Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05465258 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський,15-А. м. Київ |
Контактна особа: |
Інна Андріївна МАХМУДОВА 380444682106 cheu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2024 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 58 162 741,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 581 627,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 % від очікуваної вартості закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1744882.24 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 % вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються у безготівковій формі в національній валюті України протягом 45 (сорока п'яти) робочих днів шляхом прямого перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний в даному Договорі та при наявності бюджетного фінансування на підставі наступних документів: - Акту виконаних робіт (наданих послуг); - наявності зареєстрованої Податкової накладної в ЄРПН. Керуючись статтею 187.1 Податкового кодексу України Сторони домовились, що податкове зобов'язання за цим Договором настає по «першій події», а саме - підписання Сторонами Акту виконаних робіт (наданих послуг). | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2024 07:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2024 07:26 |
Перелік змін.pdf | |
16 серпня 2024 07:26 |
ТИТУЛ_нова редакція.pdf | |
16 серпня 2024 07:26 |
ТД_Т_10_39_нова редакція.docx |
16 серпня 2024 07:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 серпня 2024 07:26 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
16 серпня 2024 07:26 |
ТИТУЛ_нова редакція.pdf
|
||||||
16 серпня 2024 07:26 |
ТД_Т_10_39_нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) всі необхідні матеріали вказані в ВІДОМІСТІ ОБСЯГІВ РОБІТ Додатку 3 до тендерної документації;
2) установлення бортових каменів природних відбувається повторно після демонтажу.
Згідно наказу, КК «Київавтодор» при нанесенні структурного пластику після поточного ремонту використовувати в програмному комплексі АВК-5 норми ЖС (Утримання об'єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів).
Перелік транспортних засобів надаємо згідно Постанови КМУ від 27.06.2007 року № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг». Тобто, повна маса самоскиду від 30 тон без вантажопідйомністю.
Сертифікат ISO Учасник надає згідно переліку документів.
Також, виробники асфальтобетону під час сезону здійснення дорожніх робіт працюють із багатьма покупцями, тому Замовник бажає бути впевненим, що Учасник виконає роботи вчасно. З ким із асфальтних заводів працювати обирає саме Учасник.
Таким чином, Замовник вважає, що дані вимоги необхідні для якісного та вчасного виконання робіт.
Таким чином, Замовник вважає, що дані вимоги необхідні для якісного та вчасного виконання робіт.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-20-000054 ● 2c702f913e724850aa71afda001402e2
- Статус: завершено ● Дата: 22 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2024 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2024-08-07-007243-a 07.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 09:27:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з поточного ремонту Автомобільної дороги Т-10-39 Гостомельське шосе – проспект М. Рокосовського в Оболонському районі м.Києва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-07-007243-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-25 09:22:32
Надання пояснень на запит
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення по вищезазначеній закупівлі визначені ШЕУ Оболонського району на підставі такого.
Закупівля була обумовлена необхідністю проведення поточного ремонту асфальтобетонного покриття проїзної частини, який дозволить покращити експлуатаційні якості дорожнього покриття Оболонського проспекту з інтенсивним рухом вантажного та автомобільного транспорту, який призвів до пошкодження асфальтобетонного покриття проїзної частини (колійність, просідання покриття, сітка тріщин, чисельна ямковість) та приведення дороги у відповідність до діючих нормативних документів з метою покращення руху пішоходів, велосипедистів, автомобілів та інших учасників руху.
Наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.01.2024 № Н-21 «Про поточний ремонт об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд міста Києва на 2024 рік» зі змінами та доповненнями затверджено План поточного ремонту об'єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд комунальних підприємств шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них районів міста Києва, комунального підприємства по ремонту та утриманню мостів і шляхів міста Києва «Київавтошляхміст», комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль», комунальної корпорації «Київавтодор» за кошти, виділені з бюджету міста Києва на 2024 рік.
Якісні та технічні вимоги до предмету закупівлі прописані у відповідному додатку до тендерної документації згідно до вимог відповідних діючих нормативних документів.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 та на підставі проведеного обстеження і складеного дефектного акту визначено очікувану вартість предмета закупівлі, на підставі якої проведено відповідну експертну оцінку кошторисної документації.
На підтвердження надаємо витребувані вами документи, які також обґрунтовують визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
- Заявка на проведення закупівлі від 22.07.2024;
- Дефектний акт на 2024 рік;
- Дефектний акт на 2025 рік;
- Договірна ціна на 2024 рік;
- Договірна ціна на 2025 рік;
- Локальний кошторис на 2024 рік;
- Локальний кошторис на 2025 рік;
- Експертна оцінка.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕР ПЕЙВ" |
55 184 260,51
UAH з ПДВ
|
55 184 260,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУПЕР ПЕЙВ" #42883822 |
Переможець |
55 184 260,51
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2024 14:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 серпня 2024 08:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2024 15:57
|
ДУ_2_до_договору_060924.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 15:03
|
ДУ_1_до_договору_060924.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2024 14:40
|
Договір_Т_10_39_часть 2.pdf | укладений |
09 вересня 2024 14:40
|
Договір_Т_10_39_часть 1.pdf | укладений |
09 вересня 2024 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погоджене сторонами зменшення обсягу послуг по закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 060924 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 060924 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |