Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт мережі киснепостачання у відділенні реанімації та гемодіалізу Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради за адресою: 43005 Україна Волинська область м. Луцьк проспект Президента Грушевського, 21»
Очікувана вартість
3 350 000,00 UAH
UA-2023-06-14-009404-a ● 1f461d42b458472a9712b9a880d60707
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983163 |
Вебсайт: | http://vokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Вікторія Устименко +380332773111 ekonvokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2023 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2023 11:01 |
Початок аукціону: | 23 червня 2023 11:01 |
Очікувана вартість: | 3 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
(CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт мережі киснепостачання у відділенні реанімації та гемодіалізу Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради за адресою: 43005 Україна Волинська область м. Луцьк проспект Президента Грушевського, 21»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська область, м.Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2023 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2023 14:08 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
14 червня 2023 14:08 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
14 червня 2023 14:08 |
Тендерна документація.docx | |
14 червня 2023 14:08 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
14 червня 2023 14:08 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір.Клас наслідків
Дата подання: 16 червня 2023 13:46
Дата відповіді: 19 червня 2023 17:12
У п.1 Додатку № 1 до тендерної документації Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вказано:
1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасник має надати:
⎯ копії не менше двох аналогічних договорів укладених щодо виконання робіт з реконструкції/ монтажу/ капітального/ поточного ремонту системи киснепостачання/ кисне забезпечення на об’єктах охорони здоров’я у бюджетній сфері у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), які зазначені у довідці. Документи, що підтверджують виконання договору (оригінал (-ли) або завірена (-і) належним чином копія (-ї) акту (-ів) приймання виконаних робіт на весь об’єм робіт за наданим аналогічним договором). Акти мають бути підписані Сторонами та оформлені належним чином.
⎯ на підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів), надається позитивний лист-відгук від замовника, щодо співпраці з Учасником під час виконання договорів, копія яких надана учасником в пропозиції. Лист-відгук повинен бути виданий не раніше 2023 р. та підтверджувати якість та гарантійні зобов’язання виконаних Учасником робіт.
Чому відгук повинен бути виданий не раніше 2023 р., а строк укладення та виконання аналогічного договору не вказан. Просимо надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
У п. 1.1. Додатку №2 до тендерної документації вказано:
1.1. Учасник повинен:
- Надати дозвільний документ/ліцензію, який (яка) дозволяє проводити будівельні і монтажні роботи на Об’єктах з середнім та значним наслідком: 2.01.00 Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, а саме 2.01.05 технологічних трубопроводів- СС2/СС3.
Надайте будь-ласка розрахунок класу наслідків об'єкта згідно розробленої проектної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваші запитання повідомляємо,
Замовник не може встановлювати строк виконання аналогічного договору оскільки, часові межі виконання зобов’язань відрізняється індивідуально відповідно до умов кожного договору.
Стосовно вимоги надати позитивний лист-відгук, щодо співпраці виданий не раніше 2023 р надаємо роз’яснення.
Дана вимога продиктована не мотивом дискримінації будь-якого суб’єкта, а об’єктивно зумовленим рішенням, яке б підтверджувало якість та гарантійні зобов’язання виконаних Учасником робіт через певний час після їх виконання.
Оскільки поточний ремонт мережі киснепостачання у відділенні реанімації та гемодіалізу є сферою високої відповідальності, це зумовлює необхідність включення до тендерної документації саме такої умови.
Учасник може звернутись до Замовника, з яким був раніше укладений аналогічний договір, в будь-який момент для отримання листа-відгука про успішне виконання договору за 2023 рік.
Стосовно надання розрахунку класу наслідків об’єкта згідно розробленої проектної документації зазначаємо наступне : для поточного ремонту не характерне розроблення проектної документації. Поточний ремонт не підпадає під дію ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, тож і розроблення відповідної документації не потребує.
Замовник не може встановлювати строк виконання аналогічного договору оскільки, часові межі виконання зобов’язань відрізняється індивідуально відповідно до умов кожного договору.
Стосовно вимоги надати позитивний лист-відгук, щодо співпраці виданий не раніше 2023 р надаємо роз’яснення.
Дана вимога продиктована не мотивом дискримінації будь-якого суб’єкта, а об’єктивно зумовленим рішенням, яке б підтверджувало якість та гарантійні зобов’язання виконаних Учасником робіт через певний час після їх виконання.
Оскільки поточний ремонт мережі киснепостачання у відділенні реанімації та гемодіалізу є сферою високої відповідальності, це зумовлює необхідність включення до тендерної документації саме такої умови.
Учасник може звернутись до Замовника, з яким був раніше укладений аналогічний договір, в будь-який момент для отримання листа-відгука про успішне виконання договору за 2023 рік.
Стосовно надання розрахунку класу наслідків об’єкта згідно розробленої проектної документації зазначаємо наступне : для поточного ремонту не характерне розроблення проектної документації. Поточний ремонт не підпадає під дію ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, тож і розроблення відповідної документації не потребує.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-14-009404-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АЛВІ-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:33639596
СКАРГА
НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
про визначення переможця процедури закупівлі, яке оформлене Протоколом №265 від 30 червня 2023 року (оприлюднено 03 липня 2023 року)
Скарга
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2023 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАЗ" |
1 184 727,24
UAH з ПДВ
|
1 184 727,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРІО-МЕД-СЕРВІС" |
2 257 697,78
UAH з ПДВ
|
2 257 697,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛВІ-ЛАЙН" |
3 349 696,00
UAH з ПДВ
|
3 332 946,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДГАЗ" #40519037 |
Переможець |
1 184 727,24
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 17:05
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 червня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 12:07
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 12:05
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 17:26
|
Договір № 362.pdf | укладений |
11 липня 2023 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 362 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 362 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |