Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the highway of state importance T-17-29 "Bypass road of the village of Kotelva" on the section from the highway C171003 Kotelva-Mikhailov to the highway H-12 Sumy-Poltava, Poltava region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Additional contacts: |
Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych 380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2021 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2022 12:46 |
Очікувана вартість: | 335 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 675 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчуваного органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, визначених згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» {Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 184-21 від 02.07.2021}. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписки з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1675500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії) із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати замовнику на рахунок Державної казначейської служби України кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеній в тендерній документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Розмір забезпечення виконання договору складає: 3 % від вартості договору. Не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник-переможець, вносить забезпечення виконання договору в формі оригіналу банківської гарантії. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Внесення забезпечення виконання договору про закупівлю не припиняє виконання зобов'язань Учасника за договором про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених ст. 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин на письмовий запит учасника або особисто. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 08 листопада 2021 09:57 |
Enquiries until: | 30 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 грудня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 335 100 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 675 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником за фактично виконані роботи за рахунок бюджетних коштів у порядку, встановленому бюджетним законодавством та вимогами казначейського обслуговування бюджету за видатками в міру надходження зазначених коштів фінансування на казначейський рахунок Замовника та на підставі рахунку-фактури Підрядника з доданими до нього наступними документами: акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в); довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3), підписаної уповноваженими представниками обох сторін | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (із змінами) | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2021 10:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2021 09:59 |
Відомості обсягів робіт.rar | |
08 листопада 2021 09:59 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
08 листопада 2021 09:58 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-30-000006 ● f9fa2540b2334b528d69db75f47abcf3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2022 11:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2022 № 26
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 29.08.2022 № 26
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8.UA-2021-11-08-001711-b 08.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-07 16:01:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів по закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-17-29 «Об'їзна дорога смт Котельва» на ділянці від автомобільної дороги С171003 Котельва-Михайлове до автомобільної дороги Н-12 Суми-Полтава, Полтавська область», код ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, очікуваною вартістю 335 100 000,00грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-08-001711-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3.Чи були дотримані переможцем (ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл») процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю вимоги пункту 4 розділу VI тендерної документації Замовника, а саме:
«Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії та документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації».
4.Чи були дотримані переможцем (ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл») процедури закупівлі вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, а саме: «Внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії) із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати замовнику на рахунок Державної казначейської служби України кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеній в тендерній документації. Розмір забезпечення виконання договору складає: 3% від вартості договору».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-12 11:32:42
Пояснення на запит
При цьому надаємо пояснення на Ваш запит від 07.09.2022 року у межах проведення Вами моніторингу процедури відкритих торгів по закупівлі робіт на «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-17-29 «Об'їзна дорога смт Котельва» на ділянці від автомобільної дороги С171003 Котельва-Михайлове до автомобільної дороги Н-12 Суми-Полтава, Полтавська область» (код ДК 021:2015:45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) у прикріплених нище файлах (Лист щодо надання пояснень.pdf).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-16 14:20:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів по закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-17-29 «Об'їзна дорога смт Котельва» на ділянці від автомобільної дороги С171003 Котельва-Михайлове до автомобільної дороги Н-12 Суми-Полтава, Полтавська область», код ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва, очікуваною вартістю 335 100 000,00грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-08-001711-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Чи були укладені додаткові угоди (крім додаткової угоди від 22.07.2022 №02) до договору про закупівлю за державні кошти від 22.02.2022 № 13-01-22, укладеного з ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл»?
У разі укладання додаткових угод зазначити причини їх неоприлюднення в електронній системі закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-16 17:23:32
Пояснення на запит
На Ваш запит від 16.09.2022 у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів по закупівлі робіт за номером ID: UA-2021-11-08-001711-b «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-17-29 «Об'їзна дорога смт. Котельва» на ділянці від автомобільної дороги С171003 Котельва-Михайлове до автомобільної дороги Н-12 Суми-Полтава, Полтавська область» (код ДК 021:2015:45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) надаємо пояснення щодо того чи були укладені додаткові угоди (крім додаткової угоди від 22.07.2022 № 02) до договору про закупівлю за державні кошти від 22.02.2022 № 13-01-22.
Службою автомобільних доріг у Полтавській, крім додаткової угоди від 22.07.2022 № 02, були укладені: додаткова угода від 01.03.2022 № 01 (щодо взяття юридичних зобов’язань по договору відповідно до постанови КМУ від 19.01.2022 № 65 «Деякі питання дорожнього господарства»); додаткова угода від 27.07.2022 № 03 (щодо зменшення юридичних зобов’язань по договору відповідно до постанови КМУ від 19.01.2022 № 65 «Деякі питання дорожнього господарства» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803)).
Керуючись пунктом 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору передбачено частиною п’ятою статті 41 Закону, де чітко визначенні випадки відповідно до яких істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання.
Після укладення договору в період його виконання у сторін виникає необхідність внесення змін в окремі умови договору, які не відносяться до істотних умов договорів, а саме: взяття юридичних зобов’язань по договору, зменшення чи збільшення таких зобов’язань, зміна місцезнаходження та банківські реквізити сторін, про що складаються додаткові угоди.
Істотними умовами договору відповідно до ГКУ та ЦКУ є: умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ); ціна договору (ч. 3 ст. 180 ГКУ); строк дії договору (ч. 3 ст. 180 ГКУ).
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках передбачених Законом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до статті 10 Закону.
Ураховуючи викладене, взяття юридичних зобов’язань по договору, зменшення чи збільшення таких зобов’язань, зміна місцезнаходження та банківські реквізити сторін – не є істотними умовами договору та не оприлюднюються замовником відповідно до статті 10 Закону саме щодо договорів про закупівлю у розумінні Закону, тобто укладених за результатом проведення однієї з процедур закупівель, передбачених статтею 13 Закону, та у випадках передбачених частиною 5 статті 41 Закону і статтею 10 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2022 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
329 100 000,00
UAH з ПДВ
|
327 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
333 058 914,30
UAH з ПДВ
|
329 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
327 420 000,00
UAH з ПДВ
|
06 січня 2022 08:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 08:09
|
№ 13-01-22 д.у.05.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 08:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2022 14:49
|
№ 13-01-22 д.у.02.pdf | зміни до договору |
22 липня 2022 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2022 08:19
|
Договір № 13-01-22 (з додатками).pdf | укладений |
22 лютого 2022 08:18
|
Протокол про продовження строку для укладення договору про закупівлю до 60 днів _№ 33-04-21 від 26.01.2022.pdf | укладений |
26 січня 2022 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 13-01-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 13-01-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |