Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42753775 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77 |
Контактна особа: |
Вітовська Леся Василівна +380342741390 doroga_ifoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2019 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2019 11:14 |
Очікувана вартість: | 115 371 562,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 153 715,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 576000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2019 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2019 17:31 |
ДОДАТОК 8.doc | |
28 листопада 2019 17:31 |
ДОДАТОК 7.doc | |
28 листопада 2019 17:31 |
ДОДАТОК 6.doc | |
28 листопада 2019 17:31 |
ДОДАТОК 3.doc | |
28 листопада 2019 17:31 |
ДОДАТОК 9.doc | |
28 листопада 2019 17:31 |
ДОДАТОК 5.doc | |
28 листопада 2019 17:31 |
ДОДАТОК 4.doc | |
28 листопада 2019 17:31 |
ДОДАТОК 2.doc | |
28 листопада 2019 17:31 |
ДОДАТОК 1.doc | |
28 листопада 2019 17:31 |
ТД Калуш Осмолода.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 14 лютого 2020 18:29
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000044 ● 0ee97ad5e7c84964b8215f70951067c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 12:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2019-11-28-001724-c 28.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-07 14:48:49
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2019-11-28-001724-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відповідно до укладених додаткових угод від 23.04.2020, від 16.12.2020, від 28.12.2021 до Договору.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «КАРПАТ-БУД» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
5. Чи перераховано кошти переможцю ТОВ «КАРПАТ-БУД» за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних робіт за типовою формою КБ-2 та КБ-3 відповідно до умов пункту 4.1 розділу IV Договору.
У разі перерахування коштів переможцю торгів ТОВ «КАРПАТ-БУД», надати документальне підтвердження його перерахування.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-12 14:34:10
Відповідь на запит
«Доброго дня. 1. Згідно робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками)» Державне підприємство «Дороги Прикарпаття» здійснює визначення (обгрунтування) технічних та якісних характеристик. Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується із зведеного кошторисного розрахунку у складі Робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками)» . Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2019 році, затвердженого розпорядженням голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації № 606 від 19.11.2019 року.
2. Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» передбачено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Оскільки процедура закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д О090602 Калуш-Осмолода на ділянках км 2+000-км 5+200, км 15+300 - км 17+100, км 20+500 - км 21+900, км 27+900 - км 29+400, км 31+600 - км 33+400 ,км 35+700 - км 38+800 (окремими ділянками)» оголошено 28.11.2019 року оприлюднення вищевказаної інформації не передбачалося.
3. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань відбувалося у зв’язку із недостатнім фінансуванням витрат замовника. Підставою для укладання додаткової угоди №1 від 23.04.2020 року до договору № 96 від 15.04.2020 року було розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 13.03.2020 року № 156 «Про затвердження Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році». Підставою для укладання додаткової угоди №4 від 16.12.2020 року до договору № 96 від 15.04.2020 року було розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 14.12.2020 року № 667 «Про внесення змін до розпорядження облдержадміністрації від 13.03.2020 року № 156». Підставою для укладання додаткової угоди №6 від 28.12.2021 року до договору № 96 від 15.04.2020 року були зміни до Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році в Івано-Франківській області затверджені головою Івано-Франківської обласної державної адміністрації листом від 22.12.2021 року №1124/2/2-21/01-033 та погоджені листом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) №5807/1/06-01/09-1792/08-21 від 22.12.2021 року. (Відповідні розпорядження додаються)
4. Переможцем торгів, ТОВ «КАРПАТ-БУД», під час укладання договору про закупівлю надано завірену копію ліцензії. (Копія ліцензії додається)
5. Переможцю торгів, ТОВ «КАРПАТ-БУД» перераховано кошти за фактично виконані роботи, на підставі актів виконаних робіт за типовою формою КБ-2в та КБ-3 відповідно до умов підпункту 4.1 розділу IV Договору. (Платіжні доручення додаються).
- зведений кошторис.PDF
- ліцензія.pdf
- перелік об_єктів _ 1124 2021 рік.PDF
- Розпорядження 606_2019.pdf
- Розпорядження 156_2020_ода.pdf
- Розпорядження 667_2020.pdf
- платіжне доручення 111.pdf
- платіжне доручення 125.pdf
- платіжне доручення 236.pdf
- платіжне доручення 284.pdf
- платіжне доручення 285.pdf
- платіжне доручення 286.pdf
- платіжне доручення 553.pdf
- платіжне доручення 567.pdf
- протокол.PDF
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення моніторингу повідомляємо про усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору. Додаткова угода додається.
2022-11-01 11:23:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2019 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
95 000 000,00
UAH з ПДВ
|
95 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПМК-88" |
101 148 000,00
UAH з ПДВ
|
101 148 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
108 900 000,00
UAH з ПДВ
|
101 845 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
109 600 000,00
UAH з ПДВ
|
101 846 285,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Рішення скасоване |
95 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 14:58
|
ТОВ "ПМК-88" #37756334 |
Рішення скасоване |
101 148 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 14:58
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Відхилено |
95 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 15:40
|
ТОВ "ПМК-88" #37756334 |
Відхилено |
101 148 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 15:47
|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" #40480728 |
Переможець |
101 845 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2022 16:07
|
ДУ 7 від 01.11.22 до договору 96 від 15.04.20.PDF | укладений |
02 листопада 2022 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2022 16:00
|
ДУ 7 від 01.11.22 до договору 96 від 15.04.20.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2022 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 16:35
|
Додаткова угода _6 до дог._96 від 15.04.20_0001.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 10:07
|
Додаткова угода _5 до договору _96 від 15.04.2020 р._0001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 14:56
|
Додаткова угода _4 до договору _96 від 15.04.2020р._0001.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 10:13
|
Додаткова угода _3 до дог._96 від 15.04.2020р_0001.pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2020 15:28
|
додаткова угоди _2.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2020 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 12:38
|
додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
23 квітня 2020 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 14:45
|
Договір _96 від 15.04.2020.pdf | укладений |
15 квітня 2020 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звя'язку з недостатнім фінансуванням витрат Замовника на виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | часткова реєстрація бюджетних зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | часткова реєстрація бюджетних зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника продовжити строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення бюджетних зобов'язань на 2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реєстрація бюджетних зобов'язань в 2021 році, згідно п.4 ч.5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.п.5.2.,11.2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 96 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |