Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Services for the current average repair of the public road of state importance T-23-09 Shepetivka - Chudniv - Berdychiv on the section km 39 + 700 - km 75 + 907, Zhytomyr region (with the development of project documentation) (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Курко Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Kurko Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2021 13:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 30 грудня 2021 15:45 |
Очікувана вартість: | 878 835 870,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 394 179,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 4 394 179,35 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4394179.35 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 1 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬31 січня 2024 р. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Реквізити Замовника: Служба автомобільних доріг у Житомирській області (код ЄДРПОУ 03451526), UA528201720343261002100001085 в Державній казначейській службі України, м. Київ. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов’язань Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Publication date: | 27 жовтня 2021 13:21 |
Enquiries until: | 23 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 878 835 870 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 394 179 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2021 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2021 16:00 |
Додатки до ТД зі змінами.doc | |
23 листопада 2021 16:00 |
Проект договору зі змінами.doc | |
23 листопада 2021 15:57 |
перелік змін до ТД Т-23-09.pdf | |
23 листопада 2021 15:42 |
ТД поточний середній Т-23-09 проектуй-будуй зі змінами.doc | |
27 жовтня 2021 16:40 |
ТД поточний середній Т-23-09 проектуй-будуй.doc | |
27 жовтня 2021 16:40 |
Додатки до ТД.doc | |
27 жовтня 2021 16:39 |
Зведена відомість обсягів робіт Т-23-09.pdf | |
27 жовтня 2021 13:29 |
Проект договору.doc | |
27 жовтня 2021 13:26 |
ЗКР Т-23-09.pdf | |
27 жовтня 2021 13:26 |
завдання Т-23-09 км 39+700 - км 75+907.pdf |
23 листопада 2021 16:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 листопада 2021 16:00 |
Додатки до ТД зі змінами.doc
|
||||||
23 листопада 2021 16:00 |
Проект договору зі змінами.doc
|
||||||
23 листопада 2021 15:57 |
перелік змін до ТД Т-23-09.pdf
|
||||||
23 листопада 2021 15:42 |
ТД поточний середній Т-23-09 проектуй-будуй зі змінами.doc
|
||||||
27 жовтня 2021 16:40 |
ТД поточний середній Т-23-09 проектуй-будуй.doc
|
||||||
27 жовтня 2021 16:40 |
Додатки до ТД.doc
|
||||||
27 жовтня 2021 16:39 |
Зведена відомість обсягів робіт Т-23-09.pdf
|
||||||
27 жовтня 2021 13:29 |
Проект договору.doc
|
||||||
27 жовтня 2021 13:26 |
ЗКР Т-23-09.pdf
|
||||||
27 жовтня 2021 13:26 |
завдання Т-23-09 км 39+700 - км 75+907.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимога розділу 5 додатку 3 тендерної документації щодо обов’язкового надання відгуку від колишнього замовника при наявності в тендерній документації об’єктивних вимог щодо надання копій аналогічних договорів і всіх додатків до них, актів виконаних робіт є суб’єктивною і дискримінаційною та породжує корупційні ризики через низку причин.
Тендерна документація зобов’язує потенційних учасників спонукати третіх осіб до вчинення конкретних дій, які не є обов’язковими для такої особи та за невиконання яких наслідки передбачені лише для учасників. Зацікавленість потенційних учасників в отримані позитивних відгуків від замовників може спровокувати останніх на вчинення корупційних діянь.
Колишні замовники не зобов’язані надавати подібні відгуки, оскільки це не передбачено жодним нормативно-правовим актом України, за ненадання відгуків не існує жодної правової відповідальності та є суб’єктивним правом колишнього замовника.
Ненадання колишніми замовниками відгуку запитувачу без будь-яких пояснень позбавляє потенційних учасників можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
Визначення в тендерній документації конкретної форми відгуку з зазначенням вичерпного переліку інформації, яку повинен надати колишній замовник, ставить потенційного учасника у фактичну залежність від колишнього замовника.
Обмеження, передбачені в тендерній документації щодо дати отримання відгуку, унеможливлює його отримання від замовників, що припинили своє існування, а учасник позбавляється можливості у інший спосіб довести необхідний досвід у виконанні аналогічних договорів.
Суб’єктивні відносини між колишніми контрагентами виконаних договорів, порушення замовником форми відгуку та надання неповної інформації ставлять під загрозу можливість участі у торгах потенційних учасників та породжує корупційні ризики.
Вважаєм о за необхідне усунути дискримінаційну вимогу у тендерній документації шляхом визначення її як альтернативної вимоги, а саме надання копій актів виконаних робіт, що підтверджують відповідний досвід, актір виконаних робіт АБО надання позитивного висновку від колишнього замовника за наданим аналогічним договором та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Однією з вимог тендерної документації є надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 5 розділу III ТД та згідно переліку документів, що викладені в Додатку № 3 до тендерної документації.
Таким чином учасник при формуванні своєї тендерної пропозиції має керуватися вимогами тендерної документації на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів - Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-06-000032 ● 7cf20a16dab64185a3583e32e57f1d6e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 14:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.09.2022 № 24-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 06 вересня 2022 року № 24-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-10-27-002681-c від 27.10.2021 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-13 13:07:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів - Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-27-002681-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином учасник Приватне підприємство «Автомагістраль» виконав вимоги тендерної документації в частині надання документу, що посвідчує право власності (обліку) будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що не підлягають державній реєстрації, а саме на: машину маркірувальну ручну, електростанцію пересувну, агрегат зварювальний пересувний, компресор пересувний, мотобур, трамбівку, пилку дискову, апарат для газового зварювання і різання, бензопилку, дриль, віброплиту, повітродувку, апарат піскоструменевий, молоток відбійний, якщо надана учасником Бухгалтерська довідка від 01.12.2021 вих. №3216/ТВ, складена в довільній формі, не є свідченням права власності (обліку) вказаних машин/механізмів.
3. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця Приватного підприємства «Автомагістраль», якщо ним всупереч вимогам підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації:
визначено ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) на ремонтні роботи (послуги) як динамічну;
не враховано в договірній ціні кошти на покриття ризиків відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»?
4. Поясніть наявність суперечностей в істотних умовах договору від 17.01.2022 №5 (далі – Договір №5) щодо виду договірної ціни:
відповідно до пункту 4.7 Договору № 5 вартість робіт (послуг) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів – Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область - договірна ціна є твердою;
відповідно до Додатку №1 до Договору № 5 договірна ціна визначена згiдно з Настановою з визначення вapтocтi будiвництва як динамічна?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-16 11:30:24
пояснення на запит
Замовником надаються пояснення через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України Західний офіс Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів - Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-27-002681-c).
Питання: 1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Служби автомобільних доріг у Житомирській області та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації згідно зведеної відомості обсягів робіт (розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (були розроблені локальні кошториси згідно зведеної відомості обсягів робіт) за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на утримання служби замовника, кошти на здійснення науково-технічного супроводу, а також проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (Глава 12). Очікувана вартість закупівлі складає 878 835 870,40 грн.
Розмір бюджетного призначення об'єкта «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів - Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область», визначався за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. №122 «Деякі питання дорожнього господарства» (із змінами, внесеними постановою КМУ від 14 липня 2021 року №717). Обсяг фінансування об'єкта становив 100 000,00 гривень. Даний об'єкт включено до переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році.
Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://zt.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7968/52120.html.
Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва та витяг з постанови КМУ від 17 лютого 2021 р. №122 «Деякі питання дорожнього господарства» (із змінами, внесеними постановою КМУ від 14 липня 2021 року №717) додаються до пояснень.
Питання: 2) Яким чином учасник Приватне підприємство «Автомагістраль» виконав вимоги тендерної документації в частині надання документу, що посвідчує право власності (обліку) будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що не підлягають державній реєстрації, а саме на: машину маркірувальну ручну, електростанцію пересувну, агрегат зварювальний пересувний, компресор пересувний, мотобур, трамбівку, пилку дискову, апарат для газового зварювання і різання, бензопилку, дриль, віброплиту, повітродувку, апарат піскоструменевий, молоток відбійний, якщо надана учасником Бухгалтерська довідка від 01.12.2021 вих. №3216/ТВ, складена в довільній формі, не є свідченням права власності (обліку) вказаних машин/механізмів.
Відповідь: Відповідно до вимог п. 1 Додатку №3 до ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає завірені належним чином власником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
ПП «Автомагістраль» у складі тендерної пропозиції надало:
- Довідку від 01.12.2021 Вих. № 3215/ТВ, в якій міститься перелік 45 одиниць техніки та обладнання;
- Бухгалтерську довідку від 01.12.2021 Вих. № 3216/ТВ, в якій міститься перелік 14 одиниць обладнання, затверджена печаткою та підписом директора.
По-перше, у ТД відсутній обов’язковий чи мінімальний перелік машин та механізмів необхідний для надання учасниками у складі тендерної пропозиції. Таким чином обладнання, а саме: машина маркірувальна ручна, електростанція пересувна, агрегат зварювальний пересувний, компресор пересувний, мотобур, трамбівка, пилка дискова, апарат для газового зварювання і різання, бензопилка, дриль, віброплита, повітродувка, апарат піскоструменевий, молоток відбійний взагалі не вимагалося, тому наявність чи відсутність документів на підтвердження права власності ніяким чином не впливає на зміст пропозиції та не є підставою для відхилення.
По-друге, у ТД не визначено, який саме інший документ посвідчує право власності на обладнання, яке не підлягає державній реєстрації, тому бухгалтерська довідка від 01.12.2021 Вих. № 3216/ТВ, складена ПП «Автомагістраль» затверджена печаткою та підписом директора підприємства повністю підтверджує таке право.
По-третє, у ТД відсутні окремі вимоги до форми та оформлення бухгалтерської довідки, тому відсутні будь-які правові підстави для відхилення Учасника ПП «Автомагістраль».
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП «Автомагістраль відповідає вимогам тендерної документації; учасник відповідає кваліфікаційному критерю «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Питання: 3) Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця Приватного підприємства «Автомагістраль», якщо ним всупереч вимогам підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації: визначено ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) на ремонтні роботи (послуги) як динамічну; не враховано в договірній ціні кошти на покриття ризиків відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»? Поясніть наявність суперечностей в істотних умовах договору від 17.01.2022 №5 (далі – Договір №5) щодо виду договірної ціни: відповідно до пункту 4.7 Договору № 5 вартість робіт (послуг) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів – Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область - договірна ціна є твердою; відповідно до Додатку №1 до Договору № 5 договірна ціна визначена згiдно з Настановою з визначення вapтocтi будiвництва як динамічна?
Відповідь: Закупівля проводилась за схемою «проектуй-будуй», що вказано в назві предмата закупівлі, з розробленням проектної документації. Це означає розроблення проектної документації на першому етапі і будівництво - на другому. За умови контрактів «проектуй-будуй», робота виконується одним Виконавцем, який здійснює як проектування, так і дорожньо-будівельні роботи, мінімізуючи таким чином ризики для Замовника і скорочуючи строки будівництва.
На першому етапі для підписання договору Виконавцем надавалась динамічна договірна ціна. Згідно Настанови з визначення вартості будівництва п. 5.31 при динамічній договірній ціні кошти на покриття ризиків не враховуються. На другому етапі – після виготовлення проектної документації, проходження експертизи та її затвердження згідно уточненої відомості обсягів робіт, буде розрахована тверда договірна ціна, в якій будуть враховані кошти на покриття ризиків п. 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва в розмірі 1,5%.
Таким чином, відсутні суперечності щодо виду договірної ціни в Додатку №1 до Договору № 5 від 17 січня 2022 року, так як на першому етапі (розроблення проектної документації) для підписання договору Виконавцем вказувалась динамічна договірна ціна, що підтверджується пунктом 4.6. Договору №5 від 17 січня 2022 року: 4.6. Вартість послуг визначена приблизним кошторисом. Динамічна договірна ціна (вартість послуг за цим договором) підлягає уточненню (коригуванню), виходячи з вартості послуг, підтверджених позитивним експертним звітом щодо кошторисної частини проекту. На 2-ому етапі (надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів – Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область) після отримання позитивного експетного звіту буде тверда договірна ціна згідно п. 4.7. Договору, про що буде додаткового складено додаткову угоду.
Тендерна прозиція ПП «Автомагістраль» відповідає вимогам тендерної документації, Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених Замовником в ТД відповідно до статті 16 Закону; учасника правомірно визначено переможцем даної закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2021 11:42
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2021 11:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2021 14:22
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 грудня 2021 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
808 500 000,00
UAH з ПДВ
|
808 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
861 259 150,00
UAH з ПДВ
|
861 259 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
870 161 000,00
UAH з ПДВ
|
870 161 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
808 500 000,00
UAH з ПДВ
|
31 грудня 2021 09:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 10:56
|
договір №5 від 17 січня 2022 року Т-23-09.pdf | укладений |
18 січня 2022 10:56
|