Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13554415 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
- - +380412437799 kylt.mvk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2020 11:49 |
Очікувана вартість: | 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов'язань за даним договором, якщо це невиконання є наслідком обставин непереборної сили (форс-мажор), що не залежить від волі сторін та перешкоджає виконанню умов договору. Під форс-мажором Сторони розуміють: виробничі пожежі і аварії (крім пожеж і аварій, що виниклі внаслідок порушення правил пожежної безпеки, техніки безпеки на виробництві), стихійні лиха, рішення урядових органів, органів місцевого самоврядування, епідемії, закриття сухопутних чи водних шляхів, тривалі перерви в роботі транспорту, продовження карантину на загальнонаціональному рівні тощо, що заважають виконанню даного договору. У цьому випадку строк виконання (або припинення) договірних зобов'язань та порядок фінансування можуть бути продовжені на час дії даних обставин, про що в договорі вносяться зміни відповідно до чинного законодавства та між Сторонами оформляються додаткові угоди. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2020 09:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 09:47 |
перелік змін1.docx | |
29 липня 2020 09:47 |
ТЗ технічне фестиваль.doc | |
24 липня 2020 15:39 |
Тендерна документація фестиваль.doc | |
14 липня 2020 15:51 |
Договір.doc |
29 липня 2020 09:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
29 липня 2020 09:47 |
перелік змін1.docx
|
||||||||||||
29 липня 2020 09:47 |
ТЗ технічне фестиваль.doc
|
||||||||||||
24 липня 2020 15:39 |
Тендерна документація фестиваль.doc
|
||||||||||||
14 липня 2020 15:51 |
Договір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-19-000001 ● e8c28ce553454c3bbc2866721ae03273
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2020
№ 56
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.08.2020 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-07-14-006686-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-25 15:22:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги у сфері організації робочого середовища» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-14-006686-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно з пункту 8 ч. 10. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ПРЕДАЧЕНКО ЛЕОНІД ЛЕОНІДОВИЧ на відповідність тендерній документації Управління культури Житомирської міської ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-26 13:30:48
Відповідь на запит про надання інформації під час проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги у сфері організації робочого середовища» (ID: UA-2020-07-14-006686-c).
Під час розгляду тендерної пропозиції від ФОП Предаченко Л.Л. в документах, що були надані у складі тендерної пропозиції, фактів формальних (несуттєвих) помилок виявлено не було. Тендерна пропозиція відповідає тендерній документації Управління культури Житомирської міскої ради. Враховуючи вищезазначене тендерна пропозиція Учасника ФОП Предаченко Л.Л. була прийнята та повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено в електронній системі закупівель згідно частини 1 статті 33 Закону України “Про публічні закупівлі” (Протокол засідання тендерного комітету №14 від 07 серпня 2020 року. додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на результати моніторингу: 1. Проаналізувавши інформація про результати моніторингу з приводу не вказання мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Дана вимога згідно Закону України “Про публічні закупівлі” вказана в Розділі 1 пункті 7 абзац другий. 2. При відхиленні тендерної пропозиції учасника ФОП Панащук Андрій Миколайович в протоколі від 07.08.2020 року №13 було вказано, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, а саме вказані різна суми в поданій пропозиції та документації до поданої пропозиції (це загальнодоступна інформація, при вивченні документів дане порушення видно). Тому відхилення даної пропозиції учасника задля уникнення порушення Закону України “Про публічні закупівлі” було обов'язковим. 3. Кваліфікаційним критерієм підтвердження відповідності учасників було обрано наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, про що вказано в Розділі ІІІ пункті 5 підпункті 5.1. “Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.” Даний договір та акт про виконання було прикріплено до пропозицій обома учасниками. Тому пункт 2 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” дотримано. 4. Замовником не було встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12, 13 статті 17. Інформацію щодо відповідності пунктам 5, 6, 12, 13 статті 17 було розміщено разом з тендерною пропозицією учасниками в формі завіреної довідки. Тому вимоги частини 6 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” дотримано. Враховуючи вищевикладене порушення законодавства у сфері публічних закупівель відсутні.
2020-08-31 09:52:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
2020-09-07 10:20:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Панащук Андрій Миколайович |
307 000,00
UAH з ПДВ
|
307 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПРЕДАЧЕНКО ЛЕОНІД ЛЕОНІДОВИЧ |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Панащук Андрій Миколайович #3233514111 |
Відхилено |
307 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 17:00
|
ФОП ПРЕДАЧЕНКО ЛЕОНІД ЛЕОНІДОВИЧ #3461705734 |
Переможець |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2020 17:49
|
Предаченко ду.pdf | укладений |
04 вересня 2020 17:48
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 12:39
|
дог 87.pdf | укладений |
18 серпня 2020 12:39
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Замовник та Виконавець керуючись підпунктом 6.4. пункту 6. Договору від 18.08.2020 року № 87 з надання послуг у сфері організації робочого середовища під час проведення фестивалю, з дотриманням вимог пункту 9 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” дійшли до взаємної згоди розірвати даний Договір. |