Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт прибудинкової території в районі житлового будинку №68А по вул. Героїв Крут (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015, 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Очікувана вартість
1 499 274,00 UAH
UA-2020-09-22-006648-b 1fe8f8ab3e784897aad30528d87c63f0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Білопільська

+380669145129 ukb.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00433331
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Контактна особа: Олександра Білопільська
+380669145129
ukb.zakupki@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 13:48
Очікувана вартість: 1 499 274,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 992,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт прибудинкової території в районі житлового будинку №68А по вул. Героїв Крут (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015, 45233000-9 «Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Героїв Крут, 68А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 13:06
Оголошення. Проект договору. Крут 68А.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА" 1 409 174,40
UAH з ПДВ
1 409 174,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДПРО 2018 1 489 100,40
UAH з ПДВ
1 489 100,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:40
Договір оренди техніки.pdf
30 вересня 2020 10:40
Довідка працівники.pdf
30 вересня 2020 10:40
Технічне завдання.pdf
30 вересня 2020 10:40
Довідка МТБ.pdf
30 вересня 2020 10:39
Відомості про учасника.pdf
30 вересня 2020 10:39
Пропозиція.pdf
30 вересня 2020 10:39
Проект договору.pdf
30 вересня 2020 10:39
Відгук Буринська МР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА"

ТОВ БУДПРО 2018

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА"
#40921530
Відхилено 1 409 174,40
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 13:22
ТОВ БУДПРО 2018
#42524830
Переможець 1 489 100,40
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 13:25

Документи

02 жовтня 2020 13:22
Електронний підпис

Документи

02 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДПРО 2018
#42524830
1 489 100,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2020 13:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 17:29
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 11:20
Додаткова угода №7 Договір №87-20.pdf зміни до договору
22 червня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:43
Додаткова угода №5 Договір №87-20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:25
Додаткова угода №4 Договір №87-20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 07:44
Договір №87-20.pdf укладений
08 жовтня 2020 07:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою фінансування Сторони дійшли згоди про подовження дії договору.
Номер договору про закупівлю: 87/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою фінансування Сторони дійшли згоди про подовження дії договору.
Номер договору про закупівлю: 87/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з уточненням фактичної вартості виконаних робіт та коригуванням проектної документації столрони погодили викласти пункт 3.1. договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 87/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 312 518,00
UAH (в тому числі ПДВ 218 753,00 UAH)