Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво тублікарні ОКТМО «Фтизіатрія» в с. Нижня Апша вул. Черничко, №14, Тячівського району Закарпатської області»
Очікувана вартість
124 583 327,00 UAH
UA-2020-01-15-003557-c 1f8ab9eb0a514b53ada9167c7e49391f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Гуштан

+380505049650 gushtan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012852
Вебсайт: http://uoz-zak.gov.ua/tp://
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Іван Гуштан
+380505049650
gushtan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 13:32
Очікувана вартість: 124 583 327,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 600000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво тублікарні ОКТМО «Фтизіатрія» в с. Нижня Апша вул. Черничко, №14, Тячівського району Закарпатської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90571, Україна, Закарпатська область, с. Нижня Апша, вул. Черничко, №14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: кошти донора Європейського Союзу та кошти місцевого бюджету в рамках проекту "Зменшення ризику епідемії туберкульозу на прикордонних територіях України і Польщі шляхом будівництва туберкульозної лікарні на 100 ліжок в Закарпатській області та впровадження інноваційних методів моніторингу, профілактики і лікування туберкульозу"). Аванс 30 Календарні 30
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: кошти донора Європейського Союзу та кошти місцевого бюджету в рамках проекту "Зменшення ризику епідемії туберкульозу на прикордонних територіях України і Польщі шляхом будівництва туберкульозної лікарні на 100 ліжок в Закарпатській області та впровадження інноваційних методів моніторингу, профілактики і лікування туберкульозу"). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Фінансова спроможність : 20%
Понад 100 (сто) мільйонів гривень: 20%
Понад 50 (п’ятдесят) мільйонів грн. до 100 (сто) млн. грн. включно: 15%
Понад 25 (двадцять п’ять ) мільйонів грн. до 50 (п’ятдесяти) млн. грн включно: 10%
До 25 (двадцять ) млн. грн. включно: 0%
Наявність працівників: 10%
Від 30 (тридцяти) працівників і більше: 10%
Від 15 (п’ятнадцяти) до 30 (тридцяти) працівників включно: 5%
Від 5 (п’яти) до 15 (п’ятнадцяти) працівників включно: 2%
До 5 (п’яти) працівників включно: 0%
12 лютого 2020 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 17:21
Додаток_2_Технiчне_завдання_зі_змінами.docx
12 лютого 2020 17:21
перелiк_змiн_.docx
12 лютого 2020 17:21
ЗміниТендерна_документацiя_EС_тублікарня Н.Апша.doc
04 лютого 2020 17:44
Додаток_3_Проект_договору_(1)_-_зi_змiнами.doc
04 лютого 2020 17:44
перелiк_змiн 2.docx
23 січня 2020 13:48
перелік змін.docx
12 лютого 2020 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 січня 2020 15:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 19:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2020 17:21
Додаток_2_Технiчне_завдання_зі_змінами.docx
04 лютого 2020 17:44
Додаток_2_Технiчне_завдання.docx
15 січня 2020 17:41
Додаток_2_Технiчне_завдання.docx
12 лютого 2020 17:21
перелiк_змiн_.docx
12 лютого 2020 17:21
ЗміниТендерна_документацiя_EС_тублікарня Н.Апша.doc
23 січня 2020 15:04
Тендерна_документацiя_будівництво_нова редакція.doc
23 січня 2020 13:48
ЗміниТендерна_документацiя_EС_тублікарня Н.Апша.doc
15 січня 2020 17:41
Тендерна_документацiя_EС_тублікарня Н.Апша.doc
04 лютого 2020 17:44
Додаток_3_Проект_договору_(1)_-_зi_змiнами.doc
15 січня 2020 17:41
Додаток_3_Проект_договору (1).doc
04 лютого 2020 17:44
перелiк_змiн 2.docx
23 січня 2020 13:48
перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 20 січня 2020 11:35
Дата відповіді: 23 січня 2020 13:46
Шановний Замовнику! При ознайомленні із Вашою тендерною документацією нами було виявлено окремі порушення законодавства та основних принципів публічних закупівель, таких як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Це може свідчити про умисне створення перешкод для участі у торгах значної кількості учасників чи надання переваг іншим. У тендерній документації щодо проведення відкритих торгів виявлено дискримінаційні вимоги, що значно обмежують коло потенційних учасників та, у свою чергу, можуть призвести в майбутньому до неоднозначного трактування та оцінки поданих пропозицій, необґрунтованого відхилення пропозицій та надання незаконних переваг окремим суб’єктам господарювання. Так, відповідно до тендерної документації, Вами встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, встановлено вимогу щодо надання копій договорів на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів на суми, еквівалентні 10% від очікуваної вартості закупівлі та 5% від очікуваної вартості. Ми усвідомлюємо, що таким чином Вами зроблено спробу обмежити участь у закупівлі недобросовісних Учасників. Розуміємо також, що умова щодо надання аналогічних договорів з встановленими обсягами виконання ключових робіт дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників , які вже мали досвід виконання робіт з будівництва та реконструкції будівель у визначених об’ємах, з належною якістю. Однак при цьому, ми вважаємо, що підтвердити наявність досвіду та можливості виконання аналогічних договорів можна і шляхом надання копій виконаних аналогічних Договорів на менші суми. Виходячи з наведеного, просимо внести зміни в Тендерну документацію в частині надання можливості на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» надати 2 окремі договори підряду, ціна яких сумарно становить суму, еквівалентну 10% від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що Замовником внесені зміни до тендерної документації: "успішне завершення учасником протягом 2016-2019 років не менше одного договору підряду, предметом якого є будівництво або реконструкція будівель на суму еквівалентну 10% або більшу від очікуваної вартості предмета закупівлі або двох договорів підряду, предметом яких є будівництво або реконструкція будівель, вартість яких сумарно становить суму, еквівалентну 10% або більшу від очікуваної вартості предмета закупівлі".

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000011 ● 8fad4a3c9e91415aac07f374d3d8f0fb
  • Статус: завершено ● Дата: 02 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

25.03.2020 № 14

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
Від 25.03.2020 № 14

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-01-15-003557-c 15.01.2020 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 124 333 892,00
UAH
124 333 892,00
UAH
1.4285714286 87 033 724.40 Документи
ТОВ Метрополіс 124 509 260,45
UAH
124 509 260,45
UAH
1.0714285714 116 208 643.09 Документи

Публічні документи

25 березня 2020 16:54
Електронний підпис
25 березня 2020 16:53
не банкрут
25 березня 2020 16:53
корупція2
25 березня 2020 16:53
корупція1
23 березня 2020 09:38
Електронний підпис
21 березня 2020 09:36
довідка МВС
20 лютого 2020 15:27
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч7.pdf
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч6.pdf
20 лютого 2020 15:20
Довідка UA-2020-01-15-003557-c.zip
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч5.pdf
20 лютого 2020 15:20
охорона праці.rar
20 лютого 2020 15:20
дотрим норм.pdf
20 лютого 2020 15:20
календарний графік.pdf
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч4.pdf
20 лютого 2020 15:20
70 Туб лікарня.imd
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч3.pdf
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч26.pdf
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч2.pdf
20 лютого 2020 15:20
кошторис ч25.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч1.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч24.pdf
20 лютого 2020 15:19
проект договору.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч23.pdf
20 лютого 2020 15:19
зниження ціни.pdf
20 лютого 2020 15:19
добросовісна конкур.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч22.pdf
20 лютого 2020 15:19
достовірність інф.pdf
20 лютого 2020 15:19
ст17 переможець.pdf
20 лютого 2020 15:19
дод6.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч21.pdf
20 лютого 2020 15:19
декларація учасника.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч20.pdf
20 лютого 2020 15:19
забезпечення договору.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч19.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч9.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч8.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч18.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч7.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч6.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч5.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч4.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч3.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч2.pdf
20 лютого 2020 15:19
техзавд ч1.pdf
20 лютого 2020 15:19
ст17.pdf
20 лютого 2020 15:19
ПДВ 2020.pdf
20 лютого 2020 15:19
дозвіл 2.pdf
20 лютого 2020 15:19
дозвіл.pdf
20 лютого 2020 15:19
Ліцензія.pdf
20 лютого 2020 15:19
довкілля.pdf
20 лютого 2020 15:19
істотні.pdf
20 лютого 2020 15:19
формальні.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч17.pdf
20 лютого 2020 15:19
персональні.pdf
20 лютого 2020 15:19
субпідр.rar
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч16.pdf
20 лютого 2020 15:19
санкції.pdf
20 лютого 2020 15:19
звіт 1ПВ.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч15.pdf
20 лютого 2020 15:19
1ДФ 4кв2019.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч14.pdf
20 лютого 2020 15:19
БАНК.rar
20 лютого 2020 15:19
уличне акти1-7.rar
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч13.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч12.pdf
20 лютого 2020 15:19
уличне договір акти.rar
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч11.pdf
20 лютого 2020 15:19
короленка.rar
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч10.pdf
20 лютого 2020 15:19
аналогічні.pdf
20 лютого 2020 15:19
штатний розпис.pdf
20 лютого 2020 15:19
працівники.pdf
20 лютого 2020 15:19
кошторис ч9.pdf
20 лютого 2020 15:18
техніка.rar
20 лютого 2020 15:18
кошторис ч8.pdf
20 лютого 2020 15:18
квал дані.pdf
20 лютого 2020 15:18
виписка Вельт.pdf
20 лютого 2020 15:18
ЄДРПОУ.pdf
20 лютого 2020 15:18
код доступу.pdf
20 лютого 2020 15:18
паспорт директора код.pdf
20 лютого 2020 15:18
установчі документи.pdf
20 лютого 2020 15:18
відомості учасника.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 13:22
Електронний підпис
20 лютого 2020 11:44
FW_ ецп (1).zip
20 лютого 2020 11:44
довідка банк.jpg
20 лютого 2020 11:44
декларація0001.PDF
20 лютого 2020 11:44
зниж ціни.PDF
20 лютого 2020 11:44
Довкілля.PDF
20 лютого 2020 11:44
надання усіх док.PDF
20 лютого 2020 11:44
договірна ціна.PDF
20 лютого 2020 11:44
робітники.pdf
20 лютого 2020 11:44
ІТП.pdf
20 лютого 2020 11:44
1дф 2019 4кв.PDF
20 лютого 2020 11:44
штатний на 02012020.PDF
20 лютого 2020 11:44
проект договору.pdf
20 лютого 2020 11:44
ст.17 Закону України.pdf
20 лютого 2020 11:44
копія договору оренди.pdf
20 лютого 2020 11:44
техніка.pdf
20 лютого 2020 11:44
КБ3_відгук.pdf
20 лютого 2020 11:44
ККкопія договору4.pdf
20 лютого 2020 11:44
ККкопія договору3.pdf
20 лютого 2020 11:44
ККкопія договору2.pdf
20 лютого 2020 11:44
ККкопія договору1.pdf
20 лютого 2020 11:44
довідка про досвід.pdf
20 лютого 2020 11:44
довідка зі статистики.pdf
20 лютого 2020 11:44
СТАТ УПРАВЛІННЯ.jpg
20 лютого 2020 11:44
СТАТ УПРАВЛІННЯ 001.jpg
20 лютого 2020 11:44
Витяг 07.11.2019р..rtf
20 лютого 2020 11:44
Лiцензiя_2019.PDF
20 лютого 2020 11:44
ВИТЯГ ПДВ.PDF
20 лютого 2020 11:44
НАКАЗ НА МАКОВЕЦЬКОГО.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

ТОВ Метрополіс

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
124 333 892,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2024 14:18
лист_ТОВ_Велвет Капітал.pdf зміни до договору
03 жовтня 2024 14:17
ДУ_16_до договору_4_Г.pdf зміни до договору
03 жовтня 2024 14:17
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2024 17:08
Лист_Вельт_капітал_245.pdf зміни до договору
01 липня 2024 17:02
ДУ_15_до_договору_4Г.pdf зміни до договору
01 липня 2024 17:02
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 17:44
повідомлення про зміни_ТОВ Вельт Капітал.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 17:40
2024ТПП.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 17:40
ДУ_№14-4_Г.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 17:40
Лист Вельт 177.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 17:40
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2023 17:42
2024ТПП.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 17:39
ДУ_13_до_договору_4_Г.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 17:39
лист.pdf зміни до договору
30 жовтня 2023 17:39
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2023 17:37
лист 500 4г.pdf зміни до договору
27 вересня 2023 17:33
ДУ12 4Г.pdf зміни до договору
27 вересня 2023 17:33
2024ТПП.pdf зміни до договору
27 вересня 2023 17:33
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2023 11:53
додаткова_угода11до4Г.pdf зміни до договору
28 червня 2023 11:48
2024ТПП.pdf зміни до договору
28 червня 2023 11:48
265.pdf зміни до договору
28 червня 2023 11:48
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2023 14:34
додаткова_угода_№10.pdf зміни до договору
06 червня 2023 14:27
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2023 12:14
ДУ-9.pdf зміни до договору
16 березня 2023 12:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:17
ДУ_8-4Г.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:15
лист_ТПП.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:15
лист_Вельт_капітал_134.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:15
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2022 14:15
угода7.pdf зміни до договору
04 жовтня 2022 13:59
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2022 10:28
6_4г.pdf зміни до договору
01 липня 2022 10:26
лист_ТПП.pdf зміни до договору
01 липня 2022 10:26
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2022 10:36
додаткова угода №5 Вельт-Капітал.PDF зміни до договору
18 березня 2022 14:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:39
додаткова угода 4 Вельт капітал.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 11:19
додаткова угода №3 Вельт капітал.PDF зміни до договору
01 липня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 17:25
додаткова угода №2 Вельт капітал.PDF зміни до договору
26 травня 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 16:01
додаткова угода №1 Вельт капітал.PDF зміни до договору
11 березня 2021 15:13
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 18:35
Договір 4Г.pdf укладений
09 квітня 2020 18:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Н. Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” та відповідно до кошторисних призначень на 2021 рік Сторони дійшли згоди про внесення змін до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року, а саме пп. 3.2 пункту 3 „Ціна договору” Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року викласти в новій редакції: "3.2. Вартість робіт по даному договору на 2020 рік складає 10 285 276,00 (Десять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят шість грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 3 787 000,00 грн.; в межах Грантових коштів – 6 498 276,00 грн., на 2021 рік складає 114 048 616,00 (Сто чотирнадцять мільйонів сорок вісім тисяч шістсот шістнадцять грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 23 000 000,00 грн.; в межах Грантових коштів – 73 106 980,00 грн., 17 941 636,00 грн., як кінцевий платіж відповідно до параграфу 15 „Платежі" розділу 3 „Кінцевий балансовий платіж" пп. (іі) та (ііі) Грантового договору № PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00, а саме після оформлення заключного звіту (описової та фінансової частини) та свідоцтва про перевірку витрат усіх бенефіціарів."
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що інформацію щодо Зміни даних у дозволі на виконання будівельних робіт департаментом охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації отримано від Державної архітектурно-будівельної інспекції України 24.09.2020 виконання Договору по об'єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Н. Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” ТОВ „Вельт Капітал" розпочато у вересні 2020 року. Враховуючи зазначене, виникла необхідність внести зміни до додатку №1 "Календарний графік виконання робіт" Договору про закупівлю від 08.04.2020 № 4/Г, а саме додаток №1 "Календарний графік виконання робіт" Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Н. Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” та відповідно до кошторисних призначень на 2021 рік Сторони дійшли згоди про внесення змін до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року, а саме пп. 3.2 пункту 3 „Ціна договору” Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року, а саме: 1.1. пп. 18.1 п.18 "Строк дії договору" Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року: Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2021 року, а в частині розрахунків – до повного його виконання, викласти в новій редакції: Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 30.06.2022 року, а в частині розрахунків – до повного його виконання; 1.2 додаток №1 "Календарний графік виконання робіт" Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року викласти в новій редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди №4. Календарний графік виконання робіт в новій редакції додається до цієї Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору. 1.3 назву додатку №2 Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року: Договірна ціна на будівництво „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Н. Апша, вул. Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” (код за ДК 021:2015 – 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв та громадських убиралень), що здійснюється в 2020-2021 рр., викласти в новій редакції: Договірна ціна на будівництво „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Н. Апша, вул. Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” (код за ДК 021:2015 – 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоровя та будівель соціальних служб, крематоріїв та громадських убиралень), що здійснюється в 2020-2022 рр.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” та відповідно до кошторисних призначень на 2022 рік Сторони дійшли згоди про внесення змін до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року, а саме пп. 3.2 пункту 3 „Ціна договору” Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року: 3.2. Вартість робіт по даному договору на 2020 рік складає 10 285 276,00 (Десять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят шість грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 3 787 000,00 грн.; в межах Грантових коштів – 6 498 276,00 грн., на 2021 рік складає 114 048 616,00 (Сто чотирнадцять мільйонів сорок вісім тисяч шістсот шістнадцять грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 23 000 000,00 грн.; в межах Грантових коштів – 73 106 980,00 грн., 17 941 636,00 грн., як кінцевий платіж відповідно до параграфу 15 „Платежі" розділу 3 „Кінцевий балансовий платіж" пп. (іі) та (ііі) Грантового договору № PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00, а саме після оформлення заключного звіту (описової та фінансової частини) та свідоцтва про перевірку витрат усіх бенефіціарів. викласти в наступній редакції: 3.2. Вартість робіт по даному договору на 2020 рік складає 10 285 276,00 (Десять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят шість грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 3 787 000,00 грн.; в межах Грантових коштів – 6 498 276,00 грн., на 2021 рік складає 41 349 680,00 (Сорок один мільйон триста сорок дев’ять тисяч шістсот вісімдесят грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 19 986 994,00 грн.; в межах Грантових коштів – 21 362 686,00 грн., на 2022 рік складає 30 531 489,20 (Тридцять мільйонів п’ятсот тридцять одна тисяча чотириста вісімдесят дев’ять грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 215 950,00 грн.; в межах Грантових коштів – 30 315 539,20 грн., 42 167 446,80 грн., як кінцевий платіж відповідно до параграфу 15 „Платежі" розділу 3 „Кінцевий балансовий платіж" пп. (іі) та (ііі) Грантового договору № PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00, а саме після оформлення заключного звіту (описової та фінансової частини) та свідоцтва про перевірку витрат усіх бенефіціарів.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України „Про публічні закупівлі” (зі змінами), з урахуванням листа ТОВ „Вельт Капітал” №100 від 14.06.2022 року, щодо продовження терміну дії Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року (надалі – Договір) та календарного графіку виконання робіт до 31.12.2022 з обґрунтуванням обставин, які вплинули на виконання зобов’язань, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 р. №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), за згодою Сторін уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору про закупівлю №4/Г від 08 квітня 2020 року та виконання зобов’язань до 31.12.2022 без збільшення суми визначеної в Договорі та внести зміни до пункту 18.1. та додатку 1 до Договору №4/Г від 08 квітня 2020 року „Календарний графік виконання робіт”, а саме: 1.1. Пункт 18.1. викласти у новій редакції „Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків – до повного його виконання; 1.2. Додаток №1 „Календарний графік виконання робіт” Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року, що є невід’ємною частиною Договору, викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” та відповідно до кошторисних призначень на 2022 рік Сторони дійшли згоди про внесення змін до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року, а саме пп. 3.2 пункту 3 „Ціна договору” Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року: 3.2. Вартість робіт по даному договору на 2020 рік складає 10 285 276,00 (Десять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят шість грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 3 787 000,00 грн.; в межах Грантових коштів – 6 498 276,00 грн., на 2021 рік складає 41 349 680,00 (Сорок один мільйон триста сорок дев’ять тисяч шістсот вісімдесят грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 19 986 994,00 грн.; в межах Грантових коштів – 21 362 686,00 грн., на 2022 рік складає 30 531 489,20 (Тридцять мільйонів п’ятсот тридцять одна тисяча чотириста вісімдесят дев’ять грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 215 950,00 грн.; в межах Грантових коштів – 30 315 539,20 грн., 42 167 446,80 грн., як кінцевий платіж відповідно до параграфу 15 „Платежі" розділу 3 „Кінцевий балансовий платіж" пп. (іі) та (ііі) Грантового договору № PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00, а саме після оформлення заключного звіту (описової та фінансової частини) та свідоцтва про перевірку витрат усіх бенефіціарів. викласти в наступній редакції: 3.2. Вартість робіт по даному договору на 2020 рік складає 10 285 276,00 (Десять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят шість грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 3 787 000,00 грн.; в межах Грантових коштів – 6 498 276,00 грн., на 2021 рік складає 41 349 680,00 (Сорок один мільйон триста сорок дев’ять тисяч шістсот вісімдесят грн., 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 19 986 994,00 грн.; в межах Грантових коштів – 21 362 686,00 грн., на 2022 рік складає 49 156 989,20 (Сорок дев’ять мільйонів сто п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот вісімдесят дев’ять грн., 20 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 18 841 450,00 грн.; в межах Грантових коштів – 30 315 539,20 грн., 23 541 946,80 грн., як кінцевий платіж відповідно до параграфу 15 „Платежі" розділу 3 „Кінцевий балансовий платіж" пп. (іі) та (ііі) Грантового договору № PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00, а саме після оформлення заключного звіту (описової та фінансової частини) та свідоцтва про перевірку витрат усіх бенефіціарів.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність продовжити термін виконання зобов'язань та термін дії договору.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність зменшити обсяги робіт, які передбачені Договором про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року (далі - Договір), та змінити ціну Договору. Сторони, керуючись п.1 ч.4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції від 17.03.2020, підстава - 530-IX) дійшли взаємної згоди уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року (далі - Договір) про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у новій редакції: «Договірна ціна на момент укладання договору є твердою, визначеною на підставі тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві і становить 108 062 735,00 грн. (Сто вісім мільйонів шістдесят дві тисячі сімсот тридцять п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ». 2. Пункт 3.2. Договору викласти у наступній редакції: «Вартість робіт по даному договору на 2020 рік складає 10 285 276,00 грн. (Десять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят шість гривень 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 3 787 000,00 грн.; в межах Грантових коштів – 6 498 276,00 грн., на 2021 рік складає 41 349 680,00 (Сорок один мільйон триста сорок дев’ять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 19 986 994,00 грн.; в межах Грантових коштів – 21 362 686,00 грн., на 2022 рік складає 28 608 627,00 грн. (Двадцять вісім мільйонів шістсот вісім тисяч шістсот двадцять сім гривень 00 коп.), в тому числі: в межах бюджетного фінансування становить 11 774 524,00 грн.; в межах Грантових коштів – 16 834 103,00 грн.,на 2023 рік складає 27 819 152,00 грн. (Двадцять сім мільйонів вісімсот дев’ятнадцять тисяч сто п’ятдесят дві гривні 00 коп.), в тому числі: в межах бюджетного фінансування 0,00 грн., в межах Грантових коштів – 7 700 000,00 грн. та 20 119 152,00 грн., як кінцевий платіж відповідно до параграфу 15 „Платежіˮ розділу 3 „Кінцевий балансовий платіжˮ пп. (іі) та (ііі) Грантового договору № PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00, а саме після оформлення заключного звіту (описової та фінансової частини) та свідоцтва про перевірку витрат усіх бенефіціарівˮ.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи Розпорядження голови обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 16.03.2023 № 270 "Про внесення змін до обласного бюджету на 2023 рік у межах змін обсягу доходів, видатків та спрямування залишків коштів, що утворилися на 1 січня 2023 року (зі змінами від 03.01.2023 року, 17.01.2023 року, 10.02.2023 року, 16.02.2023 року)", згідно якого департаменту охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації, як головному розпоряднику коштів по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області” виділено додаткові кошти для яких в ДКСУ відкрито окремий розрахунковий рахунок, з метою належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області”, відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік та у зв’язку з відкриттям окремого розрахункового рахунку, за взаємною згодою Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни: 1.1. До пункту 3.2. Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року виклавши його в наступній редакції: „3.2. Вартість робіт по даному договору на 2020 рік складає 10 285 276,00 грн. (Десять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят шість гривень 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 3 787 000,00 грн.; в межах Грантових коштів – 6 498 276,00 грн., на 2021 рік складає 41 349 680,00 (Сорок один мільйон триста сорок дев’ять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 19 986 994,00 грн.; в межах Грантових коштів – 21 362 686,00 грн., на 2022 рік складає 28 608 627,00 грн. (Двадцять вісім мільйонів шістсот вісім тисяч шістсот двадцять сім гривень 00 коп.), в тому числі: в межах бюджетного фінансування становить 11 774 524,00 грн.; в межах Грантових коштів – 16 834 103,00 грн., на 2023 рік складає 27 819 152,00 грн. (Двадцять сім мільйонів вісімсот дев’ятнадцять тисяч сто п’ятдесят дві гривні 00 коп.), в тому числі: в межах бюджетного фінансування становить 13 619 152,00 грн., в межах Грантових коштів – 7 700 000,00 грн. та 6 500 000,00 грн., як кінцевий платіж відповідно до параграфу 15 „Платежіˮ розділу 3 „Кінцевий балансовий платіжˮ пп. (іі) та (ііі) Грантового договору № PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00, а саме після оформлення заключного звіту (описової та фінансової частини) та свідоцтва про перевірку витрат усіх бенефіціарівˮ. 2.2. До розділу 21 Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року «Адреси, реквізити та підписи сторін» виклавши його в наступній редакції: Замовник Департамент охорони здоров’я Закарпатської обласної державної адміністрації Адреса: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4 код ЄДРПОУ 02012852 р/р UA 738201720344201002100018406 р/р UA 308201720344221002300018406 р/р UA 578201720344231002400018406 В ДКСУ в м. Київ МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в частині «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», з урахуванням листа ТОВ „Вельт Капітал” № 265 від 23.06.2023 року щодо обґрунтування обставин, які вплинули на терміни виконання зобов’язань, прохання продовження загального терміну виконання робіт та графіку виконання робіт до 30.09.2023 року, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) сторони дійшли до взаємної згоди та, відповідно до чинного законодавства України, уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року. 1. Сторони, керуючись підпунктом 3 пункту 17.1. Договору погодили продовжити строк виконання зобов’язань та дії Договору № 4/Г від 08 квітня 2020 року та відповідно внести зміни до п.2.1. та п. 18.1. Договору та викласти його у новій редакції: 1.1. «2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт по будівництву протягом 10 днів з моменту підписання Договору і зобов’язується завершити виконання даних робіт до 30.09.2023 року згідно погодженого календарного графіку виконання робіт (додаток №1 до Договору), який є невід’ємною частиною договору». 1.2. «18.1.Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 30.09.2023 року, а в частині розрахунків - до повного його виконання». Додаток №1 „Календарний графік виконання робіт” Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року викласти в новій редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди №11. Календарний графік виконання робіт в новій редакції додається до цієї Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору. 2. Усі інші умови вказаного вище Договору № 4/Г від 08 квітня 2020 року не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в частині «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», з урахуванням листа ТОВ „Вельт Капітал” № 500 від 27.09.2023 року щодо обґрунтування обставин, які вплинули на терміни виконання зобов’язань, прохання продовження загального терміну виконання робіт та графіку виконання робіт, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та з метою належного належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області”, - сторони дійшли до взаємної згоди та, відповідно до чинного законодавства України, уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року про внесення змін до п.2.1., п.18.1. п.3.2 та Додатку 1 Договору 4/Г від 08.04.2020.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в частині «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», з урахуванням листа ТОВ „Вельт Капітал” № 522 від 27.10.2023 року щодо обґрунтування обставин, які вплинули на терміни виконання зобов’язань, прохання продовження загального терміну виконання робіт та графіку виконання робіт до 31.12.2023 року, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та з метою належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області”, - сторони дійшли до взаємної згоди та, відповідно до чинного законодавства України, уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року про наступне: 1. Внести зміни до п.2.1. та п. 18.1. Договору № 4/Г від 08 квітня 2020 року та викласти їх у новій редакції: 1.1. «2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт по будівництву протягом 10 днів з моменту підписання Договору і зобов’язується завершити виконання даних робіт до 31.12.2023 року згідно погодженого календарного графіку виконання робіт (додаток №1 до Договору), який є невід’ємною частиною договору». 1.2. «18.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного його виконання». Додаток №1 „Календарний графік виконання робіт” до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року викласти в новій редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди № 13. Календарний графік виконання робіт в новій редакції додається до цієї Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в частині «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», з урахуванням листа ТОВ „Вельт Капітал” № 177 від 25.12.2023 року щодо обґрунтування обставин, які вплинули на терміни виконання зобов’язань, прохання продовження загального терміну виконання робіт та графіку виконання робіт до 30.06.2024 року, листа ТОВ „Вельт Капітал” № 2945 від 12.12.2023 року про зміни юридичної адреси, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), розпорядження голови обласної державної адміністрації – начальника обласної військової адміністрації від 20.12.2023 № 1190 „Про внесення змін до обласного бюджету на 2023 рік щодо зменшення обсягу доходів і видатків” та з метою належного розрахунку за проведені роботи по об’єкту будівництва „Нове будівництво тублікарні ОКТМО Фтизіатрія в с. Нижня Апша, вул.Черничко, 14, Тячівського району Закарпатської області”, - сторони дійшли до взаємної згоди та, відповідно до чинного законодавства України, уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року про наступне: 1. Сторони, керуючись підпунктами 2, 3 пункту 17.1. Договору погодили продовжити строк виконання зобов’язань та дії Договору № 4/Г від 08 квітня 2020 року та відповідно внести зміни до п.2.1., п.3.2 та п. 18.1. та викласти їх у новій редакції: 1.1. «2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт по будівництву протягом 10 днів з моменту підписання Договору і зобов’язується завершити виконання даних робіт до 30.06.2024 року згідно погодженого календарного графіку виконання робіт (додаток №1 до Договору), який є невід’ємною частиною договору». 1.2. „3.2. Вартість робіт по даному договору на 2020 рік складає 10 285 276,00 грн. (Десять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят шість гривень 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 3 787 000,00 грн.; в межах Грантових коштів – 6 498 276,00 грн., на 2021 рік складає 41 349 680,00 (Сорок один мільйон триста сорок дев’ять тисяч шістсот вісімдесят гривень 00 коп.), в тому числі в межах бюджетного фінансування становить 19 986 994,00 грн.; в межах Грантових коштів – 21 362 686,00 грн., на 2022 рік складає 28 608 627,00 грн. (Двадцять вісім мільйонів шістсот вісім тисяч шістсот двадцять сім гривень 00 коп.), в тому числі: в межах бюджетного фінансування становить 11 774 524,00 грн.; в межах Грантових коштів – 16 834 103,00 грн., на 2023 рік складає 24 819 152,00 грн. (Двадцять чотири мільйони вісімсот дев’ятнадцять тисяч сто п’ятдесят дві гривні 00 коп.), в тому числі: в межах бюджетного фінансування становить 9 478 666,92 грн., в межах Грантових коштів – 8 840 485,08 грн. та 9 500 000,00 грн., як кінцевий платіж відповідно до параграфу 15 „Платежіˮ розділу 3 „Кінцевий балансовий платіжˮ пп. (іі) та (ііі) Грантового договору № PLBU.03.01.00-UA-0010/17-00, а саме після оформлення заключного звіту (описової та фінансової частини) та свідоцтва про перевірку витрат усіх бенефіціарівˮ. 1.3. «18.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 30.06.2024 року, а в частині розрахунків - до повного його виконання». Додаток №1 „Календарний графік виконання робіт” до Договору про закупівлю № 4/Г від 08 квітня 2020 року викласти в новій редакції згідно Додатку №1 до цієї Додаткової угоди № 14. Календарний графік виконання робіт в новій редакції додається до цієї Додаткової угоди і є невід'ємною частиною Договору. 2. Усі інші умови вказаного вище Договору № 4/Г від 08 квітня 2020 року не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, з урахуванням листа ТОВ "Вельт Капітал" №245 від 26.06.2024 року щодо обгрунтування обставин, які вплинули на терміни виконання зобов'язань, прохання продовження загального терміну виконання робіт та графіку виконання робіт до 30.09.2024 року, сторони, керуючись підпунктами 2, з пункут 17.1 Договору дійшли до взаємної згоди та, відповідно до чинного законодавства України,погодили продовження строку виконання зобов'язань та строку дії Договору та відповідно внести зміни до п.2.1, п. 18.1 та додаток № 1 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти у новій редакції та уклали додаткову угоду № 15 до Договору № 4/Г від 08.04.2020 .
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в частині «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням листа ТОВ «Вельт Капітал» № 350 від 27.09.2024 року щодо обґрунтування обставин, які вплинули на терміни виконання зобовʼязань, прохання продовження загального терміну виконання робіт та графіку виконання робіт, листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), - сторони дійшли до взаємної згоди та відповідно до чинного законодавства України, уклали цю додаткову угоду до Договору про закупівлю №4/Г від 08.04.2020 року (далі – Договір) про наступне: 1. Сторони, керуючись підпунктами 2, з пункту 17.1. Договору погодили продовжити строк виконання зобов’язань та дії Договору та відповідно внести зміни до п.2.1., п. 18.1. та викласти їх у новій редакції: 1.1. «2.1. Підрядник розпочинає виконання робіт по будівництву протягом 10 днів з моменту підписання Договору і зобов’язується завершити виконання даних робіт до 31.12.2024 року згідно погодженого календарного графіку виконання робіт (додаток №1 до Договору), який є невід’ємною частиною договору». 1.2. «18.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31.12.2024 року, а в частині розрахунків - до повного його виконання». 2. Внести зміни та викласти в новій редакції Додаток № l «Календарний графік виконання робіт» до Договору. Календарний графік виконання робіт в новій редакції додається до цієї Додаткової угоди і є невідʼємнею частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 4/Г
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML