Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Легкові автомобілі
Очікувана вартість
2 490 000,00 UAH
UA-2020-05-05-001099-a ● 1ff4d556d9044b1fbac5f38b6f280d16
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108630 |
Вебсайт: | https://pl.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул Пушкіна,83 |
Контактна особа: |
Бородай Олена Володимирівна +380532517527 elenka-2407@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 травня 2020 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2020 12:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2020 12:44 |
Початок аукціону: | 27 травня 2020 11:20 |
Очікувана вартість: | 2 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 74700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 од
Легкові автомобілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Пушкіна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 15:50 |
ТД автомобілі зі змінами 18.05_compressed.pdf | |
18 травня 2020 15:48 |
Перелік змін 18.05.docx | |
13 травня 2020 18:12 |
Внесено зміни до тендерної документації.docx | |
13 травня 2020 18:12 |
Перелік змін 13.05.docx | |
08 травня 2020 13:19 |
Додаток 3 зміни.doc | |
08 травня 2020 13:19 |
перелік змін.docx |
18 травня 2020 15:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
18 травня 2020 15:50 |
ТД автомобілі зі змінами 18.05_compressed.pdf
|
|||||||||||||||
18 травня 2020 15:48 |
Перелік змін 18.05.docx
|
|||||||||||||||
13 травня 2020 18:12 |
Внесено зміни до тендерної документації.docx
|
|||||||||||||||
13 травня 2020 18:12 |
Перелік змін 13.05.docx
|
|||||||||||||||
08 травня 2020 13:19 |
Додаток 3 зміни.doc
|
|||||||||||||||
08 травня 2020 13:19 |
перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний замовник! Окремі положення вашої тендерної документації мають дискримінаційний характер! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 08 травня 2020 11:46
Дата відповіді: 12 травня 2020 17:17
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав.
Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 3 «Технічні вимоги», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля. Окремі характеристики, що прописані у додатку 3 ТД є такими, що відповідають виключно під конкретну марку автомобіля та виключають можливість запропонувати еквівалент, а саме кліренс 210 мм. Сама по собі дана вимога не є дискримінаційною, однак в сукупності з іншими вимогами, що заявлені у додатку 3 ТД та очікуваною вартістю предмета закупівлі (415 000 грн. за один автомобіль) даним вимогам відповідає виключно конкретній марці автомобіля.
Ми, як потенційний Учасник, позбавлені можливості запропонувати свої автомобілі у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно конкретної марки автомобіля, хоча дані характеристики не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення співробітників ГУНП.
Нами, як потенційним Учасником, був проведений моніторинг ринку автомобілів України. Згідно з результатом дослідження, кліренс автомобілів цінової категорії до 415 000 грн. становить не більше 190 мм.
Отже, провівши аналіз вашої тендерної документації та ринку нових автомобілів України можна прийти до висновку, що на ринку України ВІДСУТНІ ЯК МІНІМУМ ДВА ВИРОБНИКА, ЯКІ Б ВІДПОВІДАЛИ ЗАЯВЛЕНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ!
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України зазначена у Рішенні АМКУ № 2735-р/пк-пз від 12.03.2019, винесеному під час розгляду скарги по процедурі закупівлі UA-2019-01-25-001170-c.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, а саме: «кліренс 210 мм.» замінити на «кліренс 190 мм.»
Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Уважно вивчивши Ваше звернення повідомляємо, що автомобілі, які є предметом закупівлі планується використовувати для виконання завдань та функцій передбачених Законом України «Про національну поліцію». При цьому вказані автомобілі будуть використовуватись нарядами груп швидкого реагування патрульної поліції поза межами населених пунктів у тому числі на пересічній місцевості, що обов’язково зумовлює потребу в автомобілях з максимально можливим кліренсом.
Уважно вивчивши Ваше звернення повідомляємо, що автомобілі, які є предметом закупівлі планується використовувати для виконання завдань та функцій передбачених Законом України «Про національну поліцію». При цьому вказані автомобілі будуть використовуватись нарядами груп швидкого реагування патрульної поліції поза межами населених пунктів у тому числі на пересічній місцевості, що обов’язково зумовлює потребу в автомобілях з максимально можливим кліренсом.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА" #36120662 |
Переможець |
2 488 800,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:52
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 15:17
|
Договір | укладений |
11 червня 2020 15:16
|