Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: 45233142-6 - Repair of roads. Current average repair of the public road of state importance T-13 - 16 Entrance to the city of Pervomaisk on the section km 0 + 000 - km 8 + 200 in Luhansk region.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна +380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST |
National ID: | 25903424 |
Contact point: |
Mazhar Y +380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 13:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2020 15:43 |
Очікувана вартість: | 226 463 922,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 132 319,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6793917.66 UAH |
Publication date: | 05 червня 2020 13:37 |
Enquiries until: | 27 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 02 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 226 463 922 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 132 320 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агентства Автомобільних Доріг України від 10.01.2020 р. № 3 «Про надання попередньої оплати» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | 5.7 Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за надані послуги на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Підрядник надає для перевірки накладні на придбані матеріали, конструкції, вироби, розрахунок фактичних витрат по експлуатації машин та механізмів, договори оренди та інші документи, які підтверджують витрати та документи передбачені цим Договором, а у випадку залучення субпідрядників - з виділенням послуг наданих субпідрядниками. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2020 11:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 11:50 |
протокол на зміни.pdf | |
29 липня 2020 11:50 |
Нова редакція ТД ПСР Т-13-16.docx | |
09 червня 2020 16:01 |
Протокол на виправлення технічної помилки на сторінці.pdf | |
05 червня 2020 13:34 |
Технічне завдання Т-13-16 (додаток №8).pdf | |
05 червня 2020 13:34 |
ТД ПСР Т-13-16.docx |
29 липня 2020 11:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 липня 2020 11:50 |
протокол на зміни.pdf
|
||||||
29 липня 2020 11:50 |
Нова редакція ТД ПСР Т-13-16.docx
|
||||||
09 червня 2020 16:01 |
Протокол на виправлення технічної помилки на сторінці.pdf
|
||||||
05 червня 2020 13:34 |
Технічне завдання Т-13-16 (додаток №8).pdf
|
||||||
05 червня 2020 13:34 |
ТД ПСР Т-13-16.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
п.2. Екскаватори одноковшеві – 4 шт.
п.4. Автогудронатори місткістю від 7000 л. - 2 шт.
п.10. Асфальтоукладальник на гусеничному ходу – 2 шт.
При цьому:
- Замість екскаваторів одноковшевих можна використовувати наприклад трактор з навісним обладнанням - ковшем;
- забезпечити виконання робіт можливо й маючи в наявності автогудронатори з меншою або більшою місткістю цистерни;
- виконати роботи, можливо не тільки асфальтоукладальником на гусеничному ходу, а й на пневмоколісному ходу.
Тобто обмежування учасників вимогою мати в наявності саме таку техніку, як в тендерній документації без права використовувати аналогічну техніку є дискримінаційною вимогою.
Тому вимагаємо внести в тендерну документацію зміни додаванням в розділ з інформацією про наявність техніки можливості надавати на відповідність «Мінімальному складу…техніки» еквівалент визначених машин та механізмів.
2. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації розділом «ІНФОРМАЦІЯ про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів)» (стор. 42) висунуто вимогу: «…Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах…
Обсяги в натуральних величинах зазначені у окремому файлі (Додаток 5) «Технічне завдання/дефектний акт.pdf» але обов’язкове підтвердження досвіду виконання повинно бути не менше:
1. Холодне фрезерування - 57 000 м2.
2. Влаштування основи дорожнього одягу з органомінеральної суміши приготованої
методом холодного ресайклінгу - 3100 м3.
3. Влаштування вирівнюючого нижнього шару із асфальтобетонної суміші
асфальтоукладачем - 57 000 м2.
4. Влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття – 57 000 м2
4. Земляні роботи – 2000 м3.
5. Влаштування дорожньої розмітки - 15 км.
6. Встановлення бар’єрної огорожі – 140 м.п.»
При формулюванні вимог допущено помилку - Технічне завдання надано у Додатку 8, Додаток 5 до тендерної документації - це «Довідка про субпідрядників».
Також наявне протиріччя в вимогах щодо підтвердження обсягів робіт:
- з одного боку визначено, що «Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг … одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах… Обсяги в натуральних величинах зазначені у окремому файлі (Додаток 5) «Технічне завдання/дефектний акт.pdf», тобто виходить, що підтвердити потрібно досвід виконання всіх робіт за технічним завданням в повному обсязі;
- з другого боку визначено: «але обов’язкове підтвердження досвіду виконання повинно бути не менше:
1. Холодне фрезерування - 57 000 м2.
2. Влаштування основи дорожнього одягу з органомінеральної суміши приготованої
методом холодного ресайклінгу - 3100 м3.
3. Влаштування вирівнюючого нижнього шару із асфальтобетонної суміші
асфальтоукладачем - 57 000 м2.
4. Влаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття – 57 000 м2
4. Земляні роботи – 2000 м3.
5. Влаштування дорожньої розмітки - 15 км.
6. Встановлення бар’єрної огорожі – 140 м.п.»,
тобто достатньо надати підтвердження досвіду з виконання робіт за зазначеним переліком на стор.42.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію:
- виправити номер Додатку в якому знаходиться Технічне завдання;
- усунити суперечливість вимог та конкретизувати, за якими саме видами робіт потрібно підтвердити наявність досвіду.
3. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, в частині, що стосується надання інформації про лабораторію (стор.38), висунуто вимогу:
«На підтвердження наявності лабораторії Учасник надає:- документ, що підтверджує право власності (оренди та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником з наданням документу, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг»
Виходячи з вищезазначеного, якщо Учасник надає копію договору на надання послуг науково-технічного супроводу робіт (випробування матеріалів, контроль якості робіт…) то повинен надати також «…документ, що підтверджує право власності на вимірювальну(-і) лабораторію надавача послуг».
Вимагаємо виключити цю вимогу з тендерної документації, бо вона є дискримінаційною та обмежує можливість для Учасників брати участь у закупівлі в разі відмови підприємства, що надає послуги випробувальної лабораторії, надати документи на право власності на вимірювальну(-і) лабораторію (приміщення обладнання та інше). Наявність чинного «Свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005» з додатком, де вказано галузь атестації, у такого підприємства свідчить про його спроможність виконати супровід договору на здійснення «поточного середнього ремонту автомобільної дороги». При цьому інформація про право власності на лабораторію ніяким чином не впливає на здатність підприємства виконати всі необхідні випробування та виміри, передбачені нормативною документацією.
4. Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, в частині, що стосується надання інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу, або місць придбання асфальтобетону, емульсій (стор.37), висунуто вимогу:
«Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку обліку основних засобів (інвентарна картка за типовою формою № ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України».
Вимагаємо, у зв’язку з тим, що типова картка ОЗ-6 не є обов’язковою для комерційних підприємств (тобто підприємства застосовують або не застосовують її при веденні бухгалтерського обліку на свій розсуд), внести зміни до тендерної документації та сформулювати цю вимогу наступним чином: «Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає інформацію про облік основних засобів (інвентарна картка за типовою формою №ОЗ-6 або інший аналогічний обліковий документ)».
Замовник, враховуючи визначені нормативними документами з будівництва та ціноутворення вимоги щодо нормо - годин на виконання певного виду робіт зазначеною технікою (її видами та відмінностями) користується відповідними рекомендаціями Мінрегіонбуду, щодо застосування виду та різновиду техніки для досягнення максимальної продуктивності виробничого процесу в межах застосованих технологій ремонту.
Відносно так званого аналогічного механізму «трактор з навісним ковшем» – у разі застосування такого механізму надайте до документів вашої Тендерної пропозиції пояснення та докази відповідності відповідностям ДСТУ та СОУ по продуктивності та універсальності використання таких аналогів, що будуть аналогічними екскаватору. Такий же саме принцип рекомендуємо застосувати і у разі використання гудронаторів меншого, ніж потребує Замовник об’єму але у більшій кількості, або асфальтоукладника на пневмоколісному ходу, для досягнення максимальної продуктивності процесу.
2. Щодо допущеної помилки в номері Додатку, Тендерний комітет зазначає наступне.: Посилання на Додаток із невірною нумерацією компенсується його предметною назвою а тому не вводить в оману Учасника та не впливає на трактування вимог Тендерної документації в цілому.
Щодо наявності протиріч у вимогах з підтвердження досвіду у виконанні обсягів робіт:
Будь яких протиріч зазначений коментар до таблиці 8 Додатку 2 не містить.
Слід зазначити, що за окремими проектними рішеннями поточний середній ремонт ділянок однієї і тієї же автодороги може містити у собі велику кількість різних підготовчих та додаткових робіт, що будуть відрізнятися як за видами так і за обсягами, та тільки ключові роботи, що є значущими та такими що формують технологічну основу виконання подібних робіт повинні співпадати за своїми назвами незалежно від таких проектних рішень.
Розуміючи, що види робіт з поточного-середнього ремонту за проектом, що зазначені Замовником у Додатку 8 до тендерної документації, можуть не співпадати за деякми позиціями із наданими Учасниками на доказ наявності у них досвіду актами форми Кб2В, Замовник визначив у Тендерній документації, що саме є беззаперечно обов’язковим підтвердженням досвіду виконання робіт в натуральних величинах саме по тих роботах що є ключовими та значущими, та саме тими - що формують технологічну основу поточного середнього ремонту.
Відповідність досвіду виконання Учасником по зазначених Замовником обов’язкових для підтвердження обсягах у натуральних величинах буде визначною при прийнятті ним рішення щодо кваліфікаційної відповідності Учасника за критерієм «досвід». Досвід виконання робіт що буде повністю тотожним вимогам Замовника (в тому числі рівними або більшими за визначеними Замовником як обов’язкові натуральні величини) приймається як належний.
3. Щодо третього питання:
Так, незалежно від приналежності: власна/орендована або залучена за договором про надання послуг Замовник встановив своє право пересвідчитися у приналежності права власності на вимірювальну лабораторію, як на матеріальний актив Виконавця.
Крім того, доказ третьою особою у закупівлі балансової приналежності її матеріального активу не віднесено до конференційної інформації або комерційної таємниці.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження. Відповідно до приписів п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (у новій редакції) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки будь яких заборон на вимоги Замовника щодо надавання підтвердження права власності (балансової приналежності) на вимірювальну лабораторію охоплює необмежене коло осіб, така вимога не обмежує залучення Учасником будь яких інших контрагентів, які погодяться з умовами Замовника закупівлі.
4. Щодо четвертого питання:
У разі не застосування Учасником у своїй виробничій діяльності типової картки ОЗ-6 він має повне право надати Замовнику відповідне роз’яснення про незастосування з нормативними посиланнями та запропонувати на розсуд Замовника інший аналогічний за своєю правовою природою документ для підтвердження балансової належності матеріального активу - асфальтобетонний завод.
Підсумовуючи вищенаведене Тендерний комітет зазначає що підстави та необхідність внесення змін у Тендерну документацію відсутні, а тому залишає вимогу Учасника без задоволення.
Скарги до процедури
Дата подання: 02 липня 2020 17:16
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-14-000016 ● 1d56f93c9dd94ee3b3627442d5c0e62f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2020 №59
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочатимоніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.09.2020 № 59
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
6. UA-2020-06-05-001231-a 05.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За висновками моніторингу що здійснювався за наказом начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 30.09.2020 № 59 вбачається наступні порушення приписів Закону України «Про публічні закупівлі» : 1. Порушення вимог абзацу 8 частини 2 статті 21 Закону (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2020-06-05-001231-a не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції). 2. Порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій . 3. Замовник в пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати автоматичного розкриття електронною системою закупівель частин тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, чим порушив вимогу пункту 11 частини другої статті 22 Закону, в частині встановлення дати відліку строку дії тендерної пропозиції. Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З зазначеними порушеннями та вимогами Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницької області щодо їх усунення Замовник закупівлі - Служба автомобільних доріг у Луганській області не згодна з наступних підстав. З першого та другого питання заперечення Служби базуються на наступному: Електронна форма оголошення на електронному майданчику SmartTender, що є авторизованим електронним майданчиком, не передбачає окремого електронного поля для внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Щодо пункту 9 частини другої статті 21 Закону, розмір та вид забезпечення тендерної пропозиції відображені в оголошенні, а умови надання забезпечення викладені в тендерній документації, яка є частиною оголошення. Слід зазначити що особливості підготовки тендерної документації щодо мови підготовки тендерної документації та умов надання забезпечення тендерних пропозицій і Замовник врегулював у Тендерній документації (п.7 Р.І «Загальні положення», та п.2 Р. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) відповідно до п.п.13.та п. п. 15 п.2,ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскілки зазначений майданчик не містить відповідних полів у оголошенні Замовник для забезпечення публічності та відкритості, керуючись п. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» безоплатно розмістив Тендерну документацію разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Відповідно до вищенаведеного Замовник не порушив приписи п.8 та п. 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», тим самим не позбавив можливості Учасників ознайомитися із усіма умовами закупівлі та не виключив їх обов’язку дотримуватися умов закупівлі у оголошенні в частині мови підготовки тендерних документів та умов надання тендерного забезпечення. З третього питання заперечення Служби базуються на наступному: Орган моніторингу зазначає, що відповідно пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак, Замовник в пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати автоматичного розкриття електронною системою закупівель частин тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, чим порушив вимогу пункту 11 частини другої статті 22 Закону, в частині встановлення дати відліку строку дії тендерної пропозиції. Слід зазначити що Замовник закупівлі у п. 2 (Забезпечення тендерної пропозиції) Р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (29 липня 2020 11:50 Нова редакція ТД ПСР Т-13-16.docx) зазначив що – «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж 90 днів від кінцевої дати подання тендерних пропозицій», а тому, строк що зазначений у п. 4 Р.ІІІ – вказаний некоректно. Оскільки п. 2 (Забезпечення тендерної пропозиції) Р. ІІІ охоплює, в тому числі і порядок підготовки тендерного забезпечення та строк її дії, слід вважати його правильним. Оскільки за означеним пунктом тендерної документації є відповідне формулювання норми закону, Служба не вбачає наявність порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону № 922 (в редакції ЗУ № 114). Разом з тим, відповідно до вищезазначеного, Служба дякує за виявлену Вами невідповідність при підготовці Замовником тендерної документації.
2020-10-27 16:38:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
215 140 000,00
UAH з ПДВ
|
214 007 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
219 700 000,00
UAH з ПДВ
|
215 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
225 411 059,68
UAH з ПДВ
|
215 139 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
214 007 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2021 16:05
|
Додаткова угода № 4 (1).pdf | зміни до договору |
11 травня 2021 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 09:46
|
ДУ 3 до дог 25-2020 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:01
|
Додаткова угода № 2 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 14:03
|
Додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 11:39
|
Договір № 25-2020.pdf | укладений |
01 вересня 2020 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1 Договору; п.6.1 до Договору; п.15.1 до Договору;Додаток 2; Додаток 3 |
Номер договору про закупівлю: | 25-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1 договору; Додаток 2; Додаток 3 |
Номер договору про закупівлю: | 25-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою приведення у відповідність договірної вартості до доведених обсягів фінансування за ПКМУ № 1247 від 11.12.2020 р.(із змінами) та у зв’язку із доповненням до розрахункових реквізитів Замовника, Сторони погодилися викласти у новій редакції наступні пункти та додатки до Договору: Додаток 2 «Графік надання послуг», Додаток 3 «Календарний план фінансування послуг», внести зміни у розділ 18 договору у реквізити Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 25-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до Додатку 2 договору підряду |
Номер договору про закупівлю: | 25-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |