Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП «Новгород-Сіверська ЦРЛ» за адресою: Чернігівська область, місто Новгород-Сіверський, вулиця Шевченка, 17 (45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
6 559 545,00 UAH
UA-2020-06-02-002016-a 1f68710b20e54d74a0d86a3e4f0ad045
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заліська Людмила Володимирівна

+380465821691 nsivcrl@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Новгород-Сіверська центральна районна лікарня імені І.В.Буяльського" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02006403
Місцезнаходження: 16000, Україна , Чернігівська обл., Новгород-Сіверський, вул. Шевченко, 17
Контактна особа: Заліська Людмила Володимирівна
+380465821691
nsivcrl@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 14:13
Очікувана вартість: 6 559 545,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1.Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Новгород-Сіверська центральна районна лікарня імені І.В. Буяльського" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області 1.1.Місцезнаходження замовника: 16000, Чернігівська обл., місто Новгород-Сіверський, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 17 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02006403 1.3. Категорія замовника: 3 - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону ,Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП «Новгород-Сіверська ЦРЛ» за адресою: Чернігівська область, місто Новгород-Сіверський, вулиця Шевченка, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, місто Новгород-Сіверський, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 7 робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) та в межах бюджетних призначень, та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 14:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:59
ЗМIНИ_до_ТД.doc
05 червня 2020 13:59
_Додаток_2__нова_редакцiя.doc
02 червня 2020 16:57
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
02 червня 2020 16:57
Додаток_3_проект_договора окончат.doc
02 червня 2020 16:57
Додаток_1.doc
02 червня 2020 16:57
Тендерна_документацiя.doc
05 червня 2020 14:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 17:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:59
ЗМIНИ_до_ТД.doc
05 червня 2020 13:59
_Додаток_2__нова_редакцiя.doc
02 червня 2020 16:57
Додаток_2_тех вим.doc
02 червня 2020 16:57
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
02 червня 2020 16:57
Додаток_3_проект_договора окончат.doc
02 червня 2020 16:57
Додаток_1.doc
02 червня 2020 16:57
Тендерна_документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання з приводу уточнення предмету закупівлі.
Дата подання: 03 червня 2020 09:59
Дата відповіді: 03 червня 2020 12:20
Скажіть, будьласка , предметом закупівлі (проекту договору про закупівлю) є роботи виконавця з придбання та установлення обляднання, визначеного технічним завданням чи лише роботи з установлення вказаного обладнання.
Відповідь: Відповідно проектно-кошторисної документації придбання обладнання та його установлення
Звіт про виконання аналогічного Договору
Дата подання: 03 червня 2020 13:51
Дата відповіді: 05 червня 2020 12:01
П.п. 3.2. п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку №1 до ТД передбачено, що 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), - копія форми КБ-3 на повне виконання робіт або декларації про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації; - звіт про виконання договору***, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Звіт про виконання договору, оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Роз’ясніть яким чином Учасник повинен надати звіт про виконання договору, якщо його розміщення здійснює Замовник і дана інформація перебуває у вільному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у зв’язку з чим дану інформацію може самостійно перевірити Тендерний комітет.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації відсутня вимога щодо надання інформації від Учасників стосовно їх участі в інших процедурах інших Замовників. Відповідно, Учасник не надає Ідентифікатор закупівлі, за яким підписано його Договір, а Замовник, в свою чергу не має можливості здійснити пошук інформації (про зазначений Договір), що перебуває у вільному доступі. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та на авторизованих електронних майданчиках відсутні сервіси пошуку за реквізитами Договору. Враховуючи зазначене вище, Учасник, самостійно додає до власної пропозиції, «Звіт про виконання договору», що сформував та оприлюднив його контрагент за їх спільним, виконаним Договором.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому Замовник самостійно визначає перелік документів для підтвердження обраних критеріїв. Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції сканкопії Звіту про виконання договору не є дискримінаційною.
Звертаємо Вашу увагу, що «Звіт про виконання договору» надається лише для договорів, укладених відповідно до Закону, зазначений звіт підтверджує виконання сторін усіх зобов’язань за всіма пунктами договору. Відсутність зазначеного звіту за Вашим договором (у разі його підписання за результатами проведеної процедури) у системі обумовлена лише невиконанням договору в повному обсязі або його розірванням.
Замовник дійсно має можливість перевірити в період розгляду пропозиції Учасника достовірність наданої з цього питання інформації.
Лист відгук без суми договору
Дата подання: 03 червня 2020 13:55
Дата відповіді: 05 червня 2020 12:02
Надайте будь-ласка роз'яснення, якщо у Листі-відгуку не буде зазначена суму Договора, але дана інформація буде підтверджуватися наданим Договором та довідками про вартість виконаних робі, то чи буде це порушенням вимог Тендерної документації та підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника
Відповідь: Відповідно до пункті 3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації:
Лист – відгук від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). Лист – відгук повинен свідчить про належне, своєчасне та добросовісне виконання зобов’язань учасника по даному договору та містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень.
Крім того Відповідно до Розділу 5. (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться:
 орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
 зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
 інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Тобто, відсутність у Листі-відгуку інформації щодо номеру, дати та суми договору(рів) неможливо віднести до формальних (несуттєвих) помилок Учасника.
Працівники за ЦПХ
Дата подання: 03 червня 2020 13:57
Дата відповіді: 05 червня 2020 12:03
Надайте будь ласка роз'яснення. Чи буде вважатися належним підтвердженням наявності працівників Договора ЦПХ на виконання певних видів будівельних робіт?
Відповідь: У ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначається:
Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками:
– копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника торгів), або копії наказів, або копії трудових угод / договорів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Трудові відносини в Україні регулюються Кодексом законів про працю. Він поширюється на всі підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, виду діяльності, галузевої приналежності, а також на осіб, які працюють за трудовими договорами у фізичних осіб суб’єктів підприємницької діяльності. Трудовий договір – це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівнику заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін (ст. 21 КЗпП України). Трудовий договір може бути безстроковим, що укладається на невизначений строк, та строковим, що укладається на визначений строк, встановлений за погодженням сторін або на час виконання певної роботи. Строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами.
Трудові відносини між громадянином, який наймається на роботу та роботодавцем (юридичною або фізичною особою — підприємцем) оформлюються в письмовій формі. Роботодавець не має права допускати працівника до роботи без оформлення трудових відносин, але слід зауважити, що таке оформлення буде вважатися проведеним за умови додержання наступних дій:
по-перше, роботодавець складає трудовий договір у формі наказу (розпорядження) про прийняття на роботу/призначення на посаду, а фізичні особи — підприємці можуть керуватися формою трудового договору, затвердженою наказом Мінпраці «Про затвердження Форми трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, та Порядку реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю» від 08.06.2001 № 260;
по-друге, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором, роботодавець зобов’язаний подати повідомлення про прийняття працівника на роботу (за встановленою формою), до територіального органу Державної фіскальної служби за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, відповідно до постанови Кабінету Міністрів «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 № 413. Перед допуском працівників до роботи роботодавець повинен провести оформлення трудових відносин з додержанням вимог статті 24 КЗпП України.
З огляду на вищевикладене, договори ЦПХ не підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Субпірядники
Дата подання: 03 червня 2020 14:17
Дата відповіді: 05 червня 2020 12:04
Якщо учасник планує залучати субпідрядника в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю., то яку довідку та документи потрібно надати в такому разі?
Відповідь: Якщо учасник планує залучати субпідрядника в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю доцільно надати таку інформацію у відповідності до пункті 8 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації із зазначенням такого обсягу.
Якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі, в якому потрібно зазначити: субпідрядні організації залучатися не будуть.
щодо класу наслідків (відповідальності)
Дата подання: 04 червня 2020 13:13
Дата відповіді: 05 червня 2020 08:58
Уточніть клас наслідків (відповідальності) об'єкту будівництва так, як в тендерній пропозиції вказано СС1, а в технічному завданні до предмету закупівлі СС2. Який вважати вірним? Для підтвердження прошу додати розрахунок.
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) об'єкту будівництва СС2
Щодо класу наслідків
Дата подання: 05 червня 2020 12:44
Дата відповіді: 05 червня 2020 13:18
Просимо надати роз’яснення , щодо класу наслідків об’єкту будівництва. В тендерній документації вказаний клас наслідків СС1 в Технічному завданні СС2 (Додаток 2 до тендерної документації). Який клас наслідків вважати вірним? Від цього залежить визначення розміру кошторисного прибутку.
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) об'єкту будівництва СС1. У Додаток 2 до тендерної документації будуть внесені зміни.
Аналогічний Договір
Дата подання: 05 червня 2020 13:01
Дата відповіді: 05 червня 2020 15:57
Якщо на підтвердження договору Учасник надає договір субпідряду, то ким потрібно, то за підписом кого необхідно надати лист-відгук Замовника робіт або Генпідрядника?
Відповідь: Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на виконання робіт, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з реконструкції будівель.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору),
- копія форми КБ-3 на повне виконання робіт або декларації про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації;
- звіт про виконання договору***, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
- Лист – відгук**** від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон): Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Разом з тим, Законом не надано можливості Учаснику для підтвердження своєї відповідності такому критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Аналогічний Договір
Дата подання: 05 червня 2020 13:07
Дата відповіді: 05 червня 2020 15:58
Якщо на підтвердження договору Учасник надає договір субпідряду, то за підписом кого необхідно надати лист-відгук Замовника робіт або Генпідрядника?
Відповідь: Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на виконання робіт, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з реконструкції будівель.
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору),
- копія форми КБ-3 на повне виконання робіт або декларації про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації;
- звіт про виконання договору***, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
- Лист – відгук**** від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці
Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон): Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Разом з тим, Законом не надано можливості Учаснику для підтвердження своєї відповідності такому критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Аналогічний договір
Дата подання: 05 червня 2020 20:53
Дата відповіді: 05 червня 2020 22:26
Замовник не зрозумів суті питання. Учасник буде надавати аналогічний договір згідно якого він виконував роботи не як генпідрядник , а як субпідрядник. Учасник не буде надавати договір субпідрядника, а надасть свій договір субпідряду. Тому просимо чи буде відповідати даний договір вимогам тендерної документації, якщо ні то на підставі яких законодавчих актів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник може надати свій договір субпідряду у разі його відповідності вимогам тендерної документації щодо підтвердження критерію "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-002016-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", Код ЄДРПОУ:41310760
Дата подання: 03 червня 2020 13:41
Предмет аналогічного Договору
П.п. 3.1. п. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку №1 до ТД передбачено, що Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на виконання робіт, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з реконструкції будівель.
Звертаю увагу членів тендерного комітету на наступне.
У відповідності до розділу 3 “ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ” ДБН А.3.1-5:2016 “ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА” п.3.2.3 будівельні роботи - процес зведення нових, реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення об'єктів будівництва.
Згідно пункт 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 “СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ
ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО”, відповідно до якого:
Будівництво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт.
Проектом договору (Додаток №6 до ТД) визначено, що договір, що буде укладатися за результатами процедур закупівлі, є ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ про закупівлю робіт за державні кошти.
Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Обмеження щодо предмету аналогічного договору -реконструкція, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та можуть містити ознаки корупційної складової з метою визначення “потрібного” Переможця та є незаконними, оскільки є абсолютно не обгрунтованими та дискримінаційними. Так в процедурі закупівлі не зможуть взяти участь Учасники, що мають успішний досвід виконання нового будівництво або капітального ремонту, в тому числі заходів охорони здоров’я..
Таким чином вважаємо, що аналогічним договором за предметом є договір не тільки з реконструкції, але і з нового будівництва та капітального ремонту.
Просимо скасувати Тендерний комітет дискримінаційні вимоги щодо встановлення предметом аналогічного договору лише договір з реконструкції, внести відповідні зміни до тендерної документації, зазначивши предметом аналогічного договору – нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкція.
У випадку незадоволення даної скарги ми будемо вимушені звертатися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2020 12:59
Розглянувши вимогу від 03.06.2020, 13:41. ID: UA-2020-06-02-002016-A.B1 повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому Замовник самостійно визначає перелік документів для підтвердження обраних критеріїв з урахуванням специфіки предмета закупівлі.
Предмет закупівлі за процедурою відкриті торги визначено замовником відповідно до вимог Закону (п. 22 ч.1 статті 1 Закону) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТ від 17.03.2016 № 454, а саме: Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП «Новгород-Сіверська ЦРЛ» за адресою: Чернігівська область, місто Новгород-Сіверський, вулиця Шевченка, 17 (45454000-4 Реконструкція).
Відповідно до частини ІІІ Визначення предмета закупівлі робіт наказу МЕРТ від 17.03.2016 № 454:
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293,... із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
У даному випадку замовник проводить закупівлю робіт саме з реконструкції, що визначено проектною документацією на об’єкт будівництва, яка пройшла державну експертизу, відповідно предмет закупівлі для підтвердження виконання аналогічного договору також обрано як реконструкція
Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об’єктів соціальної сфери до об’єктів реконструкції та капітального ремонту» роз’яснює, що у разі, коли планується зміна геометричних параметрів об’єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію. Згідно з ДБН А.2.2-3:2014 Проектна документація для будівництва: - реконструкція – перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об’єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко – економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об’єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності). - капітальний ремонт — це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території. - нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва. Аналіз наведених визначень дає підстави стверджувати, що вони не є тотожними (аналогічними) за своєю суттю. Так, обсяги робіт, складність та масштабність їх виконання при реконструкції, є більш значними, у порівнянні з тими, які виконуються при виконанні капітального ремонту. Зокрема у процесі реконструкції відбувається зміна основних техніко-економічних показників та забезпечується удосконалення виробництва, чого не передбачають роботи з капітального ремонту. Відрізняється суть робіт з реконструкції і від специфіки нового будівництва, коли об’єкт фактично ще не вводився в експлуатацію; натомість реконструкція передбачає роботи на об’єкті, який введено в експлуатацію. Для успішного проведення саме реконструкції, враховуючи складність та специфіку виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація. Зважаючи на вищевикладене, у даній закупівлі цілком обґрунтованим є те, що аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому предмету закупівлі (а саме реконструкція).
Якщо проаналізувати практику рішень АМКУ, то в більшості з них скаржники ставили питання щодо незаконності внесення до вимог аналогічності умов щодо певного строку дії договору, конкретних контрагентів, умов щодо порядку прийняття виконаних робіт, бюджетного фінансування, тощо. Більшість рішень АМКУ (наприклад, №9941-р/пк-пз від 26.09.2018) ґрунтується на тому, чи довів та документально підтвердив замовник необхідність встановлення такої вимоги, чи ні. У разі, якщо замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу. Звертаємо увагу, що у рішенні АМКУ №4773-р/пк-пз від 12.03.2020, на яке посилається Учасник, розглядалося питання відповідності вимог замовника не лише в частині визначення конкретного предмету (реконструкції) але і встановлення у документації додаткових вимог до аналогічного договору (термін його укладання тощо) і колегією було зроблено загальний висновок про дискримінаційність встановлених вимог. Тобто обставини, викладені у вказаному рішенні, не в повній мірі відповідають обставинам, які мають місце по даній процедурі закупівлі. Зважаючи на це, посилання Учасника саме на дане рішення як на загальноприйняту практику АМКУ з питання встановлення відповідності вимоги, що аналогічний договір має відповідати предмету закупівлі, є не зовсім обґрунтованим.
Зважаючи на вищевикладене, в даному випадку вимога замовника щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом «реконструкція» є цілком обґрунтованою та не порушує принцип недискримінації та добросовісної конкуренції серед учасників.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-22-000012 ● fbff85e364064772960c87ad32c04225
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021 10:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2021 Одеса № 43

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021.

В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
19 UA-2020-06-02-002016-a 02.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Рембуд-2603" 5 730 347,45
UAH з ПДВ
5 535 246,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 6 016 991,01
UAH з ПДВ
5 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СЕМИДАР 5 994 971,22
UAH з ПДВ
5 994 971,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нормаль-Україна 6 526 843,20
UAH з ПДВ
6 461 343,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 13:51
Електронний підпис
03 липня 2020 13:50
7. Календарний графік.pdf
03 липня 2020 13:50
4. Локальні кошториси.pdf
26 червня 2020 10:15
Електронний підпис
18 червня 2020 17:01
Електронний підпис
18 червня 2020 16:59
22. Інші документи.pdf
18 червня 2020 16:59
19. Витяг ПДВ.PDF
18 червня 2020 16:59
18. Статут.PDF
18 червня 2020 16:59
15. Календарний графік.pdf
18 червня 2020 16:59
14. ДОЗВІЛ+декларація.pdf
18 червня 2020 16:59
12.3 Локальні кошториси.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 21:14
Електронний підпис
18 червня 2020 21:06
Сертифікат ISO 9001 англ.pdf
18 червня 2020 21:06
Сертифікат ISO 9001 росій.pdf
18 червня 2020 21:06
Сертифікат ISO 9001 укр.pdf
18 червня 2020 21:06
витяг ПДВ.pdf
18 червня 2020 21:06
Відомості статистика.pdf
18 червня 2020 20:57
дозвола Інекс Реал.pdf
18 червня 2020 20:56
38.rar
18 червня 2020 20:52
Локальні кошториси.pdf
18 червня 2020 20:48
Пояснювальна записка.pdf
18 червня 2020 20:48
Договірна ціна.pdf
18 червня 2020 20:46
ліцензія ІНЕКС РЕАЛ.pdf
18 червня 2020 20:46
Документ_ЄДР_1006702538.zip
18 червня 2020 20:42
Опис Кінцевий власник.pdf
18 червня 2020 20:42
статут Інекс Реал.pdf
18 червня 2020 20:42
паспорт Гаман.pdf
18 червня 2020 20:38
Довідка Банкрутство.pdf
18 червня 2020 20:38
Dovidka_20167570900570717954.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 21:01
Електронний підпис
18 червня 2020 20:55
Технічне завдання.PDF
18 червня 2020 20:55
Статут.PDF
18 червня 2020 20:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 червня 2020 20:55
Розрахунок ЗП.PDF
18 червня 2020 20:55
РЗВВ до ЛК.PDF
18 червня 2020 20:55
Прямі та ін. витрати.PDF
18 червня 2020 20:55
Проект договору.PDF
18 червня 2020 20:55
ПЗ.PDF
18 червня 2020 20:55
ПД.pdf
18 червня 2020 20:55
ПВР.PDF
18 червня 2020 20:55
Згода на договір.PDF
18 червня 2020 20:55
Локальні кошториси.PDF
18 червня 2020 20:54
ЄСВ та квитанція.pdf
18 червня 2020 20:54
Ліцензія.PDF
18 червня 2020 20:54
ДЦ.PDF
18 червня 2020 20:54
ЛЗ формальні помилки.PDF
18 червня 2020 20:54
ЛЗ на умови оплати.PDF
18 червня 2020 20:54
Дозвіл вище 5м.PDF
18 червня 2020 20:54
Довідки.PDF
18 червня 2020 20:54
Довідка про ціну.PDF
18 червня 2020 20:54
Довідка про санкції.PDF
18 червня 2020 20:54
ЗКР.PDF
18 червня 2020 20:54
ДОвідка про досвід.pdf
18 червня 2020 20:54
Дов фін спроможність.PDF
18 червня 2020 20:54
Дов субпідрядник.PDF
18 червня 2020 20:54
Дов про працівників.PDF
18 червня 2020 20:54
Гарантійний лист.PDF
18 червня 2020 20:54
Дов про вид діяльності.PDF
18 червня 2020 20:54
Дов право підпису.PDF
18 червня 2020 20:53
Дов МТБ.PDF
18 червня 2020 20:53
Витяг з ЄДР.PDF
18 червня 2020 20:53
Варт експл маш.PDF
18 червня 2020 20:53
Банківська гарантія.zip
18 червня 2020 20:53
Декларація відпов МТБ.pdf
18 червня 2020 20:53
47.imd

Публічні документи

18 червня 2020 11:59
Електронний підпис
18 червня 2020 11:55
Пояснювальна записка.pdf
18 червня 2020 11:55
Договірна ціна.pdf
18 червня 2020 11:55
Статут Нормаль 2019.pdf
18 червня 2020 11:55
Сертифікат ІСО 2019.pdf
18 червня 2020 11:55
Проект договору.pdf
18 червня 2020 11:55
Пiдписаний_G0620-8085-GL_tender.pdf
18 червня 2020 11:54
Наявність працівників.pdf
18 червня 2020 11:54
Наявність досвіду.pdf
18 червня 2020 11:54
Ліцензія пожежна.pdf
18 червня 2020 11:54
Лист від орендодавця.pdf
18 червня 2020 11:54
Лiцензiя будiвельна.pdf
18 червня 2020 11:54
Календарний графік.pdf
18 червня 2020 11:54
Довідка п. 10_ 11 ст. 17 ЗУ.pdf
18 червня 2020 11:54
Выписка.pdf
18 червня 2020 11:54
Витяг ПДВ.pdf
18 червня 2020 11:54
Аналогічний договір 3.pdf
18 червня 2020 11:54
Аналогічний договір 2.pdf
18 червня 2020 11:54
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Рембуд-2603"

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

ПП СЕМИДАР

ТОВ Нормаль-Україна

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Рембуд-2603"
#37632919
5 535 246,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 18:00
Пiдсумкова_вiдомiст__ресурсiв.pdf зміни до договору
31 березня 2021 17:55
Локал_ний_кошторис.pdf зміни до договору
31 березня 2021 17:55
осн (1).pdf зміни до договору
31 березня 2021 17:55
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 16:34
ду8.PDF зміни до договору
18 березня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 12:27
додаткова угода_7.pdf зміни до договору
29 січня 2021 12:26
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:45
додаткова угода _6.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 14:16
графік (2).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 14:06
новгород дод.угода.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 14:06
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 14:25
додаткова угода 4.PDF зміни до договору
15 жовтня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 12:30
додаткова угода _3.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 11:51
Додаткова угода _2.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 11:37
Додаткова угода _1.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 17:15
Договір укладений
17 липня 2020 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до місцезнаходження та банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Додатку №4 План фінансування та банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): родовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) та продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 168
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML