Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області): Лот 1 – автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (426,6 км); Лот 2 - автомобільні дороги державного значення (регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (491,5 км); Лот 3 - автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (869,5 км).
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region): Lot 1: principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (426,6 km); Lot 2: principal motor roads (regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (491,5 km); Lot 3: principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (869,5 km)
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region): Lot 1: principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (426,6 km); Lot 2: principal motor roads (regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (491,5 km); Lot 3: principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (869,5 km)
Очікувана вартість
1 601 508 913,00 UAH
UA-2020-10-28-005202-a ● 20665c647e66436394c85b4d87b5ed42
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Кошель Олег Миколайович +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Koshel Oleg Mykolayovych +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2020 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 601 508 913,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 28 жовтня 2020 14:04 |
Enquiries until: | 23 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 601 508 913 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації.
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо доставки комісії представників Замовника до місця огляду техніки
Дата подання: 03 листопада 2020 15:17
Дата відповіді: 06 листопада 2020 14:58
Шановний Замовник!
Користуючись законним правом, визначеним Законом України "Про публічні закупівлі", а саме те, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, нами, компанією-нерезидентом, прийнято рішення брати участь у оголошеній вами закупівлі.
Відповідно до умов ТД «Замовник залишає за собою право на комісійну перевірку фактичної наявності технічних засобів та обладнання Учасника, внесених у Додаток № 3А, 3Б, 3В до цієї документації (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), а Учасник на першу вимогу Замовника після кінцевої дати подання тендерних пропозицій, протягом 2-х днів, повинен забезпечити огляд технічних засобів та обладнання.
Повідомлення Замовника про дату та час комісійного обстеження буде надіслано на електронну адресу Учасника, зазначену ним у Додатку № 1 до цієї документації (Довідка про організацію Учасника).
У разі невиконання вищезазначеної вимоги або у разі меншої відносно Додатку № 3А, 3Б, 3В фактичної наявності технічних засобів, встановленої за результатами комісійної перевірки, тендерна пропозиція Учасника відхиляється, як така, що не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію.
Транспортні витрати щодо доставки комісії представників Замовника до місця огляду техніки здійснюються за рахунок Учасника.»
Враховуючи, що власна техніка компанії знаходиться на території Мальдівської Республіки, а техніка, залучена компанією на праві оренди, - у Бразилії, ми б хотіли заздалегідь спланувати доставку ваших представників комісії до місць огляду техніки. В порядку положень статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" компанія звертається до Вас за наданням роз’яснень щодо тендерної документації. Зокрема, яким чином ми можемо дізнатись іменний перелік представників комісії Замовника (із зазначенням ПІБ та паспортних даних таких осіб) для бронювання авіаквитків. Чи правильно ми розуміємо, що учасники зобов'язані оплатити лише транспортні витрати щодо доставки представників комісії, при цьому, витрати на проживання та харчування таких осіб покладаються на Замовника?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
щодо аналогічного договру
Дата подання: 10 листопада 2020 12:03
Дата відповіді: 10 листопада 2020 16:39
Доброго дня!
Чи буде вважатися належним підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію, а саме наявності досвіду виконання аналогічного договору, у разі надання в якості документального підтвердження договору, який є діючим, а не завершеним (виконаним) на дату розкриття тендерних пропозицій?
Відповідь: Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), підпунктом 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання Учасниками аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2018-2020 років.
Таким чином надання Учасниками діючого (не завершеного) договору (договорів) буде вважатись належним підтвердженням вказаного кваліфікаційного критерію, за умовами дотримання Учасниками інших вимог зазначених у підпункті 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином надання Учасниками діючого (не завершеного) договору (договорів) буде вважатись належним підтвердженням вказаного кваліфікаційного критерію, за умовами дотримання Учасниками інших вимог зазначених у підпункті 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Питання до Замовника, щодо підтвердження наявності обладнання по Лоту №3
Дата подання: 17 листопада 2020 10:37
Дата відповіді: 19 листопада 2020 11:48
Просимо надати пояснення до закупілі за Лотом 3: Предмет закупівлі: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області): Лот 3 - автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (869,5 км).
Форма 3 Додатку 3В Тендерної документації передбачає необхідність надання Учасником підтвердження відповідності наступним вимогам: 7. Рекомендована мінімальна потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником згідно наведених нижче параметрів (Таблиця № 1 Додатку № 3В) та відповідно до ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» з урахуванням об’єму бункера розподільника ПОМ – 6 м3, ширина плуга снігоочисника – 3 м і становить:
1. Комбіновані дорожні машини (КДМ) 63 одиниць
2. Навантажувальна техніка 17 одиниць
3. Автогрейдери 9 одиниць
4. Роторні снігоочищувачі 2 одиниці
Просимо надати пояснення, чим обумовлена вимога надання такої великої кількількості Комбінованих дорожніх машини (КДМ) - (63 одиниці). Також просимо надати підтвердження необхідності залучення вказаної кількості КДМ. Та чи не є вказана кількість помилково розрахована на весь період виконання робіт/надання послуг (до 2023 року)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Зазначена у Додатку №3 Тендерної документації за лотом 3 Рекомендована мінімальна потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником з урахуванням фактичних параметрів автодоріг (Таблиця № 1 Додатку № 3) та відповідно до вимог ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» (додатку Г).
Заявлена рекомендована потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником з урахуванням необхідності під час незадовільних погодних умов (утворення ожеледі, випадання опадів у вигляді снігу, тощо) в зимовий період, одночасного виконання відповідного комплексу робіт з експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг загального користування державного значення загальною протяжністю 869,5 км і може являтися орієнтиром для Учасників торгів, кожен з яких визначається з можливістю виконання цих робіт виходячи вже із технічних характеристик наявної власної чи орендованої техніки, для забезпечення вимог ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг».
Вказана у п.1 Примітки до Форми 3 Додатку № 3 рекомендована кількість техніки розрахована Замовником для виконання комплексу робіт з експлуатаційного утримання доріг на один із зимових періодів протягом 2021-2023 років.
Зазначена у Додатку №3 Тендерної документації за лотом 3 Рекомендована мінімальна потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником з урахуванням фактичних параметрів автодоріг (Таблиця № 1 Додатку № 3) та відповідно до вимог ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» (додатку Г).
Заявлена рекомендована потреба основної розподілювальної (ПОМ) та снігоочисної техніки визначена Замовником з урахуванням необхідності під час незадовільних погодних умов (утворення ожеледі, випадання опадів у вигляді снігу, тощо) в зимовий період, одночасного виконання відповідного комплексу робіт з експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг загального користування державного значення загальною протяжністю 869,5 км і може являтися орієнтиром для Учасників торгів, кожен з яких визначається з можливістю виконання цих робіт виходячи вже із технічних характеристик наявної власної чи орендованої техніки, для забезпечення вимог ПГ.1-218-118:2005 «Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг».
Вказана у п.1 Примітки до Форми 3 Додатку № 3 рекомендована кількість техніки розрахована Замовником для виконання комплексу робіт з експлуатаційного утримання доріг на один із зимових періодів протягом 2021-2023 років.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-28-005202-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40593676
Дата подання: 19 листопада 2020 13:14
Вимога щодо внесення змін до Тендерної докуменції
Шановний Замовнику! Відповідно до підпункту 5.2.1. частини 5 Розділу ІІІ до тендерної документації, Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2018 – 2020 років (Додаток № 2 до цієї тендерної документації). Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах державного значення загального користування одним договором або сумарно в обсязі не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту.
Вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно того, що Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах державного значення загального користування одним договором або сумарно в обсязі не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту – є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому редагуванню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено додаткових критеріїв та вимог стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору, в тому числі Закон не дає визначення аналогічного договору та/чи обмеження або додаткових критеріїв щодо нього.
Згідно з абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В даній ситуації, вимога щодо обсягу не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту до аналогічного договору є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній процедурі закупівлі та призводить до дискримінації потенційних учасників, а у випадку, якщо дану вимогу не буде змінено, це призведе до імовірної майбутньої дискваліфікації.
Акцентуємо увагу на тому, що ми не проти визначення, що аналогічним договором буде вважатись договір на виконання робіт(надання послуг) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування, оскільки це дозволить справді обрати досвідчених та якісних надавачів послуг на виконання договору за предметом закупівлі.
Проте дискримінаційними є вимоги щодо обсягу саме не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту.
Просимо звернути увагу, що прив’язка до грошового еквіваленту в розумінні аналогічного договору жодним чином не свідчить про якість надання послуг майбутнього виконавця за договором, а враховуючи очікувану вартість даної процедури закупівлі – лише обмежує коло потенційних учасників.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 24 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та пропонуємо викласти зазначену вимогу в наступній редакції: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2018 – 2020 років (Додаток № 2 до цієї тендерної документації). Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах державного значення загального користування одним договором або сумарно в обсязі не менше 5 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту».
Надіємось на взаєморозуміння, однак, в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що вищезазначена вимога стосовно того, що Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах державного значення загального користування одним договором або сумарно в обсязі не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту – є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому редагуванню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Звертаємо увагу, що Законом не передбачено додаткових критеріїв та вимог стосовно наявності досвіду виконання аналогічного договору, в тому числі Закон не дає визначення аналогічного договору та/чи обмеження або додаткових критеріїв щодо нього.
Згідно з абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В даній ситуації, вимога щодо обсягу не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту до аналогічного договору є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній процедурі закупівлі та призводить до дискримінації потенційних учасників, а у випадку, якщо дану вимогу не буде змінено, це призведе до імовірної майбутньої дискваліфікації.
Акцентуємо увагу на тому, що ми не проти визначення, що аналогічним договором буде вважатись договір на виконання робіт(надання послуг) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення загального користування, оскільки це дозволить справді обрати досвідчених та якісних надавачів послуг на виконання договору за предметом закупівлі.
Проте дискримінаційними є вимоги щодо обсягу саме не менше 10 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту.
Просимо звернути увагу, що прив’язка до грошового еквіваленту в розумінні аналогічного договору жодним чином не свідчить про якість надання послуг майбутнього виконавця за договором, а враховуючи очікувану вартість даної процедури закупівлі – лише обмежує коло потенційних учасників.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 24 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та пропонуємо викласти зазначену вимогу в наступній редакції: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що діяли в період 2018 – 2020 років (Додаток № 2 до цієї тендерної документації). Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах державного значення загального користування одним договором або сумарно в обсязі не менше 5 % від очікуваної вартості закупівлі відповідного Лоту».
Надіємось на взаєморозуміння, однак, в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2020 12:58
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» пп.5.2.1 п.5.2. ч.5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо подання Учасниками процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів).
Дана вимога була встановлена Замовником для оцінки стартової спроможності та виробничої потужності Учасника для стабільного надання послуг за предметом закупівлі з підтвердженням виконання обсягу послуг (робіт) по аналогічним договорам у вартісних показниках, як мінімально допустимий відсоток від очікуваної вартості закупівлі щодо кожного Лоту окремо.
Величина відсотка визначена Замовником на підставі аналізу середніх приведених показників обсягів і вартості робіт (послуг), які необхідно буде виконати на першому етапі реалізації договору у складний зимовий період.
Слід зазначити, що встановлені суми підтвердження виконання аналогічних договорів значно менші відносно очікуваної вартості послуг, що повинні бути надані протягом одного із календарних років і не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у цій закупівлі та готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безперервного, безпечного та комфортного руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування Київської області.
Також це відповідає міжнародній практиці застосування вартісних кваліфікаційних критеріїв для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що у Замовника немає підстав змінювати кваліфікаційні вимоги під необ’єктивні та необґрунтовані бажання одного з Учасників.
Дана вимога була встановлена Замовником для оцінки стартової спроможності та виробничої потужності Учасника для стабільного надання послуг за предметом закупівлі з підтвердженням виконання обсягу послуг (робіт) по аналогічним договорам у вартісних показниках, як мінімально допустимий відсоток від очікуваної вартості закупівлі щодо кожного Лоту окремо.
Величина відсотка визначена Замовником на підставі аналізу середніх приведених показників обсягів і вартості робіт (послуг), які необхідно буде виконати на першому етапі реалізації договору у складний зимовий період.
Слід зазначити, що встановлені суми підтвердження виконання аналогічних договорів значно менші відносно очікуваної вартості послуг, що повинні бути надані протягом одного із календарних років і не можуть бути проблемними для стабільно працюючих спеціалізованих Виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у цій закупівлі та готові разом з Замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безперервного, безпечного та комфортного руху на автомобільних дорогах державного значення загального користування Київської області.
Також це відповідає міжнародній практиці застосування вартісних кваліфікаційних критеріїв для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що у Замовника немає підстав змінювати кваліфікаційні вимоги під необ’єктивні та необґрунтовані бажання одного з Учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-28-005202-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-10-28-005202-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 28 грудня 2020 15:23
Дата подання: 28 грудня 2020 15:23
Скарга щодо неправомірного відхилення Пропозиції Скаржника
детальніше в Скарзі що подається
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 21:47
рішення від 29.12.2020 № 24018 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 21:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.01.2021 № 450.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 17:32
рішення від 13.01.2021 № 450.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 19:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду Скарги Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) прийняла рішення щодо зобов’язання Служби автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ПП «Автомагістраль» за процедурою закупівлі – 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області) з виділенням окремих частин (лотів): Лот 2 - автомобільні дороги державного значення (регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (491,5 км), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-28-005202-a та розмістила його в електронній системі закупівель (Рішення від 13.01.2021р. № 450-р/пк-пз).
Керуючись абз. 1 п. 22 ст. 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «Автомагістраль» на закупівлю вищезазначених послуг.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 18.01.2021р. № 59В-5-20/2 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ПП «Автомагістраль» за процедурою закупівлі, у зв’язку з рішеннями Колегії від 13.01.2021р. № 450-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 18 січня 2021 11:43
Номер скарги: UA-2020-10-28-005202-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 28 грудня 2020 16:55
Дата подання: 28 грудня 2020 16:55
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 20:34
рішення від 29.12.2020 № 24031 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 20:33
інформація про резулятивну частину рішення від 13.01.2021 № 452.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 17:37
рішення від 13.01.2021 № 452.pdf
Дата публікації: 16 січня 2021 19:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду Скарги Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) прийняла рішення щодо зобов’язання Служби автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «Автомагістраль-Південь» за процедурою закупівлі – 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області) з виділенням окремих частин (лотів): Лот 2 - автомобільні дороги державного значення (регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (491,5 км), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-28-005202-a та розмістила його в електронній системі закупівель (Рішення від 13.01.2021р. № 452р/пк-пз).
Керуючись абз. 1 п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання Замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» на закупівлю вищезазначених послуг.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 18.01.2021р. № 59В-5-20/2 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «Автомагістраль-Південь» за процедурою закупівлі, у зв’язку з рішенням Колегії від 13.01.2021р. № 452р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 18 січня 2021 11:48
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області): Лот 1 – автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (426,6 км) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 340 579 513,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 702 897,57 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1702897.56 UAH |
Title: 50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region): Lot 1: principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (426,6 km)
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 340 579 513,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 1 702 897,57 UAH
including VAT
Позиції
426.6 км
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області): Лот 1 – автомобільні дороги державного значення (національні, регіональні, територіальні) загального користування у Київській області (426,6 км)
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2023
50230000-6 Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region): Lot 1: principal motor roads (national, regional, territorial ) in public use in Kyiv Region (426,6 km)
CPV: 50230000-6
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору в межах 30% від суми зареєстрованих Державною казначейською службою України бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. N 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного року. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-івта інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): розмір: 0,5 % від очікуваної вартості відповідного Лоту: Лот 1 – 1 702 897,56 грн Лот 2 – 2 445 734, 48 грн Лот 3 – 3 858 912,52 грн умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації; вид: електронна банківська гарантія. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Підтвердження права власності орендодавця
Дата подання: 12 листопада 2020 16:38
Дата відповіді: 16 листопада 2020 13:05
У разі надання у якості підтверджуючих документів на орендовані механізми та виробничі бази (на виконання вимог Додатків 3А, 3Б, 3В до тендерної документації) гарантійного листу від потенційного орендодавця, чи буде вважатись Довідка від орендодавця про знаходження зазначених механізмів та виробничих баз на балансі орендодавця належним підтвердженням права власності орендодавця?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що до даної вимоги тендерної документації Замовником в найближчий час будуть внесені зміни.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 січня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2020 14:05
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
19 січня 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій