Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт інженерних мереж, об’єктів інженерно-технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору, розташований за адресою: вул. Перекопська, 10 в м. Херсон»
Очікувана вартість
17 079 075,60 UAH
UA-2020-05-27-001906-a 1fe001aef0274ab1bee506c3ae2065fe
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 травня 2020 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 13:05
Очікувана вартість: 17 079 075,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85395 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт інженерних мереж, об’єктів інженерно-технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору, розташований за адресою: вул. Перекопська, 10 в м. Херсон»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт інженерних мереж, об’єктів інженерно-технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору, розташований за адресою: вул. Перекопська, 10 в м. Херсон» (кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73024, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Рахунок на оплату авансу Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи з капітального ремонту Об’єкту проводяться на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою № КБ-3, проміжними платежами в міру виконання Робіт за видами Робіт або за повністю завершені Роботи Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 15:03
Перелік змін ТД .doc
11 червня 2020 15:03
Проєкт договору.docx
11 червня 2020 15:03
Додаток 2.zip
11 червня 2020 15:03
ТД інженерні мережі Херсонський СІ нова редакція.doc
11 червня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 15:03
Перелік змін ТД .doc
11 червня 2020 15:03
Проєкт договору.docx
27 травня 2020 18:11
Проєкт договору.docx
11 червня 2020 15:03
Додаток 2.zip
27 травня 2020 18:11
Додаток 2.zip
11 червня 2020 15:03
ТД інженерні мережі Херсонський СІ нова редакція.doc
27 травня 2020 18:11
ТД інженерні мережі Херсонський СІ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо паспорту
Дата подання: 02 червня 2020 16:38
Дата відповіді: 04 червня 2020 13:49
Шановний Замовнику! У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Статтею 5 Закону визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно до вимог Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання копії паспорту особи уповноваженої на підписання договору (для учасників - юридичних осіб). Виникає обґрунтоване питання щодо доцільності такої вимоги. Зазначаємо, що після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасниками в складі тендерної пропозиції, стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. В зв’язку з цим, нагадуємо Вам, що згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Окрім того, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від цієї особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статтю 32 Конституції України. Разом з цим, згідно з вимогами Вашої Тендерної документації визначено перелік документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю :надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника та діючого законодавства (копія протоколу зборів засновників підприємства, наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність або інший документ із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше. Повноваження керівника на підписання документів, передоручення повноважень тощо зазвичай прописані і в Статуті підприємства. Нагадуємо, що в Україні за останній час стала відкритою інформація зі значної кількості реєстрів. Інформація з цих реєстрів стане Вам у нагоді як Замовнику. Так, наприклад, якщо уповноваженою особою на підписання документів тендерної пропозиції та договору керівник підприємства, то його прізвище, ім’я по-батькові зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), і цю інформацію можна переглянути в ЄДР за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит. Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства, недопущення оскарження встановлених зайвих та дискримінаційних вимог в органі оскарження і, відповідно, затягування процедури закупівлі, просимо розглянути питання щодо внесення змін у Тендерну документацію та видалити вимогу стосовно щодо надання копії паспорту особи уповноваженої на підписання договору (для учасників - юридичних осіб).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 2 розділу VIІ тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт інженерних мереж, об’єктів інженерно-технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору, розташований за адресою: вул. Перекопська, 10 в м. Херсон» (код CPV згідно ДК 021-2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи) документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
Відповідно до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.»
Також зазначаємо, що тендерні пропозиції Учасників будуть розглядатися на засіданні тендерного комітету державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» де буде прийнято відповідні рішення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-27-001906-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40317544
Дата подання: 13 липня 2020 15:00
Щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"
Доброго дня! Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 13 липня 2020 року № 2-13/07/2020 тендерну пропозицію ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» було відхилено відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 4 розділу ІІІ та пункту 2 розділу VIІ тендерної документації і підпункту 7.1 пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації) та відповідно до абзацу шостого пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (не відповідає підпункту 12.1 пункту 12 та підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації).
Вважаємо рішення Замовника від 13.07.2020 року не правомірним. По-перше, відповідно до пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме 140 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, підтверджується наданою банківською гарантією АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» від 25.06.2020 року вих. № 19216-1 на період з 25.06.2020 року по 18.11.2020 року включно (147 днів). Тому відхилення ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» по цьому пункту вважаємо неправомірним.
По-друге, пункту 2 розділу VIІ тендерної документації звучить як додаткова інформація. При цьому Замовник не конкретизує, яким саме критеріям і вимогам не відповідає ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» саме по цьому пункту? Просимо надати роз’яснення з цього питання.
По-третє, Замовником вказано, що ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» не відповідає підпункту 7.1 пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації, проте в складі тендерної пропозиції нами були надані всі необхідні документи, а саме: протокол № 2 загальних зборів учасників ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» від 29.03.2017 року про призначення директора Рожкова О.С. з обсягом повноважень відповідно до Статуту ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ», рішення єдиного учасника №1/20 від 03.01.2020 року щодо укладання правочинів, участі у торгах та підписання договорів за результатами їх проведення. Тому відхилення ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» по цьому пункту вважаємо неправомірним.
Також, Замовником в протоколі було зазначено, що ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, що не відповідає дійсності, оскільки 10.07.2020 року на своєму майданчику в систему Рrozorro було завантажено всі необхідні документи та виправлено виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, а саме:
а) Було надано інформацію та/або документи щодо наявності в ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ»:
- агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А в кількості 1 од. ( в оновленій Довідці № 643 від 09.07.2020 року про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) п. 10 таблиці зазначено: Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А - EUROPOWER EP400XE, в кількості 1 од. орендоване відповідно до договору оренди обладнання № 03062020/1 від 03.06.2020 року (специфікація №2). В підтвердження виконання даної вимоги надано специфікацію № 2 до договору № 03062020/1 від 03.06.2020 року укладеним з фізичною особою-підприємцем Смирновим Д.М.;
- Екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0, 5 м3 в кількості 1 од. (в оновленій Довідці № 643 від 09.07.2020 року про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) п. 14 таблиці зазначено: Екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0, 5 м3 - VOLVO EC220DL, в кількості 1 од. орендоване відповідно до договору оренди транспортних засобів № 050620/1 від 05.06.2020 року (додаткова угода №1 від 23.06.2020 р.)). В підтвердження виконання даної вимоги надано додаткову угоду № 2 від 25.06.2020 року до договору № 050620/1 року укладеною з ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» та сканований технічний паспорт на вищевказану техніку.
- насосні станції електричні стаціонарні, подача не менше 50 м3/год., напір не менше 50 м в кількості 1 од. ( в оновленій Довідці № 643 від 09.07.2020 року про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) п. 17 таблиці зазначено: насосні станції електричні стаціонарні, подача не менше 50 м3/год - METABO HWW 6000/50 INOX, в кількості 1 од. орендоване відповідно до договору оренди обладнання № 03062020/1 від 03.06.2020 року (специфікація №2). В підтвердження виконання даної вимоги надано специфікацію № 2 до договору № 03062020/1 від 03.06.2020 року укладеним з фізичною особою-підприємцем Смирновим Д.М.;
- перфоратори – марка BOSCH в кількості 7 од., марка MAKITA в кількості 3 од. та дрилі електричні – марка BOSCH в кількості 2 од. - на вимогу Замовника надано документи, які підтверджують право власності ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ», а саме видаткові накладні № РН-0000490 від 05.05.2020 року та РН-0000517 від 12.05.2020 року.
б) На вимогу Замовника було надано належним чином оформлену довідку про виконання аналогічних договорів з урахуванням вимог зазначених у підпункті 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації (довідка № 640 від 10.07.2020 року про виконання аналогічних договорів);
- також надано додаткові угоди від 29.04.2020 №№2 до Договорів від 06.03.2020 № № 06/03/20-4 та 06/03/20-5 з усіма додатками до них;
- ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» надано довідку № 642 від 10.07.2020 року про виконання робіт по аналогічному договору від 01.07.2019 б/н з ТОВ «ДОНЕЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ВОДИ» в повному обсязі, в підтвердження цього надана довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року ( форма КБ-3) від 25.12.2019 року на суму 12 479 683,04 грн. (дванадцять мільйонів чотириста сімдесят дев’ять тисяч шістсот вісімдесят три гривні 04 копійки). Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» відповідає пункту 4 розділу ІІІ та пункту 2 розділу VIІ тендерної документації і підпункту 7.1 пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації, підпункту 12.1 пункту 12 та підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» та визнати ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт інженерних мереж, об’єктів інженерно-технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору, розташований за адресою: вул. Перекопська, 10 в м. Херсон». У разі відхилення вимоги ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» на Замовника буде подана відповідна скарга до Антимонопольного комітету України відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2020 16:43
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІРТУМ СТРОЙ» (далі - Учасник), встановлено:
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється Замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Учаснику необхідно надати документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження строку дії тендерної пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимозі пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Пунктом 2 розділу VIІ тендерної документації передбачено, що витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції учасник несе самостійно. На підтвердження не включення вказаних витрат в ціну тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист
У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист, який підтверджує не включення витрат в ціну тендерної пропозиції.
Як наслідок тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимозі пункту 2 розділу VIІ тендерної документації.
Пунктом 7 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, зокрема:
Підпункт 7.1. Додатку 1 до тендерної документації надається документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника та діючого законодавства (копія протоколу зборів засновників підприємства, наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність або інший документ із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше.
У складі тендерної пропозиції Учасника надано протокол від 29.03.2017 загальних зборів Учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ВІРТУМ СТРОЙ» щодо призначення на посаду директора Рожкова О.С. при цьому наказ про його призначення на посаду директора товариства відсутній.
Таким чином тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимозі підпункту 7.1. пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації.
б) учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, зокрема:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема:
Пунктом 12 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Підпунктом 12.1 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник для виконання робіт, що передбачені технічним завданням, повинен надати довідку про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) у формі заповненої таблиці, зокрема щодо наявності:

п\п Обладнання (основні будівельні машини і механізми), матеріально-технічна база (адміністративні, складські та виробничі будівлі Марка
або аналог Од. виміру Кількість Підстава користування (власне, орендоване, інше право користування на підставі договору)
17 Насосні станції електричні стаціонарні, подача не менше 50 м3/год., напір не менше 50 м од. 1
Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає у складі тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або іншій договір (документ), що встановлює умови користування (залучення) цим обладнанням.
Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів.
У разі наміру залучення учасником іншого (додаткового) обладнання для виконання умов договору, учасник повинен підтвердити наявність такого обладнання у відповідності до вимог даного пункту тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 25.06.2020 № 523 про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі), в якій зазначено, зокрема:
- насосна станція електрична стаціонарна, подача не менше 50 м3/год., напір не менше 50 м, – марка Vitals, яка використовується Учасником на підставі договору оренди обладнання від 05.06.2020 № 050620/3, що укладений з ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС»;
Проте згідно технічних характеристик насосна станція електрична стаціонарна марки Vitals має напір 30 м, що в свою чергу не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям напір не менше 50 м.
2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема:
Пунктом 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання листа в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
Абзацом другим підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання оригіналу або нотаріально завірені копії договору (з додатками), що включають постачання предмету закупівлі згідно класифікатора ДК 021-2015.
Абзацом третім підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання, у тому числі платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу);
Абзацом четвертим підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання оригіналу відгуку, що виданий Замовником з якими було укладено договір, що наведено у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про повноту та вчасність виконання договору, стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій щодо якості товару.
Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного договору є підставою для відхилення пропозиції конкурсних торгів учасника.
У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 25.06.2020 №526 про виконання аналогічних договорів в якій зазначено інформацію про виконання договорів, зокрема:
- договір підряду від 01.07.2019 б/н, що був укладений Учасником з ТОВ «ДОНЕЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ВОДИ».
На підтвердження інформації зазначеної у вказаному договорі Учасником надано у тому числі платіжні доручення, що підтверджують виконання аналогічного договору від 01.07.2019 б/н в повному обсязі.
Про те під час опрацювання вказаних платіжних доручень встановлено, що загальна сума проведених розрахунків по договору від 01.07.2019 б/н менша ніж та, яка зазначена в довідці від 25.06.2020 №526.

09.07.2020 відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було розміщено в електронній системі закупівель Prozorro повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
10.07.2020 Учасником, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, було надано уточнену інформацію та нові документи.
Водночас під час розгляду їх встановлено, що Учасник не виправив невідповідності зазначеної вище в інформації та документах, що повторно були подані ним через електронну систему.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (підпункт 12.1 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації), зокрема:
- учасник не підтвердив наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання робіт , в довідці від 09.07.2020 № 643 про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі), зазначено наявність у Учасника зокрема, насосної станції електричної стаціонарної, подачею 6000 л/год, що не відповідає встановленому у кваліфікаційних критеріях подачею не менше 50 м3/год.
2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), (підпункт 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації) зокрема:
- учасник не надав платіжні доручення, що підтверджують виконання аналогічного договору від 01.07.2019 б/н в повному обсязі.
Так Учасником надано довідку від 09.07.2020 № 642, якою він повідомляє про заборгованість ТОВ «ДОНЕЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ВОДИ» по договору від 01.07.2019 б/н перед Учасником в сумі 1 207 927,40 грн. та оплату ТОВ «ДОНЕЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ВОДИ» в неповному обсязі, а саме: 11 271 755,64 грн.
Про те, згідно наданих платіжних доручень загальна сума проведених розрахунків по договору від 01.07.2019 б/н менша ніж та, яка зазначена в довідці 09.07.2020 № 642 та становить 10 226 814,58 грн.
Отже Учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційних критеріїв «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази і технологій та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у спосіб передбачений підпунктом 12.1 пункту 12 та підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації.

Документи

16 липня 2020 16:42
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-27-001906-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40317544
Щодо відхилення пропозиції ТОВ "ВІРТУМ СТРОЙ"
Доброго дня! Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 13 липня 2020 року № 2-13/07/2020 ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» було відхилено відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 4 розділу ІІІ та пункту 2 розділу VIІ тендерної документації і підпункту 7.1 пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації) та відповідно до абзацу шостого пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) (не відповідає підпункту 12.1 пункту 12 та підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації). Вважаємо рішення Замовника від 13.07.2020 року не правомірним. По-перше, відповідно до пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме 140 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, підтверджується наданою банківською гарантією АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» від 25.06.2020 року вих. № 19216-1 на період з 25.06.2020 року по 18.11.2020 року включно (147 днів). Тому відхилення ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» по цьому пункту вважаємо неправомірним. По-друге, пункту 2 розділу VIІ тендерної документації звучить як додаткова інформація. При цьому Замовник не конкретизує, яким саме критеріям і вимогам не відповідає ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» саме по цьому пункту? Просимо надати роз’яснення з цього питання. По-третє, Замовником вказано, що ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» не відповідає підпункту 7.1 пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації, проте в складі тендерної пропозиції нами були надані всі необхідні документи, а саме: протокол № 2 загальних зборів учасників ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» від 29.03.2017 року про призначення директора Рожкова О.С. з обсягом повноважень відповідно до Статуту ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ», рішення єдиного учасника №1/20 від 03.01.2020 року щодо укладання правочинів, участі у торгах та підписання договорів за результатами їх проведення. Тому відхилення ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» по цьому пункту вважаємо неправомірним. Також, Замовником в протоколі було зазначено, що ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, що не відповідає дійсності, оскільки 10.07.2020 року на своєму майданчику в систему Рrozorro було завантажено всі необхідні документи та виправлено виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, а саме: а) Було надано інформацію та/або документи щодо наявності в ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ»: - агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А в кількості 1 од. ( в оновленій Довідці № 643 від 09.07.2020 року про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) п. 10 таблиці зазначено: Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А - EUROPOWER EP400XE, в кількості 1 од. орендоване відповідно до договору оренди обладнання № 03062020/1 від 03.06.2020 року (специфікація №2). В підтвердження виконання даної вимоги надано специфікацію № 2 до договору № 03062020/1 від 03.06.2020 року укладеним з фізичною особою-підприємцем Смирновим Д.М.; - Екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0, 5 м3 в кількості 1 од. (в оновленій Довідці № 643 від 09.07.2020 року про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) п. 14 таблиці зазначено: Екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0, 5 м3 - VOLVO EC220DL, в кількості 1 од. орендоване відповідно до договору оренди транспортних засобів № 050620/1 від 05.06.2020 року (додаткова угода №1 від 23.06.2020 р.)). В підтвердження виконання даної вимоги надано додаткову угоду № 2 від 25.06.2020 року до договору № 050620/1 року укладеною з ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» та сканований технічний паспорт на вищевказану техніку. - насосні станції електричні стаціонарні, подача не менше 50 м3/год., напір не менше 50 м в кількості 1 од. ( в оновленій Довідці № 643 від 09.07.2020 року про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) п. 17 таблиці зазначено: насосні станції електричні стаціонарні, подача не менше 50 м3/год - METABO HWW 6000/50 INOX, в кількості 1 од. орендоване відповідно до договору оренди обладнання № 03062020/1 від 03.06.2020 року (специфікація №2). В підтвердження виконання даної вимоги надано специфікацію № 2 до договору № 03062020/1 від 03.06.2020 року укладеним з фізичною особою-підприємцем Смирновим Д.М.; - перфоратори – марка BOSCH в кількості 7 од., марка MAKITA в кількості 3 од. та дрилі електричні – марка BOSCH в кількості 2 од. - на вимогу Замовника надано документи, які підтверджують право власності ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ», а саме видаткові накладні № РН-0000490 від 05.05.2020 року та РН-0000517 від 12.05.2020 року. б) На вимогу Замовника було надано належним чином оформлену довідку від 25.06.2020 №526 про виконання аналогічних договорів з урахуванням вимог зазначених у підпункті 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації (довідка № 640 від 10.07.2020 року про виконання аналогічних договорів); - також надано додаткові угоди від 29.04.2020 №№2 до Договорів від 06.03.2020 № № 06/03/20-4 та 06/03/20-5 з усіма додатками до них; - ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» надано довідку № 642 від 10.07.2020 року про виконання робіт по аналогічному договору від 01.07.2019 б/н з ТОВ «ДОНЕЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ВОДИ» в повному обсязі, в підтвердження цього надана довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2019 року ( форма КБ-3) від 25.12.2019 року на суму 12 479 683,04 грн. (дванадцять мільйонів чотириста сімдесят дев’ять тисяч шістсот вісімдесят три гривні 04 копійки). На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» та визнати ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт інженерних мереж, об’єктів інженерно-технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору, розташований за адресою: вул. Перекопська, 10 в м. Херсон». У разі відхилення вимоги ТОВ «ВІРТУМ СТРОЙ» на Замовника буде подана відповідна скарга до Антимонопольного комітету України відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" 15 952 777,16
UAH з ПДВ
15 952 777,16
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 16 850 358,01
UAH з ПДВ
16 800 358,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2020 12:16
Електронний підпис
29 червня 2020 16:48
Електронний підпис
29 червня 2020 16:46
Файл АВК.imd
29 червня 2020 16:46
IAC_9001_PROEKTSERVIS_ENG_печ.pdf
29 червня 2020 16:46
Тендерна пропозиція.pdf
29 червня 2020 16:46
Статут ПРОЕКТСЕРВІС.pdf
29 червня 2020 16:46
ПДВ.pdf
29 червня 2020 16:46
Ліцензія з Додатком.pdf
29 червня 2020 16:46
КПГ.pdf
29 червня 2020 16:46
Кошторис.pdf
29 червня 2020 16:46
Довідка_банк.pdf
29 червня 2020 16:46
Витяг.pdf
29 червня 2020 16:46
Виписка з ЄДР.pdf
29 червня 2020 16:45
10 Локальний кошторис.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 14:24
Електронний підпис
10 липня 2020 14:17
Електронний підпис
25 червня 2020 16:36
Електронний підпис
25 червня 2020 16:29
Програмний файл.rar
25 червня 2020 16:28
Кошторис.zip
25 червня 2020 16:28
Цінова пропозиція.PDF.p7s
25 червня 2020 16:28
Цінова пропозиція.PDF
25 червня 2020 16:28
Проєкт договору.pdf.p7s
25 червня 2020 16:28
Проєкт договору.pdf
25 червня 2020 16:28
Паспорт Рожкова копія.PDF
25 червня 2020 16:28
ГБ про відкр.рахунок.pdf
25 червня 2020 16:28
ГБ про відкр.рахунок.pdf.p7s
25 червня 2020 16:28
витяг_ПДВ.PDF.p7s
25 червня 2020 16:28
витяг_ПДВ.PDF
25 червня 2020 16:28
Оригінал СТАТУТУ.pdf
25 червня 2020 16:28
Оригінал СТАТУТУ.pdf.p7s
25 червня 2020 16:28
ОписСтатутНР.pdf.p7s
25 червня 2020 16:28
ОписСтатутНР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"
#42879575
Відхилено 15 952 777,16
UAH з ПДВ
06 липня 2020 15:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 13:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Відхилено 16 800 358,01
UAH з ПДВ
13 липня 2020 11:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 15:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: а) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема: Пунктом 12 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Підпунктом 12.1 пункту 12 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник для виконання робіт, що передбачені технічним завданням, повинен надати довідку про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) у формі заповненої таблиці, зокрема щодо наявності: № п\п Обладнання (основні будівельні машини і механізми), матеріально-технічна база (адміністративні, складські та виробничі будівлі Марка або аналог Од. виміру Кількість Підстава користування (власне, орендоване, інше право користування на підставі договору) 16 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою не менше 18 т од. 1 18 Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром не менше 315 мм, потужність не менше 3,7 кВт од. 1 Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає у складі тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або іншій договір (документ), що встановлює умови користування (залучення) цим обладнанням. Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів. У разі наміру залучення учасником іншого (додаткового) обладнання для виконання умов договору, учасник повинен підтвердити наявність такого обладнання у відповідності до вимог даного пункту тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 26.06.2020 № 26-26-06/20 про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі), в якій зазначено, у тому числі: - коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, масою не менше 18 т – марка JCB VM 166D, апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром не менше 315 мм, потужність не менше 3,7 кВт – марка Turan makina AL 250, які використовуються Учасником на підставі договору суборенд від 26.06.2020 № О-5/20, що укладений з ТОВ «СПЕЦМЕТАЛПРОММОНТАЖ»; - установка для зварювання ручного дугового (змінного струму) – марка ТДМ-300, яка використовується Учасником на підставі договору оренди будівельної техніки та обладнання від 01.06.2020 №0106, що укладений з ТОВ «РІВНЕАГРОСПЕЦМОНТАЖ». Так при опрацюванні вказаного у довідці обладнання було встановлено, що: - згідно технічних характеристик маса котку дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого марки JCB VM 166D становить 16,04 тонн, що в свою чергу не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям не менше 18 тонн, як вимагалося умовами тендерної документації; - згідно технічних характеристик апарат для стикового зварювання поліетиленових труб марки Turan makina AL 250 є апаратом для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром 250 мм, що в свою чергу не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям не менше 315 мм, як вимагалося умовами тендерної документації. Також при опрацюванні вказаних у довідці договорів було встановлено, що Учасником не надано договору суборенди від 26.06.2020 № О-5/20, який укладений з ТОВ «СПЕЦМЕТАЛПРОММОНТАЖ», що в свою чергу не підтверджує наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що вимагалося умовами тендерної документації, а саме: - Автомобіль бортовий, вантажопідйомністю не менше 8 т; - Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 16 т; - Електростанції пересувні, потужність не менше 10 кВт; - Електростанції пересувні, потужність не менше14 кВт; - Екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0, 5 м3; - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою не менше 18 т; - Насосні станції електричні стаціонарні, подача не менше 50 м3/год., напір не менше 50 м; - Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром не менше 315 мм, потужність не менше 3,7 кВт. Крім того у договорі оренди будівельної техніки та обладнання від 01.06.2020 № 0106 відсутня інформація щодо оренди установки для зварювання ручного дугового (змінного струму) – марка ТДМ-300. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи щодо наявності в Учасника: - Автомобіль бортовий, вантажопідйомністю не менше 8 т; - Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 16 т; - Електростанції пересувні, потужність не менше 10 кВт; - Електростанції пересувні, потужність не менше14 кВт; - Екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0, 5 м3; - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою не менше 18 т; - Насосні станції електричні стаціонарні, подача не менше 50 м3/год., напір не менше 50 м; - Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром не менше 315 мм, потужність не менше 3,7 кВт; - Установка для зварювання ручного дугового (змінного струму) – марка ТДМ-300.

Документи

06 липня 2020 15:57
Електронний підпис
06 липня 2020 15:52
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: а) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема: Пунктом 12 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Підпунктом 12.1 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник для виконання робіт, що передбачені технічним завданням, повинен надати довідку про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) у формі заповненої таблиці, зокрема щодо наявності: № п\п Обладнання (основні будівельні машини і механізми), матеріально-технічна база (адміністративні, складські та виробничі будівлі Марка або аналог Од. виміру Кількість Підстава користування (власне, орендоване, інше право користування на підставі договору) 10 Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А од. 1 14 Екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0, 5 м3 од. 1 17 Насосні станції електричні стаціонарні, подача не менше 50 м3/год., напір не менше 50 м од. 1 Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає у складі тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або іншій договір (документ), що встановлює умови користування (залучення) цим обладнанням. Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів. У разі наміру залучення учасником іншого (додаткового) обладнання для виконання умов договору, учасник повинен підтвердити наявність такого обладнання у відповідності до вимог даного пункту тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 25.06.2020 № 523 про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі), в якій зазначено, у тому числі: - агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, – марка EISEMAN S6401/S6401E, який використовується Учасником на підставі договору оренди обладнання від 03.06.2020 № 03062020/1, що укладений з фізичною особою-підприємцем Смирновим Д.М.; - екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0, 5 м3, – марка VOLVO BL71B, який використовується Учасником на підставі договору оренди транспортних засобів від 05.06.2020 № 050620/1, що укладений з ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС»; - насосна станція електрична стаціонарна, подача не менше 50 м3/год., напір не менше 50 м, – марка Vitals, яка використовується Учасником на підставі договору оренди обладнання від 05.06.2020 № 050620/3, що укладений з ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС»; - перфоратори – марка BOSCH в кількості 7 од., марка MAKITA в кількості 3 од. та дрилі електричні – марка BOSCH в кількості 7 од., які є власним майном Учасника. Так при опрацюванні вказаного у довідці від 25.06.2020 № 523 обладнання було встановлено, що: - згідно технічних характеристик агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном марки EISEMAN S6401/S6401E його номінальний струм зварювання становить 200 А, що в свою чергу не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям номінального зварювального струму 250-400А, як вимагалося умовами тендерної документації; - згідно технічних характеристик екскаватор одноковшевий марки VOLVO BL71B, його місткість ковша від 0,08 м3 до 0,33 м3, що в свою чергу не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям екскаватору одноковшевому місткістю ковша 0,5 м3; - згідно технічних характеристик насосна станція електрична стаціонарна марки Vitals має напір 30 м, що в свою чергу не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям напір не менше 50 м. Крім того у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи на перфоратори – марка BOSCH в кількості 7 од., марка MAKITA в кількості 3 од. та дрилі електричні – марка BOSCH в кількості 7 од., які підтверджують їх право власності. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи щодо наявності в Учасника: - Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А в кількості 1 од.; - Екскаватор одноковшевий, місткість ковша не менше 0, 5 м3 в кількості 1 од.; - Насосні станції електричні стаціонарні, подача не менше 50 м3/год., напір не менше 50 м в кількості 1 од.; - перфоратори – марка BOSCH в кількості 7 од., марка MAKITA в кількості 3 од. та дрилі електричні – марка BOSCH в кількості 7 од. б) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема: Пунктом 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання листа в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). Абзацом другим підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання оригіналу або нотаріально завірені копії договору (з додатками), що включають постачання предмету закупівлі згідно класифікатора ДК 021-2015. Абзацом третім підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання, у тому числі платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу); Абзацом четвертим підпункту 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання оригіналу відгуку, що виданий Замовником з якими було укладено договір, що наведено у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про повноту та вчасність виконання договору, стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій щодо якості товару. Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного договору є підставою для відхилення пропозиції конкурсних торгів учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 25.06.2020 №526 про виконання аналогічних договорів в якій зазначено інформацію про виконання договорів, а саме: - Договір підряду від 01.07.2019 б/н, що був укладений Учасником з ТОВ «ДОНЕЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ВОДИ»; - Договір підряду від 06.03.2020 № 06/03/20-4, що був укладений Учасником з комунальним підприємством «ДИРЕКЦІЯ З КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА АДМІНІСТРАТИВНИХ І ЖИТЛОВИХ БУДІВЕЛЬ» та Додаткові угоди до договору від 12.03.2020 № 1 і від 29.04.2020 №2; - Договір підряду від 06.03.2020 № 06/03/20-5, що був укладений Учасником з комунальним підприємством «ДИРЕКЦІЯ З КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА АДМІНІСТРАТИВНИХ І ЖИТЛОВИХ БУДІВЕЛЬ» та Додаткові угоди до договору від 12.03.2020 № 1 і від 29.04.2020 №2. Про те в наданій довідці від 25.06.2020 №526 відсутня інформація про контактних осіб ТОВ «ДОНЕЦЬКИЙ ІНСТИТУТ ВОДИ», та комунального підприємства «ДИРЕКЦІЯ З КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА АДМІНІСТРАТИВНИХ І ЖИТЛОВИХ БУДІВЕЛЬ» (прізвище та контактний телефон). Крім того у Додаткових угодах від 29.04.2020 №№2 до Договорів від 06.03.2020 № № 06/03/20-4 та 06/03/20-5 відсутні Додатки №1 – Договірна ціна. Також у складі тендерної пропозиції відсутні платіжні доручення, що підтверджують виконання аналогічного договору від 01.07.2019 б/н в повному обсязі. Загальна сума проведених розрахунків згідно наданих платіжних доручень менша ніж та, яка зазначена в довідці від 25.06.2020 №526. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - належним чином оформлену довідку від 25.06.2020 №526 про виконання аналогічних договорів з урахуванням вимог зазначених у підпункті 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації; - додаткові угоди від 29.04.2020 №№2 до Договорів від 06.03.2020 № № 06/03/20-4 та 06/03/20-5 з усіма додатками до них; - платіжні доручення, що підтверджують виконання аналогічного договору від 01.07.2019 б/н в повному обсязі.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

13 липня 2020 11:48
Електронний підпис
13 липня 2020 11:46
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
13 липня 2020 11:49
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі