Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 26508184 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
Контактна особа: |
Одарка Большакова +380997074256 vishnuakovadasha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2023 21:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 942 800,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
14 лютого 2023 21:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-09-000020 ● 4c1e67ef9f3a42aeaa89d0b5d1f874eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 16:56 |
06.10.2023 № 202
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.10.2023 № 202
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2023-02-14-015160-a
14.02.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 17:02:30
Про надання пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-13 10:44:32
Відповідь КП "Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня" на запит від 10.10.2023 року
Пояснення у файлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-16 10:46:13
Про надання пояснення
Питання 2 у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-17 12:59:39
Відповідь КП "Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня" на запит від 16.10.2023 року
Пояснення у файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку за лотом № 1 шляхом розірвання договору від 02.03.2023 № 54/03-23, за лотом № 2 шляхом розірвання договору від 02.03.2023 №53/03-23, за лотом № 3 шляхом розірвання договору від 02.03.2023 № 53/03-23 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-14-015160-a КП «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»» повідомляє, що 31 жовтня 2023 року усі виявлені порушення усунуто, шляхом укладання відповідних додаткових угод про розірвання Договору (за лотами №№ 1-3) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Додаткові угоди про розірвання Договору: додаткова угода № 2 від 31.10.2023 до договору № 54/03-23 від 02.03.2023 про надання послуг з проведення комплексу охоронних заходів (за лотом № 1); додаткова угода № 2 від 31.10.2023 до договору № 53/03-23 від 02.03.2023 про надання послуг з проведення комплексу охоронних заходів (за лотом № 2); додаткова угода № 2 від 31.10.2023 до договору № 55/03-23 від 02.03.2023 про надання послуг з проведення комплексу охоронних заходів (за лотом № 3) додаються.
2023-11-06 15:17:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
31 жовтня 2023 року усі виявлені порушення усунуто, шляхом укладання відповідних додаткових угод про розірвання Договору (за лотами №№ 1-3) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.
2023-11-07 11:04:10
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з надання комплексу охоронних заходів на об’єкті охорони за адресою: місто Дніпро, площа Соборна, 14 (ДК 021:2015: 79710000-4 «Охоронні послуги») |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 517 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 170,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2023 21:07 |
Додаток № 5 Проект договору Лот 1.docx |
14 лютого 2023 21:07 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" |
516 944,16
UAH з ПДВ
|
516 944,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" #35042987 |
Переможець |
516 944,16
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2023 22:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2023 18:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 16:25
|
Додаткова угода № 2.pdf | укладений |
31 жовтня 2023 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2023 16:21
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2023 15:59
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 13:21
|
Договір 54.pdf | укладений |
07 березня 2023 13:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено суму Договору на 1689,36 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 54/03-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено суму Договору на 103050,96 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 54/03-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |