Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items (Steel pipes)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Литвиненко Юрій Олексійович 380442397818 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Lytvynenko Yurii O. 380442397818 LYTVYNENKO-YO@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2021 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2021 14:01 |
Очікувана вартість: | 108 037 475,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 080 374,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3240000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Publication date: | 13 квітня 2021 17:30 |
Enquiries until: | 22 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 червня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 108 037 475 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 080 375 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2021 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2021 17:10 |
21_0288_т_ЗТД.docx | |
17 травня 2021 17:10 |
21_0288_т_Додаток_6.1_забезпечення тендерної пропозиції_зм_1.docx | |
17 травня 2021 17:10 |
21_0288_т_Перелік змін_1.docx | |
13 квітня 2021 17:28 |
21_0288_Додаток 1 ТЗ.xlsx | |
13 квітня 2021 17:28 |
21_0288_Додаток 1а ТЗ вимоги захисне покриття (продовження Додатку 1 до ТД).docx | |
13 квітня 2021 17:28 |
21_0288_Додаток 1.1_вимоги до маркування.docx | |
13 квітня 2021 17:27 |
21_0288_Додаток 1.2а_Гарантійний лист_підтвердження вимог Додатку 1а захисне пок.docx | |
13 квітня 2021 17:27 |
21_0288_т_Додаток_2 перелік інформації.docx | |
13 квітня 2021 17:27 |
21_0288_т_Додаток_3 вимоги до переможця.docx | |
13 квітня 2021 17:27 |
21_0288_т_Додаток_4 Проект договору.docx | |
13 квітня 2021 17:27 |
21_0288_т_Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
13 квітня 2021 17:27 |
21_0288_т_Додаток_6. 2_забезпечення виконання договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
На грузовики, так же как и на трубы, пеня 0.01% В ДЕНЬ, что более-менее терпимо, хотя ваша санкция 0.1% в день. Но ладно. В этой редакции нет пункта 7.12, который перечеркивает пункт 7.2.
А на трубы у вас пунктом 7.12 стоит 0.01% ГОДОВЫХ. Какой-то "умник" влепил этот пункт в нормальный контракт, как седло на корову. У вас кто-нибудь вообще читает контракты или вы умеете только ВIДХИЛЯТИ то, что законно требуют опытные люди? Мы вышли из всех ваших тендеров на трубы и сообщили заводам. Тут - проехали. Но у вас тендеры еще придут. Хотелось бы, чтобы вы убрали из следующих контрактов пункт 7.12. И к вам потянутся люди...
Сучасна технологія формування та калібрування на вальцях (без експандування) дозволяє виробляти труби з необхідними геометричними параметрами які відповідають вимогам ГОСТ 20295-85.
Звертаємо Вашу увагу, що наше підприємство-ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД СТАЛЕВИХ ПРОФІЛІВ», є виробником труб великого діаметру та має успішний досвід постачання труб типу 3 ГОСТ 20295 для газопроводів на території Євросоюзу а також для нафтопроводів та газопроводів для підприємств які входять в структуру НАК «Нафтогаз України» без проведення експандування, постачання яких відбувалось під наглядом незалежної міжнародної інспекторської організації, яка підтвердила відповідність труб виготовлених нашим підприємством ГОСТ 20295-85 .
Зазначена вимога щодо експандування, є дискримінаційною по відношенню до Українських виробників, у зв’язку із чим просимо виключити з тендерної документації вимоги по обов’язковому експандуванню труб типа 3 ГОСТ 20295-85.
Багаторічний досвід придбання трубної продукції фахівцями нашого підприємства засвідчує високу ефективність поєднання операцій технології формовки трубної заготовки з автоматизованою системою керування в листозгинальній машині і експандування, виявив інші, супутні цьому процесу чинники, які сприяють підвищенню надійності трубної продукції, що застосовується на об`єктах нашого підприємства
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000091 ● 95c7d84626fe440fbea1db75cefad1b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 15:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2021 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови з питань
цифрового розвитку, цифрових
трансформацій і цифровізації Дмитро ШЕВЧУК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2021-04-13-006538-a 13.04.2021виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-10 08:17:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів (Труби сталеві) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-13-006538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-12 10:17:45
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 10 серпня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-006538-a
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 10 серпня 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-006538-a
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі магістралей, трубопроводів, труб, обсадних труб, тюбінгів та супутніх виробів (Труби сталеві) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-13-006538-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, зазначаємо що технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що повинна забезпечити виробничі та технологічні процеси Товариства, а також кон'юнктури ринку такого товару в Україні. При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось з урахуванням вимог внутрішніх нормативних документів Товариства, які розроблені у відповідності до методик, що розроблені Уповноваженим органом (в т.ч. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275).
2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз'яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно з частиною четвертою зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Державної аудиторської служби України від 27.08.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-006538-a За результатами моніторингу яким установлено, що замовник порушив вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник надає аргументовані заперечення Пунктом 1 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації Замовника встановлені наступні вимоги: «1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Тобто учасник повинен накласти на пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно ч. 3 Додатку 2 цієї тендерної документації. Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП: - на пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. У разі якщо учасник, згідно з законодавством, не може накласти кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП), виданий відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII» (далі – Закон № 2155), на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист пояснення. Допускається використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) замість КЕП, у випадках, що визначені чинним законодавством України». Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови КМУ від 03.03.2020 №193 (зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 17.03.2021 №227) до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Тендерна документація даної процедури закупівлі складена у відповідності до законодавства України, яке дозволяє використання УЕП замість КЕП в перехідному періоді до 31.12.2021, що в свою чергу відображає основну мету Закону України «Про публічні закупівлі» - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. З урахуванням вищезазначеного, вимога тендерної документації Замовника щодо накладення КЕП на тендерну пропозицію учасника обумовлює можливість підписання своєї пропозиції кваліфікованим електронним підписом або удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті, що не суперечить вимогам законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», з урахуванням Постанови КМУ від 03.03.2020 №193 (зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 17.03.2021 №227). Відповідно, надання листа-пояснення Замовником не вимагається, оскільки даний документ надається учасником у разі неможливості накладення електронного підпису на тендерну пропозицію згідно з чинним законодавством України. Учасниками ТОВ «ТД «Трубоізолкомплект»» та ПРаТ «Фірма «Нафтогазбуд»» на свої тендерні пропозиції накладено саме удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті, що не суперечить законодавству України та вимогам тендерної документації Замовника. Дане рішення Замовника щодо накладення КЕП/УЕП на пропозицію учасника прийняте з урахуванням правової позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визначених рішеннями: - від 30.06.2021 № 14726-р/пк-пз, - від 06.07.2021 № 15200-р/пк-пз, - від 12.07.2021 № 15769-р/пк-пз. З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком від 27.08.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-13-006538-a Висновок від 27.08.2021 про результати моніторингу закупівлі UA-2021-04-13-006538-a буде оскаржено Замовником до суду у передбачений Законом строк, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
2021-09-01 15:04:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано позов № ТОВВИХ-21-9987 від 10.09.2021 |
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Документи:
10 вересня 2021 15:45
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Фірма "Нафтогазбуд" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2021 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" |
108 000 000,00
UAH
|
106 919 625,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД |
107 337 475,00
UAH
|
107 337 475,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Фірма "Нафтогазбуд" |
108 037 475,00
UAH
|
108 037 475,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" #37180015 |
Переможець |
106 919 625,00
UAH
|
29 червня 2021 17:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2022 15:47
|
Додаток№2.pdf | укладений |
30 вересня 2022 15:46
|
Додаток №1.pdf | укладений |
30 вересня 2022 15:46
|
Додаткова угода 3.pdf | укладений |
30 вересня 2022 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 10:01
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 17:26
|
ДУ 2 (1).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2021 18:11
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2021 18:10
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 10:56
|
2021-07-15 Договір труба.pdf | укладений |
16 липня 2021 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 2107000076 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення умов закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2107000076 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 |
Номер договору про закупівлю: | 2107000076 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |