Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хек с/м, тушка без голови, 200-400г, ДСТУ 4378
Очікувана вартість
179 400,00 UAH
UA-2025-01-17-011481-a 2098b0c28f114a08a85e6b4a94db286c
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катаріна Абдурашитова

+380979338826 zosh4buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НЕТІШИНСЬКА ГІМНАЗІЯ "ЕНЕРГІЯ" НЕТІШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26158477
Вебсайт: http://netishyn4.school.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., місто Нетішин, ВУЛИЦЯ ЕНЕРГЕТИКІВ, будинок 3
Контактна особа: Катаріна Абдурашитова
+380979338826
zosh4buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


З метою забезпечення дітей харчуванням, постачання здійснюється, згідно заявки.Поставка товару здійснюється щодня, невеликими партіями , залежно від потреби з Замовника Строк поставки Товару згідно наданої заявки, наступного дня до 10:00 год.. Моментом постачання вважається дата прибуття Товару за адресою Замовника.
Залишковий термін придатності товару повинен становити не менше 80% строку придатності Товару на момент поставки.
В нагальних потребах Постачальник повинен мати можливість поставити чи провести заміну продукції неналежної якості протягом 3-х годин з моменту отримання замовлення.
5.4. Замовлення надається Постачальникові письмово, по телефону. В будь-якому випадку прийняття замовлення Постачальником повинно бути підтверджено (погоджено). Постачальник зобов’язується дотримуватись відповідності позицій в накладній позиціям в замовленні.
5.5. Постачання Товарів здійснюється спеціальним автотранспортом, призначеним для перевезення харчових продуктів. Транспортування здійснюється з урахуванням правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні.
5.6. Постачальник забезпечує пакування Товару , яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до місця поставки. Постачальник несе відповідальність за пошкодження Товарів внаслідок транспортування до моменту передачі Товарів Замовнику. Товар повинні мати маркування у відповідності до вимог законодавства України.
5.7. Водій транспорту, а також особи, що супроводжують Товар в дорозі і виконують вантажно - розвантажувальні роботи, повинні мати при собі довідку (особову медичну книжку) про медичний огляд та санітарний одяг у відповідності із санітарними вимогами.
5.8. Постачальник разом із Товаром надає Замовнику видаткову накладну на Товар, рахунок на оплату та оформлені належним чином супровідні документи, якими підтверджується походження Товару, його безпечність, якість, тощо. Супровідні документи повинні бути читабельними. Документи надаються Постачальником при поставці кожної партії Товару. За наявності ГМО у складі продукту у будь-якій кількості, продукція постачанню не підлягає. За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця її використання. Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує Постачальник.
5.9. Замовник має право приймати Товари без додаткової перевірки якості кожної одиниці Товару, якщо вони належним чином упаковані, промарковані і не мають видимих пошкоджень. У разі виявлення явних недоліків при прийомі Товару, постачання Товару в не в повному обсязі, недотримання строків постачання, сторонами складається відповідний Акт приймання Товару, який обов`язково підписується комісією Замовника та уповноваженою особою представника Постачальника, яка визначається та підтверджується письмово Постачальником відповідальною за доставку Товару та водночас підпису Акту приймання Товару.
5.10. Перевірка якості Товарів здійснюється Покупцем протягом дії строку придатності поставленого Товару і у разі виявлення будь-яких недоліків у період дії терміну придатності Товару, здійснюється виклик уповноваженого представника Постачальника для складання Сторонами відповідного акту. У разі неявки представника Постачальника у строк, визначений Замовником, складений акт вважається погодженим із Постачальником автоматично.
5.11 Замовник розпочинає приймання Товару при наявності у Постачальника супровідних документів передбачених в цьому Договору. Без наявності супровідних документів щодо якості та безпеки, а також передбаченого чинним законодавством маркування, продукція не приймається.
5.12. Замовник має право пред’явити претензію Постачальнику по якості Товару протягом дії строку придатності Товару. Претензія готується і подається у письмовій формі і пред’являється Постачальнику по якості у будь-який момент впродовж дії строку придатності Товару. При виникненні претензій по якості Товару, або інших обставин, що перешкоджають нормальному використанню Товару за призначенням, що трапилися з вини Постачальника, останній за свій рахунок повинен здійснити заміну Товару.
5.13. Доставка Товару здійснюється уповноваженим представником Постачальника, безпосередньо за адресою Покупця.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 кілограм
Хек с/м, тушка без голови, 200-400г, ДСТУ 4378
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, м.Нетішин, вул.Енергетиків 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником вартості кожної поставленої партії товару в безготівковій формі на банківський рахунок Постачальника за цінами, вказаними в видаткових накладних, протягом 10 робочіх днів з дня отримання товару. 4.2. Оплата здійснюється через Державну казначейську службу України. 4.3. Ціни, вказані в видаткових накладних, містять в собі вартість відвантаження, пакування, маркування, доставки, а також суму ПДВ (на Товари, продаж яких обкладається ПДВ). 4.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування цієї закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.5. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) у національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. Фінансування даного Договору проводиться за рахунок коштів спеціального фонду бюджету по КПКВК 0611403 "Забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам", КЕКВ 2230 « Продукти харчування», коштів загального фонду місцевого бюджету КПКВК «0611021» «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти», КЕКВ 2230 «Продукти харчування » Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

17 січня 2025 14:27
Договір хек 2025.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Відповідність ДСТУ Можливі значення:
  • ДСТУ 4378
  • Розмірний ряд Можливі значення:
  • 200-400г
  • Частина Можливі значення:
  • тушка без голови
  • Вид Можливі значення:
  • хек
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 22 січня 2025 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП Соколець Надія Василівна 167 700,00
    UAH з ПДВ
    167 700,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП Соколець Сергій Васильович 170 500,00
    UAH з ПДВ
    170 500,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП Ліснічук Микола Олександрович 174 200,00
    UAH з ПДВ
    174 200,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    20 січня 2025 18:37
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ ДСТУ 4378
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Розмірний ряд 200-400г
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Частина тушка без голови
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид хек

    Публічні документи

    20 січня 2025 22:50
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ ДСТУ 4378
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Розмірний ряд 200-400г
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Частина тушка без голови
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид хек

    Публічні документи

    21 січня 2025 16:25
    Електронний підпис
    17 січня 2025 17:46
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ ДСТУ 4378
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Розмірний ряд 200-400г
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Частина тушка без голови
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид хек

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП Соколець Надія Василівна
    #2440907289
    Переможець 167 700,00
    UAH з ПДВ
    22 січня 2025 14:31

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 22 січня 2025 14:31

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП Соколець Надія Василівна
    #2440907289
    167 700,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    27 січня 2025 10:36
    10-04-01-25 Соколець НВ.pdf укладений
    27 січня 2025 10:32