Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту та облаштування укриття, яке розташоване в приміщенні школи (підвальне приміщення) с.Римарівка, Миргородського району, Полтавської області код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2022-07-20-005797-a ● 213fb37ac0374a45857f28273533f185
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КРАСНОЛУЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04381915 |
Місцезнаходження: | 37315, Україна , Полтавська обл., Миргородський район, с. Красна Лука , вул. Миру, б. 24 |
Контактна особа: |
Марина Довженко +380535457331 marinadovzenko367@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2022 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2022 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2022 12:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Закупівля проводиться для забезпечення потреб в умовах воєнного стану, згідно Постанови КМУ №169 від 28 лютого 2022 р. зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту та облаштування укриття, яке розташоване в приміщенні школи (підвальне приміщення) с.Римарівка, Миргородського району, Полтавської області код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 серпня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2022 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2022 14:56 |
оголошення римарівка.docx | |
20 липня 2022 14:56 |
Договір римарівка.doc | |
20 липня 2022 14:56 |
Римарівка u_283_ДЦ_ИВР.rtf | |
20 липня 2022 14:56 |
додаток 1 відомість обсягу робіт.rtf |
21 липня 2022 15:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 липня 2022 14:56 |
оголошення римарівка.docx
|
|||
20 липня 2022 14:56 |
Договір римарівка.doc
|
|||
20 липня 2022 14:56 |
Римарівка u_283_ДЦ_ИВР.rtf
|
|||
20 липня 2022 14:56 |
додаток 1 відомість обсягу робіт.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-20-005797-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 21 липня 2022 13:58
Незаконна Вимога
Шановний Замовнику, Вимога "свідоцтво про проходження навчання (або підвищення кваліфікації) видані інженеру-проектувальнику повинні свідчити про кваліфікацію інженера-проектувальника у частині проектно-кошторисної документації" є недоречною, або не повною. Підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників здійснюється 1 раз на 5 років з моменту видачі кваліфікаційного сертифікату., результатом якого й є свідоцтво про проходження навчання (або підвищення кваліфікації). Встановлення даної вимоги обмежує потенційних учасників, адже інженери яким видані сертифікати з 2018 року не повинні проходити й мати навчання (або підвищення кваліфікації). Просимо прибрати дану вимогу або добавити можливість надавати довідку пояснення без можливості відхилення за даною підставою. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2022 14:10
оброго дня. Інженер-проектувальник, після проходження навчання, повинен підвищувати свою кваліфікацію не рідше, ніж один раз на п’ять років за відповідними програмами за напрямом професійної атестації. Особи, що мають кваліфікаційний сертифікат, повинні здійснювати фахову діяльність у відповідності зі Стандартами професійної діяльності, затвердженими Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (лист від 11.07.2014 № 7/17-8350). Відповідно до умов Оголошення,Учасник повинен підтвердити наявність інженера-проектувальника у частині кошторисної документації із наданням підтверджуючих документів: копію кваліфікаційного сертифікату, що виданий інженеру-проектувальнику, та копію свідоцтва про проходження навчання (або підвищення кваліфікації) інженера проектувальника, кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво про проходження навчання (або підвищення кваліфікації) видані інженеру-проектувальнику повинні свідчити про кваліфікацію інженера-проектувальника у частині проектно-кошторисної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-07-20-005797-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 21 липня 2022 14:03
Огляд
Замовнику, "З метою уточнень та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки та розрахунку вартості пропозиції Учаснику необхідно відвідати об’єкт Замовника (в період уточнень пропозиції)з погодженням з уповноваженою особою Замовника. У складі пропозиції надається акт огляду об’єкту у довільній формі, за підписом сторони Учасника та сторони Замовника. Зазначене відвідування об’єкта здійснюється Учасником спрощеної закупівлі до аукціону виключно з метою особистого пересвідчення Учасника в обсягах та складності виконання робіт. Огляд об’єкту Учасником в період уточнення перед подачею є обов’язковим. Пропозиції Учасників, які не були присутні на об’єкті відхиляються з підстави, що пропозиція Учасника не відповідає умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Витрати на відвідування об’єкту несе Учасник із власних коштів. Питання про їх компенсацію (повернення) не може бути предметом оскарження." Замовнику, Вами передбачена Вимога "Для повноти розуміння предмету закупівлі та об’єму робіт з поточного ремонту Учасник обов’язково має відвідати об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги та надати у складі пропозиції акт обстеження об’єкта, підписаний уповноваженими представниками Замовника та Учасника"
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2022 14:11
Доброго дня!
Вимога документації до закупівлі, жодним чином не порушує права Учасників, та включена з метою раціональної оцінки можливості участі у процедурі закупівлі, а також з метою безпосереднього ознайомлення із технічними та якісними характеристиками предмету закупівлі, для належної якості виконання послуг. Зі сторони Замовника гарантується відсутність перешкод щодо здійснення відвідування об’єкту надання послуг за предметом закупівлі у заздалегідь погоджений з відповідним представником замовника строк.
Вимога документації до закупівлі, жодним чином не порушує права Учасників, та включена з метою раціональної оцінки можливості участі у процедурі закупівлі, а також з метою безпосереднього ознайомлення із технічними та якісними характеристиками предмету закупівлі, для належної якості виконання послуг. Зі сторони Замовника гарантується відсутність перешкод щодо здійснення відвідування об’єкту надання послуг за предметом закупівлі у заздалегідь погоджений з відповідним представником замовника строк.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛИТВИНОВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2986213016 |
Рішення скасоване |
249 824,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2022 10:33
|
ФОП "ЛИТВИНОВСЬКИЙ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2986213016 |
Переможець |
249 824,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2022 10:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2022 15:35
|
договір №13 Римарівка.PDF | укладений |
01 вересня 2022 15:34
|