Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
43260000-3 Mechanical shovels, excavators and shovel loaders, and mining machinery
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Контактна особа: |
Дмитро Жуков +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Подлесний Андрій Сергійович +380487507639 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Commercial Sea Port " Yuzhny" |
National ID: | 04704790 |
Contact point: |
Dmytro Zhukov +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Additional contacts: |
Подлесний Андрій Сергійович +380487507639 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2021 15:38 |
Очікувана вартість: | 66 301 799,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 338 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) – тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 980 000,00 (один мільйон дев’ятсот вісімдесят тисяч) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком), оформлена згідно до діючого законодавства. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Банківські реквізити ДП «МТП «Южний» п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЄДРПОУ ДП «МТП «Южний» 04704790. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, або надане учасником забезпечення тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Увага!!! Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року №639. Банківська гарантія повинна бути оформлена у чіткій відповідності до «Форми забезпечення тендерної пропозиції», та відповідати «Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції» затвердженим Наказом № 2628 від 14.12.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1980000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави на п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЕДРПОУ ДП «МТП «Южний» 04704790. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5 % (п’ять відсотків) вартості договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Publication date: | 05 серпня 2021 16:58 |
Enquiries until: | 28 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 вересня 2021 09:30 |
Information
Estimated total value: | 66 301 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 338 140 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за поставлений товар шляхом прямого переведення коштів на рахунок постачальника протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати поставки товару на склад покупця. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти). Додаткова інформація щодо закупівлі: Назва предмету закупівлі: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка. Місце поставки товару: поставка товару на склад покупця здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати направлення письмової рознарядки покупця на поставку товару. Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій : Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації. Кількість: 2 штуки у комплекті | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2021 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2021 16:58 |
ТД.docx | |
05 серпня 2021 16:58 |
ДОДАТОК 1.docx | |
05 серпня 2021 16:58 |
ДОДАТОК 2.docx | |
05 серпня 2021 16:58 |
notice.docx | |
05 серпня 2021 16:58 |
ДОДАТОК 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Аукцион 13.10.2021
Обжалование до 23.10.2021
Контракт до 03.11.2021
В 21м году уже не успеваем, сорри. Эти машины не стоят непроданные, а изготавливаются под заказ в Китае или Индии. И их еще нужно доставить. И при нормальных условиях адекватный заказчик дает на поставку паршивых седанов 120 дней, а тут - 20 дней. Вы реально видите эту сделку или уже есть готовый поставщик с техникой на складе в Украине? Если так - то мы пас. Если не так - дайте 120 дней.
Второй вопрос - оплата. Вы хотите платить через 3 месяца. Это можно обсуждать, если вы откроете банковскую гарантию. Если нет - то для нерезидента такая сделка несет чрезмерный риск. А в чем проблема? Денег нет? Порт остановился? Банк не финансирует? Прилагаю контракт Мариупольского порта - посмотрите, как люди платят, когда им нужен товар. И еще один скриншот для сведения.
Просим изменить сроки поставки с 20 до 120 дней и изменить условия оплаты до приемлемых.
С уважением,
Also, please explain what is the difference in:
--------------------------------------
4.3 Датою поставки товару за Договором вважається дата підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару, під час передачі товару на складі Покупця. (цей абзац застосовується у випадку укладання договору з резидентом України)
Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару. (цей абзац застосовується у випадку укладання договору з нерезидентом України)
----------------------------------------
Do you mean that you accept the goods from resident - at your warehouse, but from non-resident - at factory warehouse? If so, your inspector would be welcome. It is easier to lift one bot rather than 50 tons of steel.
Your soonest reply is appreciated.
Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі». Умови для участі учасників-нерезидентів передбачені тендерною документацією Замовника.
Здійснення публічної закупівлі 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка відбувається без порушень норм чинного законодавства та принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000018 ● 7b5f41fc1d2240ee8d2ba169cea71fb2
- Статус: завершено ● Дата: 11 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2021 № 371
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-08-05-012998-a 05.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 11:32:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі механічних лопат, екскаваторів та ковшових навантажувачів, гірничої техніки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-05-012998-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «Ілта Львів» і ТОВ «Торговий дім «АРМАДА ЛТД» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-04 15:44:37
Відповідь на запит про надання пояснень в межах моніторингу (UA-M-2021-10-26-000018
Відповідь на запит про надання пояснень ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в межах моніторингу (UA-M-2021-10-26-000018) закупівлі 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (UA-2021-08-05-012998-a)
- Відповідь на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2021-08-05-012998-a.doc
- Відповідь на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2021-08-05-012998-a.pdf
- Інформація щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (процедура UA-2021-08-05-012998-a).pdf
- Платіжне доручення № 188.pdf
- Протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.10.2021.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ Ілта Львів | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АРМАДА ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АРМАДА ЛТД" |
65 641 108,80
UAH з ПДВ
|
65 641 108,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Ілта Львів |
66 177 180,00
UAH з ПДВ
|
66 177 180,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АРМАДА ЛТД" #35268360 |
Переможець |
65 641 108,80
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 14:58
|
Т-СН-240-21 ТОВ ТД АРМАДА ЛТД.pdf | укладений |
05 листопада 2021 14:07
|