Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з облаштування споруди об'єкта цивільного захисту (тимчасового укриття)
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2023-11-21-004474-a 1f4d4ca9987d4a30b04a2f24ef41ecb5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупеня Павло Іванович

+380937329719 kup22059028@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №10 міста Житомира
Код ЄДРПОУ: 22059028
Місцезнаходження: 10007, Україна , Житомирська обл., Житомир, Київське шосе, 37
Контактна особа: Крупеня Павло Іванович
+380937329719
kup22059028@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 4800000UAH без ПДВ
Поточний ремонт з облаштування споруди об'єкта цивільного захисту (тимчасового укриття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, Київське шосе, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

21 листопада 2023 16:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2023 10:59
обгрунтування.docx
21 листопада 2023 10:59
звед кошторис рем.pdf
21 листопада 2023 10:59
деф акт поточ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-26-000040 ● fb178ac367c546c2a7905dabe2380a8f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 грудня 2023 12:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

26.12.2023
№ 78-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель /закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.12.2023 № 78-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-11-21-004474-a інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-01 12:45:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Поточний ремонт з облаштування споруди об'єкта цивільного захисту (тимчасового укриття)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-004474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того, поясніть, чи установлювались ліцеєм № 10 м.Житомира (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ФОП СВИНАРЧУК А.С., з яким укладено договір про закупівлю, зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо, а також чи вимагалось під час укладання договору про закупівлю надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи, листи, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ФОП СВИНАРЧУК А.С. (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП СВИНАРЧУК А.С.
4. В електронній системі закупівель інформація про укладений договір в електронній системі закупівлі відсутня.
Просимо надати відповідь чи укладався ліцеєм № 10 м.Житомира договір по даній закупівлі? (якщо укладався то просимо завантажити його скан-копію до відповіді);
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-02 13:51:42

Щодо закупівлі, ідентифікатор (UA-2023-11-21-004474-a)

Так Ліцеєм № 10 міста Житомира укладався договір, надаємо сканкопію договору та обгрунтування.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-04 11:28:41

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт з облаштування споруди об'єкта цивільного захисту (тимчасового укриття)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-004474-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також враховуючи надане ліцеєм № 10 міста Житомира 02.01.2024 через електронну систему закупівель пояснення на запит, посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в якій відсутня повна запитувана інформація та документи, повторно просимо надати пояснення (інформацію та документи).
Так, згідно із частиною 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, що підтверджується постановою Верховного Суду від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому, згідно із вимогами пункту 3 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Враховуючи викладене вище, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик.
Отже, повторно надайте інформацію та розрахунки з підтвердними документами (завдання на проєктування, технічні умови, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того, поясніть, чи установлювались ліцеєм № 10 м. Житомира (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ФОП СВИНАРЧУК А.С., з яким укладено договір про закупівлю, зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо, а також чи вимагалось під час укладання договору про закупівлю надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи, листи, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ФОП СВИНАРЧУК А.С. (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір.
Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП СВИНАРЧУК А.С.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-04 17:38:28

Пояснення до моніторингу

Пояснення в межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Поточний
ремонт з облаштування споруди об'єкта цивільного захисту (тимчасового
укриття)
Надаємо вичерпні пояснення щодо поставлених Вами питань та розміщуємо всі необхідні копії документів, які є в наявності.
1. Оскільки рішенням Житомирської міської ради № 35 від 28.09.2023 року кошти були виділені саме для поточного ремонту, то ПКД, технічне завдання, експертні звіти тощо відсутні, оскільки стосуються капітальних ремонтів. На підставі Акту огляду (додається) складено дефектний акт, який завантажений на платформі (додається).
З тієї ж причини вимоги до ФОП Свинарчук А.С. були відсутні. Єдиною нашою вимогою була спроможність ФОП (наявність необхідного обладнання і достатньої кількості працівників) вчасно виконати роботи з поточного ремонту до кінця 2023 року (лист від 13.11.2023 року додається).
Замовник (ліцей № 10), розглянувши лист ФОП Свинарчук А.С. від 16.11.2023 (додається), в усній формі повідомив останньому про намір укласти договір.
2. У п.4-1 Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року зазначено наступне: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель...».
З огляду на зазначене вище, дану інформацію розміщено на сайті не було.
3. В обгрунтуванні підстави щодо проведення закупівлі без відкритих торгів (завантажена на платформі) покроково розписано підстави такого вимушеного кроку з боку Ліцею №10 (всі документи, зазначені в ньому, додаються).
Усвідомлюючи неможливість вчасно виконати роботи з поточного ремонту шляхом відкритих торгів, адміністрація ліцею звернулася до кількох підрядників з листами та Дефектним актом (листи додаються). Єдиним, хто погодився вчасно та в межах виділеної суми коштів (4 800 000 грн.) виконати роботи з поточного ремонту по облаштуванню найпростішого укриття, був ФОП Свинарчук А.С. (листи додаються).
4. В електронній системі закупівель розміщено договір, який укладено з ФОП Свинарчук А.С.

Дякуємо за розуміння і готові до подальшої співпраці в межах Моніторингу!

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-05 14:18:01

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Поточний ремонт з облаштування споруди об'єкта цивільного захисту (тимчасового укриття)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-21-004474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Враховуючи те, що строк дії за договором від 17.11.2023 № 34 (далі-Договір) встановлено до 31.12.2023 та відповідно до інформації єдиного веб-порталу використання публічних коштів (Edata) виконаний сторонами в повному обсязі, надайте інформацію щодо стану виконання договору з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують вказану інформацію (акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, тощо).
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-08 17:36:14

Документи

Надаємо сканкопії документів в межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Поточний ремонт з облаштування споруди об'єкта цивільного захисту (тимчасового укриття)» ID: UA-2023-11-21-004474-a

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо документи стосовно висновку моніторингу ідентифікатор UA-М-2023-12-26-000040

2024-01-19 17:22:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності.

2024-02-22 15:29:56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СВИНАРЧУК А.С.
#3036101214
Переможець 4 800 000,00
UAH
21 листопада 2023 11:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 21:30
звіт укладений
19 січня 2024 16:00
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 17:46
ОБГРУНТ поточн ремонт.docx.pdf зміни до договору
02 січня 2024 17:45
договір 34 пот рем.pdf зміни до договору
02 січня 2024 17:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт з облаштування споруди об'єкта цивільного захисту (тимчасового укриття) 1 послуга 4 800 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: № 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт з облаштування споруди об'єкта цивільного захисту (тимчасового укриття) 1 4 800 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 800 000,00
UAH