Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А. Коригування»
Очікувана вартість
5 557 100,00 UAH
UA-2020-10-27-005621-c 21bd42f09cf24b399193095f216212c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 17:30
Початок аукціону: 17 листопада 2020 11:33
Очікувана вартість: 5 557 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 785,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Комітетська, 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 15:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:03
докладно про зміни 1.docx
06 листопада 2020 15:03
84Т ТД ))))зміни.docx
27 жовтня 2020 17:05
Комитетская, 10А корр.doc
06 листопада 2020 15:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 16:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 17:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:03
докладно про зміни 1.docx
05 листопада 2020 16:08
докладно про зміни.docx
06 листопада 2020 15:03
84Т ТД ))))зміни.docx
05 листопада 2020 16:08
84Т ТД ))))зміни.docx
27 жовтня 2020 17:04
84Т ТД )))).docx
27 жовтня 2020 17:05
Комитетская, 10А корр.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 5 288 000,00
UAH з ПДВ
5 288 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ РБД "Одесголовпостач" 5 520 000,00
UAH з ПДВ
5 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 15:16
пропозиція1.pdf
25 листопада 2020 15:16
ДЦ.pdf
25 листопада 2020 15:16
довідка ч2 ст 17.pdf
25 листопада 2020 15:16
довідка п12 ч1 ст 17.pdf
25 листопада 2020 15:15
довідка МВС.pdf
25 листопада 2020 15:15
public_doc_241120.p7s
25 листопада 2020 15:15
public_doc_24.11.20.pdf
16 листопада 2020 14:30
Електронний підпис
16 листопада 2020 13:46
Св-во.pdf
16 листопада 2020 13:46
Технічне завдання.pdf
16 листопада 2020 13:46
ПДВ.pdf
16 листопада 2020 13:46
довідка кваліфікація.pdf
16 листопада 2020 13:46
КГ виконання робіт.pdf
16 листопада 2020 13:46
Виписка.pdf
16 листопада 2020 13:46
довідка досвід.PDF
16 листопада 2020 13:46
лист-згода з ПД.pdf
16 листопада 2020 13:46
субпідрядники.pdf
16 листопада 2020 13:46
довідка обладнення.pdf
16 листопада 2020 13:46
лицензия.pdf
16 листопада 2020 13:46
проект договору.pdf
16 листопада 2020 13:46
Повноваження.pdf
16 листопада 2020 13:46
ст. 17.pdf
16 листопада 2020 13:46
відомості про учасника.pdf
16 листопада 2020 13:46
Статут.pdf
16 листопада 2020 13:46
довідка довкілля.pdf
16 листопада 2020 13:46
Довідка грошове покриття.pdf
16 листопада 2020 13:46
пропозиція.pdf
16 листопада 2020 13:46
листи-згоди.pdf
16 листопада 2020 13:46
Дозвіл.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:40
Статут. докум.pdf
16 листопада 2020 11:40
Витяг із ЄДР 18.06.2020_USR_1006783043.pdf
16 листопада 2020 11:40
13_14_15_16 ДОВІДКИ.pdf
16 листопада 2020 11:40
11 аналогічний договір.pdf
16 листопада 2020 11:40
10 лист про субпідрядників.pdf
16 листопада 2020 11:40
9 працівники.pdf
16 листопада 2020 11:40
8 обладнання.pdf
16 листопада 2020 11:40
6 календарний графік.pdf
16 листопада 2020 11:40
5 проект договору.pdf
16 листопада 2020 11:40
3Технічне завдання.pdf
16 листопада 2020 11:40
2Пропозиція.pdf
16 листопада 2020 11:40
1перелік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПрАТ РБД "Одесголовпостач"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#32894665
Переможець 5 288 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#32894665
5 288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2023 12:08
Розірвання.pdf укладений
20 вересня 2023 12:07
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2023 11:35
дод.угода 5.pdf зміни до договору
26 червня 2023 11:34
Електронний підпис зміни до договору
01 травня 2023 14:49
дод. угода 4.pdf зміни до договору
01 травня 2023 14:49
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2023 08:59
Доп угода 3.pdf зміни до договору
04 квітня 2023 08:58
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2023 12:20
Доп угода 2.pdf зміни до договору
02 січня 2023 12:19
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 10:34
договір 110-20П.pdf укладений
14 грудня 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 110-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 110-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
01 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 110-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 110-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 вересня 2023
Сума оплати за договором: 5 288 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 881 333,33 UAH)
Причини розірвання договору: за домовленістю Сторін