Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 29, під'їзди 2, 4 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
2 561 494,60 UAH
UA-2020-11-23-013064-c 1efc5b729e26449fa7b6d18ddd1748d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 13:02
Очікувана вартість: 2 561 494,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 807,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 7 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Ревуцького, 29, під'їзди 2, 4 у Дарницькому районі м. Києва. Місцезнаходження замовника: вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 29, під'їзди 2, 4 у Дарницькому районі м. Києва [ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: вул. Ревуцького, 29, під'їзди 2, 4 у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти за умови належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміру та строків здійснення попередньої оплати. Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" 2 546 844,00
UAH з ПДВ
2 427 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 2 553 488,11
UAH з ПДВ
2 427 192,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МІСЬКІНФРАСТРУКТУРА" 2 552 844,00
UAH з ПДВ
2 552 844,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ" 2 561 494,00
UAH з ПДВ
2 561 494,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 14:01
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:54
Електронний підпис
11 грудня 2020 13:42
Електронний підпис
08 грудня 2020 22:39
Електронний підпис
08 грудня 2020 22:38
Реєстр.pdf
08 грудня 2020 22:38
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 22:38
Сертифікат (Модуль Н1).pdf
08 грудня 2020 22:38
ПДВ завірено.pdf
08 грудня 2020 22:38
Ліцензія АВК-5.pdf
08 грудня 2020 22:38
Лист-зобов'язання.pdf
08 грудня 2020 22:38
Лист-згода.pdf
08 грудня 2020 22:38
Лист від дилера.pdf
08 грудня 2020 22:38
Довідка. Стаття 236 ГКУ.pdf
08 грудня 2020 22:38
Витяг завірено.pdf
08 грудня 2020 22:38
Виписка з ЄДР завірено.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 22:51
Тендерна пропозиція.pdf
08 грудня 2020 22:51
Статут.pdf
08 грудня 2020 22:51
Рішення4.pdf
08 грудня 2020 22:51
Лицензия.pdf
08 грудня 2020 22:51
Кошторис.pdf
08 грудня 2020 22:51
Календарний план.pdf
08 грудня 2020 22:51
Досвід Договор.pdf
08 грудня 2020 22:51
Довідки та листи.pdf
08 грудня 2020 22:51
Довідка Банк.pdf
08 грудня 2020 22:51
Відомість ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 08:28
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:32
3. Документи кваліфікації.pdf
30 листопада 2020 15:32
9. Лист-згода.pdf
30 листопада 2020 15:32
5. Технічна частина.pdf
30 листопада 2020 15:32
7. Лист щодо довкілля.pdf
30 листопада 2020 15:32
4. Інформація по статті 17.pdf
30 листопада 2020 15:32
1. Реестр.pdf
30 листопада 2020 15:32
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МІСЬКІНФРАСТРУКТУРА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"
#42879575
Відхилено 2 427 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 14:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 2 427 192,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 16:14

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «БК «ПРОЕКТСЕРВІС» виявлено невідповідність у документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалося тендерною документацією для документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону вимагалося: - відповідно до пп.1.2 п. 1 даного Додатку для підтвердження наявності в учасника програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін надати оригінал чинної ліцензії або завіреної належним чином її копії; - відповідно до пп.2.1.1 п. 2 даного Додатку надати оригінали або копії посвідчень робітників, якими підтверджується їх кваліфікація при виконанні робіт з підвищеної небезпеки відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (зі змінами) з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій; - відповідно до пп. 3.1 п. 3 даного Додатку надати довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного(их)* договору(ів), який(і) виконано у повному обсязі в період з 2015 по 2019 рр** складена за встановленою формою з урахуванням вимог Замовника, що під аналогічним договором розуміється договір підряду з реконструкції ліфтів, відповідно до предмету закупівлі; - відповідно до пп. 3.2 п. 3 даного Додатку на підтвердження факту виконання аналогічного(их) Договору(ів) у повному обсязі, зазначеного(их) у Довідці відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 2 до тендерної документації, необхідно надати Договір(ори) та документи, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до Договору(ів) у повному обсязі, а саме: акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку (и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та/або інші документи, які підтверджують факт виконання робіт у повному обсязі, з урахуванням вимог Замовника, що під аналогічним договором розуміється договір підряду з реконструкції ліфтів, відповідно до предмету закупівлі. Учасник - ТОВ «БК «ПРОЕКТСЕРВІС» надав: - ліцензію за № 10/12652 на використання програмного комплексу АВК-5 видана не Учаснику, що суперечить вимогам пп.1.2 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації; - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору за № 10-07-12/20 від 07.12.2020, у якій вказана інформація про договір підряду № 18-Л від 01.10.2019р. на капітальний ремонт ліфта, що суперечить вимогам пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації щодо вказання відомостей про виконання аналогічного договору підряду саме з реконструкції ліфтів, відповідно до предмету закупівлі. Учасник - ТОВ «БК «ПРОЕКТСЕРВІС» не надав: - оригінали або копії посвідчень робітників, якими підтверджується їх кваліфікація при виконанні робіт з підвищеної небезпеки відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (зі змінами) з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій, чим не виконано вимог пп.2.1.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - аналогічного Договору на виконання робіт з реконструкції ліфтів, що відповідає предмету закупівлі, у повному обсязі, який повинен бути зазначений у Довідці відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 2 до тендерної документації, та документів, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до Договору у повному обсязі, а саме: акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку (и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та/або інші документи, які підтверджують факт виконання робіт у повному обсязі, тим самим не виконано вимоги пп. 3.2 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей у документах ТОВ «БК «ПРОЕКТСЕРВІС», керуючись ч. 9 ст. 26 Закону, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв зазначених у Додатку 2 до тендерної документації повинен надати шляхом завантаження в електронній системі закупівель протягом 24 годин, наступні документи: - оригінал або завірена належним чином копія чинної ліцензії програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін видана Учаснику на виконання вимог пп.1.2 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації; - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, яка містить відомості про аналогічний договір на виконання робіт з реконструкції ліфтів, відповідно до предмету закупівлі, який виконано у повному обсязі в період з 2015 по 2019 рр складена за встановленою формою, на виконання вимог пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації; - аналогічний Договір на виконання робіт з реконструкції ліфтів, що відповідає предмету закупівлі, у повному обсязі, який повинен бути зазначений у Довідці відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 2 до тендерної документації, та документів, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до Договору у повному обсязі, а саме: акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку (и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та/або інші документи, які підтверджують факт виконання робіт у повному обсязі, на виконання вимог пп. 3.2 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації; - оригінали або копії посвідчень робітників, якими підтверджується їх кваліфікація при виконанні робіт з підвищеної небезпеки в частині робіт з монтажу, наладки, демонтажу вантажопідіймальних ліфтів, електроустановок тощо, зазначених у п. 104 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 (зі змінами) з відміткою про періодичну перевірку знань відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та мають бути чинними на момент подання тендерних пропозицій, на виконання вимог пп.2.1.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
2 427 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 15:10
Додаткова угода № 2 від 29.11.2021р. до дог. № 101-20-КТ від 22.12.2020р., вул. Ревуцького, 29, п.2,4.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:19
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 101_20-КТ вул. Ревуцького, 29.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:04
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:10
Договір № 101_20-КТ від 22.12.2020 вул. Ревуцького, 29.pdf укладений
22 грудня 2020 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 101/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року № 3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, Додаток № 2 – Договірна ціна з пояснювальною запискою, локальними кошторисами та підсумковою відомістю ресурсів Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 29.11.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 101/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 408 271,85
UAH (в тому числі ПДВ 401 378,64 UAH)