Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 02928433 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., м.Київ, вул.Фізкультури, 1 |
Контактна особа: |
Леся Бондаренко +380442870059 tnufvsu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2025 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 601 625,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 016,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 25 березня 2025 16:30 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
25 березня 2025 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 16:30 |
Тендерна_документація_вивезення сміття.docx.asice.zip | |
25 березня 2025 16:30 |
Спосіб підтвердження наявності МТБ.docx | |
25 березня 2025 16:30 |
Спосіб підтвердження наявності працівників.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР РІСАЙКЛІНГ" |
418 075,80
UAH з ПДВ
|
418 075,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "КРАМАР РІСАЙКЛІНГ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Підтверджую
Витяг з Схеми санітарної очистки міста Києва (TOM-1).pdf Довідка - матеріально технічна база.pdf Договір №608123-55 від 26.12.2024 (Полігон 5).pdf Договір №608123-56 від 26.12.2024 (Полігон 6).pdf Договір на сортування відходів (код операцій оброблення R12, R13).pdf Договір оренди вагів автомобільних.pdf Договір оренди контейнерів та пресів.pdf Договір оренди ТЗ, машин і механізмів.pdf Договір поставки контейнерів та накладні (сканкопії оригіналу).pdf Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 08.10.2024 № 7024_24 (сортування - Крамар-Станція).pdf Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 08.10.2024 № 7056_24.pdf Дозвіл на здійснення операцій зі збирання _ перевезення відходів від 08.10.2024.pdf Лист щодо дійсності декларацій на оброблення відходів (полігон 6).pdf Оборогтно-сальдова відомість.pdf Полігон 5 - Дозвіл на оброблення.pdf Полігон 6 - Декларація оброблення.pdf Свідоцтва про реєстрацію ТЗ.pdf Схема санітарної очистки міста Києва (TOM-1).pdf Довідка - сортування.pdf Гарантійний лист - відповідність.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАМАР РІСАЙКЛІНГ" #32068819 |
Переможець |
418 075,80
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 17:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. перелік виявлених невідповідностей: У Довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, транспортні засоби, контейнери, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі у 5-й строчці табличної частини зазначена наступна інформація: Контейнери для роздільного збору відходів з маркуванням (папір, пластик), об’ємом 240 літрів та вказано власником ТОВ «Будматеріали-Вторресурси» і вказано, що орендуються відповідно до договору №212-223 від 30.12.2022 р. Проте в самому договорі та додатках до договору відсутні контейнери з таким найменуванням та об’ємом. Поряд з цим у складі пропозиції наявна оборотно-сальдова відомість у якій зазначено про наявність у замовника власних контейнерів об’ємом 240 л для ТПВ. У Довідці яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначена інформація про працівника Швед Лідія Євгенівна, а у Наказі №9 від 30.11.2015 про призначення на посаду зазначено наступне прізвище ім’я та по батькові Швед Лідія Євгеніївна. Всі інші документи подані у складі пропозиції на працівника, що займає посаду медсестри також надані на Швед Лідію Євгенівну. 2. посилання на (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 додатку 2 до ТД містить серед іншого наступну вимогу: : «Довідка повинна містити інформацію про наявність зокрема: - не менше 6 (шести) контейнерів для роздільного збору відходів з маркуванням (папір, пластик). ……….. До довідки повинні бути надані копії підтверджуючих документів……» п.2 додатку 2 до ТД містить серед іншого наступні вимоги: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати: 1) довідку довільної форми у якій необхідно зазначити наступну інформацію: прізвище ім’я та по батькові працівника; посаду працівника; стаж роботи на займаній посаді; підстава використання праці (назва, номер та дата документа). Учасник повинен підтвердити наявність у штаті підприємства працівників наступних професій: механік, не менше двох водіїв, не менше двох вантажників. 2) Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати скан-копії з оригіналів наказів про призначення працівників.» 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати: 1) Довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, транспортні засоби, контейнери, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі у якій зазначено власника обладнання та надати підтверджуючі документи на вказане обладнання (стосовно наявності - не менше 6 (шести) контейнерів для роздільного збору відходів з маркуванням (папір, пластик).» 2) Привести у відповідність всі документи про працівника Швед Лідія Євгенівна зазначеного в Довідці яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та в інших документах виданих на дану особу та в наказі на призначення.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 04 квітня 2025 17:07
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "КРАМАР РІСАЙКЛІНГ" #32068819 |
418 075,80
UAH з ПДВ
|
Документи |