Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”, операційна система)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2021-02-26-005375-a ● 1fba4a3bf69d4b3c9f9b48b5a8c5a180
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38503358 |
Вебсайт: | http://www.sesrivne.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Котляревського, 3 |
Контактна особа: |
Симоненко Володимир Іванович +380362635583 labses@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2021 11:29 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Відповідно до номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015 - 30213000-5 Персональні комп’ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплекти
Персональні комп’ютери в комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”, операційна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Котляревського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється на підставі належним чином оформлених документів протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання товару на підставі накладної. Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України за загальним та спеціальним фондами. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 16:57 |
Додаток__5.doc | |
02 березня 2021 16:57 |
Додаток__4.doc | |
02 березня 2021 16:57 |
Додаток__3.doc | |
02 березня 2021 16:56 |
Додаток__2.doc | |
02 березня 2021 16:56 |
Додаток__1.doc | |
02 березня 2021 16:56 |
Тендерна_документацiя.doc | |
02 березня 2021 16:56 |
Перелік змін.jpg | |
26 лютого 2021 13:35 |
Додаток__5.doc | |
26 лютого 2021 13:35 |
Додаток__4.doc | |
26 лютого 2021 13:35 |
Додаток__3.doc | |
26 лютого 2021 13:35 |
Додаток__2.doc | |
26 лютого 2021 13:35 |
Додаток__1.doc | |
26 лютого 2021 13:35 |
Тендерна_документацiя.doc | |
26 лютого 2021 13:35 |
оголошення про проведення відкритих торгів.jpg |
02 березня 2021 17:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2021 16:57 |
Додаток__5.doc
|
|||
02 березня 2021 16:57 |
Додаток__4.doc
|
|||
02 березня 2021 16:57 |
Додаток__3.doc
|
|||
02 березня 2021 16:56 |
Додаток__2.doc
|
|||
02 березня 2021 16:56 |
Додаток__1.doc
|
|||
02 березня 2021 16:56 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
02 березня 2021 16:56 |
Перелік змін.jpg
|
|||
26 лютого 2021 13:35 |
Додаток__5.doc
|
|||
26 лютого 2021 13:35 |
Додаток__4.doc
|
|||
26 лютого 2021 13:35 |
Додаток__3.doc
|
|||
26 лютого 2021 13:35 |
Додаток__2.doc
|
|||
26 лютого 2021 13:35 |
Додаток__1.doc
|
|||
26 лютого 2021 13:35 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
26 лютого 2021 13:35 |
оголошення про проведення відкритих торгів.jpg
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 02 березня 2021 19:38
Дата відповіді: 03 березня 2021 16:19
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), у тому числі відповідна технічна специфікація зазначені у Додатку № 2 до Тендерної документації.
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ ТД та примітки Додатку 2, всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Таким чином допускається еквівалент запропонованого товару, який є рівнозначним, рівноцінним за своїми характеристиками, або ж технічні вимоги якого не повинні бути гіршими.
Разом з цим, характеристики запропонованого товару - системних блоків на базі процесора AMD, не відповідають показникам, наведеним у технічній специфікації Додатку 2 до тендерної документації, а відтак така пропозиція учасника не буде відповідати умовам тендерної документації. Тому, системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), у тому числі відповідна технічна специфікація зазначені у Додатку № 2 до Тендерної документації.
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ ТД та примітки Додатку 2, всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Таким чином допускається еквівалент запропонованого товару, який є рівнозначним, рівноцінним за своїми характеристиками, або ж технічні вимоги якого не повинні бути гіршими.
Разом з цим, характеристики запропонованого товару - системних блоків на базі процесора AMD, не відповідають показникам, наведеним у технічній специфікації Додатку 2 до тендерної документації, а відтак така пропозиція учасника не буде відповідати умовам тендерної документації. Тому, системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Операційна система
Дата подання: 03 березня 2021 19:01
Дата відповіді: 04 березня 2021 10:43
Операційна система, яка встановлюється виробником, під час виробництва апаратної частини, з використанням технології OEM Activation 3.0, не передбачає наявність зокрема лазерного диска-носія, а також кожен окремий ключ продукту знаходиться та зберігається апаратно (у БІОСі), Чи буде достатнім підтвердження автентичності операційної системи, шляхом надання Авторизаціного листа від Microsoft та оригінальною наліпкою Genuine Microsoft Lable (GML), що є невід'ємною частиною кожного примірника ліцензійного ПЗ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне.
У описаній Вами ситуації, для підтвердження автентичності операційної системи буде достатньо Авторизаціного листа від Microsoft та оригінальної наліпки Genuine Microsoft Lable (GML)
У описаній Вами ситуації, для підтвердження автентичності операційної системи буде достатньо Авторизаціного листа від Microsoft та оригінальної наліпки Genuine Microsoft Lable (GML)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-02-26-005375-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 28 лютого 2021 12:31
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ на підставі партнерського договору. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ та за ним закріпляється проект. Більше ніхто не зможе отримати авторизційний лист. Ви прописали дану вимогу під свого учасника?
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-09-004187-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-17-000338-c
Розгорнути
Згорнути
Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ на підставі партнерського договору. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ та за ним закріпляється проект. Більше ніхто не зможе отримати авторизційний лист. Ви прописали дану вимогу під свого учасника?
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-09-004187-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-17-000338-c
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2021 16:55
Шановний запитувачу, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне.
Тендерний комітет Державної установи «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» утворений для організації та проведення процедур закупівель. У своїй діяльності тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі», Положенням про тендерний комітет та чинним законодавством України. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Одними із принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону, є максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та інше.
Замовник здійснює закупівлю із дотриманням вищезазначених принципів, тому Ваші звинувачення щодо “прописання вимоги під свого учасника” є безпідставними та обурливими.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, вказаного Закону України, та з дотриманням законодавства в цілому.
Відтак, з метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, Замовником у тендерній документації прописана вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України, зокрема, рішенням АМКУ від 10.06.2020 №11423-р/пк-пз та рішенням АМКУ від 11.06.2020 №11542-р/пк-пз.
Разом з тим, враховуючи, що продукція MICROSOFT має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність і надання авторизаційного листа-підтвердження є не єдиним підтвердженням легальності продукту, задля забезпечення вільного доступу необмеженого кола потенційних учасників, Замовником прийнято рішення внести певні зміни до Тендерної документації.
Тендерний комітет Державної установи «Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» утворений для організації та проведення процедур закупівель. У своїй діяльності тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі», Положенням про тендерний комітет та чинним законодавством України. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Одними із принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону, є максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та інше.
Замовник здійснює закупівлю із дотриманням вищезазначених принципів, тому Ваші звинувачення щодо “прописання вимоги під свого учасника” є безпідставними та обурливими.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, вказаного Закону України, та з дотриманням законодавства в цілому.
Відтак, з метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, Замовником у тендерній документації прописана вимога щодо надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України, зокрема, рішенням АМКУ від 10.06.2020 №11423-р/пк-пз та рішенням АМКУ від 11.06.2020 №11542-р/пк-пз.
Разом з тим, враховуючи, що продукція MICROSOFT має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність і надання авторизаційного листа-підтвердження є не єдиним підтвердженням легальності продукту, задля забезпечення вільного доступу необмеженого кола потенційних учасників, Замовником прийнято рішення внести певні зміни до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" |
449 010,00
UAH з ПДВ
|
449 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ШЕПТИНСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ |
465 760,80
UAH з ПДВ
|
465 760,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" |
481 833,01
UAH з ПДВ
|
478 833,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" |
514 800,00
UAH з ПДВ
|
481 815,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
532 890,00
UAH з ПДВ
|
508 797,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
532 857,60
UAH з ПДВ
|
523 798,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
523 800,00
UAH з ПДВ
|
523 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ ДІДЖИТАЛ" |
567 126,00
UAH з ПДВ
|
567 126,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" #3135116655 |
Переможець |
449 010,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 16:23
|
договір.pdf | укладений |
02 квітня 2021 16:18
|