Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні автобуси
School buses
School buses
Очікувана вартість
48 100 000,00 UAH
UA-2021-03-03-010451-c ● 1f6bd13da43b4a429e24598590d7bf86
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 25927519 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70 |
Контактна особа: |
Марина Ігорівна Гришко +380562338928 torgiosv@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Марина Ігорівна Гришко +38056338928 torgiosv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Education and Science of Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 25927519 |
Contact point: |
Maryna Ihorivna Hryshko +380562338928 torgiosv@ukr.net |
Additional contacts: |
Марина Ігорівна Гришко +38056338928 torgiosv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 48 100 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 березня 2021 16:04 |
Enquiries until: | 26 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 48 100 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Scope of the procurement
Тендерна документація
03 березня 2021 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 16:04 |
Проект договору.doc | |
03 березня 2021 16:04 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-03-010451-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 03 березня 2021 20:02
Contract
Dear Buyer,
We have to clarify Sec. 4.2 of your Contract.
The Section. 23.1 of the Budget Code of Ukraine states: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення."
This means that you do not have the right to make a commitment if you do not have a budget. But in your contract, wording might be interpreted as that you first take the goods, then you might have no obligation to pay if you do not have a budget.
Please add a sentence in your wording, confirming that you are going to sign the contract only upon securing of proper budget financing.
Best regards,
------------------------------
Dear Buyer,
We have to clarify Sec. 4.2 of your Contract.
The Section. 23.1 of the Budget Code of Ukraine states: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення."
This means that you do not have the right to make a commitment if you do not have a budget. But in your contract, wording might be interpreted as that you first take the goods, then you might have no obligation to pay if you do not have a budget.
Please add a sentence in your wording, confirming that you are going to sign the contract only upon securing of proper budget financing.
Best regards,
Розгорнути
Згорнути
We have to clarify Sec. 4.2 of your Contract.
The Section. 23.1 of the Budget Code of Ukraine states: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення."
This means that you do not have the right to make a commitment if you do not have a budget. But in your contract, wording might be interpreted as that you first take the goods, then you might have no obligation to pay if you do not have a budget.
Please add a sentence in your wording, confirming that you are going to sign the contract only upon securing of proper budget financing.
Best regards,
------------------------------
Dear Buyer,
We have to clarify Sec. 4.2 of your Contract.
The Section. 23.1 of the Budget Code of Ukraine states: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення."
This means that you do not have the right to make a commitment if you do not have a budget. But in your contract, wording might be interpreted as that you first take the goods, then you might have no obligation to pay if you do not have a budget.
Please add a sentence in your wording, confirming that you are going to sign the contract only upon securing of proper budget financing.
Best regards,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 17:42
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» єдиною державною (офіційною) мовою в Україні є українська мова.
Для отримання відповіді на Вашу вимогу просимо звернутися державною мовою України або надати переклад вимоги українською мовою.
Для отримання відповіді на Вашу вимогу просимо звернутися державною мовою України або надати переклад вимоги українською мовою.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-03-03-010451-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38293839
Дата подання: 04 березня 2021 11:34
Невідповідність
Шановний Замовник!
Ознайомившись з тендерною документацією закупівлі, нами було виявлено наявність помилок в оформленні вашої тендерної документації, а саме, зазначені не всі відомості згідно ст. 22 та ст. 23 Закону. Також виявлені дискримінаційні положення, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують права інших учасників на участь в даних торгах згідно встановленого Законом порядку. Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, тому вимагаємо, щоб Ви усунули дані порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. У разі невиконання наших вимог, ми будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з тендерною документацією закупівлі, нами було виявлено наявність помилок в оформленні вашої тендерної документації, а саме, зазначені не всі відомості згідно ст. 22 та ст. 23 Закону. Також виявлені дискримінаційні положення, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують права інших учасників на участь в даних торгах згідно встановленого Законом порядку. Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, тому вимагаємо, щоб Ви усунули дані порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. У разі невиконання наших вимог, ми будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 17:43
Для отримання відповіді на Вашу вимогу просимо надати інформацію які саме відомості згідно статей 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначені в тендерній документації на закупівлю шкільних автобусів та які саме вимоги технічного завдання обмежують коло потенційних учасників закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-03-03-010451-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 09 березня 2021 18:38
budget
Dear Buyer, We have to clarify Sec. 4.2 of your Contract. The Section. 23.1 of the Budget Code of Ukraine states: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення." This means that you do not have the right to make a commitment if you do not have a budget. But in your contract, wording might be interpreted as that you first take the goods, then you might have no obligation to pay if you do not have a budget. Please add a sentence in your wording, confirming that you are going to sign the contract only upon securing of proper budget financing. Best regards, ------------------------------ ,
Шановний покупець, ми маємо пояснити розділ. 4.2 Вашого Договору. Розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України зазначено: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету вживаються лише за умови відповідного бюджетного призначення". Це означає, що ви не маєте права взяти на себе зобов’язання, якщо у вас немає бюджету. Але у вашому контракті формулювання може трактуватися як таке, що ви спочатку берете товар, тоді ви можете не мати зобов’язань платити, якщо у вас немає бюджету. Будь ласка, додайте у своєму формулюванні речення, яке підтверджує, що ви збираєтеся підписати контракт лише після забезпечення належного бюджетного фінансування. З повагою, ------------------------------ ,
Розгорнути
Згорнути
Шановний покупець, ми маємо пояснити розділ. 4.2 Вашого Договору. Розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України зазначено: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету вживаються лише за умови відповідного бюджетного призначення". Це означає, що ви не маєте права взяти на себе зобов’язання, якщо у вас немає бюджету. Але у вашому контракті формулювання може трактуватися як таке, що ви спочатку берете товар, тоді ви можете не мати зобов’язань платити, якщо у вас немає бюджету. Будь ласка, додайте у своєму формулюванні речення, яке підтверджує, що ви збираєтеся підписати контракт лише після забезпечення належного бюджетного фінансування. З повагою, ------------------------------ ,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2021 16:35
Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації є бюджетною установою та у своїй діяльності зобов’язаний керуватися Бюджетним кодексом України.
Пунктом 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України передбачено, що бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому
Обов’язковою умовою для укладення договору відповідно до частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України є те, що бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
На підставі вищенаведеного проект договору розроблений у відповідності до чинного законодавства України, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Пунктом 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України передбачено, що бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому
Обов’язковою умовою для укладення договору відповідно до частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України є те, що бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
На підставі вищенаведеного проект договору розроблений у відповідності до чинного законодавства України, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-03-03-010451-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 12 березня 2021 18:12
Your answer
Шановний покупце,
Ми приймаємо вашу відповідь як задовільну: ми розуміємо, що ви збираєтеся підписати контракт, який сам по собі є бюджетним зобов'язанням, на випадок, якщо у вас буде просто бюджетне фінансування.
Потрібна інша, невелика корекція:
Проект контракту в порядку, за винятком:
1. Нерезиденти не надають податкову реєстрацію та податкові накладні. Так само продавець-нерезидент не може надати DDP. Це необхідно підкреслити, щоб уникнути непорозумінь.
DDP - це термін, який застосовується лише до платників ПДВ та інших податків. В Україні - для мешканців. Якщо нерезидент повинен платити ПДВ - він є резидентом. Іноземні / нерезидентні постачальники можуть надавати лише DAP. Те саме стосується податкової накладної - це лише для продавців-резидентів.
Див. Витяг із українського законодавства з поясненнями, а також корисну таблицю фактичної на сьогодні ІНКОТЕРМС 2020. На практиці іноземний постачальник торгує за тендерною ціною DDP, доставляє товари до вас та надає документи на митне оформлення. У нашому випадку це робиться митним брокером в Одеському порту. Покупець платить іноземному постачальнику за вирахуванням сум ПДВ та митних зборів. Ті податки ви сплачуєте самостійно відповідним податковим органам України / митниці, а потім отримуєте податковий кредит у встановлений термін.
Отже, формально, виходячи із чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No. 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам взяти участь у Вашому тендері.
Для відповідності вашого контракту законодавству України ми вимагаємо внести зміни, підтверджуючи наступне:
1. Будь ласка, адаптуйте свій контракт, щоб він застосовувався для продавців-нерезидентів, вставляючи слова "Для резидентів:" та "Для нерезидентів:" у відповідні місця вашого контракту.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Ми приймаємо вашу відповідь як задовільну: ми розуміємо, що ви збираєтеся підписати контракт, який сам по собі є бюджетним зобов'язанням, на випадок, якщо у вас буде просто бюджетне фінансування.
Потрібна інша, невелика корекція:
Проект контракту в порядку, за винятком:
1. Нерезиденти не надають податкову реєстрацію та податкові накладні. Так само продавець-нерезидент не може надати DDP. Це необхідно підкреслити, щоб уникнути непорозумінь.
DDP - це термін, який застосовується лише до платників ПДВ та інших податків. В Україні - для мешканців. Якщо нерезидент повинен платити ПДВ - він є резидентом. Іноземні / нерезидентні постачальники можуть надавати лише DAP. Те саме стосується податкової накладної - це лише для продавців-резидентів.
Див. Витяг із українського законодавства з поясненнями, а також корисну таблицю фактичної на сьогодні ІНКОТЕРМС 2020. На практиці іноземний постачальник торгує за тендерною ціною DDP, доставляє товари до вас та надає документи на митне оформлення. У нашому випадку це робиться митним брокером в Одеському порту. Покупець платить іноземному постачальнику за вирахуванням сум ПДВ та митних зборів. Ті податки ви сплачуєте самостійно відповідним податковим органам України / митниці, а потім отримуєте податковий кредит у встановлений термін.
Отже, формально, виходячи із чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No. 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам взяти участь у Вашому тендері.
Для відповідності вашого контракту законодавству України ми вимагаємо внести зміни, підтверджуючи наступне:
1. Будь ласка, адаптуйте свій контракт, щоб він застосовувався для продавців-нерезидентів, вставляючи слова "Для резидентів:" та "Для нерезидентів:" у відповідні місця вашого контракту.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2021 18:08
Відповідно до частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 5 розділу І тендерної документації учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Пунктом 6 розділу І тендерної документації передбачено, що валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня.
Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована і зазначена у гривнях.
У разі, коли учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник перераховує ціну своєї тендерної пропозиції по наступній формулі:
Ц грн. = Ц дол. (євро) х К,
де Ц грн. - ціна товару в гривнях;
Ц дол. (євро) - ціна товару в доларах США (Євро);
К - офіційний курс гривні до долару США (Євро), встановлений Національним банком України на дату подання тендерних пропозицій.
Крім того, для учасників нерезидентів в тендерній документації передбачена наступна умова: учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані, з перекладом на українську мову.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Окремо повідомляємо, що у разі визначення переможцем тендеру учасника-нерезидента, договір з таким учасником буде укладений у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Пунктом 6 розділу І тендерної документації передбачено, що валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня.
Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована і зазначена у гривнях.
У разі, коли учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник перераховує ціну своєї тендерної пропозиції по наступній формулі:
Ц грн. = Ц дол. (євро) х К,
де Ц грн. - ціна товару в гривнях;
Ц дол. (євро) - ціна товару в доларах США (Євро);
К - офіційний курс гривні до долару США (Євро), встановлений Національним банком України на дату подання тендерних пропозицій.
Крім того, для учасників нерезидентів в тендерній документації передбачена наступна умова: учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані, з перекладом на українську мову.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Окремо повідомляємо, що у разі визначення переможцем тендеру учасника-нерезидента, договір з таким учасником буде укладений у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2021-03-03-010451-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 березня 2021 18:22
Your answer-2
Шановний покупце,
Ви зменшили наш оптимізм. Попит на доставку DDP з-за кордону - вимога неможлива. Отже, це просто усунення іноземних постачальників.
Ми розмовляємо з нашим експедитором в Одесі (велика компанія, яка також має брокерський відділ). Вони також консультувались з іншими митними брокерами. Ніхто навіть не чує, що нерезиденти можуть надавати DDP. Вони здійснюють митне оформлення імпорту, але діють від і від імені одержувача - резидента України.
Теоретично можливо, що:
- ви уповноважуєте брокера;
- ми сплачуємо митницю та ПДВ;
- Ви платите нам повну ціну.
Але я не впевнений, що це юридично правильно. Але я впевнений у наступному:
- у вас немає грошей навіть на ПДВ та митний збір (не кажучи про товари), і ви хочете в кращому випадку перепродати товари або здати їх в банк, отримати позику, а потім заплатити;
- якщо ми сплатимо ПДВ, ви ніколи не отримаєте податковий кредит - це буде подарунок уряду.
Доведіть мені, що я помиляюся.
Дозвольте надати вам зразок контракту від NaftoGaz, який професійно складений і не викликає жодних питань. Оскільки він був опублікований і не має позначення власності - ним може користуватися кожен.
Все вищезазначене має сенс, якщо ви справді також шукаєте імпортні товари. Якщо у вас є лише заздалегідь встановлене внутрішнє джерело, наші зусилля налагодити стосунки - це "дзвінок у пустелі". Дозвольте мені зрозуміти вищесказане, щоб уникнути подальшої втрати часу.
З повагою,
------------------------
Dear Buyer,
You reduced our optimism. Demand of DDP delivery from foreign suppler is a demand for impossible. So, it is simply eliminating foreign suppliers.
We talk with our forwarder in Odessa (big company, which has also brokerage department). They also consulted with other customs brokers. Nobody even hear that non-resident can supply DDP. They are making import customs clearance, but acting for and on behalf of consignee - resident of Ukraine.
Theoretically it might be possible that:
- you authorize broker;
- we pay customs and VAT;
- you pay us full price.
But I am not sure that it is correct legally. But what I am quite sure is:
- you have no money even for VAT and customs duty (not saying about goods) and want at best to resell goods or pledge them to the bank, get a loan, then to pay;
- if we pay VAT, you will never receive tax credit - it will be a gift to the Government.
Prove me that I am wrong.
Let me provide you a sample of contract by NaftoGaz, which is professionally made and calling no questions at all. As it was published and has no property mark - it can be used by everybody.
All above has sense if you really looking for imported goods as well. If you just have pre-set domestic source, our efforts to establish relations is a "call in desert". Let me understand the above to avoid further time wasting.
Respectfully,
Розгорнути
Згорнути
Ви зменшили наш оптимізм. Попит на доставку DDP з-за кордону - вимога неможлива. Отже, це просто усунення іноземних постачальників.
Ми розмовляємо з нашим експедитором в Одесі (велика компанія, яка також має брокерський відділ). Вони також консультувались з іншими митними брокерами. Ніхто навіть не чує, що нерезиденти можуть надавати DDP. Вони здійснюють митне оформлення імпорту, але діють від і від імені одержувача - резидента України.
Теоретично можливо, що:
- ви уповноважуєте брокера;
- ми сплачуємо митницю та ПДВ;
- Ви платите нам повну ціну.
Але я не впевнений, що це юридично правильно. Але я впевнений у наступному:
- у вас немає грошей навіть на ПДВ та митний збір (не кажучи про товари), і ви хочете в кращому випадку перепродати товари або здати їх в банк, отримати позику, а потім заплатити;
- якщо ми сплатимо ПДВ, ви ніколи не отримаєте податковий кредит - це буде подарунок уряду.
Доведіть мені, що я помиляюся.
Дозвольте надати вам зразок контракту від NaftoGaz, який професійно складений і не викликає жодних питань. Оскільки він був опублікований і не має позначення власності - ним може користуватися кожен.
Все вищезазначене має сенс, якщо ви справді також шукаєте імпортні товари. Якщо у вас є лише заздалегідь встановлене внутрішнє джерело, наші зусилля налагодити стосунки - це "дзвінок у пустелі". Дозвольте мені зрозуміти вищесказане, щоб уникнути подальшої втрати часу.
З повагою,
------------------------
Dear Buyer,
You reduced our optimism. Demand of DDP delivery from foreign suppler is a demand for impossible. So, it is simply eliminating foreign suppliers.
We talk with our forwarder in Odessa (big company, which has also brokerage department). They also consulted with other customs brokers. Nobody even hear that non-resident can supply DDP. They are making import customs clearance, but acting for and on behalf of consignee - resident of Ukraine.
Theoretically it might be possible that:
- you authorize broker;
- we pay customs and VAT;
- you pay us full price.
But I am not sure that it is correct legally. But what I am quite sure is:
- you have no money even for VAT and customs duty (not saying about goods) and want at best to resell goods or pledge them to the bank, get a loan, then to pay;
- if we pay VAT, you will never receive tax credit - it will be a gift to the Government.
Prove me that I am wrong.
Let me provide you a sample of contract by NaftoGaz, which is professionally made and calling no questions at all. As it was published and has no property mark - it can be used by everybody.
All above has sense if you really looking for imported goods as well. If you just have pre-set domestic source, our efforts to establish relations is a "call in desert". Let me understand the above to avoid further time wasting.
Respectfully,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2021 16:52
Відповідно до пункту 1 розділу V тендерної документації до вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі транспортні витрати (зазначаються на умовах доставки шкільного автобусу до місця призначення), завантаження та розвантаження (у разі необхідності), прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно надання запропонованого товару.
26 шкільних автобусів повинні бути поставлені до 01.06.2020 на адресу: вул. Володимира Антоновича, 70, м. Дніпро, 49006.
У разі визначення переможцем тендеру учасника-нерезидента, договір з таким учасником буде укладений у відповідності до вимог чинного законодавства України.
26 шкільних автобусів повинні бути поставлені до 01.06.2020 на адресу: вул. Володимира Антоновича, 70, м. Дніпро, 49006.
У разі визначення переможцем тендеру учасника-нерезидента, договір з таким учасником буде укладений у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2021-03-03-010451-c.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 22 березня 2021 20:47
your answer-3
Шановний покупце,
Ви задовольняєте наші вимоги, але написали "відхилено". Я думаю, ви точно не розумієте терміни ІНКОТЕРМС. Для полегшення роботи я прикріплюю корисну схему стін. Звичайно, ми доставляємо на місце за власний кошт і страхуємо всі ризики - це термін DAP. Але іноземний постачальник не може здійснити митне оформлення - DDP. НЕ МОЖЕ. Це не законно і технічно неможливо. Наш брокер підготує митні документи, але митне оформлення здійснюватимете ви як резидент України та одержувач. ЦЕ ЗАКОН ... Dura Lex, sed Lex. Ви просто заплатите нам менше за ПДВ та митний збір, який ви заплатите митниці. Тоді у вас буде податковий кредит з ПДВ.
Я також додаю як зразок професійно складеного контракту NaftoGaz, де цей пункт чітко описаний.
У будь-якому випадку, ми розпочали переговори з кількома виробниками.
З повагою,
-------------------------------------------
Dear Buyer,
You satisfy our requirement, but wrote "declined". I guess that you do not exactly understand a terms of INCOTERMS. For easier work I attach useful wallchart. Of course we deliver to the place at own cost and insure all risks - it is a term DAP. But foreign vendor cannot make customs clearance - DDP. CANNOT. It is not legal and technically impossible. Our broker will prepare customs documents, but customs clearance shall be made by you as resident of Ukraine and consignee. THAT'S A LAW... Dura Lex, sed Lex. You will simply pay us less for VAT and customs duty, which you will pay to customs. Then you will have VAT tax credit.
I also attach as a sample professionally made contract of NaftoGaz, where this point is clearly described.
Anyway, we started negotiations with several manufacturers.
Best regards,
-------------------------------------------
Розгорнути
Згорнути
Ви задовольняєте наші вимоги, але написали "відхилено". Я думаю, ви точно не розумієте терміни ІНКОТЕРМС. Для полегшення роботи я прикріплюю корисну схему стін. Звичайно, ми доставляємо на місце за власний кошт і страхуємо всі ризики - це термін DAP. Але іноземний постачальник не може здійснити митне оформлення - DDP. НЕ МОЖЕ. Це не законно і технічно неможливо. Наш брокер підготує митні документи, але митне оформлення здійснюватимете ви як резидент України та одержувач. ЦЕ ЗАКОН ... Dura Lex, sed Lex. Ви просто заплатите нам менше за ПДВ та митний збір, який ви заплатите митниці. Тоді у вас буде податковий кредит з ПДВ.
Я також додаю як зразок професійно складеного контракту NaftoGaz, де цей пункт чітко описаний.
У будь-якому випадку, ми розпочали переговори з кількома виробниками.
З повагою,
-------------------------------------------
Dear Buyer,
You satisfy our requirement, but wrote "declined". I guess that you do not exactly understand a terms of INCOTERMS. For easier work I attach useful wallchart. Of course we deliver to the place at own cost and insure all risks - it is a term DAP. But foreign vendor cannot make customs clearance - DDP. CANNOT. It is not legal and technically impossible. Our broker will prepare customs documents, but customs clearance shall be made by you as resident of Ukraine and consignee. THAT'S A LAW... Dura Lex, sed Lex. You will simply pay us less for VAT and customs duty, which you will pay to customs. Then you will have VAT tax credit.
I also attach as a sample professionally made contract of NaftoGaz, where this point is clearly described.
Anyway, we started negotiations with several manufacturers.
Best regards,
-------------------------------------------
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2021 16:24
Шановний запитувач!
Вкотре повідомляємо, що у разі визначення переможцем тендеру учасника-нерезидента, договір з таким учасником буде укладений у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Вкотре повідомляємо, що у разі визначення переможцем тендеру учасника-нерезидента, договір з таким учасником буде укладений у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2021-03-03-010451-c.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР", Код ЄДРПОУ:43304758
Дата подання: 07 квітня 2021 11:32
Не правомірне відхилення пропозиції
В складі пропозиції присутній наказ про відповідальну особу з антикорупційної програми. Файл "Антикорупційна програма та наказ" ст.20. В разі не задоволення даної вимоги, ми будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного Комітету України. Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2021 12:57
Відповідно до пункту 6 додатку 2 тендерної документації учасники повинні надати копію Антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Окремо звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації не передбачалося надання наказу про затвердження антикорупційної програми.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮМІКАР» наданий файл «Антикорупційна програма та наказ.pdf», в якому міститься наказ від 29.11.2019 № 9 «Про затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар», яким затверджена антикорупційна програма ТОВ «Люмікар». При цьому, інформація про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ТОВ «Люмікар» в зазначеному наказі відсутня.
Також інформація про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ТОВ «Люмікар» відсутня в інших документах тендерної пропозиції учасника.
Таким чином, учасником не дотримано вимоги тендерної документації в частині надання наказу саме про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Окремо звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації не передбачалося надання наказу про затвердження антикорупційної програми.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮМІКАР» наданий файл «Антикорупційна програма та наказ.pdf», в якому міститься наказ від 29.11.2019 № 9 «Про затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар», яким затверджена антикорупційна програма ТОВ «Люмікар». При цьому, інформація про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ТОВ «Люмікар» в зазначеному наказі відсутня.
Також інформація про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ТОВ «Люмікар» відсутня в інших документах тендерної пропозиції учасника.
Таким чином, учасником не дотримано вимоги тендерної документації в частині надання наказу саме про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Номер вимоги: UA-2021-03-03-010451-c.a9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР", Код ЄДРПОУ:43304758
Дата подання: 07 квітня 2021 13:10
наказ
В наказі зазначено "Контроль за виконанням наказу залишаю за собою", Також хочемо зазначити, що в тендерній документації відсутні вимоги, щодо оформлення наказу, а також зразок наказу. Законом або іншим нормативнив актом не зазначено вимог, щодо оформлення наказу по підприємству.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2021 13:36
В наказі від 29.11.2019 № 9 «Про затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар» зазначено, що директор ТОВ «Люмікар» О.С.Генін залишає за собою контроль за виконанням цього наказу.
Оскільки єдиним пунктом вищенаведеного наказу є затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар», то відповідно директор ТОВ «Люмікар» О.С.Генін залишає за собою контроль виключно за затвердженням антикорупційної програми ТОВ «Люмікар».
При цьому повідомляємо, якщо учасник ТОВ «Люмікар» вважаєте, що його тендерна пропозиція відхилена безпідставно, він може звернутися до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Оскільки єдиним пунктом вищенаведеного наказу є затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар», то відповідно директор ТОВ «Люмікар» О.С.Генін залишає за собою контроль виключно за затвердженням антикорупційної програми ТОВ «Люмікар».
При цьому повідомляємо, якщо учасник ТОВ «Люмікар» вважаєте, що його тендерна пропозиція відхилена безпідставно, він може звернутися до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2021-03-03-010451-c.a10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР", Код ЄДРПОУ:43304758
Дата подання: 07 квітня 2021 13:28
Не правомірне відхилення
Хочемо зазначити, що згідно ст. 17 пункту 10 ч.1 Закон України про публічні закупівлі та згідно вимог тендерної документації, де зазначено "10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);".
Відхилення нашої пропозиції є не правомірною, тому що Антикорупційна програма присутня та наказ в складі тендерної пропозиції в якому сказано, що за виконання відповідає директор ТОВ "Люмікар".
Розгорнути
Згорнути
Відхилення нашої пропозиції є не правомірною, тому що Антикорупційна програма присутня та наказ в складі тендерної пропозиції в якому сказано, що за виконання відповідає директор ТОВ "Люмікар".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2021 13:36
В наказі від 29.11.2019 № 9 «Про затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар» зазначено, що директор ТОВ «Люмікар» О.С.Генін залишає за собою контроль за виконанням цього наказу.
Оскільки єдиним пунктом вищенаведеного наказу є затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар», то відповідно директор ТОВ «Люмікар» О.С.Генін залишає за собою контроль виключно за затвердженням антикорупційної програми ТОВ «Люмікар».
При цьому повідомляємо, якщо учасник ТОВ «Люмікар» вважаєте, що його тендерна пропозиція відхилена безпідставно, він може звернутися до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Оскільки єдиним пунктом вищенаведеного наказу є затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар», то відповідно директор ТОВ «Люмікар» О.С.Генін залишає за собою контроль виключно за затвердженням антикорупційної програми ТОВ «Люмікар».
При цьому повідомляємо, якщо учасник ТОВ «Люмікар» вважаєте, що його тендерна пропозиція відхилена безпідставно, він може звернутися до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2021-03-03-010451-c.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР", Код ЄДРПОУ:43304758
Дата подання: 07 квітня 2021 11:36
відхилення пропозиції з порушенням Закону
В складі пропозиції присутній наказ про відповідальну особу з антикорупційної програми. Файл "Антикорупційна програма та наказ" ст.20. В разі не задоволення даної вимоги, ми будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного Комітету України. Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2021 12:58
Відповідно до пункту 6 додатку 2 тендерної документації учасники повинні надати копію Антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Окремо звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації не передбачалося надання наказу про затвердження антикорупційної програми.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮМІКАР» наданий файл «Антикорупційна програма та наказ.pdf», в якому міститься наказ від 29.11.2019 № 9 «Про затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар», яким затверджена антикорупційна програма ТОВ «Люмікар». При цьому, інформація про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ТОВ «Люмікар» в зазначеному наказі відсутня.
Також інформація про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ТОВ «Люмікар» відсутня в інших документах тендерної пропозиції учасника.
Таким чином, учасником не дотримано вимоги тендерної документації в частині надання наказу саме про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Окремо звертаємо увагу, що вимогами тендерної документації не передбачалося надання наказу про затвердження антикорупційної програми.
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЮМІКАР» наданий файл «Антикорупційна програма та наказ.pdf», в якому міститься наказ від 29.11.2019 № 9 «Про затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар», яким затверджена антикорупційна програма ТОВ «Люмікар». При цьому, інформація про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ТОВ «Люмікар» в зазначеному наказі відсутня.
Також інформація про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ТОВ «Люмікар» відсутня в інших документах тендерної пропозиції учасника.
Таким чином, учасником не дотримано вимоги тендерної документації в частині надання наказу саме про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Номер вимоги: UA-2021-03-03-010451-c.a11
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР", Код ЄДРПОУ:43304758
Дата подання: 07 квітня 2021 13:29
Не правомірне відхилення
Хочемо зазначити, що згідно ст. 17 пункту 10 ч.1 Закон України про публічні закупівлі та згідно вимог тендерної документації, де зазначено "10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);". Відхилення нашої пропозиції є не правомірною, тому що Антикорупційна програма присутня та наказ в складі тендерної пропозиції в якому сказано, що за виконання відповідає директор ТОВ "Люмікар".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2021 13:37
В наказі від 29.11.2019 № 9 «Про затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар» зазначено, що директор ТОВ «Люмікар» О.С.Генін залишає за собою контроль за виконанням цього наказу.
Оскільки єдиним пунктом вищенаведеного наказу є затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар», то відповідно директор ТОВ «Люмікар» О.С.Генін залишає за собою контроль виключно за затвердженням антикорупційної програми ТОВ «Люмікар».
При цьому повідомляємо, якщо учасник ТОВ «Люмікар» вважаєте, що його тендерна пропозиція відхилена безпідставно, він може звернутися до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Оскільки єдиним пунктом вищенаведеного наказу є затвердження антикорупційної програми ТОВ «Люмікар», то відповідно директор ТОВ «Люмікар» О.С.Генін залишає за собою контроль виключно за затвердженням антикорупційної програми ТОВ «Люмікар».
При цьому повідомляємо, якщо учасник ТОВ «Люмікар» вважаєте, що його тендерна пропозиція відхилена безпідставно, він може звернутися до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Шкільні автобуси |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 46 250 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Title: School buses
Current status: Complete
Estimated total value: 46 250 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 300 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 13 квітня 2021 12:18
Auction planned date: 13 квітня 2021 12:18
Закінчення: 13 квітня 2021 12:39
Позиції
25 од
Шкільні автобуси
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Дата доставки:
01 червня 2021
School buses
CPV: 34120000-4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 квітня 2021
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 25927519 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ДП "АСЗ № 1" АТ "АК "Богдан Моторс" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
41 197 500,00
UAH з ПДВ
|
41 197 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" |
46 250 000,00
UAH з ПДВ
|
46 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" #34248190 |
Переможець |
41 197 500,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2021 11:53
|
Дод.угода 1 Лот 1.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2021 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 11:34
|
Договір Лот 1.pdf | укладений |
26 квітня 2021 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в інформації про Замовника у преамбулі Договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |