Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщення відділення невідкладної (екстреної)медичної допомоги лікарні за адресою: вул. Каштанова., 52 м. Обухів, Київської області.
Очікувана вартість
6 288 694,00 UAH
UA-2020-08-05-004985-a ● 21bb6c2f80a048df87e82b7d87450fbc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ «ОБУХІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» |
Код ЄДРПОУ: | 01994155 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., місто Українка, вул. Київська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Шпак Катерина Олегівна +380457256853 ekshpak8800@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 6 288 694,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 443,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщення відділення невідкладної (екстреної)медичної допомоги лікарні за адресою: вул. Каштанова., 52 м. Обухів, Київської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08704, Україна, Київська область, м.Обухів, вул.Каштанова 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 30 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт форма № КБ-2В та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форма № КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2020 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2020 14:17 |
Тендерна документація.docx | |
20 серпня 2020 14:16 |
Зміни до тендерної документації 3.docx | |
17 серпня 2020 14:43 |
Зміни до тендерної документації 2.docx | |
14 серпня 2020 08:29 |
Зміни до тендерної документації.docx |
20 серпня 2020 14:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||
20 серпня 2020 14:17 |
Тендерна документація.docx
|
||||||||
20 серпня 2020 14:16 |
Зміни до тендерної документації 3.docx
|
||||||||
17 серпня 2020 14:43 |
Зміни до тендерної документації 2.docx
|
||||||||
14 серпня 2020 08:29 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 12 серпня 2020 15:59
Дата відповіді: 13 серпня 2020 13:44
Доброго дня! Відповідно до Таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, а саме в п. 3 Замовником вимагається наявність аналогічного договору по роботам з будівництва або капітального ремонту, або реконструкції об'єктів соціальної інфраструктури, який був предметом закупівлі. Прошу надати роз'яснення поняття "об'єкти соціальної інфраструктури" з чітким визначення (переліком) об'єктів функціонального призначення, які й відносяться до "об'єктів соціальної інфраструктури". В листі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 09.11.2012 р. №7/15-18193 чітко визначено поняття "об'єкти соціальної інфраструктури" дуже вузьким переліком даних об'єктів.
Тобто, чи правильно ми зрозуміли, що аналогічні договори мають бути виключно з такими "об'єктами соціальної інфраструктури" як - лікарні, заклади охорони здоров'я, пункти безкоштовного медичного обстеження, профілактики та допомоги працівникам.
Вважаємо вимогу Замовника стосовно наявності аналогічного договору по роботам з будівництва або капітального ремонту, або реконструкції об'єктів соціальної інфраструктури, який був предметом закупівлі - ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, що звужує коло Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашим питанням, повідомляє, що нами буде прийнято до відома ваше зауваження та внесені зміни до Тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-05-004985-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "РЕАЛ БІЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:34996011
Скарга щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Відділом освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації, код за ЄДРПОУ 02143703 (Надалі Замовник) було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення UA-2020-08-06-002654-b про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету: Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області Код ДК021: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Згідно з оголошення дата оскарження умов закупівлі до 19 серпня 2020 00:00
Відповідно до ч. 8 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, вважаємо, що документація містить дискримінуючи умови, що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» та обмежують наше право на участь у зазначеній закупівлі, враховуючи наступне.
Відповідно до п.п. 3.3. п.3 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів) учасники повинні надати:
«п.3.3 На підтвердження інформації щодо поданого (них) договору (ів) надати оригінал листа-відгука(ів) про співпрацю щодо виконаного договору від Замовника, що вказані в п. 3.1. (не менше двох).
Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу та інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов’язань учасника по договорах, що наведені у довідці про виконання аналогічного договору (ів) та відсутні факти (випадки) їх невиконання або неналежного виконання з боку учасника, у відгуці має містити посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук також відгук має містити інформацію про номер та дату договору, інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, також зазначення класу наслідків. Крім того Учасник подає сканований оригінал або завірену належним чином копію договору.».
Вимога щодо посилання на публічне розміщення аналогічного договору є дискримінаційною та обмежує коло учасників.
Так, відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Законом не визначено, що підтвердженням досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є виконаний договір, який був публічно розміщений.
Замовник встановивши таку вимогу дискримінує ТОВ «РЕАЛ БІЛДІНГ», який має досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі та по видам робіт відповідно до технічного завдання, проте такі договори укладені не за результатами конкурсних відборів та інформація про них не міститься у публічному доступі.
Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Крім того, відповідно до рішення Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по справі №3863-р/пк-пз від 28.02.2020 визначила, що вимога щодо публічного розміщення аналогічного договору є дискримінаційною.
Тобто, тендерна документація за предметом закупівлі Реконструкція фасаду Шпитьківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Покровська, 24, в с. Шпитьки Києво-Святошинського району Київської області Код ДК021: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, UA-2020-08-06-002654-b складена не у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Встановлюючи вимоги щодо публічного розміщення аналогічного договору Замовник значно порушив порядок проведення Процедури закупівлі та порушив законні права та інтереси ТОВ «Реал Білдінг» на недискримінацію, добросовісну конкуренцію серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Вважаємо, що для дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» необхідно усунути невідповідності шляхом внесення змін до Документації в частині щодо встановленої вимоги на наявність у відгуку посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук.
Метою ЗУ «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Для дотримання добросовісної конкуренції необхідне чітке дотримання всіма суб’єктами публічних закупівель норм чинного законодавства України.
На підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунити порушення шляхом внесення змін до тендерної документації в частині щодо встановленої вимоги на наявність у відгуку посилання на публічне розміщення аналогічного договору, щодо якого надається сам відгук.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014" |
5 919 882,19
UAH з ПДВ
|
5 089 889,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
5 156 729,00
UAH з ПДВ
|
5 121 332,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛ БУД" |
6 121 821,46
UAH з ПДВ
|
5 956 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
5 957 771,78
UAH з ПДВ
|
5 957 771,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Монтажно-Будівельна Компанія "БУДМОНТАЖ" |
6 120 000,00
UAH з ПДВ
|
6 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014" #39422013 |
Рішення скасоване |
5 089 889,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 17:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014" #39422013 |
Відхилено |
5 089 889,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 17:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" #34788625 |
Відхилено |
5 121 332,99
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 10:57
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛ БУД" #40630969 |
Переможець |
5 956 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 08:41
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2020 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 12:43
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
16 жовтня 2020 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 13:36
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
30 вересня 2020 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 14:17
|
Договір | укладений |
21 вересня 2020 14:14
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
02 жовтня 2020 11:16
|
1 786 800,00 UAH | UA208201720344331005164027520 КНП ОРР "Обухівська ЦРЛ" |
UA028201720355389107000709841 ТОВ" Будiв.компан."Унiверсал Буд " |
Оплачений |
18 листопада 2020 15:10
|
1 775 950,76 UAH | UA208201720344331005164027520 КНП ОРР "Обухівська ЦРЛ" |
UA263226690000026006300358846 ТОВ Буд.компанiя "Унiверсал буд" |
Оплачений |
23 листопада 2020 11:53
|
398 304,89 UAH | UA208201720344331005164027520 КНП ОРР "Обухівська ЦРЛ" |
UA263226690000026006300358846 ТОВ Буд.компанiя "Унiверсал буд" |
Оплачений |
07 грудня 2020 11:04
|
712 445,24 UAH | UA208201720344331005164027520 КНП ОРР "Обухівська ЦРЛ" |
UA263226690000026006300358846 ТОВ Буд.компанiя "Унiверсал буд" |
Оплачений |
22 грудня 2020 12:07
|
1 282 481,70 UAH | UA208201720344331005164027520 КНП ОРР "Обухівська ЦРЛ" |
UA263226690000026006300358846 ТОВ Буд.компанiя "Унiверсал буд" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися внести зміни до п.4.3 Розділу 4 Договору підряду |
Номер договору про закупівлю: | 502 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку із тим, що в торгах приймало участь велика кількість учасників, витримуючи процедуру торгів, визначення переможця відбулося тільки 10.09.2020р. Згідно діючого законодавства укласти договір Замовник не мав права раніше 10 днів після визначення переможця. Також у зв’язку з тим, що в приміщеннях лікарні на сьогоднішній день відсутнє опалення, а погодні умови не дозволяють виконання робіт з дотриманням усіх будівельних норм та технології проведення будівельних робіт у встановлені строки. |
Номер договору про закупівлю: | 502 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа отриманого від компанії ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» 24 листопада 2020 року, в якому була вказана модифікація комп’ютерно-томографічної системи (Revolution Evo-64 зрізи) та дата її поставки (15.12.2020) в приміщенні КТ, проектувальники змогли розпочати розроблення креслень по опорядженню вище вказаного приміщення, яке до цього було неможливим. В зв’язку з цим виникла необхідність підсилення підлоги в місці розташування системи, оздоблення стін та стелі рентгенозахисним барітовим гіпсокартоном чи штукатуркою, електромонтажні роботи та інше. |
Номер договору про закупівлю: | 502 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |