Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі по вул. Зоологічній, 3 з метою розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Шевченківського району м. Києва (ремонт фасадів та покрівлі) за кодом ДК021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
46 381 000,00 UAH
UA-2023-05-25-007051-a ● 1e8ffadb10254e38974dcf4098dc7a3a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470154 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул.Богдана Хмельницького, будинок 24 |
Контактна особа: |
Мельнік Олена Вадимівна 380444270340 ukbshrda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2023 13:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 13:37 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 13:37 |
Очікувана вартість: | 46 381 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 231 905,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження Замовника: 03190, м. Київ,вул.Всеволода Петріва,12, код ЄДРПОУ: 37470154, Категорія Замовника: І категорія, орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Обсяг виконання робіт зазначено в технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації.
Місцезнаходження Замовника: 03190, м. Київ,вул.Всеволода Петріва,12, код ЄДРПОУ: 37470154, Категорія Замовника: І категорія, орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Обсяг виконання робіт зазначено в технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі по вул. Зоологічній, 3 з метою розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Шевченківського району м. Києва (ремонт фасадів та покрівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, Київська область, Київ, вул.Зоологічна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата робіт протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності відповідного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо тенедерної документації
Дата подання: 25 травня 2023 16:04
Дата відповіді: 25 травня 2023 16:06
Замовниом опублікована тендерна документація в двох примірниках.
Скажіть будь ласка, чи будуть внесені зміни щодо виключення одного з приміників зі складу тендерної документації?
Чи є примірники тотожними? Тобто, чи учасники можуть користуватися будь яким з примірників тендерної документації для підготовки тендерної пропозиції?
Відповідь: Примірники тотожні, користуйтесь любим примірником
Вимога про надання сертифікатів
Дата подання: 25 травня 2023 16:27
Дата відповіді: 26 травня 2023 16:34
Добрий день.
У тенедерній докментації (технічне завдання) встановлено вимогу надати "Надати копію сертифікатів відповідності на основні матеріали (штукатурні суміші,пісок,бетон,щебенево-піщані суміші та інші)."
На бетон не передбачено сертифікату відповідносіті. На кожну партію бетонної суміші видається паспорт, оскільки строк придатності бетонної суміші дуже обмежений. Просимо уточнити, який документ потрібно надавати на основні матеріалі у разі, якщо на матеріал не передбачено "сертифікату відповіності".?
Вдячні за змістовну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Перелік будівельних матеріалів зазначений у п.2.4.Додатка 2 до тендерної документації наведений як приклад .Учасник має право надати свої сертифікати, залежно від того які будівельні матеріали він використовує у кошторисі своєї тендерної пропозиції. Головна причина цієї вимоги виникає через необхідність використання сертифікованих будівельних матеріалів.
Щодо виду договірної ціни
Дата подання: 25 травня 2023 16:51
Дата відповіді: 26 травня 2023 09:12
Шановний замовнику! Просимо уточнити вид договірної ціни ТВЕРДА чи ДИНАМІЧНА ?
Дякуємо за відповідь.
Відповідь: В п.п.6.1 п.6 ІІІ розділу Тедерної документації прописано -договірна ціна є твердою.
Пункт 44 Особливостей
Дата подання: 31 травня 2023 10:03
Дата відповіді: 31 травня 2023 12:01
Доброго дня! ТД вимагається надати інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей (відповідно до ч.З Додатку№ 1 до ТД. З 25.02.2023 підстави для відмови учаснику в участі у відкритих торгах передбачаються пунктом 44 Особливостей замість статті 17 Закону про закупівлі. Просимо виправити помилку та внести відповідні зміни до ТД. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З 19.05.2023 рішення про відмову процедури закупівлі в участі у відкритих торгах прописані в пункті 47 Особливостей. Читайте нові зміни до Постанови № 1178 від 12.10.2022.
Щодо надання фотографій обєкту
Дата подання: 02 червня 2023 15:30
Дата відповіді: 05 червня 2023 11:52
Вимогами Тенедероної докуентації встановлено: 7.7. З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасником з урахуванням місця розташування об’єкта, учасник повинен здійснити виїзд на місце розташування об’єкта та провести його огляд в період уточнень. Відповідно, учасник має надати у складі своєї пропозиції лист-підтвердження довільної форми (акт огляду) учасника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення його огляду. До листа-підтвердження (акт огляду) обов’язково додається як підтвердження обстеження 3 світлини об’єкта (одна ззовні з № будинку та мінімум дві безпосередньо місця виконання робіт).
Учасником було здійснено виїзд на місце викоання робіт. Одна за вказаною адресою знаходится декілька будівель. Тендерна документація не містить чіткої вказівки, на якій з будівель буде здійснюватися ремонт. Просимо Вас зазаначити, якої саме з будівель за адересою по ул. Зоологічній, 3 необхідно надати фото обєкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Поряд із адресною табличкою, що знаходиться на об'єкті ,та на якій зазначено «вул.Зоологічна,3»,знаходиться інформаційна табличка : КНП «Центр Первинної медико-санітарної допомоги №1» Шевченківського району міста Києва Філія №3.Також надаємо ссилку на місце розміщення об'єкта:
https://goo.gl/maps/A6EF7inV6pCCndkc8
https://goo.gl/maps/A6EF7inV6pCCndkc8
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-25-007051-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:42647953
Дата подання: 05 червня 2023 17:41
Незаконні вимоги по питанню судової експертизи
ВКАЖІТЬ ЗГІДНО ЯКОГО ЗАКОНОДАВСТВА УЧАСНИКИ ПОВИННІ РОБИТИ ДАНИЙ ДОГОВІР ДО КІНЦЯ ПРОВЕДЕННЯ РОБІТ ЗГІДНО УКЛАДЕНОГО ДОГОВОРУ З ЗАМОВНИКОМ- Копію укладеного договору з експертною компанією на проведення судової будівельно-технічної експертизи, щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт проектно-кошторисної документації та вартості виконаних робіт по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі по вул. Зоологічній, 3 з метою розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Шевченківського району м. Києва (ремонт фасадів та покрівлі) за кодом ДК021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація, код ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація, яку провести у термін до повного остаточного розрахунку за виконані роботи по даній закупівлі та отримати позитивний висновок експертизи, згідно п.1.2. розділ 1(Будівельна експертиза) Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень(затверджено Наказ Міністерства юстиції України 08.10.1998 № 53/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 26.12.2012 № 1950/5).
Згідно Інструкції про призначення та проведння судових експертиз Наказу МЮУ №1950/5 та експертних досліджень в пункті 1. Загальні положення
п.п. 1.1. гласить Призначення судових експертиз та експертних досліджень (далі - експертизи та дослідження) судовим експертам державних спеціалізованих науково-дослідних установ судових експертиз Міністерства юстиції України (далі - експертні установи) та атестованим судовим експертам, які не є працівниками державних спеціалізованих установ (далі - експерти), їх обов'язки, права та відповідальність, організація проведення експертиз та оформлення їх результатів здійснюються у порядку, визначеному Кримінальним процесуальним, Цивільним процесуальним, Господарським процесуальним кодексами України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Кодексом адміністративного судочинства України, Митним кодексом України, Законами України "Про судову експертизу", "Про виконавче провадження", іншими нормативно-правовими актами з питань судово-експертної діяльності та цією Інструкцією.
Не зрозуміло, яке відношення Учасники мають до кримінальних проваджень, ще до виконання та завершення робіт.
Данні договори заключаються по судовим експертизам заключаються при наявності - Кримінальним процесуальним, Цивільним процесуальним, Господарським процесуальним кодексами України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Кодексом адміністративного судочинства України, Митним кодексом України, Законами України "Про судову експертизу", "Про виконавче провадження". Це Замовник вже передбачає кримінальну відповідальність за корупційні дії вимагая данну судову експертизу.
п.п.1.8. Підставою для проведення експертиз відповідно до чинного законодавства є процесуальний документ (постанова, ухвала) про призначення експертизи, складений уповноваженою на те особою (органом), або письмове звернення потерпілого чи сторони захисту кримінального провадження (далі - документ про призначення експертизи (залучення експерта)), у якому обов'язково зазначаються реквізити, перелік питань, поставлених експерту, а також об'єкти, що підлягають дослідженню.
Підставою для проведення експертного дослідження є письмова заява (лист) замовника (юридичної або фізичної особи) з обов'язковим зазначенням його реквізитів, з переліком питань, які підлягають розв'язанню, а також об'єктів, що надаються.
п.п. 1.13 Строк проведення експертизи встановлюється залежно від складності дослідження з урахуванням експертного навантаження фахівців керівником експертної установи (або заступником керівника чи керівником структурного підрозділу) у межах:
10 календарних днів - щодо матеріалів з невеликою кількістю об'єктів і простих за характером досліджень;
30 календарних днів - щодо матеріалів із середньою кількістю об'єктів або середньої складності за характером досліджень;
60 календарних днів - щодо матеріалів з великою кількістю об'єктів або складних за характером досліджень;
Строки проведення процедури закупівлі не відповідають термінам строкам проведення судової експертизи. Даже якщо сфабрикувати судову експертизу до проведення торгів, воне не вкладується в терміни процедури проведення торгів. Це потрібно до моменту подання оголошення Підготовити «Дядю Васю (свого учасника)» до торгів
Вартість судебної експертизи залежить від вартості суми договору та кошторисних документів. І люба експертиза повинна бути закладена в проектному кошторисі. Що відсутне в Замовника.
Даже якщо Замовник мав на увазі проведення будівельно-технічної експертизи, щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт проектно-кошторисної документації та вартості виконаних робіт по об’єкту. То всі структури, які проводять ці експертизи, також їх роблять вже по виконаним роботом, тим паче для контролю якості та відповідності робіт перевіряють структури, які проводять технічний нагляд. За це Замовник відшкодовують їм до 1,5% від вартості договору.
І всі ці вимоги Замовника не відповідають Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності. Це Замовник повиненн ним керуватися про проведення будівельних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Інструкції про призначення та проведння судових експертиз Наказу МЮУ №1950/5 та експертних досліджень в пункті 1. Загальні положення
п.п. 1.1. гласить Призначення судових експертиз та експертних досліджень (далі - експертизи та дослідження) судовим експертам державних спеціалізованих науково-дослідних установ судових експертиз Міністерства юстиції України (далі - експертні установи) та атестованим судовим експертам, які не є працівниками державних спеціалізованих установ (далі - експерти), їх обов'язки, права та відповідальність, організація проведення експертиз та оформлення їх результатів здійснюються у порядку, визначеному Кримінальним процесуальним, Цивільним процесуальним, Господарським процесуальним кодексами України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Кодексом адміністративного судочинства України, Митним кодексом України, Законами України "Про судову експертизу", "Про виконавче провадження", іншими нормативно-правовими актами з питань судово-експертної діяльності та цією Інструкцією.
Не зрозуміло, яке відношення Учасники мають до кримінальних проваджень, ще до виконання та завершення робіт.
Данні договори заключаються по судовим експертизам заключаються при наявності - Кримінальним процесуальним, Цивільним процесуальним, Господарським процесуальним кодексами України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Кодексом адміністративного судочинства України, Митним кодексом України, Законами України "Про судову експертизу", "Про виконавче провадження". Це Замовник вже передбачає кримінальну відповідальність за корупційні дії вимагая данну судову експертизу.
п.п.1.8. Підставою для проведення експертиз відповідно до чинного законодавства є процесуальний документ (постанова, ухвала) про призначення експертизи, складений уповноваженою на те особою (органом), або письмове звернення потерпілого чи сторони захисту кримінального провадження (далі - документ про призначення експертизи (залучення експерта)), у якому обов'язково зазначаються реквізити, перелік питань, поставлених експерту, а також об'єкти, що підлягають дослідженню.
Підставою для проведення експертного дослідження є письмова заява (лист) замовника (юридичної або фізичної особи) з обов'язковим зазначенням його реквізитів, з переліком питань, які підлягають розв'язанню, а також об'єктів, що надаються.
п.п. 1.13 Строк проведення експертизи встановлюється залежно від складності дослідження з урахуванням експертного навантаження фахівців керівником експертної установи (або заступником керівника чи керівником структурного підрозділу) у межах:
10 календарних днів - щодо матеріалів з невеликою кількістю об'єктів і простих за характером досліджень;
30 календарних днів - щодо матеріалів із середньою кількістю об'єктів або середньої складності за характером досліджень;
60 календарних днів - щодо матеріалів з великою кількістю об'єктів або складних за характером досліджень;
Строки проведення процедури закупівлі не відповідають термінам строкам проведення судової експертизи. Даже якщо сфабрикувати судову експертизу до проведення торгів, воне не вкладується в терміни процедури проведення торгів. Це потрібно до моменту подання оголошення Підготовити «Дядю Васю (свого учасника)» до торгів
Вартість судебної експертизи залежить від вартості суми договору та кошторисних документів. І люба експертиза повинна бути закладена в проектному кошторисі. Що відсутне в Замовника.
Даже якщо Замовник мав на увазі проведення будівельно-технічної експертизи, щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт проектно-кошторисної документації та вартості виконаних робіт по об’єкту. То всі структури, які проводять ці експертизи, також їх роблять вже по виконаним роботом, тим паче для контролю якості та відповідності робіт перевіряють структури, які проводять технічний нагляд. За це Замовник відшкодовують їм до 1,5% від вартості договору.
І всі ці вимоги Замовника не відповідають Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності. Це Замовник повиненн ним керуватися про проведення будівельних робіт.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2023 23:58
Відповідно до статті 7-1 закону України «Про судову експертизу» та Наказом Міністерства юстиції України № 53/5 від 08.10.1998 затверджено Інструкцію про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень.
Відповідно до пункту 1.2. розділу І Загальні положення Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень Будівельно-технічна та оціночно-будівельна експертизи є основними видами (підвидами) судової та досудової експертизи які здійснюються із залученням судових експертів сертифікованих Міністерством юстиції України відповідно чинного законодавства.
Відповідно но пункту 5.1. розділу ІІ Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень основними завданнями будівельно-технічної експертизи є:
визначення відповідності розробленої проектно-технічної та кошторисної документації вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва;
визначення відповідності виконаних будівельних робіт та побудованих об’єктів нерухомого майна (будівель, споруд тощо) проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва;
визначення відповідності виконаних будівельних робіт, окремих елементів об’єктів нерухомого майна, конструкцій, виробів та матеріалів проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва;
визначення, перевірка обсягів і вартості виконаних будівельних робіт та складеної первинної звітної документації з будівництва та їх відповідність проектно-кошторисній документації, вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва;
визначення групи капітальності, категорії складності, ступеня вогнестійкості будівель і споруд та ступеня будівельної готовності незавершених будівництвом об’єктів;
визначення технічного стану будівель, споруд та інженерних мереж, причин пошкоджень та руйнувань об’єктів та їх елементів;
визначення вартості будівельних робіт, пов’язаних з переобладнанням, усуненням наслідків залиття, пожежі, стихійного лиха, механічного впливу тощо;
визначення можливості та розробка варіантів розподілу (виділення частки; порядку користування) об’єктів нерухомого майна.
Тобто проведення вказаних експертних досліджень дає змогу детально та неупереджено здійснювати контроль якості використання бюджетних коштів. А у зв’язку зі збільшенням випадків відкриття кримінальних справ по об’єктам на яких здійснюються будівельні роботи з залученням державних коштів є необхідність у обов’язковому проведенні будівельно-технічних досліджень.
Окрім цього, законодавцем у Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень чітко визначено перелік вирішуваних питань, а саме:
Чи відповідає розроблена проектно-кошторисна документація вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП тощо)? Якщо не відповідає, то в чому полягають невідповідності?
Чи відповідають виконані будівельні роботи проектній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
Чи відповідають об’єкти (будівлі, споруди тощо) проектно-технічній документації на їх будівництво (ремонт, реконструкцію) та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва. Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
Чи відповідають виконані будівельні роботи (або окремі елементи об’єктів нерухомого майна, конструкції, вироби, матеріали тощо) проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП, стандартам, технічним умовам тощо)? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
Який перелік та об’єми фактично виконаних будівельних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції)?
Яка вартість фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об’єктів?
Чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об’єктів обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією з будівництва?
Чи відповідає первинна звітна документація (форми КБ-2в, КБ-3 тощо) з будівництва (ремонту, реконструкції) за порядком складання і наведеними розрахунками вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва? Якщо не відповідає, то в чому полягають невідповідності?
Який вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт тощо) фактично виконаний на об’єкті?
Чи є об’єкт (результат виконання робіт) нерухомим майном?
Який ступінь будівельної готовності незавершеного будівництвом об’єкта?
Яка група капітальності (категорія складності, ступінь вогнестійкості) об’єкта?
Який технічний стан (ступінь фізичного зношення) об’єкта нерухомого майна (будівлі, споруди тощо)?
Чи є об’єкт нерухомого майна (будівля, споруда) аварійним?
Які пошкодження об’єкта (будівлі, квартири, приміщення, оздоблення тощо) виникли внаслідок залиття, пожежі, стихійного лиха, механічного впливу, просідання ґрунту на підроблюваних територіях тощо?
Яка технічна причина пошкоджень та руйнувань об’єкта нерухомого майна (елементів, конструкцій, інженерних мереж тощо)?
Яка вартість ремонтно-будівельних робіт, проведення яких необхідне для усунення пошкоджень унаслідок залиття, пожежі, стихійного лиха, механічного впливу, просідання ґрунту тощо?
Який розмір завданої матеріальної шкоди об’єкту (будівлі, квартирі, приміщенню, оздобленню тощо) унаслідок його залиття, пожежі, стихійного лиха, механічного впливу, просідання ґрунту тощо?
Яке функціональне призначення приміщень? Чи належать приміщення будинку до нежитлових (допоміжних)?
Чи є технічна можливість відповідно до вимог нормативно-правових актів у галузі будівництва розділити (виділити частку; визначити порядок користування) об’єкт нерухомого майна відповідно до часток співвласників (вказати частки)?
Які варіанти розподілу (виділення частки; визначення порядку користування) об’єкта нерухомого майна можливо визначити відповідно до часток співвласників (вказати частки) та вимог нормативно-правових актів?
Чи належить будівля за архітектурним вирішенням (стилем) до категорії культових споруд: храмів, церковних споруд? (Зазначене питання може вирішуватись шляхом проведення комплексної експертизи із залученням відповідних фахівців.)
З метою запобігання привласнення коштів та нецільового іх використання,що є кримінальним злочином, замовник вимагає після виконання робіт провести експертизу і отримати висновок з питання:
Відповідно до пункту 1.2. розділу І Загальні положення Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень Будівельно-технічна та оціночно-будівельна експертизи є основними видами (підвидами) судової та досудової експертизи які здійснюються із залученням судових експертів сертифікованих Міністерством юстиції України відповідно чинного законодавства.
Відповідно но пункту 5.1. розділу ІІ Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень основними завданнями будівельно-технічної експертизи є:
визначення відповідності розробленої проектно-технічної та кошторисної документації вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва;
визначення відповідності виконаних будівельних робіт та побудованих об’єктів нерухомого майна (будівель, споруд тощо) проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва;
визначення відповідності виконаних будівельних робіт, окремих елементів об’єктів нерухомого майна, конструкцій, виробів та матеріалів проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва;
визначення, перевірка обсягів і вартості виконаних будівельних робіт та складеної первинної звітної документації з будівництва та їх відповідність проектно-кошторисній документації, вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва;
визначення групи капітальності, категорії складності, ступеня вогнестійкості будівель і споруд та ступеня будівельної готовності незавершених будівництвом об’єктів;
визначення технічного стану будівель, споруд та інженерних мереж, причин пошкоджень та руйнувань об’єктів та їх елементів;
визначення вартості будівельних робіт, пов’язаних з переобладнанням, усуненням наслідків залиття, пожежі, стихійного лиха, механічного впливу тощо;
визначення можливості та розробка варіантів розподілу (виділення частки; порядку користування) об’єктів нерухомого майна.
Тобто проведення вказаних експертних досліджень дає змогу детально та неупереджено здійснювати контроль якості використання бюджетних коштів. А у зв’язку зі збільшенням випадків відкриття кримінальних справ по об’єктам на яких здійснюються будівельні роботи з залученням державних коштів є необхідність у обов’язковому проведенні будівельно-технічних досліджень.
Окрім цього, законодавцем у Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень чітко визначено перелік вирішуваних питань, а саме:
Чи відповідає розроблена проектно-кошторисна документація вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП тощо)? Якщо не відповідає, то в чому полягають невідповідності?
Чи відповідають виконані будівельні роботи проектній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
Чи відповідають об’єкти (будівлі, споруди тощо) проектно-технічній документації на їх будівництво (ремонт, реконструкцію) та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва. Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
Чи відповідають виконані будівельні роботи (або окремі елементи об’єктів нерухомого майна, конструкції, вироби, матеріали тощо) проектно-технічній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП, стандартам, технічним умовам тощо)? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
Який перелік та об’єми фактично виконаних будівельних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції)?
Яка вартість фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об’єктів?
Чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об’єктів обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією з будівництва?
Чи відповідає первинна звітна документація (форми КБ-2в, КБ-3 тощо) з будівництва (ремонту, реконструкції) за порядком складання і наведеними розрахунками вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва? Якщо не відповідає, то в чому полягають невідповідності?
Який вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт тощо) фактично виконаний на об’єкті?
Чи є об’єкт (результат виконання робіт) нерухомим майном?
Який ступінь будівельної готовності незавершеного будівництвом об’єкта?
Яка група капітальності (категорія складності, ступінь вогнестійкості) об’єкта?
Який технічний стан (ступінь фізичного зношення) об’єкта нерухомого майна (будівлі, споруди тощо)?
Чи є об’єкт нерухомого майна (будівля, споруда) аварійним?
Які пошкодження об’єкта (будівлі, квартири, приміщення, оздоблення тощо) виникли внаслідок залиття, пожежі, стихійного лиха, механічного впливу, просідання ґрунту на підроблюваних територіях тощо?
Яка технічна причина пошкоджень та руйнувань об’єкта нерухомого майна (елементів, конструкцій, інженерних мереж тощо)?
Яка вартість ремонтно-будівельних робіт, проведення яких необхідне для усунення пошкоджень унаслідок залиття, пожежі, стихійного лиха, механічного впливу, просідання ґрунту тощо?
Який розмір завданої матеріальної шкоди об’єкту (будівлі, квартирі, приміщенню, оздобленню тощо) унаслідок його залиття, пожежі, стихійного лиха, механічного впливу, просідання ґрунту тощо?
Яке функціональне призначення приміщень? Чи належать приміщення будинку до нежитлових (допоміжних)?
Чи є технічна можливість відповідно до вимог нормативно-правових актів у галузі будівництва розділити (виділити частку; визначити порядок користування) об’єкт нерухомого майна відповідно до часток співвласників (вказати частки)?
Які варіанти розподілу (виділення частки; визначення порядку користування) об’єкта нерухомого майна можливо визначити відповідно до часток співвласників (вказати частки) та вимог нормативно-правових актів?
Чи належить будівля за архітектурним вирішенням (стилем) до категорії культових споруд: храмів, церковних споруд? (Зазначене питання може вирішуватись шляхом проведення комплексної експертизи із залученням відповідних фахівців.)
З метою запобігання привласнення коштів та нецільового іх використання,що є кримінальним злочином, замовник вимагає після виконання робіт провести експертизу і отримати висновок з питання:
Номер вимоги: UA-2023-05-25-007051-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:42647953
Дата подання: 05 червня 2023 18:15
Не Законні вимоги Замовника в тендерній документації
Замовник в тендерній документації вимагає наявність копію сертифікатів відповідності на основні матеріали (штукатурні суміші,пісок,бетон,щебенево-піщані суміші та інші).
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 року №93 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 року №194/31646), втратив чинність наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року №466/10746 (із змінами). А також те, що з 01 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року №46-94 «Про стандартизацію і специфікацію», який визначав правові та економічні основи стандартизації та специфікації.
Данні матеріали відсутні в переліку обов’язкових до проведення сертифікації відповідності. Вимагаємо зняти в тендерній документації ці вимоги. Крім бетону.
При використанні даних матеріалів Учасник при закупівлі конкретної партії отримує паспорт якості на отримані матеріали. І при використання цих матеріалів Учасник надає паспорта якості Замовнику.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 року №93 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 року №194/31646), втратив чинність наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року №466/10746 (із змінами). А також те, що з 01 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року №46-94 «Про стандартизацію і специфікацію», який визначав правові та економічні основи стандартизації та специфікації.
Данні матеріали відсутні в переліку обов’язкових до проведення сертифікації відповідності. Вимагаємо зняти в тендерній документації ці вимоги. Крім бетону.
При використанні даних матеріалів Учасник при закупівлі конкретної партії отримує паспорт якості на отримані матеріали. І при використання цих матеріалів Учасник надає паспорта якості Замовнику.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2023 23:30
Дана вимога не можу бути скасована оскільки не суперечить нормам законів України. Остаточний перелік матеріалів (або їх аналог) вказаний у технічному завданні ( дефектний акт), від учасника вимагається використання якісних ( сертифікованих) матеріалів з відповідними або аналогічними технічними характеристиками.
Номер вимоги: UA-2023-05-25-007051-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:42647953
Дата подання: 05 червня 2023 18:17
Проти законні вимоги в тендерній документації
Замовник в тендерній документації вимагає надати копію договору (ів) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 року №93 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 року №194/31646), втратив чинність наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року №466/10746 (із змінами). А також те, що з 01 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року №46-94 «Про стандартизацію і специфікацію», який визначав правові та економічні основи стандартизації та специфікації.
Це підтверджує також про необов’язковість проходження випробування будівельних матеріалів в не яких атестованих лабораторіях. А на бетон буде надаватися сертифікат відповідності (який при його отриманні пройшов експертизу в атестованої лабораторії.
Данні матеріали відсутні в переліку обов’язкових до проведення сертифікації відповідності. Вимагаємо зняти в тендерній документації ці вимоги. Крім бетону.
При використанні даних матеріалів Учасник при закупівлі конкретної партії отримує паспорт якості на отримані матеріали. І при використання цих матеріалів Учасник надає паспорта якості Замовнику.
В загалі данні вимоги які прописав Замовник дуже похожі на корупційні дії Замовника під конкретного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 року №93 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 року №194/31646), втратив чинність наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року №466/10746 (із змінами). А також те, що з 01 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року №46-94 «Про стандартизацію і специфікацію», який визначав правові та економічні основи стандартизації та специфікації.
Це підтверджує також про необов’язковість проходження випробування будівельних матеріалів в не яких атестованих лабораторіях. А на бетон буде надаватися сертифікат відповідності (який при його отриманні пройшов експертизу в атестованої лабораторії.
Данні матеріали відсутні в переліку обов’язкових до проведення сертифікації відповідності. Вимагаємо зняти в тендерній документації ці вимоги. Крім бетону.
При використанні даних матеріалів Учасник при закупівлі конкретної партії отримує паспорт якості на отримані матеріали. І при використання цих матеріалів Учасник надає паспорта якості Замовнику.
В загалі данні вимоги які прописав Замовник дуже похожі на корупційні дії Замовника під конкретного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2023 23:32
Шановний учасник, дана вимога не може бути скасована, оскільки згідно чинного законодавства України (ДСТУ), будівельні матеріали, вироби та окремі конструкції, що застосовуються під час будівництва та ремонту об’єктів виробничого, невиробничого та спеціального призначення мають бути сертифіковані у встановленому законодавством порядку. Кваліфікаційні випробування будівельних матеріалів на території України згідно чинних нормативних документів виконуються з метою підтвердження відповідності їх фізико-механічних властивостей задекларованих у технічних умовах, сертифікатах відповідності та технічних свідоцтвах придатності до використання у будівництві.
Номер вимоги: UA-2023-05-25-007051-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:42647953
Дата подання: 05 червня 2023 22:46
Не відповідність вимогів Замовника Законодавства України
Замовник в тендерній документації вимагає надати протокол випробування електороінструменту та електрообладнання з наданням підтверджуючих документів про можливість проводити перевірку фірмою, що видала протокол.
Згідно Законодавства України «Наказ «Про затвердження Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» не має ніякої вимоги проведення випробування електроінструменту та електрообладнання в лабораторії.
Замовник повинен підтвердити законні вимоги про вимоги про лабораторні проведення про надання протоколу випробування електроінструменту та електрообладнання з наданням підтверджуючих документів про можливість проводити перевірку фірмою, що видала протокол.
При продажі електроінструменту та електрообладнання продавець надає гарантійний лист та експлуатаційний термін цих продуктів. Які повністю відповідають обладнанню зафіксованому учасників. Данна вимога наступна корупційна вимога Замовника під свого учасника. І взагалі вимоги тендерної документації підлягає кримінальному впровадженню, як це було по торгам Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації. І вимога наведіть порядок в тендерній документації, щоб учасники не подавали на вас скарги не в АМКУ, аудит України та інші структури.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Законодавства України «Наказ «Про затвердження Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» не має ніякої вимоги проведення випробування електроінструменту та електрообладнання в лабораторії.
Замовник повинен підтвердити законні вимоги про вимоги про лабораторні проведення про надання протоколу випробування електроінструменту та електрообладнання з наданням підтверджуючих документів про можливість проводити перевірку фірмою, що видала протокол.
При продажі електроінструменту та електрообладнання продавець надає гарантійний лист та експлуатаційний термін цих продуктів. Які повністю відповідають обладнанню зафіксованому учасників. Данна вимога наступна корупційна вимога Замовника під свого учасника. І взагалі вимоги тендерної документації підлягає кримінальному впровадженню, як це було по торгам Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації. І вимога наведіть порядок в тендерній документації, щоб учасники не подавали на вас скарги не в АМКУ, аудит України та інші структури.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2023 23:39
У тендерній документації, відсутні вимоги про лабораторні проведення про надання протоколу випробування електроінструменту та електрообладнання з наданням підтверджуючих документів про можливість проводити перевірку фірмою що видала протокол.
У технічному завданні (П2.1 Додатку №2 )вказано надання виключно протоколу випробування електроінструменту та електрообладнання.
У технічному завданні (П2.1 Додатку №2 )вказано надання виключно протоколу випробування електроінструменту та електрообладнання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" |
42 500 000,00
UAH з ПДВ
|
42 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КИЇВСЬКА ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ" |
43 392 079,20
UAH з ПДВ
|
43 392 079,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СТЕПС" |
46 200 000,00
UAH з ПДВ
|
46 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" #41051376 |
Відхилено |
42 500 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2023 14:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 червня 2023 11:25
|
ТОВ "КИЇВСЬКА ДОМОБУДІВНА КОМПАНІЯ" #38282523 |
Переможець |
43 392 079,20
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 08:58
|
Додаток 3ДогВ184.pdf | укладений |
23 червня 2023 08:57
|
Додаток 2ДогВ184.pdf | укладений |
23 червня 2023 08:56
|
Додаток 1ДогВ184 част2.pdf | укладений |
23 червня 2023 08:56
|
Додаток 1ДогВ184 част1.pdf | укладений |
23 червня 2023 08:55
|
ДогВ184.pdf | укладений |
23 червня 2023 08:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт будівлі по вул. Зоологічній, 3 з метою розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Шевченківського району м. Києва (ремонт фасадів та покрівлі) | 1 | роботи |
43 392 079,20
UAH
|