Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 397 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Квартальна, буд. 41» I черга
Очікувана вартість
254 348,00 UAH
UA-2024-10-04-007965-a 1fc9ebb81f9a4ec3bf91c8077f99ed1b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Потапенко

+380634075064 potapenkoolena@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Олена Потапенко
+380634075064
potapenkoolena@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2024 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2024 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2024 23:59
Очікувана вартість: 254 348,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 271,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 271,00 грн. (одна тисяча двісті сімдесят одна грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 268201720355179040002095804.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1271 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 397 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Квартальна, буд. 41» I черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Квартальна, буд. 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 271,00 грн. (одна тисяча двісті сімдесят одна грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 268201720355179040002095804.

Сума забезпечення: 1271 UAH
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2024 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ" 254 182,30
UAH з ПДВ
254 182,30
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 жовтня 2024 14:46
Електронний підпис
14 жовтня 2024 14:46
Електронний підпис
14 жовтня 2024 14:45
1.1 Кошторис 397.pdf
14 жовтня 2024 14:45
14 ДСПМ_ISO 9001_2015_НААУ.pdf
14 жовтня 2024 14:45
6.10 Працівники ПФЕ.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
5 Довідка МТБ.pdf
14 жовтня 2024 14:45
6.1 НАКАЗИ працівників.pdf
14 жовтня 2024 14:45
6.8 Пояснення.pdf
14 жовтня 2024 14:45
18. Довідка з банку.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
5 Довідка МТБ.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
1.1 Кошторис 397.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
23 Лист витрати.pdf
14 жовтня 2024 14:45
8 Витяг_ЕДР_ДСПМ_05.10.2023.pdf
14 жовтня 2024 14:45
1. Пропозиція.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
6.8 Пояснення.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
18. Довідка з банку.pdf
14 жовтня 2024 14:45
6.10 Працівники ПФЕ.pdf
14 жовтня 2024 14:45
23 Лист витрати.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
21 Довідка печатка.pdf
14 жовтня 2024 14:45
9 Згода директор.pdf
14 жовтня 2024 14:45
17 Витяг ПДВ_ДСПМ_2019.10.03.pdf
14 жовтня 2024 14:45
6 Довідка працівники.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
7 Довідка досвід.pdf
14 жовтня 2024 14:45
6 Довідка працівники.pdf
14 жовтня 2024 14:45
21 Довідка печатка.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
9 Згода директор.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
7 Довідка досвід.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
16 ДСПМ_Статут_2018.12.19.pdf
14 жовтня 2024 14:45
14 ДСПМ_ISO 9001_2015_НААУ.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
16 ДСПМ_Статут_2018.12.19.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:45
1. Пропозиція.pdf
14 жовтня 2024 14:45
Підписаний G1024-7684-GL_tender.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"
#36640049
Переможець 254 182,30
UAH з ПДВ
16 жовтня 2024 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2024 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"
#36640049
254 182,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2024 09:14
договір №25ПД_24 від 05.11.2024.pdf укладений
07 листопада 2024 09:13