Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАВЕЛКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ АНДРУШІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 20409317 |
Місцезнаходження: | 13442, Україна , Житомирська обл., село Павелки, вул. Леніна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Валентина Старовойтенко +380965462064 valia2021pavelkishkola@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2022 18:20 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
11 січня 2022 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 11:53 |
Протокол1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-23-000027 ● 8b95492895534668b5f0f999bed8aa89
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 лютого 2022 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.02.2022
№ 88
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.02.2022 №88.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2022-01-11-002204-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 17:30:23
Повідомлення про припинення проведення монітрингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу № 88 від 23.02.2022 "Про початок моніторингу процедур закупівель", на період дії воєнного стану
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-06-000026 ● 3be599651a6c4d7b97503b6c6a5620a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.05.2022
№ 136
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2022 № 136.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2022-01-11-002204-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-06 12:30:55
запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по ID: UA-2022-01-11-002204-a, відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до частини 6 статті 40 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи зазначене, чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю по даній закупівлі не містить, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (ліцензії, договори оренди, витяги з реєстрів та інше)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЛІВІНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2255010152 |
Переможець |
330 000,00
UAH
|
13 січня 2022 18:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2022 10:24
|
угода розірвання.pdf | укладений |
15 червня 2022 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2022 10:17
|
угода розірвання.pdf | зміни до договору |
15 червня 2022 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 12:12
|
Договір (1).pdf | укладений |
26 січня 2022 12:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відсутні експертні ,нормативні ,технічні документи |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |