Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА , будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 11:07 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2024 11:07 |
Очікувана вартість: | 107 791 746,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 077 917,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначено згідно з пунктами 2, 3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. На підставі положень ст.25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 700 000,00 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укла |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2700000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата виконаних робіт (послуг) проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за договором здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт (послуг) у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати таку попередню оплату за цільовим призначенням протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 15:45 |
Перелік змін від 05.04.2024 №69.docx | |
05 квітня 2024 15:45 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
05 квітня 2024 15:45 |
Додаток 3 до тендерної документації Проєкт договору зі змінами.docx | |
05 квітня 2024 15:45 |
Додаток 2 до тендерної документації Технічна спеціфікація зі змінами.docx | |
05 квітня 2024 15:45 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії, вимоги зі змінами.docx | |
04 квітня 2024 11:47 |
Перелік змін від 04.04.2024 №65.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші та емульсії бітумні дорожні. Оскільки мова йде про фінансування об’єктів експлуатаційного утримання автомобільних доріг за рахунок коштів Державного бюджету на перший план виходить питання якості надання послуг, яке знаходиться під постійним контролем керівництва держави та громадськості. Якість надання послуг у значній мірі залежить від якості дорожньо-будівельних матеріалів, які застосовуються для влаштування дорожнього покриття. Якість матеріалів, залежить від того «кустарне» це виробництво, чи вони виготовляються на сучасних високотехнологічних виробництвах, що забезпечують належну якість продукції. Атестати виробництва та вимірювальної лабораторії засвідчують що стан виробництва асфальтобетонних сумішей та емульсії бітумної дорожньої відповідає до розробленого належним чином технологічного регламенту на приготування дорожньо-будівельних матеріалів на відповідному обладнанні та забезпечує можливість виробництва матеріалів відповідно до вимог ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 та ДСТУБВ.2.7-129:2013.
Також Атестат виробництва передбачає щорічне проведення технічного нагляду за станом виробництва акредитованим відповідно ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 органом сертифікації, що в повній мірі забезпечує випуск продукції належної якості. Атестат виробництва може бути виданий будь-яким органом сертифікації акредитованим на відповідність до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 згідно Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" та Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
Сертифікати відповідності на матеріальні ресурси засвідчують, що відібрана та ідентифікована належним чином будівельна продукція (асфальтобетонні суміші, емульсії, ЩПС) випробуванні в акредитованій випробувальній лабораторії та відповідають обов’язковим вимогам конкретного нормативного документа.
Таким чином потенційний учасник для роботи на об’єктах фінансування яких відбувається за рахунок коштів Державного бюджету може отримати відповідні сертифікати відповідності та атестати для власних чи орендованих потужностей або купувати асфальтобетон та емульсію бітумну дорожню, ЩПС в постачальників з атестованим виробництвом.
Слід також зазначити, що аналогічну позицію займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України стосовно сертифікації учасників на відповідність стандартам ISO 9001.
Вважаємо, що еквівалентом можуть бути подрібнювачі інших моделей як навісні на базі трактора, так і з автономним двигуном.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000072 ● ea986a912fdd4793a1e8984c7633ca71
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2024-04-03-011010-a 03.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-07 10:43:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) згідно ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-03-011010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати документи та інформацію, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору про закупівлю від 01.05.2024 № 01/05-ЕУНМ (далі – Договір), шляхом укладання додаткової угоди №2 від 04.06.2024.
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо не оприлюднення в електронній системі закупівлі додаткової угоди до Договору № 1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-11 15:45:05
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2024-06-04-000072
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2024-06-07 10:43:35, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2024-06-04-000072 опублікованого від 04 червня 2024 11:20, стосовно закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) згідно ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-04-03-011010-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753. Закупівля здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації /начальника Запорізької обласної військової адміністрації від 06.12.2023 №720 «Про обласний бюджет на 2024 рік» зі змінами.
За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 107 791 746,00 грн з ПДВ.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dpmdzo.zoda.gov.ua/dialnist/derzavni_zakupivli.
3. Відповідно до умов Договору від 01.05.2024 №01/05-НМ сума взятих замовником бюджетних зобов’язань за цим Договором можуть корегуватися протягом терміну дії Договору та в межах ціни Договору відповідно до планів фінансування, затверджених головним/-и розпорядником/-ами бюджетних коштів та джерел фінансування, що буде визначатися додатковими угодами. У зв’язку з завершенням надання послуг по Договору від 19.10.2023 № ЕУ-АД-1023-2 та зняття з реєстрації по ньому бюджетних зобов’язань на 2024 рік в органах Казначейства, була збільшена сума фінансування по Договорам, які були укладені у 2024 році, в межах цін цих договорів.
4. До ДП «МДЗО» надійшло звернення ТОВ «ДОРГАРАНТ» (переможець закупівлі) від 01.05.2024 №0105/2 про авансування. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами, наказу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на 2024 рік» від 11.03.2024 №20 та на підставі п. 4.10 договору від 01.05.2024 № 01/05-ЕУНМ, укладеного за результатами відповідної закупівлі (далі – Договір), було прийнято рішення укласти додаткову угоду №1, встановити, що розмір попередньої оплати для надання послуг по Договору становить 7 500 000,00 гривень (сім мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 коп) (30% від суми фінансування на поточний рік).
Попередня оплата надається на строк – не більше 30 (тридцяти) календарних днів з дня її отримання Підрядником.
Пунктом 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. При цьому останнім абзацом пункту 19 Особливостей передбачено, що в разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Отже, встановлено імперативну норму, згідно з якою замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до аб. 2 п. 4 р. 6 тендерної документації зі змінами, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.04.2024 №69 істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Зміни, які відбулися в результаті укладення зазначеної додаткової угоди не є істотними, відповідно, якщо вносяться зміни в договір з підстави, що не передбачена п. 19 Особливостей, то оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору в системі Прозорро не потрібно, тому замовник не оприлюднив в електронній системі закупівлі додаткову угоду №1 до Договору.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Розрахунок очікуваної вартості.
3. Акт дефектів.
4. Додаток 2 до тендерної документації (Технічна спеціфікація зі змінами).
5. Розпорядження від 06.12.2023 №720.
6. Додаткова угода №1 до Договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
96 042 000,00
UAH з ПДВ
|
96 042 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРГАРАНТ" |
104 300 000,00
UAH з ПДВ
|
103 222 082,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
105 500 000,00
UAH з ПДВ
|
103 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Ріалбуд" |
107 790 000,00
UAH з ПДВ
|
107 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Відхилено |
96 042 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 14:42
|
ТОВ "ДОРГАРАНТ" #44481568 |
Переможець |
103 222 082,53
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2024 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 жовтня 2024 13:36
|
Додаткова угода від 14.10.2024 №4.pdf | зміни до договору |
14 жовтня 2024 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 11:30
|
Додаткова угода від 30.07.2024 №3.pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2024 14:21
|
Додаткова угода від 04.06.2024 №2.pdf | зміни до договору |
05 червня 2024 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 13:45
|
Договір від 01.05.2024 №01-05-ЕУНМ.pdf | укладений |
01 травня 2024 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти Додаток № 4 «План фінансування» до Договору від 01.05.2024 № 01/05-ЕУНМ (далі – Договір) в новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 01/05-ЕУНМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку з виділенням коштів з резервного фонду державного бюджету відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.07.2024 №777 «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів, пов’язаних з відновленням автомобільних доріг загального користування місцевого значення», на підставі абз.2 п. 3.1 Договору від 01.05.2024 № 01/05-ЕУНМ (далі – Договір) внести зміни до Договору та викласти Додаток № 4 «План фінансування» до Договору в новій редакції, що додається. 2. На підставі п. 11.2 Договору Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору та викласти п. 5.1. та п. 10.1 у наступній редакції; – «5.1. Місце надання послуг – автомобільні дороги загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) (Додаток № 5 до Договору). Термін надання Послуг: з дати укладання Договору по 01.12.2024. Строк виконання зобов'язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.»; – «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання діє по 31.12.2024 року включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 3. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни та викласти їх в наступній редакції: – «IBAN: UA128201720344311020107095750; UA428201720343280039000095750 Держказначейська служба України, м. Київ» 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 01/05-ЕУНМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: - викласти п.п.3.1. п.3 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 94 589 476,16 грн (дев’яносто чотири мільйони п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят шість гривень 16 копійок) в тому числі ПДВ – 15 764 912,69 грн (п’ятнадцять мільйонів сімсот шістдесят чотири тисячі дев’ятсот дванадцять гривень 69 копійок). Суми взятих Замовником бюджетних зобов’язань за цим Договором можуть корегуватися протягом терміну дії Договору та в межах ціни Договору відповідно до планів фінансування, затверджених головним/-и розпорядником/-ами бюджетних коштів та джерел фінансування, що буде визначатися додатковими угодами». – викласти п.п. 5.1. п. 5 Договору в наступній редакції: «Місце надання послуг – автомобільні дороги загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) (Додаток № 5 до Договору). Термін надання Послуг: з дати укладання Договору по 31.10.2024. Строк виконання зобов'язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.»; – викласти п.п. 10.1. п. 10 Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання діє по 31.10.2024 року включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». - викласти Договірну ціну (Додаток №1), Технічну специфікацію (Додаток №3), План фінансування (Додаток №4) до Договору в новій редакції, що додаються. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 01/05-ЕУНМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |