Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне підприємство "Овруч" Овруцької міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 40569774 |
Місцезнаходження: | 11100, Україна , Житомирська обл., Овруч, вул. Франка, 5а |
Контактна особа: |
Дуб Анатолій Іванович 380674109599 KPOvruc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2021 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 14:14 |
Очікувана вартість: | 1 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України лише за фактично отриманий Товар, протягом 10 (десяти) робочих днів, на підставі належним чином оформлених Постачальником документів (рахунка-фактури, видаткової накладної або акту приймання-передачі) при наявності бюджетних призначень на ці цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2021 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2021 15:04 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-10-000032 ● 488af2a67ddb46d9bf385fb2b99fab13
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 14:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.09.2021
№ 523
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.09.2021 № 523.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-07-28-007647-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) Комунальне підприємство "Овруч" Овруцької міської ради Житомирської області надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 16.09.2021 року. 1. Держаудитслужба зазначає, що в порушення вимог частини 5 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації (таблиця 1 Додатку № 2) зазначив умову щодо надання учасниками у складі пропозицій документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не згодний з зауваженнями контролюючого органу з наступних причин. Згідно ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. У відповідності до п 1.6 розділу 3 тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі вищезазначеного, Замовником в тендерній документації було передбачено, що у разі, якщо Замовник визначив будь-які документи, які не передбачені діючим законодавством, зокрема, ч.5 ст.17 Закону, вони для учасника не є обов’язковими для надання під час участі в торгах. Тобто, Замовник фактично не вимагає цих документів. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених пунктами 1, 7 частини 1 статті 17 Закону. Замовник не згодний в вищевказаним зауваженням. Відповідно до п.2 ч.2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з ч. 4 ст. 17 Закону Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Документацією не було встановлено вимог щодо необхідності надання документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої ст17 Закону. На підставі вищезазначеного, Замовником не було порушено п.2 ч.2 статті 22 Закону. 3. Держаудитслужба зазначає, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в пункті 4 розділу V тендерної документації встановлено вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції учасників, до яких застосовано санкції, зокрема, Указу Президента України від 16 вересня 2015 року № 549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність. Відповідно до п.4 розділу 5 тендерної документації Замовник на підставі пункту 11 частини 1 статті 17 Закону відхиляє тендерну пропозицію учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», Указом Президента України №549/2015 від 16 вересня 2015 року та рішенням РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року). У відповідності до ч.1 ст. 16 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Частиною першою ст.17 Закону передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції". За загальновизнаним принципом права закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Цей принцип закріплений у частині першій статті 58 Конституції України. Тобто, якщо до учасника було застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», Указом Президента України №549/2015 від 16 вересня 2015 року та рішенням РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року), на момент дії вищезазначених нормативно-правових актів, при цьому, якщо на сьогодні, стосовно учасника наявні підстави для відмови в торгах згідно п.11 ч.1 ст.17 Закону, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється. 4. Держаудитслужба зазначає, що за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Лінес Плюс», як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовник вважає, що доводи, які приводить контролюючий орган носять суб’єктивний характер, які не підтверджені, ані умовами документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, відповідно до частини 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель стосується невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Слід зазначити, що Замовником не було виявлено жодних порушень під час перевірки пропозиції ТОВ «ЛІНЕС ПЛЮС». Згідно з абз.2 ч.15 ст. 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На сьогодні, на веб-порталі уповноваженого органу не реалізована можливість звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій через електронну систему. Проте, у замовника виникла необхідність уточнення достовірності інформації стосовно пропозиції ТОВ «ЛІНЕС ПЛЮС» в порядку, передбаченому абз.2 ч.15 ст. 29 Закону. На виконання вищезазначених вимог, Замовник звернувся до ТОВ «ЛІНЕС ПЛЮС» в порядку, передбаченому абз.2 ч.15 ст. 29 Закону. Разом з тим, наголошуємо на тому, що Замовник не звертався до учасника в порядку, передбаченому ч.16 ст. 29 Закону. На підставі вищезазначеного, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ЛІНЕС ПЛЮС». У зв’язку з вищенаведеним, просимо вас: - прийняти зауваження Комунального підприємства "Овруч" Овруцької міської ради Житомирської області до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у зв'язку з відсутністю порушень).
2021-09-21 14:34:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛІНЕС ПЛЮС |
1 345 000,00
UAH з ПДВ
|
1 331 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БУЛАТОВ ЮРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
1 336 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛІНЕС ПЛЮС #39447352 |
Переможець |
1 331 000,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 16:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2021 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 17:11
|
ДУ 2 на розірвання договору.pdf | укладений |
11 жовтня 2021 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 14:56
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 17:29
|
ДОГОВІР 87.pdf | укладений |
07 вересня 2021 17:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (підмітально-прибиральна машина) (або еквівалент) | 1 | штуки |
1 331 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII та ч 10.2 Розділу 10, п.4. ч. 11.4 Розділу 11 Договору від 07.09.2021 року №87 (далі - Договір), продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт , надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин не переробної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зіни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, тобто Строк (термін) поставки Товару: строк поставки, поставка (передача) Товару у повному обсязі повинна відбутися протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладання Договору, але не пізніше 10 жовтня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (підмітально-прибиральна машина) (або еквівалент) | 1 | штуки |
1 331 000,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | пункт 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. |