Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Контактна особа: |
Онищенко Ольга Федорівна +380444652622 olga_onishenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2021 14:29 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | протягом 30 банківських днів після підписання акту наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
12 квітня 2021 14:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-21-000034 ● 85f8cc1d79c749d798bf8a889a512c47
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 14:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2021-04-12-003229-b 12.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-26 12:48:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з деповського ремонту пасажирських вагонів міжрегіонального пасажирського поїзду на локомотивній тязі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-12-003229-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-28 13:47:33
відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснень в ході проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з деповського ремонту пасажирських вагонів міжрегіонального пасажирського поїзду на локомотивній тязі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-12-003229-b) надаємо наступну інформацію.
Необхідність у здійсненні закупівлі деповського ремонту пасажирських вагонів міжрегіонального пасажирського поїзду на локомотивній тязі визначено Положенням з технічного обслуговування та ремонту пасажирських вагонів локомотивної тяги, затвердженим рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 13.08.2020 №Ц-45/68Ком.т. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до нормативно-технічної документації заводу-виробника «Вагони пасажирські локомотивної тяги для міжрегіонального сполучення зі швидкістю 160 км/год. Керівництво з експлуатації, технічного обслуговування та ремонту» та чинної нормативно-технічної документації АТ «Укрзалізниця».
При визначенні очікуваної вартості враховано проведений Торгово-промисловою палатою України інформаційний моніторинг, за результатами якого встановлено, що Публічне акціонерне товариство «Крюківський вагонобудівний завод» визначено Кабінетом Міністрів України головним розробником конструкторської документації, виробником пасажирських вагонів, в зв’язку з чим є єдиним постачальником послуг/робіт з технічного сервісу, різних видів обслуговування, поточних ремонтів, деповських та капітальних ремонтів рухомого складу власного виробництва (вагонів електропоїздів серії ЕКр1, дизель-поїздів серії ДПКр-2, ДПКр-3 та вагонів пасажирських міжрегіонального поїзду локомотивної тяги). За основу очікуваної вартості взято фінансовий план витрат філії, та відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, отримано цінову пропозицію Публічного акціонерного товариства «Крюківський вагонобудівний завод».
Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» є структурним підрозділом Акціонерного товариства «Українська залізниця» без статусу юридичної особи. У філії відсутній власний веб-сайт, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Акціонерного товариства «Українська залізниця» (юридичної особи) за посиланням
https://www.uz.gov.ua/about/procurement/promulgation/page-16/540117/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Публічне акціонерне товариство "Крюківський вагонобудівний завод" #05763814 |
Переможець |
17 653 800,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2021 15:20
|
ДУ до Договору 22 УЗШК (1).pdf | зміни до договору |
27 травня 2021 15:20
|
1_ДУ до Договору 22 УЗШК.pdf | укладений |
27 травня 2021 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 16:14
|
22 ДР МПЛТ (КВБЗ).pdf | укладений |
12 травня 2021 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторонами досягнуто згоди щодо зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 7621/010018/с/22-УЗШК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |