Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 травня 2021 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2021 17:30 |
Початок аукціону: | 23 червня 2021 11:51 |
Очікувана вартість: | 17 505 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 80 000,00 грн. (вісімдесят тисяч грн. 00 коп.). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про залишок коштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 80 000,00 грн. (вісімдесят тисяч грн. 00 коп.) за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA328201720355169003000034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 80000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, р/р UA328201720355169003000034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 2 відсотка від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках (ст.27 Закону): 1. Після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю. 2.За рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним. 3.У випадках визначених статтею 43 Закону щодо недійсності договору: Договір про закупівлю є нікчемним у разі: - якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі згідно з вимогами Закону; - укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону; - укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; - укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2021 14:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2021 14:42 |
докладно про зміни.docx | |
11 червня 2021 14:41 |
43Т ТД )))) зміни.docx | |
28 травня 2021 11:39 |
Преображенская, 23 без обл.,.doc |
11 червня 2021 14:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 червня 2021 14:42 |
докладно про зміни.docx
|
|||
11 червня 2021 14:41 |
43Т ТД )))) зміни.docx
|
|||
28 травня 2021 11:39 |
Преображенская, 23 без обл.,.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 16 липня 2021 11:11
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-29-000072 ● 44c1a0a7c06343479d73e893aad833f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2021 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2021 №685
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2021 року №003100-18/14939-2021,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.11.2021 №685
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2021-05-28-004549-b 28.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-08 13:34:09
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ремонтно-реставраційних робіт фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси, за адресою: м. Одеса, вул. Преображенська, 23 ріг вул. Садової (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення). (Коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-28-004549-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Що слугувало підставою при встановленні у тендерній документації вимог для учасника (переможця) про надання на електронну адресу Замовника (zakupki.uks@gmail.com) інформації та документальних підтверджень ціни, визначених додатком 8 тендерної документації, та з яких підстав їх ненадання визначено як відмова від подальшого підписання договору про закупівлю?
3. Враховуючи рішення тендерного комітету від 05 серпня 2021 року (протокол №43/Т-8) щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ», внаслідок невідповідності наданих документів вимогам, які передбачено додатком №8 тендерної документації, надати зазначені документи, зокрема інформаційну модель договірної ціни та кошториси розрахунків, а також надати інформацію щодо дати їх отримання на електронну адресу Замовника.
4. Чому підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» обрано невідповідність наданих ним документів, а саме інформаційної моделі договірної ціни та кошторисів розрахунків, вимогам, які передбачено Додатком №8 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 10 червня 2021 року (протокол №43/Т-3), тоді як, зазначеним додатком визначено, що тендерна пропозиція буде відхилена замовником у разі ненадання учасником даних документів?
5. Чи виконано переможцем торгів ВКП «ТАУРУС» ТОВ вимоги пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору, та надати сканкопії відповідних документів?
6. Чи укладались додаткові угоди №1 та №2 до договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 25 серпня 2021 року №51-21/11, укладеного із ВКП «ТАУРУС» ТОВ, та у разі укладання надати їх сканкопії ?
7. З яких підстав оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, тоді як умовами договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 25 серпня 2021 року №51-21/11 строк виконання робіт передбачено по грудень 2022 року, та у разі виконання робіт надати сканкопії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), довідок про вартість виконаних робіт та витрати (форма КБ-3), а також інформацію із документальним підтвердженням щодо повернення ВКП «ТАУРУС» ТОВ забезпечення виконання договору про закупівлю (за умови його внесення)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-13 19:20:43
Інформація
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси, за адресою: м. Одеса, вул. Преображенська, 23 ріг вул. Садової ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення). Коригування», надаємо наступну інформацію.
Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради 24.12.2020 року № 13-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік», управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з 19.12.2020 органам місцевого самоврядування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів. Таким чином,розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів є не обов’язковим.
Переможцем торгів ВКП «ТАУРУС» ТОВ виконано вимоги пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору.
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси, за адресою: м. Одеса, вул. Преображенська, 23 ріг вул. Садової ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення). Коригування» виданий ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області від 01.02.2021 року № 16-1776-20.
- забезпечення виконання договору( платіжне доручення).
- Додаткова угода №1 , додаткова угода №2.
- Службова записка щодо повернення забезпечення виконання договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
21 грудня 2021 року в електронній системі було опубліковано висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління Держаудитслужби) про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-05-28-004549-b. Відповідно до цього Висновку, за результатами аналізу питань щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі Управлінням Держаудитслужби установлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. Згідно з абз. 2 ч. 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З вказаним висновком не погоджуємось з наступних підстав. І. Відповідно до пункту 11 ч. 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо порушення якої зазначено у висновку, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону – оприлюднюються Замовником в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Згідно ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексівУкраїни з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з ч. 7 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Тобто, частиною 5 статті 41 закону встановлено вичерпний перелік випадків, в яких публікація щодо внесення змін до договору закупівлі є обов’язковою. Пунктом 4 частини 5 статті 41 цього закону передбачено випадок обов’язкового оприлюднення повідомлення про внесення змін, а саме - щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Скорочення термінів виконання робіт та/або строку дії договору не належить до вказаного переліку. Зміна строку дії договору про закупівлю в бік зменшення не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Закон визначає зміною істотних умов саме збільшення(продовження) строку дії договору. Крім того, зазначені вище зміни не є зміною істотних умов договору, виходячи із наступного. Так, відповідно до пункту 6.4. Договору, підрядник має право на дострокове виконання робіт за письмовим погодженням Замовника. Згідно пункту 20 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів виконання робіт (будівництва об'єкта), їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у договір підряду. Згідно з ч. 1 ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Отже, якщо зміни до договору не належать до переліку, передбаченого ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не зобов’язаний публікувати повідомлення про внесення змін та відповідні додаткові угоди в електронній системі закупівель. ІІ. Згідно з ч. 1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Згідно з ч. 1 ст. 631 ЦК України, строком договору є час, протягом якого сторонни можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Згідно з ч. 1 ст. 598 ЦК України, зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Відповідно до ст. 599 ЦК, зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином. Згідно з ч. 9. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. 01 грудня 2021 року Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю. Також в електронній системі Замовником опубліковано додаткову угоду № 3 від 01.12.2021 року до договору про закупівлю, згідно якої у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації договір вважається виконаним. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів 08 грудня 2021 року, поза межами строку дії договору про закупівлю.
2021-12-28 16:59:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2021 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ |
14 849 403,34
UAH з ПДВ
|
9 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНВЕСТБУД" |
14 004 000,00
UAH з ПДВ
|
10 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
15 754 500,00
UAH з ПДВ
|
15 754 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ #32924626 |
Рішення скасоване |
9 870 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 15:09
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНВЕСТБУД" #41973836 |
Рішення скасоване |
10 000 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 15:09
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 липня 2021 00:00
|
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #13926294 |
Рішення скасоване |
15 754 500,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 15:09
|
|
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ #32924626 |
Відхилено |
9 870 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 15:19
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОЕКТНО- БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРІНВЕСТБУД" #41973836 |
Відхилено |
10 000 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 12:09
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 серпня 2021 00:00
|
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАУРУС" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #13926294 |
Переможець |
15 754 500,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 11:39
|
дод. угода 3.pdf | укладений |
01 грудня 2021 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2021 13:29
|
договір 51-21П.pdf | укладений |
26 серпня 2021 13:27
|