Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи опалення Меденицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дрогобицького району Львівської області. (Коригування)
Очікувана вартість
3 953 312,00 UAH
UA-2021-11-05-003061-c ● 1e21b92661fe41cd8fcfa946103df9bd
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Меденицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44086506 |
Місцезнаходження: | 82160, Україна , Львівська обл., селище міського типу Меденичі, вулиця Незалежності буд.52 |
Контактна особа: |
Тимків Леся Миколаївна +380963874763 gromada_osvita19@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2021 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 11:48 |
Очікувана вартість: | 3 953 312,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 533,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Також електронна банківська гарантія, має відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 року «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, зокрема поруки, застави тощо (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта, в т.ч. поруки) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAА» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 19 000,00 грн. (Вісім тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дня кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку довільної форми про погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються замовником відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, передбачених частиною третьою статті 25 Закону та зазначені у п. 3 цього розділу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи опалення Меденицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дрогобицького району Львівської області. (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82160, Україна, Львівська область, смт. Меденичі, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2021 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2021 22:43 |
Зміни.docx | |
12 листопада 2021 22:43 |
ТД_опалення Школа Меденичі2.doc |
13 листопада 2021 09:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 листопада 2021 22:43 |
Зміни.docx
|
|||
12 листопада 2021 22:43 |
ТД_опалення Школа Меденичі2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зауваження
Дата подання: 09 листопада 2021 11:25
Дата відповіді: 10 листопада 2021 13:41
Доброго дня шановний замовник. Дайте чітку інформацію вид складності даних робіт на обєкті
Відповідь: Клас наслідків об'єкту - СС2.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-11-05-003061-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 08 листопада 2021 23:02
Вимога щодо дискримінаційних вимог ТД
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній ряд дискримінаційних вимог:
1. Аналогічними договорами є договори з реконструкції або капітального ремонту систем опалення (котелень) з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (документально підтвердити), виконані учасником в якості Підрядника або Генпідрядника в повному обсязі впродовж 2020 – 2021 років, укладеними з бюджетними організаціями (надати довідку з посиланням на закупівлю в системі Прозорро та звіт про виконання договору).
Закон України "Про публічні закупівлі" не дозволяє обмежувати критерії аналогічного договору роками укладення і, тим більше, суб'єктами, з якими укладено такі угоди (в даному випадку бюджетні організації). В цьому сенсі також абсурдним є вимагати надання посилання на закупівлю в системі Прозорро та звіту про виконання договору. Ви дискримінуєте учасників, які мають відповідний досвід роботи з приватними компаніями, та які мають укладені угоди не у 2020-2021рр. Щодо звіту про виконання договору - обов'язок по його публікації лежить виключно на Замовнику, тому вимагати його надання від учасника є явно неправомірним, оскільки недбале ставлення певних замовників до своїх обов'язків не може перешкоджати участі в тендері добросовісних виконавців робіт.Більше того, невже Вам для підтвердження наявності досвіду недостатньо акту виконаних робіт?
Шановний Замовнику, звертаємо увагу, що вашим завданням є ефективне та прозоре використання бюджетних коштів, а не лобіювання чиїхось інтересів, прописуючи дискримінаційні вимоги в ТД. Невже освітня галузь Меденич має стільки коштів, що може не дбати про їх раціональне та ефективне використання? Просимо не сіяти корупцію, а дотримуватися букви Закону і вилучити неправомірні вимоги з ТД. В протилежному випадку, дані питання будуть предметом розгляду контролюючих та правоохоронних органів та набудуть розголосу у ЗМІ.
Розгорнути
Згорнути
1. Аналогічними договорами є договори з реконструкції або капітального ремонту систем опалення (котелень) з класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (документально підтвердити), виконані учасником в якості Підрядника або Генпідрядника в повному обсязі впродовж 2020 – 2021 років, укладеними з бюджетними організаціями (надати довідку з посиланням на закупівлю в системі Прозорро та звіт про виконання договору).
Закон України "Про публічні закупівлі" не дозволяє обмежувати критерії аналогічного договору роками укладення і, тим більше, суб'єктами, з якими укладено такі угоди (в даному випадку бюджетні організації). В цьому сенсі також абсурдним є вимагати надання посилання на закупівлю в системі Прозорро та звіту про виконання договору. Ви дискримінуєте учасників, які мають відповідний досвід роботи з приватними компаніями, та які мають укладені угоди не у 2020-2021рр. Щодо звіту про виконання договору - обов'язок по його публікації лежить виключно на Замовнику, тому вимагати його надання від учасника є явно неправомірним, оскільки недбале ставлення певних замовників до своїх обов'язків не може перешкоджати участі в тендері добросовісних виконавців робіт.Більше того, невже Вам для підтвердження наявності досвіду недостатньо акту виконаних робіт?
Шановний Замовнику, звертаємо увагу, що вашим завданням є ефективне та прозоре використання бюджетних коштів, а не лобіювання чиїхось інтересів, прописуючи дискримінаційні вимоги в ТД. Невже освітня галузь Меденич має стільки коштів, що може не дбати про їх раціональне та ефективне використання? Просимо не сіяти корупцію, а дотримуватися букви Закону і вилучити неправомірні вимоги з ТД. В протилежному випадку, дані питання будуть предметом розгляду контролюючих та правоохоронних органів та набудуть розголосу у ЗМІ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2021 23:39
Повідомляємо, що за результатами розгляду вашої скарги, замовником прийнято рішення, щодо внесення змін до тендерної документації, щодо видалення посилання на звіт у системі прозорро.
Щодо вимоги аналогічних договорів, за 2020-2021 рік, інформуємо про те, що зазначена вимога встановлена, за для перевірки, щодо інформації, що учасник систематично займається зазначеною діяльністю, та має необхідний досвід виконання аналогічних робіт, за останній час.
Щодо вимог, про укладання угод із бюджетними установами, повідомляємо, що робота із бюджетною сферою має певні особливості, які відсутні при роботі із приватними структурами, як наприклад, довша передоплата за виконані роботи, яка залежить він умов бюджетного фінансування, а отже учасник мусить бути готовий виконати частину робіт за свій кошт, і мати відповідні необхідні ресурси.
Таким чином, Замовником прийнято рішення задоволити ваше звернення частково.
Щодо вимоги аналогічних договорів, за 2020-2021 рік, інформуємо про те, що зазначена вимога встановлена, за для перевірки, щодо інформації, що учасник систематично займається зазначеною діяльністю, та має необхідний досвід виконання аналогічних робіт, за останній час.
Щодо вимог, про укладання угод із бюджетними установами, повідомляємо, що робота із бюджетною сферою має певні особливості, які відсутні при роботі із приватними структурами, як наприклад, довша передоплата за виконані роботи, яка залежить він умов бюджетного фінансування, а отже учасник мусить бути готовий виконати частину робіт за свій кошт, і мати відповідні необхідні ресурси.
Таким чином, Замовником прийнято рішення задоволити ваше звернення частково.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
3 634 890,00
UAH з ПДВ
|
3 459 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
3 799 999,99
UAH з ПДВ
|
3 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТИТАН БУД СЕРВІС" |
3 922 274,40
UAH з ПДВ
|
3 922 274,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Очікує рішення |
3 459 900,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2021 12:17
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2021 21:06 |
Кінець періоду оскарження: | 04 січня 2022 00:00 |
Дата скасування відміни: | 10 лютого 2022 11:24 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг: Зазначений ремонт не може проводитись під час опалювального сезону, а отже розпочати зазначені роботи учасник зможе не раніше травня 2022 року, але видатки на зазначені потреби на 2022 рік в кошторисі відсутні. 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути: Відповідно, до п.10. ст. 29 Закону, період оцінки пропозиції учасника не може перевищувати 20 робочих днів, з моменту проведення аукціону, однак така оцінка не була проведена протягом зазначеного терміну, а отже існує порушення, яке не може бути усунуте, крім як шляхом відміни процедури закупівлі. |
Документи:
10 лютого 2022 11:24
|
Електронний підпис |
24 грудня 2021 18:50
|
Рішення про відміну процедури.doc |
10 лютого 2022 11:24
|
Електронний підпис |
24 грудня 2021 21:06
|
Електронний підпис |
24 грудня 2021 18:50
|
Рішення про відміну процедури.doc |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-11-05-003061-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 30 грудня 2021 12:19
Дата подання: 30 грудня 2021 12:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 січня 2022 16:52
Рішення від 04.01.2022 №46.pdf
Дата публікації: 04 січня 2022 16:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2022 № 880.pdf
Дата публікації: 18 січня 2022 13:55
Рішення від 17.01.2022 №880.pdf
Дата публікації: 20 січня 2022 15:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано.
Дата виконання рішення замовником: 10 лютого 2022 15:01
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2022 15:13 |
Кінець періоду оскарження: | 21 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 лютого 2022 15:13 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Визнати торги на закупівлю робіт із капітального ремонту системи опалення Меденицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дрогобицького району Львівської області. (Коригування), такими, що не відбулись в зв’язку із скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг, так як в кошторисі видатків на 2022 рік, зазначене фінансування відсутнє, відповідно до затвердженого бюджету на 2022 рік (копія рішення додається). |
Документи:
10 лютого 2022 15:13
|
Електронний підпис |
10 лютого 2022 15:06
|
Рішення 1427 (видатки на 2022 рік).pdf |
10 лютого 2022 15:06
|
Рішення 1409 (на 2021 рік).pdf |
10 лютого 2022 15:06
|
протокол відміна.pdf |