін зазначені у розділі 10 Договору у наступній редакції: Замовник: Виконавець: Управління майном Приватне підприємство Сумської обласної ради «Суми-Южана» 40030, Сумська обл. 40030, Сумська обл. м. Суми, пл. Незалежності, 2 м. Суми, вул. І.Сірка, буд. 15. кв.163 код ЄДРПОУ 21107251 код ЄДРПОУ 32463383 р/рUА918201720344241007190019302 р/рUА653375680000000026008009769 в ДКСУ, м. Київ в філії СОУ АТ «Ощадбанк» МФО 820172 МФО 337568 тел. (0542) 700-068 тел. (066) 580-93-80 7. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Роботи за даним Договором мають бути завершені до 20.12.2021
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML