Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Очікувана вартість
58 500,00 UAH
UA-2024-10-02-009281-a 1f94c75019dc4f15bf2b34c203af1ef3
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станович Маряна Андріївна

380324753061 maranastanovic100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984228
Вебсайт: https://tml.org.ua
Місцезнаходження: 82200 , Україна , Львівська обл., Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Контактна особа: Станович Маряна Андріївна
380324753061
maranastanovic100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 15 календарних днів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України.
Термін поставки: з дати укладення договору до 31.12.2024року. Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з дати подання заявки. Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару, який замовив Покупець, вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі цього товару у власність Покупця у місці поставки.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограм
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 15 календарних днів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України. Пiсляоплата 15 Календарні 100
Дата подання заявки Термін поставки: з дати укладення договору до 31.12.2024року. Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з дати подання заявки. Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару, який замовив Покупець, вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі цього товару у власність Покупця у місці поставки. Повторювана поставка 5 Календарні 100

Тендерна документація

02 жовтня 2024 15:11
проєкт договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Клас Можливі значення:
  • перший
  • Відповідність ДСТУ 9221 Можливі значення:
  • Так
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 05 жовтня 2024 15:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП Голобутовський В.З. 52 500,00
    UAH з ПДВ
    52 500,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП Фегецин Андрій Олегович 56 700,00
    UAH з ПДВ
    56 700,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    04 жовтня 2024 09:49
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Публічні документи

    02 жовтня 2024 15:41
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП Голобутовський В.З.
    #2510709092
    Переможець 52 500,00
    UAH з ПДВ
    07 жовтня 2024 10:43

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 07 жовтня 2024 10:43

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП Голобутовський В.З.
    #2510709092
    52 500,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    28 жовтня 2024 16:20
    дод угода 1 655 до договору 627.pdf укладений
    28 жовтня 2024 16:20
    Електронний підпис укладений
    09 жовтня 2024 09:07
    договір 627.pdf укладений
    08 жовтня 2024 16:20

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 08 жовтня 2024 — 31 грудня 2024
    Сума оплати за договором: 12 302,50
    UAH
    Причини розірвання договору: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ зі змінами та відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, враховуючи Особливості, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), відповідно до пп. 9.4, 9.5 розділу 9 Додаткові умови Договору №627 від 08.10.2024року – зміна або розірвання цього договору про закупівлю допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено цим договором про закупівлю або законом, беручи до уваги Лист №1 від 24.10.2024року, вх №2835 від 25.10.2024р (додається) Сторони вирішили розірвати даний договір.