Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37734076 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., місто Новомосковськ, вул.Українська, 12 |
Контактна особа: |
Людмила Олександрівна Зіменко +380660136170 ujkh@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2021 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2021 14:25 |
Очікувана вартість: | 5 676 030,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 380,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до п. 2, 3 р. ІІІ Тендерної документації та ст.25 ЗУ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 28380.15 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відповідно до п. 6 р. VІ Тендерної документації та ст. 27 ЗУ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється в межах планових асигнувань та на підставі належним чином оформлених документів: - акт приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в; - довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3; - рахунок з урахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2021 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2021 15:43 |
Тендерна_документація Нова редакція від 12.07.2021.pdf | |
12 липня 2021 15:43 |
Додаток 4 - Проект договору Нова редакція від 12.07.2021.docx | |
12 липня 2021 15:43 |
Перелік змін від 12.07.2021.FR12.pdf | |
07 липня 2021 12:01 |
Перелік змін від 07.07.2021.FR12.pdf | |
24 червня 2021 16:00 |
Додаток 6 - Дефектний акт.pdf | |
24 червня 2021 16:00 |
Додаток 6.1 - Дефектний акт.pdf | |
24 червня 2021 16:00 |
Додаток 6.2 - Транспортна схема.pdf |
12 липня 2021 15:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 липня 2021 15:43 |
Тендерна_документація Нова редакція від 12.07.2021.pdf
|
||||||
12 липня 2021 15:43 |
Додаток 4 - Проект договору Нова редакція від 12.07.2021.docx
|
||||||
12 липня 2021 15:43 |
Перелік змін від 12.07.2021.FR12.pdf
|
||||||
07 липня 2021 12:01 |
Перелік змін від 07.07.2021.FR12.pdf
|
||||||
24 червня 2021 16:00 |
Додаток 6 - Дефектний акт.pdf
|
||||||
24 червня 2021 16:00 |
Додаток 6.1 - Дефектний акт.pdf
|
||||||
24 червня 2021 16:00 |
Додаток 6.2 - Транспортна схема.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-03-000014 ● cab7939b88954e8ba6296e3706874ba5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2021 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.12.2021 № 769
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 грудня 2021 року № 769
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-06-24-009467-c від 24.06.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 15:51:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт тротуару вздовж вул. Гетьманська від вул. 195-ї Стрілецької Дивізії до вул. Сучкова в м. Новомосковськ Дніпропетровської області в м. Новомосковськ Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-24-009467-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. З яких причин оприлюднений перелік змін до тендерної документації, а саме: файли «Перелік змін від 07.07.2021.FR12.pdf» та «Перелік змін від 12.07.2021.FR12.pdf» не містять самого переліку змін, що вносяться до тендерної документації?
3. Чому у тендерній документації не зазначено умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-17 12:59:15
Про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2021-06-24-009467-c
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради в своїй діяльності керується виключно законодавчо-правовими актами в тому числі з виконанням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» та вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо розгляду запиту у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт тротуару вздовж вул. Гетьманська від вул. 195-ї Стрілецької Дивізії до вул. Сучкова в м. Новомосковськ Дніпропетровської області в м. Новомосковськ Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-24-009467-c) та надання пояснень стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенню очікуваної вартості повідомляємо.
Відповідно до наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства 10.08.2004 № 150 необхідні передбачувальні роботи за зазначеним вище об’єктом віднесені до капітального ремонту, що потребує розробки проєктної документації та її експертизи.
Згідно з п. 4 Порядку № 560, проєкти будівництва/капітального ремонту, що реалізуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (крім випадків, передбачених законодавчими актами), щодо об’єктів загальною кошторисною вартістю до 120 млн грн, затверджують державні підприємства, установи та організації, виконавчі органи сільських, селищних та міських рад. Перед затвердженням проєктної документації на будівництво, у тому числі з капітального ремонту, здійснюють її експертизу, зважаючи на вимоги Порядку № 560.
Проєктна документація — комплекс документів, які розкривають сутність проекту, містять обґрунтування його доцільність й можливість бути реалізованим у відповідності з нормами та стандартами; визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення; кошториси об’єктів будівництва. Тому проектно-кошторисна документація є документальним обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначенню очікуваної вартості.
Розробкою проєктної документації займаються спеціалізовані організації, що мають ліцензію на право проведення таких робіт. Взаємовідносини бюджетної установи (замовника) та виконавця (проєктувальника) оформляються договором (контрактом) на проєктні роботи.
Замовником, укладено договір № 62 від 08.04.2021 року щодо виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: " Капітальний ремонт тротуару вздовж вул. Гетьманська від вул. 195-ї Стрілецької Дивізії до вул. Сучковав м. Новомосковську, Дніпропетровської області" з отриманням позитивного звіту (інформацію оприлюднено в електронній системі за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-08-002880-c);
Тож по першому питанню повідомляємо обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та визначення очікуваної вартості Замовнику слугує розроблена та така, що отримала позитивний Експертний звіт проектно-кошторисна документація.
По другому питанню повідомляємо.
На виконання вимог пункту першого частини четвертої постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником на офіційному сайті оприлюдненно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікувану вартість та/або розміру бюджетного призначення, з інформацією можливо ознайомитись за посиланням https://novomoskovsk-rada.dp.gov.ua/ua/pro-misto/zakupivli.
По третьому питанню повідомляємо.
Відповідно до абзацу другого ч.2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Замовником на виконання вищезазначеної норми оприлюднено окремими файлами протоколи про внесення змін, де зазначено, що тендерна документація викладена в новій редакції, що і є змінами та оприлюднено тендерну документацію в новій редакції, про що зазначено в протоколі.
По четвертому питанню повідомляємо.
Тендерна документація розроблена замовником у відповідності ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та з врахуванням рекомендацій Мінекономрозвитку України щодо примірної тендерної документації Наказ від 13.04.2016 №680. Відтак в абзаці дев’ятому п.6 розділу VІ«Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено: «Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин».
Підсумовуючи все зазначене вище, наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-20 16:23:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт тротуару вздовж вул. Гетьманська від вул. 195-ї Стрілецької Дивізії до вул. Сучкова в м. Новомосковськ Дніпропетровської області в м. Новомосковськ Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-24-009467-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
1. З яких підстав Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ», якщо ним у складі тендерної пропозиції надано платіжні доручення від 01.07.2021 № 3577, № 3578, № 3579, № 3580, № 3581, № 3583, № 3582 на загальну суму 10 500 грн про оплату добровільного страхування фінансових ризиків (страхову виплату), сума яких менша за страхову суму (28 380,15 грн), що не відповідає вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, відповідно до якого страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-23 16:37:51
Про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2021-06-24-009467-c
Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації: Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 28 380.15 грн. (двадцять вісім тисяч триста вісімдесят грн. 15коп). Учасником ТОВ "ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ", у складі пропозиції надано страхову гарантію № 1-2021-783 від 30.06.2021р. на суму 28 380.15 грн. (двадцять вісім тисяч триста вісімдесят грн. 15коп). Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації: Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). На виконання вищезазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ", надано лист від 01.07.2021р. вих. №2021/06/783/2 від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі, яким підтверджується отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію № 1-2021-783 від 30.06.2021р. та копію платіжного доручення від 01.07.2021р. № 3582, яким підтверджується оплата ТОВ "ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" страхової гарантії. Повідомляємо, що страховий тариф (оплата за договором страхування) встановлюється у процентному відношенні до страхової суми (суми забезпечення тендерної пропозиції) відповідно до комерційних тарифів страхових компаній. Враховуючи вищевикладене, Учасником ТОВ "ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" у повному обсязі виконані умови тендерної документації, а отже у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ». Підсумовуючи все зазначене вище, наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2021 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" |
5 396 028,37
UAH з ПДВ
|
5 287 848,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК АРАКС" |
5 675 000,00
UAH з ПДВ
|
5 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" #41592432 |
Переможець |
5 287 848,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:09
|
ДЦ Тротуар Гетьманська.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:09
|
8 до 125 Т Гетьманська.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 14:27
|
ДУ № 7 від 23.06.23 до Дог. №125.PDF | зміни до договору |
23 червня 2023 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 10:56
|
ДУ № 6 від 30.12.22 до Дог. №125.PDF | зміни до договору |
03 січня 2023 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2022 14:41
|
Додаткова угода № 5 к Дог. № 125.PDF | зміни до договору |
01 листопада 2022 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2022 10:45
|
Протокол про технічну помилку.docx | зміни до договору |
21 вересня 2022 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2022 15:24
|
ДУ № 4 від 13.09.2022 до дог. № 125.PDF | зміни до договору |
13 вересня 2022 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2022 10:01
|
ДЦ на 2022 Гетьманська.PDF | зміни до договору |
21 січня 2022 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2022 11:04
|
ДУ № 3 к Дог.№ 125.PDF | зміни до договору |
18 січня 2022 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:42
|
Дод.угода № 2 к Дог. № 125.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 16:32
|
Додаткова угода № 1 від 28.09.21 до Договору № 125.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 12:10
|
Договір № 125 від 19.08.2021.pdf | укладений |
20 серпня 2021 12:09
|
Банківська гарантія.pdf | укладений |
20 серпня 2021 12:09
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
06 вересня 2021 11:03
|
1 586 354,40 UAH | UA368201720344201026100079463 Управління ЖКГ та КБ Новом.міськради |
UA628201720355959610700710413 ТОВ "ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦ-МОНТАЖ.УПРАВЛІННЯ |
Оплачений |
28 жовтня 2021 12:25
|
2 768 467,14 UAH | UA368201720344201026100079463 Управління ЖКГ та КБ Новом.міськради |
UA093073500000026008000385301 ТОВ "ЗАПОРІЗЬКЕ СПЕЦ-МОНТАЖ.УПРАВЛІННЯ |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума договору на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договірна ціна на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договірна ціна на 2022 рік |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка: при розрахунку суми договору на 2022 рік було допущено помилку, тому вважати Додаткову угоду «ДУ № 4 від 13.09.2022 до дог. № 125.PDF», що оприлюднено в системі від 13 вересня 2022 року об 15:22 не актуальною, та не брати до уваги. |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол про технічну помилку |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни вносяться до п. 2.1, 16.1 Договору, Додатка №2, Додатка №3, Розділу 18 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |