Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні пелети з лушпиння соняшника (ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо): паливні пелети з лушпиння соняшника (ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо)
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2020-11-19-009545-c 200efd8ec1cd4058ad88d2d7645e52bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Рубльовський

+380626225491 slov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Контактна особа: Ігор Миколайович Рубльовський
+380626225491
slov-osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 23:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 14:07
Очікувана вартість: 375 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 тонни
паливні пелети з лушпиння соняшника (ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 14:19
ТД_паливні пелети_2021.doc
19 листопада 2020 14:19
проєкт договору_паливні пелети_2021.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУРІНА КРІСТІНА ПАВЛІВНА" 240 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕТРАНС 375 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЖІ ЕН ЕЛ ЕНЕРДЖІ ЛАЙФ" 370 000,00
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 11:27
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:26
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:24
Довідки.pdf
04 грудня 2020 14:24
Аналогічні договори.pdf
04 грудня 2020 14:24
Технічні вимоги.pdf
04 грудня 2020 14:24
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

21 грудня 2020 11:35
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:25
6 Довідка ст.17.pdf
21 грудня 2020 11:25
3 довидка лицензия.pdf
21 грудня 2020 11:25
1 ТП.pdf
04 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:27
19 Висновок санстанція.pdf
04 грудня 2020 16:27
18-1 сертифікат якості.pdf
04 грудня 2020 16:27
16-1 Аккредитация 2018.pdf
04 грудня 2020 16:27
13 Довідка з банку.pdf
04 грудня 2020 16:27
11 Витяг ПДВ.PDF
04 грудня 2020 16:27
10 выписка ЕДР 29.11.18.pdf
04 грудня 2020 16:27
9 копия Устава.pdf
04 грудня 2020 16:27
7 приказ подписант.PDF
04 грудня 2020 16:27
6 протокол подписант.PDF
04 грудня 2020 16:27
5-2 Довідка ст. 17.pdf
04 грудня 2020 16:27
5 Довідка ст.17.pdf
04 грудня 2020 16:27
4 Тех. специфікація.pdf
04 грудня 2020 16:27
3 Тех. характеристики.pdf
04 грудня 2020 16:27
2-3 Лист-відгук.pdf
04 грудня 2020 16:27
1 ТП.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 11:35
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУРІНА КРІСТІНА ПАВЛІВНА"

ТОВ МЕТРАНС

ТОВ "ДЖІ ЕН ЕЛ ЕНЕРДЖІ ЛАЙФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ГУРІНА КРІСТІНА ПАВЛІВНА"
#3500201604
Відхилено
240 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 14:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 грудня 2020 00:00
ТОВ МЕТРАНС
#41039123
Переможець 360 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 15:13

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

14 грудня 2020 14:58
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:58
протокол_520.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕТРАНС
#41039123
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:11
доп_угода_2_дог_233.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 19:51
договір_37.PDF зміни до договору
30 вересня 2021 19:50
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 09:23
доп_угода_1_дог_233.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 09:21
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:18
договір_233.pdf укладений
29 грудня 2020 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились п.3.1. договору про закупівлю товарів №233 від 29.12.2020 р. викласти у наступній редакції: «3.1. Сумма цього договору становить 360000,00 грн. з ПДВ (триста шістдесят тисяч грн. 00 коп) у т.ч. ПДВ 60000,00 (шістдесят тисяч грн.00 коп.) у т.ч. відповідно до тимчасового кошторису 219600,00 грн. з ПДВ (двісті дев’ятнадцять тисяч шістсот грн. 00 коп. з ПДВ) у т.ч. ПДВ 36600,00 грн. (тридцять шість тисяч шістсот грн. 00 коп.)» 2. Сторони домовились внести зміни до Розділу ХІІ Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору про закупівлю товарів №233 від 29.12.2020 р. – змінити реквізити Замовника Відділу освіти Слов'янської міської ради, та викласти Розділ ХІІ Місцезнаходження та банківські реквізити сторін у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 233
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір №37 про правонаступництво по зобов'язанням
Номер договору про закупівлю: 233
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №37 про правонаступництво по зобов'язанням
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір № 233 про закупівлю товарів від 29.12.2020 р. відповідно до ч. 1 ст. 651 та ст. 654 ЦК України припинити договірні відносини. 2. Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.2. договору №234 від 29.12.2020 р. зменшити суму на 153 600,00 грн. з ПДВ (сто п’ятдесят три тисячі шістсот грн. 00 коп. з ПДВ) та викласти п. 3.1. договору №233 від 29.12.2020 р. у наступній редакції: «Сума цього договору становить 206 400,00 грн. з ПДВ (двісті шість тисяч чотириста грн. 00 коп. з ПДВ)». 3. Специфікацію до договору №233 від 29.12.2020 р. викласти у наступній редакції: (додаток 1, додаток 2):
Номер договору про закупівлю: 233
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 206 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 400,00 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір № 233 про закупівлю товарів від 29.12.2020 р. відповідно до ч. 1 ст. 651 та ст. 654 ЦК України припинити договірні відносини.