Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
77210000-5 Лісозаготівельні послуги (77211300-5 Послуги з видалення дерев (Послуги з видалення дерев))
Очікувана вартість
2 900 000,00 UAH
UA-2024-01-19-016277-a ● 1ed976b86f994bc1b916921808615a42
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО С. МОРОЗІВКА " БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30698135 |
Місцезнаходження: | 07526, Україна , Київська обл., Броварський р-н, село Морозівка , вул.Садова, будинок 9 |
Контактна особа: |
Віталій Ромась +380968465272 morozivka_zhkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 23:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штуки
Формувальне обрізування дерев висотою більше 5 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07526, Україна, Київська область, с.Морозівка, вул.Садова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
4700 метри кубічні
Видалення сухостійних, аварійних дерев, діаметр стовбура понад 50 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07526, Україна, Київська область, с.Морозівка, вул.Садова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
120 метри кубічні
Вирізання порослі дерев вручну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07526, Україна, Київська область, с.Морозівка, вул.Садова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
270 метри кубічні
Навантаження гілля вручну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07526, Україна, Київська область, с.Морозівка, вул.Садова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
390 метри кубічні
Збирання, навантаження, вивіз, утилізація або подрібнення зрізаних гілок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07526, Україна, Київська область, с.Морозівка, вул.Садова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
4700 метри кубічні
Навантаження, вивіз колод дерев необроблених на відстань до 30 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07526, Україна, Київська область, с.Морозівка, вул.Садова,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2024 23:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2024 23:50 |
ТД видалення дерев з додатками 2024 (1).docx | |
19 січня 2024 23:50 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До всієї закупівлі
Дата подання: 23 січня 2024 10:43
Дата відповіді: 25 січня 2024 19:35
Замовнику,де стільки дерев знайшлося в селі Морозівка,що аж потрібно тендер проводити на 2.9 мільйона?
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства в сфері закупівель.
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Замовник має дотримуватись і дотримується в своїй роботі принципів здійснення публічних закупівель.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства в сфері закупівель.
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Замовник має дотримуватись і дотримується в своїй роботі принципів здійснення публічних закупівель.
Питання до всієї закупівлі
Дата подання: 23 січня 2024 10:48
Дата відповіді: 25 січня 2024 19:36
Замовнику!
По яким саме адресам буде проводитись вирубка,видалення дерев?
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Як зазначено в тендерній документації: Місце надання послуг: територія Баришівської територіальної громади.
Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Як зазначено в тендерній документації: Місце надання послуг: територія Баришівської територіальної громади.
Обстеження/огляд
Дата подання: 23 січня 2024 11:05
Дата відповіді: 25 січня 2024 19:37
Замовнику!
Вами в технічному завданні прописано: Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) для визначення детального обсягу надання послуги та подання тендерної пропозиції. Обстеження (огляд) здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) обсягів закупівлі повинні надати Замовнику документ, що посвідчує таку особу, для забезпечення надання акту від Замовника, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником із обов’язковим зазначенням назви закупівлі, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При
цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.
Щодо обстеження/огдяду,хочемо звернути вашу увагу,що дана вимога є дискримінаційною,яка обмежує коло потенційних учасників,дана вимога була неодноразово предметом оскарження в Антимонопольному комітеті України і яка мала позитивне рішення,тому ми вимагаємо виключити дану вимогу,інакше ми будемо також вимушені звернутися до даного огргану для захисту своїх прав!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і не містить дискримінаційних умов.
Дана позиція підтверджується в тому числі постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 29 грудня 2023 р. справа № 520/23678/21.
Замовник наголошує, враховуючи висновки апеляційного суду, що неспроможність окремого суб’єкта господарювання виконати ту чи іншу умову тендерної документації не свідчить про факт встановлення дискримінаційних умов.
Тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства і не містить дискримінаційних умов.
Дана позиція підтверджується в тому числі постановою Другого апеляційного адміністративного суду від 29 грудня 2023 р. справа № 520/23678/21.
Замовник наголошує, враховуючи висновки апеляційного суду, що неспроможність окремого суб’єкта господарювання виконати ту чи іншу умову тендерної документації не свідчить про факт встановлення дискримінаційних умов.
Техніка
Дата подання: 23 січня 2024 11:08
Дата відповіді: 25 січня 2024 19:38
Яка саме техніка має бути у майбутнього виконавця послуг,одного трактора і вантажного автомобіля вистачить?
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Учасники повинні розраховувати свої можливості відповідно до технічного завдання Замовника.
Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Учасники повинні розраховувати свої можливості відповідно до технічного завдання Замовника.
Аналогічний досвід
Дата подання: 23 січня 2024 11:14
Дата відповіді: 25 січня 2024 19:38
Шановний Замовнику!
Який саме має бути аналогічний досвід,він має бути тільки з державним замовником?
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Враховуючи вимоги тендерної документації, аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуга з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі.
Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Враховуючи вимоги тендерної документації, аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуга з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі.
Питання
Дата подання: 23 січня 2024 15:00
Дата відповіді: 25 січня 2024 19:38
Шановний Замовнику, ви ще не всі дерева видалили? Скільки ще закупіель буде проводитися? Зробіть вже щось корисне для громади!
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства в сфері закупівель.
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Замовник має дотримуватись і дотримується в своїй роботі принципів здійснення публічних закупівель.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства в сфері закупівель.
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Замовник має дотримуватись і дотримується в своїй роботі принципів здійснення публічних закупівель.
Корупція
Дата подання: 23 січня 2024 15:02
Дата відповіді: 25 січня 2024 19:39
Досить красти бюджетні кошти!!! Ми надамо розголосу вашим корупційним схемам
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства в сфері закупівель.
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Замовник має дотримуватись і дотримується в своїй роботі принципів здійснення публічних закупівель.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства в сфері закупівель.
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Замовник має дотримуватись і дотримується в своїй роботі принципів здійснення публічних закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-19-016277-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА "САКУРА ГРУПП", Код ЄДРПОУ:44301501
Дата подання: 23 січня 2024 14:55
ВИМОГА
Шановний Замовнику 19.01.2024 о 23:49 вами було оголошено закупівлю «77210000-5 Лісозаготівельні послуги (77211300-5 Послуги з видалення дерев (Послуги з видалення дерев))» на 2 900 000,00. Цей тендер проводиться для виводу коштів з бюджету селищної ради і ми можемо навіть сказати хто ваш учасник, адже до цього вами в ProZorro опубліковані звіти про укладення договорів без використання електронної системи в основному з одним і тим же ФОПом, тож зробивши невелике дослідження можна сказати що даний тендер оголошений для того аби Віталій Ромась та Завертаний Олег Юрійович могли провернути свої корупційні схеми.
По-перше, звертаємо увагу, що хоч КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО С. МОРОЗІВКА "БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (Код ЄДРПОУ 30698135) зареєстроване 19.03.2001 р., однак проводити публічні закупівлі і оприлюднювати Звіти про укладені договори підприємство почало лише з 10.06.2023 року. Тож або підприємство не бачило потреби у закупівлі послуг, робіт або товарів, відповідно нічого не робила для своєї громади, або всі договора проводилися без електронної системи що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». І, хоча, з 10.06.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО С. МОРОЗІВКА "БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ почало публікувати Звіти про укладені договора, однак більшість закупівель проводяться за Кодом ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги, або ж предметом закупівлі є Лісозаготівельні послуги, такі як наприклад: «Послуги з вивезення деревини», "Послуги з вивезення деревини, що включають навантаження, перевезення та розвантаження лісопродукції з використанням власних ресурсів та транспортних засобів" та «Послуги з вивезення деревини на земельній ділянці з кадастровим номером 3220282000:06:029:0003» тощо, однак уповноважена особа, а саме Віталій Ромась, вирішує обрати інші Коди ДК, щоб мати змогу не оприлюднювати Відкриті торги з особливостями. Дивно що у Баришівської громади немає інших потреб, які б мало закривати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО С. МОРОЗІВКА "БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (Код ЄДРПОУ 30698135) окрім як лісогосподарські послуги, адже основним видом діяльності даного комунального підприємства є 36.00 Забір, очищення та постачання води, однак не було проведено жодної закупівлі пов’язаної з основним видом діяльності.
По-друге, проводячи закупівлю на таку немаленьку суму як для підприємства у якого це перші відкриті торги тендерна документація містить дуже мало вимог які можуть підтвердити достатню кваліфікацію учасників. Наприклад технічним завданням передбачено Формувальне обрізування дерев висотою більше 5 м та Видалення сухостійних, аварійних дерев, діаметр стовбура понад 50 см, однак в кваліфікаційних вимогах уповноважена особа, яка є і директором КП "ЖКГ С. МОРОЗІВКА"БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ не зазначає жодних вимог до працівників, які будуть займатися вищезазначеною роботою, а саме дотримання вимог охорони праці, таких як:
1. На бригаду потрібно оформляти наряд-допуск за формою, яка зазначена в додатку 1 НПАОП 02.0-1.04-05.
2. Організаційне та технологічне керівництво роботами в лісі повинні здійснювати майстер або інший працівник, які успішно пройшли перевірку знань з безпечного ведення конкретних робіт.
3. До лісосічних робіт при проведенні рубок допускаються чоловіки старші 18 років, які за результатами медичного обстеження є придатними для виконання цих видів робіт, пройшли вступний та первинний інструктажі, стажувалися не менше ніж 5 робочих змін;
4. Виконання лісосічних операцій повинна виконувати бригада, що складається не менше ніж з двох працівників, один з яких призначається старшим;
5. Особи, зайняті керуванням механізованими засобами (тракторами, бензопилами), повинні мати посвідчення на право керування ними. Допуск до роботи та закріплення осіб за певним механізмом або машиною оформлюється розпорядженням по лісництву, яке видає керівник робіт. Також новий робітник має пройти стажування не менше 5 робочих змін з відповідним записом у журналі розпоряджень.
6. Звалювання дерев бензиномоторними пилками на усіх рубках лісу мають виконуватися постійними працівниками, які пройшли:
професійну підготовку відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 р. № 15 (НПАОП 0.00-4.12-05);
необхідні інструктажі на підприємстві;
освоїли вимоги безпеки на лісосічних роботах.
При цьому лісоруб, який звалює дерева бензиномоторною пилкою (далі — вальник лісу), повинен мати 6-й розряд, а другий лісоруб, який йому допомагає (далі — помічник вальника) — 4-й або 5-й.
Так само, жодних вимог не зазначено до матеріально-технічної бази учасників, які планують взяти участь, хоча за вимогами охорони праці бригада (ланка) працівників, яка буде прибирати небезпечні дерева, ліквідовувати захаращеність та знімати з дерев завислу на них ламань, повинна бути забезпечена:
моторною пилкою;
бандажем для одягання на відземки тріснутих дерев перед їх спилюванням, трактором зі сталевим канатом довжиною не менше ніж 35 м або пересувною мотолебідкою з канатом такої ж довжини;
прядив’яним канатом довжиною щонайменше 10 м з трирогим гаком;
звалювальною вилкою та багром висотою не менше ніж 4 м, упором з металевим наконечником для одягання на жердину;
клинками з синтетичного матеріалу або сухої деревини твердолистяних порід;
сокирами.
На кожного працівника повинен видаватися чокер з канатом довжиною 5–8 м.
Тож яким чином громада може бути впевнена, що бюджетні кошти у розмірі 2 900 000,00 грн йдуть на благо й розвиток Баришівської селищної територіальної громади, а не в карман зацікавленим особам? Під час війни не є пріоритетною закупівля видалення дерев за 2 млн. гривень, адже з червня 2023 по грудень 2023, тобто всього за пів року, Віталій Ромась витратив на видалення і вивезення дерев 1 526 279,00 грн. Питання, звідки в Баришівській селищній територіальній громаді така кількість дерев, якщо закупівлі на озеленення громади не проводяться?
Нагле обкрадання громадян, адже яким чином збиткове підприємство має змогу оголошувати закупівлі на непотрібні послуги на великі суми, при цьому не надаючи якісно і в повній мірі комунальні послуги?
Вимагаємо скасувати дану корупційну закупівлю, інакше будемо звертатися до органів влади, в АМКУ, ДАСУ, громадські організації, до незалежних журналістів!
Розгорнути
Згорнути
По-перше, звертаємо увагу, що хоч КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО С. МОРОЗІВКА "БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (Код ЄДРПОУ 30698135) зареєстроване 19.03.2001 р., однак проводити публічні закупівлі і оприлюднювати Звіти про укладені договори підприємство почало лише з 10.06.2023 року. Тож або підприємство не бачило потреби у закупівлі послуг, робіт або товарів, відповідно нічого не робила для своєї громади, або всі договора проводилися без електронної системи що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». І, хоча, з 10.06.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО С. МОРОЗІВКА "БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ почало публікувати Звіти про укладені договора, однак більшість закупівель проводяться за Кодом ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги, або ж предметом закупівлі є Лісозаготівельні послуги, такі як наприклад: «Послуги з вивезення деревини», "Послуги з вивезення деревини, що включають навантаження, перевезення та розвантаження лісопродукції з використанням власних ресурсів та транспортних засобів" та «Послуги з вивезення деревини на земельній ділянці з кадастровим номером 3220282000:06:029:0003» тощо, однак уповноважена особа, а саме Віталій Ромась, вирішує обрати інші Коди ДК, щоб мати змогу не оприлюднювати Відкриті торги з особливостями. Дивно що у Баришівської громади немає інших потреб, які б мало закривати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО С. МОРОЗІВКА "БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (Код ЄДРПОУ 30698135) окрім як лісогосподарські послуги, адже основним видом діяльності даного комунального підприємства є 36.00 Забір, очищення та постачання води, однак не було проведено жодної закупівлі пов’язаної з основним видом діяльності.
По-друге, проводячи закупівлю на таку немаленьку суму як для підприємства у якого це перші відкриті торги тендерна документація містить дуже мало вимог які можуть підтвердити достатню кваліфікацію учасників. Наприклад технічним завданням передбачено Формувальне обрізування дерев висотою більше 5 м та Видалення сухостійних, аварійних дерев, діаметр стовбура понад 50 см, однак в кваліфікаційних вимогах уповноважена особа, яка є і директором КП "ЖКГ С. МОРОЗІВКА"БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ не зазначає жодних вимог до працівників, які будуть займатися вищезазначеною роботою, а саме дотримання вимог охорони праці, таких як:
1. На бригаду потрібно оформляти наряд-допуск за формою, яка зазначена в додатку 1 НПАОП 02.0-1.04-05.
2. Організаційне та технологічне керівництво роботами в лісі повинні здійснювати майстер або інший працівник, які успішно пройшли перевірку знань з безпечного ведення конкретних робіт.
3. До лісосічних робіт при проведенні рубок допускаються чоловіки старші 18 років, які за результатами медичного обстеження є придатними для виконання цих видів робіт, пройшли вступний та первинний інструктажі, стажувалися не менше ніж 5 робочих змін;
4. Виконання лісосічних операцій повинна виконувати бригада, що складається не менше ніж з двох працівників, один з яких призначається старшим;
5. Особи, зайняті керуванням механізованими засобами (тракторами, бензопилами), повинні мати посвідчення на право керування ними. Допуск до роботи та закріплення осіб за певним механізмом або машиною оформлюється розпорядженням по лісництву, яке видає керівник робіт. Також новий робітник має пройти стажування не менше 5 робочих змін з відповідним записом у журналі розпоряджень.
6. Звалювання дерев бензиномоторними пилками на усіх рубках лісу мають виконуватися постійними працівниками, які пройшли:
професійну підготовку відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 р. № 15 (НПАОП 0.00-4.12-05);
необхідні інструктажі на підприємстві;
освоїли вимоги безпеки на лісосічних роботах.
При цьому лісоруб, який звалює дерева бензиномоторною пилкою (далі — вальник лісу), повинен мати 6-й розряд, а другий лісоруб, який йому допомагає (далі — помічник вальника) — 4-й або 5-й.
Так само, жодних вимог не зазначено до матеріально-технічної бази учасників, які планують взяти участь, хоча за вимогами охорони праці бригада (ланка) працівників, яка буде прибирати небезпечні дерева, ліквідовувати захаращеність та знімати з дерев завислу на них ламань, повинна бути забезпечена:
моторною пилкою;
бандажем для одягання на відземки тріснутих дерев перед їх спилюванням, трактором зі сталевим канатом довжиною не менше ніж 35 м або пересувною мотолебідкою з канатом такої ж довжини;
прядив’яним канатом довжиною щонайменше 10 м з трирогим гаком;
звалювальною вилкою та багром висотою не менше ніж 4 м, упором з металевим наконечником для одягання на жердину;
клинками з синтетичного матеріалу або сухої деревини твердолистяних порід;
сокирами.
На кожного працівника повинен видаватися чокер з канатом довжиною 5–8 м.
Тож яким чином громада може бути впевнена, що бюджетні кошти у розмірі 2 900 000,00 грн йдуть на благо й розвиток Баришівської селищної територіальної громади, а не в карман зацікавленим особам? Під час війни не є пріоритетною закупівля видалення дерев за 2 млн. гривень, адже з червня 2023 по грудень 2023, тобто всього за пів року, Віталій Ромась витратив на видалення і вивезення дерев 1 526 279,00 грн. Питання, звідки в Баришівській селищній територіальній громаді така кількість дерев, якщо закупівлі на озеленення громади не проводяться?
Нагле обкрадання громадян, адже яким чином збиткове підприємство має змогу оголошувати закупівлі на непотрібні послуги на великі суми, при цьому не надаючи якісно і в повній мірі комунальні послуги?
Вимагаємо скасувати дану корупційну закупівлю, інакше будемо звертатися до органів влади, в АМКУ, ДАСУ, громадські організації, до незалежних журналістів!
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2024 19:49
Добрий день. Дякуємо за звернення.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства.
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Замовник має дотримуватись і дотримується в своїй роботі принципів здійснення публічних закупівель.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей.
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Стаття 16 Закону передбачає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, Замовником в тендерній документації установлено три кваліфікаційних критерія.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Діюче законодавство України у сфері послуг, які закуповуються не містить вичерпного переліку документів, які Замовник має право вимагати від Учасників.
Таким чином, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі відповідної кваліфікації, встановлено вимогу щодо надання Висновку експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки.
Вимога встановлена відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107.
Також наголошуємо, що тендерною документацією прямо передбачено, що Учасник забезпечує дотримання своїми працівниками при наданні послуг вимог техніки безпеки та охорони праці.
Тобто надавач послуг повинен забезпечити дотримання всіх встановлених норм з техніки безпеки.
Враховуючи викладене, Замовник стверджує, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства.
Замовник працює з дотриманням норм чинного законодавства.
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі”, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Сфера застосування Закону визначена статтею 3 Закону. Виходячи з положень пункту 11 частини першої статті 1 Закону, закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону здійснюється суб’єктами, які є замовниками, визначеними згідно із статтею 2 Закону.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Публічні закупівлі відповідно до Особливостей здійснюються замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями.
Замовник має дотримуватись і дотримується в своїй роботі принципів здійснення публічних закупівель.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей.
У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Стаття 16 Закону передбачає, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, Замовником в тендерній документації установлено три кваліфікаційних критерія.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Діюче законодавство України у сфері послуг, які закуповуються не містить вичерпного переліку документів, які Замовник має право вимагати від Учасників.
Таким чином, для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі відповідної кваліфікації, встановлено вимогу щодо надання Висновку експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки.
Вимога встановлена відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107.
Також наголошуємо, що тендерною документацією прямо передбачено, що Учасник забезпечує дотримання своїми працівниками при наданні послуг вимог техніки безпеки та охорони праці.
Тобто надавач послуг повинен забезпечити дотримання всіх встановлених норм з техніки безпеки.
Враховуючи викладене, Замовник стверджує, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Завертаний Олег Юрійович" |
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Завертаний Олег Юрійович" #3217902439 |
Переможець |
2 820 000,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 21:20
|
Договір.pdf | укладений |
06 лютого 2024 21:17
|